T-Mobile jasně vede, rozdíl by však byl mnohem větší, kdyby autor postihl všechny služby z nabídky T-Mobile, do článku se pak opět dostalo několik oblíbených omylů, které byly při stálém opisování článků mezi jednotlivými autory internetových magazínů vzaty za pravdu :
oblíbený mýtus číslo 1: T-Mobile SIM karty nepodporují multibanking, tj. více bankovních účtů na jedné kartě - omyl, stačí si jen vyměnit kartu.
oblíbený mýtus číslo 2: Oskarova samoobsluha byla první - omyl první tu byl Click (už v létě roku 2000) a jeho služba Profil, která Vám umožní zjistit si prostřednictvím WWW i W@P rozhraní nastavení služeb (prakticky všech, které vás mohou napadnout a tyto služby také on-line aktivovat či deaktivovat), nahlížet do faktur včetně podrobných výpisů a pokud jste firemní administrátor pak také nastavovat třeba službu MiniVPN, tedy malou privátní síť. A pokud Vám to nestačí přes web či w@p, pak máte možnost zjistit si nastavení tasrifu či výši faktury i SMS zprávou (stačí odeslat UCET nebo TARIF na 4616), a pokud je to málo, mohou si majitelé Twist karet nastavit téměř vše, co potřebují také přes telefonické rozhraní Profilu na čísle infolinky 4603.
Jedinečnou službou pak je ClickBox - jediný skutečný unified messagging na českém trhu. Ve stručnosti - je to něco jako e-mailová schránka, která umožňuje uživateli přístup přes web i w@p ke všem jeho hlasovým, faxovým i e-mailovým zprávám - i hlasové zprávy a faxy tak můžete dostávat do své elektronické pošty. Navíc můžete z jednoho rozhraní odesílat e-maily, faxy a SMS zprávy - a pokud jste v pohybu můžete si poslechnout své zprávy včetně e-mailů i přes telefon. Prostřednictvím přídavné služby Recepce si pak můžete možnosti své schránky ještě rozšířit i o rošířené menu, s možností vlstních ohlášení a přesměrování na několik různých čísel i služeb. Jedinou konkurencí pro tuto službu v Čechách je MemoBox e-mail českého telekomu, která umožňuje alespoň přeposílání hlasových zpráv a faxů na e-mail.
Takto by se dalo pokračovat ještě dlouho, ale nechám to na redakci - možná by stálo za to požádat všechny provozovatele GSM služeb o poskytnutí úplného seznamu služeb s parametry a cenami a ty pak dát vedle sebe do jediné tabulky. Pak by se asi před prodejnami T-Mobile tvořily dlouhé fronty přeběhlíků od konkurence.