Chcete vědět, jaké jsou nové mobily Nokia?

Diskuze čtenářů k článku

Jan  |  20. 12. 2001 17:46

Kolik bude možné uložit SMS do mobilu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lachtan  |  19. 12. 2001 22:12

Bylo by fajn, kdyby byl na Mobilmanii i rozhovor s lidmi treba z Ericssonu - co planuju atd.

Dik a cau

Lachtan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FBI  |  18. 12. 2001 19:16

Damy a panove:Hrozne by me zajimalo jestli si s tou cenou 7650 nekdo dela srandu nebo jestli je to fakt?????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hrozne by me to zajimalo protoze 7650 je BOMBA

Diky za odpoved!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 12. 2001 19:24

Slyšel jsem to na vlastní uši. Taky se mi to zdá hrozně nízko (zejména na Nokii), ale bylo by to fakt příjemné. Kdybych si měl osobně tipnout cenu, vsadil bych se, že to bude kolem třiceti nebo ještě víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  18. 12. 2001 12:26

Jaky mate názor na ceny? U 5210 ktera je určena mládeži je i těch 8 tisíc si myslím kapku moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 12. 2001 12:29

3330 se při svém uvedení prodávala za více než deset tisíc ... Jestli bude zaváděcí cena na osmi, je to podle mě ještě slušné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 12. 2001 11:50

Nechapu strategii firmy Nokia. Uvadet telefony bez datoveho konektoru se mi zda v dnesni dobe zhovadilost. Odkaz na bluetoth taktez. V dobe, kdy prakticky neexistuje jakekoliv bluetoth prislusenstvi. Ma infra. To ano. Ale zkusili jste nekdy pouzivat infraport v mistech, kde proste nejde polozit notebook a telefon proti sobe? A videli jste nekdy tezkou HF sadu ktera by fungovala pres infra?

Myslim, ze timto klesa uzitna hodnota techto mobilu nekam k low endum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 12. 2001 12:09

V době, kdy přijde 7650 na trh, už bude cena Bluetooth příslušenství pro notebooky a stolní počítače snad přijatelnější; pokud např. za cenu datového kabelu koupíte Bluetooth do USB, bude to myslím v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 12. 2001 14:24

Pokud bude skutecne takoveto zarizeni dostupne cenove i fyzicky, tak potom ano. Ale osobne tomu prilis neverim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  28. 01. 2002 10:52

Takze kvuli propojeni mobilu a pocitace si ma koupit novy notebook nebo k mobilu z 20.000 si koupim PCMCIA kartu (samozrejme od Nokie, jak jinak) za cca 7.000Kc To se Nokii musi nechat- maji to fakt hoodne dobre promysleny....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 12. 2001 12:24

Nokia před několika týdny společně s modely 7650, 6510 a 5210 představila Bluetooth tezkou handsfree do auta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 12. 2001 14:26

Ovsem od predstaveni k masovemu prodeji muze byt jeste dlouha cesta. Alespon u tohoto druhu zarizeni se to jiz stalo zvykem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolio  |  18. 12. 2001 18:04

Je sice hezke ze bude mit vse pres bluetooth - ale videl jsem na andyExpu predvadecku Ericssonu s bluetooth a i kdyz to fungovalo, tak sam prednasejici priznal, ze ta baterie pak vydrzi asi jeden den pri aktivnim pouzivani - a navic na 7650 barevny displej, coz zase zvysi naroky na baterie. Nevidim to tak moc realne s tim handsfree. Sice ubydou datove kabely, ale budete s sebou vsude tahat kabely od nabidecek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 12. 2001 19:30

Ericsson nedávno představil model headsetu s vyšší výdrží, ale i tak to vydrží zhruba stejně jako mobil. A už je potom asi jedno, jestli nabíjíte jednou za čtyři nebo tři nebo dva dny.

Na Bluetooth handsfree do auta se těším. Nebude žádné ukládání mobilu do držáku, zůstane v kapse nebo v tašce a zvuk přitom půjde z rádia nebo externího reproduktoru.

Bluetooth příslušenství a s ním i tato handsfree vlastně bude dokonale kompatibilní. Nejen se všemi modely jedné značky, které budou podporovat Bluetooth, ale teoreticky i s telefony jiných značek. Do auta se koupí handsfree a všichni ji budou moci používat. (Určitě tam nakonec bude nějaké hnusné omezení, ale bylo by to hezké).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koumes  |  19. 12. 2001 09:36

a pred kazdou jizdou musis dat, menu bluetooh, aktivovat, cekat na pripojeni a pak teprve jet.
save nejake last used konfigurace je bohuzel zatim nedostupne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  19. 12. 2001 10:45

Myslím, že by to mohlo být pohodlnější. Když bude Bluetooth na telefonu neustále zapnutý, tak handsfree v autě může při startování automaticky dostat pokyn, aby vyhledala dostupná zařízení a pokud dřív proběhlo ověření, rovnou se s nimi spojila. Spárování bude nutné jen při prvním použití, potom se už zařízení najdou sama. Samozřejmě neustále zapnutý Bluetooth se odrazí na výdrži baterie, ale snad to bude snesitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaqub  |  19. 12. 2001 14:13

v článku je napsáno, že u telefonů bez datového konektoru nebude k dispozici těžká hf sada. týká se to tedy hlavně 8310 a 6510 - proč je tedy na oficiálních stránkách nokie (www.nokia.com) vyobrazená plnohodnotná těžká HF sada do auta? 8310 jsem si koupil mimojiné také proto, že mi bylo řečeno u oficiálního distributora nokie (fy. simfonie), že těžka hf bude k dispozici.. takže teď nevím, co z toho je pravda..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jklamo  |  18. 12. 2001 20:24

