Českým divákům na YouTube se loni nejvíc líbila reklama T-Mobilu

Český Google zveřejnil žebříček nejsledovanějších reklam na tuzemské mutaci portálu YouTube. V loňském roce zaznamenala největší úspěch spot Tanečnice od T-Mobilu. Od jejího vydání v únoru 2020 do konce roku zaznamenala více než 4,5 milionu zhlédnutí.

Reklamu pro T-Mobile vytvořila kreativní agentura Saatchi & Saatchi. Minutový klip lákající na neomezený datový tarif se odehrává ve škole, kde malá školačka tancuje na píseň „Don't Stop Me Now“ od skupiny Queen.

Vítězný spot T-Mobilu:

Žebříček YouTube Ads Leaderboard srovnává úspěšnost reklamních spotů nejen na základě počtu zhlédnutí, ale i celkové interakce diváků s videem. Jedná se tak o reklamy, které si diváci rádi pustí znovu, okomentují je, popřípadě přepošlou dál. Do první desítky se z mobilních operátorů dostal se svým vánočním spotem také Vodafone.

Klepněte pro větší obrázek

Spot Vodafonu na 10. místě:

Diskuze (9) Další článek: Testujeme Samsung Galaxy S21 Ultra: Když chcete smartphone bez kompromisů

Témata článku: T-Mobile, Reklama, YouTube, Marketing, Kampaň, Divák, Queen, Saatchi, Vodafone, Tanečnice, Žebříček, Zhlédnutí, Saatchi & amp, Vodafone — Heureka.cz