Český Telecom: svoji útratu můžete mít pod kontrolou

Diskuze čtenářů k článku

krakonoš  |  05. 12. 2004 13:54

Místo, aby tyhle volání explicitně zablokoval a povolil je jen tomu, kdo o to požádá, tak vám (se zpožděním) oznámí, že jste překročili limit, nic proti tomu neudělá a ještě si za to nechá zaplatit! To je tedy opravdu něco tak úžasného, že si snad nechám znovu zavést pevnou linku, abych se o nic neošidil! Je vidět, že management Telecomu už opravdu neví, co se s ním děje. Nejspíš se za ty odměny, co si nadělili, pořádně dali do nosu a ještě se z toho nestačili probrat. Jaký má takováhle služba smysl, když vlastně ničemu nezabrání? sice se dozvím, že jsem prokecal o něco víc, než obvykle, ale než zjistím, jak se to stalo (návštěva, děti, dialer) a hlavně jak to zatrhnout, jde - li o dialer, tak je stejně pozdě. Výsledek je ten, že to, co mi naúčtují zaplatím tak jako tak a navíc další peníze za službu, která mi nepomůže. Jediná účinná ochrana je zrušení pevné linky a nevytáčené připojení k internetu. Zaplatíte paušál a můžete surfovat jak chcete a kde chcete; na nevytáčeném připojení nemají dialery šanci. Jako zákazníci Telecomu zase nemáte šanci, že se dočkáte slušného jednání. Pro Telecom jsou jeho zákazníci v lepším případě dojné krávy, které je nutno vyždímat na krev, v horším případě (bytové stanice) obtížný hmyz, se kterým jsou jen problémy. Uvědomte si to, až budete chtít Jeho Veličenstvo Telecom obtěžovat s tím, že vám nefunguje linka, nebo že se vám jaksi nezdá faktura na 20.000 Kč, když jste byli celý měsíc mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telecomunfairplay  |  30. 11. 2004 20:18

Co třeba tohle: K 16.10. uplynutím výpovědní lhůty skončil můj smluvní vztah s telekomem přesto jsem dnes obdržel vyúčtování za 17.10-16.11. a podržte se s jedinou položkou tisícovky za Zkušební dial-up, který navíc tady u nás (po zpřístupnění ADSL) skončil už 28.9.!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  30. 11. 2004 02:38

Jednak nechápu, proč Telecom nenabízí také upozornění formou SMS (když už je tak mohutně propaguje), jednak nevím, kde se v této "firmě" bere drzost takto samozřejmou službu zpoplatňovat ... . Když už si cosi účtují, měl by mít zákazník právo nastavit si limit jaký chce a ne podle toho co si vymyslí Beďarkom. Pokud by boj s dialery opravdu mysleli vážně, nabídnou blokování vlhkých linek a to tak že zdarma a ne za nějaké divné poplatky. Zkrátka a dobře je to další exhibicionistický kousek podniku, který o sobě tvrdí, že je zákaznicky orientovanou firmou. Ještě že s nima nemám téměř nic společného (občas volám do jejich sítě a mnou využívaný mobilní operátor od nich nakupuje nějaké služby).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  30. 11. 2004 11:43

Za na to ze blokovani na tyto linky je zdarma - neplati se zadny mesicni poplatek !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  30. 11. 2004 11:45

A kam jako SMS - vestsina pevnych telefonu ji prijimat neumi !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  29. 11. 2004 18:03

Zdravím, neříkám že je to špatná služba, ale vzhledem k tomu, že funguje až po tzn. po provolání tak mi to přijde trochu mimo mísu ... fakt by bylo lepší tyhle drahé 9-kové linky natvrdo blokovat a o uvolnění by se mělo žádat, ne jako dnes kdy je to naopak ... U tel. hovorů Vám to sice řekne cenu, ale na Netu panuje takový chaos, že tam bych to osekal natvrdo. Jo, a Telecom, ať chcete nebo ne už vážně není monopol - doba kdy se tu pasou Telata2 je holt tady už delší dobu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  29. 11. 2004 08:19

   limit jde nastavit ale prekroceni limitu system zjisti az po cca 3-4 hodinach a pri volani  cca. 7kč/min to je dost dlouho   to muze ditko nezbedne udelat peknou utratu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yeki  |  28. 11. 2004 11:54

Stejne to jsou vyderaci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robatko  |  27. 11. 2004 20:36

to přeci šlo, pouze poplatek je asi nižší, zamezení mezinárodních hovorů a 9xx stálo 40kč za měsíc, zdá se dost, do doby než potkáš někoho komu dítka na netu namotali 20000kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PSE  |  27. 11. 2004 15:42

Milý Telekome,
mám svojí útratu pod kontrolou, nemám už totiž s tebou nic společného. Snažíš se mi sice posílat faktury, po jejich reklamaci mi slibuješ, že se ozveš, ale kašleš na mě. Tak já na tebe taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kapitalista  |  27. 11. 2004 14:13

Podle platných zákonů, Telecom už není žádný monopol. Autor článku možná byl hybernován a probudil se až nyní. Ale to je takový folklór, vždycky, jak něco Telecom udělá, automaticky ho obviňujeme z monopolního chování. Já si myslím, že Telecom udělal dobře, když zavedl tuto službu, na druhé straně by bylo lepším řešením úplně zablokovat všechny audiotextové hovory. A jenom na výslovné požádání majitele linky, by Telecom mohl tutu službu odblokovat. Také by se předcházelo trapným situacím, kdy majitel linky se doprošuje vyšetření reklamace svého účtu a ve skutečnosti si zapoměl pohlídat svého potomka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  27. 11. 2004 14:44

Zablokovat to všem a teprve na požádání odblokovat asi ze zákona ani nejde (Telecom by tím vlastně omezil zákazníkovi služby bez jeho vědomí a bezdůvodně), ale to jiště nevím.