Podle mne je to kvuli designu. Bez konektoru to proste vypada lip. A navic konektor by musel byt ryze Nokiacky a tim by zabiral misto a kazil linie mobilu. Je to ale na ukor funkcnosti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
¨James  |  18. 12. 2001 08:27

Pokud jsem dobre cetl clanek ohledne T9 na vyse uvedeny mobily tak jsem dosel k zaveru,ze se sice testuje ,ale pravdepodobne se dodavat do mobilu techto typu dotavat nebude.tyto telefony se mimochodem uz neprodavaji tzn.jsou nyni novejsi typy ,ktere T9 ovladaji jiz standartne:33xx-6210-6250-8310.Zdravim a prosim o lepsi cteni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  18. 12. 2001 08:18

můj příspěvek je tak trošku bokem od tématu, ale snad to bude spoustu lidí zajímat. Před cca 3měsíci jste tam měli páně Hoška také a reklamoval na prosinec T9 pro 3210 a 7110, prý ji tenkrát už testovali. Zeptejte se ho příště, kde to usnulo a co s tím bude. Pokud nebude, tak by to chtělo aspoň jasnou odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 12. 2001 08:45

Česká T9 do těchto mobilů už nebude, tyto mobily se už nevyrábí a ani neprodávají (a pokud ano, tak jde o doprodeje zbytkových zásob).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
¨James  |  18. 12. 2001 08:55

Petre Petre ty asi neumis cist vid pred chvilkou jsem to psal.Nemas nejaky lepsi informace?To,ze T9 nebude to snad by mel vedet kazdy (3210 a 7110).Tak se mej a lip cti co se pise v diskusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  18. 12. 2001 09:06

Cetl jsem vas prispevek, jen jsem to potvrdil z "oficialnejsich" ust.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  18. 12. 2001 09:18

Jenže nejde o to co píše Petr (pane Brožo promiňte, že Vám takto nějakým způsobem tykám) a jestli si přečetl Tvůj příspěvek, ale o to co řekl pan Hošek. Taky jsem to četl a bylo to i v časopise IMPULS (pro zák. PG registrovaných PG Clubu) a taky mně štve, že pokud je situace kolem 3210 a 7110, že skončila jejich výroba, tak alespoň svou informaci opravím - důvody jsou vcelku pochopitelné, i když, pokud si vzpomínám, když jsem četl ten článek, pak dotaz redaktora (-ky) na pana Hoška byl ve smyslu co s 3210 i když jsou na trhu její nastupcí a ona sama tak nějak končí, tak stejně p. Hošek odpověděl, že česká T9 do zmíněných modelů bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 12. 2001 12:27

Už se tady moc spekuluje. Petr Hošek v našem rozhovoru řekl přesně následující věty a v nich není žádný slib, že T9 pro ty mobily bude:

Bude český slovník T9 k dispozici i pro Nokii 3210 a 7110, které tuto funkci zatím nabízejí pouze v angličtině?

Asi všichni ví, že českou verzi slovníku T9 plánujeme už velmi dlouho, a já se přiznám, že to je taková naše noční můra. V tuto chvíli probíhají testy se staršími telefony, jako je Nokia 3210 nebo 7110. Jde o to, že tyto telefony nebyly pro T9 hardwarově připraveny, v době jejich nástupu jsme neznali konkrétní hardwarové požadavky, abychom do nich byli schopni český slovník dát.

Není to tak, že nás telefony 3210 a 7110 nezajímají, protože jsou pomalu nahrazovány novými modely. Stále se snažíme o to, abychom byli schopni českou té–devítku do těchto telefonů implementovat. Ale v tuto chvíli nejsem schopen říct, jak testování dopadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  18. 12. 2001 06:49

3210 pro Asii s vibrací, pro Evropu bez. Zaváděcí cena v sadě 10 000,- rok na to 3310 pro asii nevim, ale pro evropu s vibrací téměř shodný telefon jako 3210, opět zaváděcí cena 10 000,- v sadě. Nokii jde výhradně o prachy, zákazník je poslední v řadě. A všichni jim to žerou i za ty prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AntiNokia  |  18. 12. 2001 07:40

Plně souhlasím. Že se Nokia nestydí a lidi jsou blbý, když jim ty předražené mobily, co skoro nic neumí (mimo posílání zvonění  kupuj a log pomocí sms-ale ruku na srdce, jak často si musím měnit zvonění nebo logo...) vůbec kupují. Fůůůůůůůůůůůůj Nokia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  18. 12. 2001 09:37

Mám teď před sebou N3210 a Alcatela 302 : alcatel má oproti N3210 WAP, vibrace, nižší cena, vestavěné HF (hlasitý odposlech), přednastavené SMS, pro mezinárodní hovory seznam předvoleb, český Zi slovník, možnost nastavení preferováných sítí (využitelné při roomingu), vlastní menu, no nezlob se na mně, ale když chytnu do ruky Nokii tak je to o něčem jiném: displej, klávesnice, provedení na rvní pohled i hmat o třídu vyšší, no nedivím se, že hodně lidí nedá na Nokie dopustit i přes absenci některých fcí a vyšší ceně a pod....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor