Českým divákům na YouTube se loni nejvíc líbila reklama T-Mobilu

Českým divákům na YouTube se loni nejvíc líbila reklama T-Mobilu

Český Google zveřejnil žebříček nejsledovanějších reklam na tuzemské mutaci portálu YouTube. V loňském roce zaznamenala největší úspěch spot Tanečnice od T-Mobilu. Od jejího vydání v únoru 2020 do konce roku zaznamenala více než 4,5 milionu zhlédnutí.

Reklamu pro T-Mobile vytvořila kreativní agentura Saatchi & Saatchi. Minutový klip lákající na neomezený datový tarif se odehrává ve škole, kde malá školačka tancuje na píseň „Don't Stop Me Now“ od skupiny Queen.

Vítězný spot T-Mobilu:

Žebříček YouTube Ads Leaderboard srovnává úspěšnost reklamních spotů nejen na základě počtu zhlédnutí, ale i celkové interakce diváků s videem. Jedná se tak o reklamy, které si diváci rádi pustí znovu, okomentují je, popřípadě přepošlou dál. Do první desítky se z mobilních operátorů dostal se svým vánočním spotem také Vodafone.

Klepněte pro větší obrázek

Spot Vodafonu na 10. místě:

Diskuze (9) Další článek: Testujeme Samsung Galaxy S21 Ultra: Když chcete smartphone bez kompromisů

Témata článku: T-Mobile, Reklama, YouTube, Kampaň, Marketing, Vodafone, Saatchi, Zhlédnutí, Žebříček, Saatchi & amp, Queen, Divák, Tanečnice


Určitě si přečtěte

Android 12: Nainstalovali jsme první preview, tady jsou hlavní novinky
Filip KůželVladislav Kluska
Android 12Video
Garmin Pay funguje skvěle, ale jak do hodinek dostat i věrnostní karty?
Filip Kůžel
Bezkontaktní platbyChytré hodinkyGarmin
Zkoumáme první selfie kameru schovanou v displeji. Převládají rozpaky
Filip KůželMartin Miksa
Selfie v displeji
Možná ho máte i vy. Nejprodávanějším mobilem roku 2020 je...
Jan Láska
ŽebříčkyStatistika
Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

Vybíráme 13 smartphonů s nejlepším poměrem ceny a výkonu

** Hledáme smartphone, který nestojí jmění, ale přitom je kvalitní ** Podle hlediska ceny a výkonu jsme vybrali 13 nejvýhodnějších modelů ** Připravte si šest až čtrnáct tisíc korun

Jan Láska | 26

Jan Láska
Střední třídaSmartphonyNákup a ceny
O tom, jak DxO zadupal špičkový Samsung. Kritika se cení, ale nesmíte při ní dělat chyby
Filip KůželJan LáskaMartin Miksa
DxOMarkTýden mobilně