Ale jinak souhlas, anotace k článku, tedy její první slovo, je přinejmenším neobjektivní. A diskuse klasika, nadávání je náš národní sport, k té službě, jak funguje nebo jak by měla fungovat, tu moc příspěvků není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  27. 11. 2004 17:25

To je podle me jen vymluva. Kdyz to jde u mobilnich operatoru a zadny zakon tim neporusuji, proc by to neslo v pevne siti.

Jinak ale ma Telecom plus za to, ze dela aspon neco. Alternativni operatori se zatim cemukoliv docela brani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  27. 11. 2004 20:17

Počkej, ty nemůžeš z mobilu volat na "žluté linky"? Nějaký čas to nešlo, to je pravda, ale to spíš bylo tím, že neexistovalo (fyzicky nebo právně) propojení s operátorem, který žl. linku provozuje (většinu jich mimochodem neprovozuje telecom, takže tady baští větší část koláče někdo jiný, ale lidi jsou připojený přes telecom, ten to musí vymáhat a proto zřejmě, narozdíl od "alternativců", aspoň něco proti dialerům dělá).
Kdežto tím, že bys automaticky zablokoval volání na tyto linky, bys vlastně automaticky bránil zákazníkům v používání služby (někdo holt "sex po telefonu" potřebuje ) a právo takto omezit se by měl až zákazník. Ale možná kecám, tohle je spíš věc práva, v tom moc zběhlý nejsem, leč docela by mě to zajímalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yeki  |  27. 11. 2004 13:28



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  27. 11. 2004 10:48

Služba Telecomu je nedodělaná, v tomto stavu je naprosto k ničemu. Pokud by měla charakter Oskarova FlexiLimitu, tak by to bylo pro lidi užitečný, ale platit za to, že se můžu dozvědět kolik sem provolal je drzost.
dejv
PS. Kontrolu nákladů má i Eurotel a to u Tandem karet nebo jak se to teď jmenuje. Tam se nastaví limit a při překročení se to blokne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  27. 11. 2004 05:39

Zarážející je, že s touto službou přišel telecom až za tak dlouhý čas. jako by byla tajná úmluva. Já vyrobím vir a ty budeš prodávat antivir, dopředu a vyděláme na tom.
Zavedeme žlutou linku a až to bude aktuální spustíme službu infolimit.
Nebylo by jednoduší, upozornit zákazníka ihned na to, že se cena vytáčené linky změnila ihned z cca 0.40hal za minutu na 60,- za minutu? Já v tomhle telecomu prostě nevěřím. Kdyby měli zájem o zákazníky a ne o miliardy ( o to jde samozřejmě taky, ale telecomu nestačí, když kape), spustily by tuto službu již dávno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Armando  |  27. 11. 2004 10:14

Precti si nejdriv fakta. Telecom ma z dialeru asi 8%, zato ti hodni alternativni operatori zbytek.

Zarazejici predevsim je, ze tuto sluzbu nabizi v soucasne dobe pouze Telecom a Oskar. A mozna nekdo z alt. operatoru. A co T-Mobil? Eurotel? Nemel bys je poplivat mnohem vic, kdyz nic takoveho jako je prubezna kontrola nakladu nenabizi? Zrovna T-Mobile jsou IMO v oskubavani daleko vetsi machri.

Zase jedna diskuze o zlem telecomu, jako by snad ostatni operatori byli strasne hodni a sqeli. Proberte se! Chapu, v 5:39 to jeste cloveku moc nemysli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  27. 11. 2004 10:18

Omyl, telecom ma plnou castku, pokud se hovor uskutecnil v jeho siti, pokud ne, ma jeste k dobru dalsich 8% za hovory u alternativnich operatoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania, tazzmania  |  27. 11. 2004 10:18

Tomu hlupáčkovi co vstal až teď, telecom má spoustu výmluv a žádné činy. Do eurotelu ani tmobilu bych nešel z vlastní zkušenosti. Oskara mám dlouho a nemůžu si stěžovat. Ale jak vidno o zlém telecomu, za pravdu se každý zlobí. Přečti si výdělky alternativisto a pak řvi. A že jsem v 5.39 vzhůru. Mám fůru aktivit, o kterých ty v 10.14 mož á nemáš ještě ani páru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koumeles  |  27. 11. 2004 01:42

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  27. 11. 2004 01:24

At se jde telecom se vsemi svymi sluzbami vycpat. Ja jsem s nim skoncil uz davno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
expo  |  27. 11. 2004 10:20

a ja s nima koncim prave ted, cekal jsem jen na pripojeni na inet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  27. 11. 2004 18:40

Internet od Českého Telecomu je drahý i bez InfoLimitu a dialerů vpašovaných do počítače.

Jediné (definitivní) řešení je zbavit se Českého Telecomu a jeho vykutálených placených "služeb".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor