Chuť zakázaného ovoce. Čína si vybírá mezi skládačkami, do Evropy jich dorazí minimum

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

07. 07. 2023 14:56

Já si myslím, že toto budeme vídat čím dál tím častěji. Budou prostě opět dva ekonomický světy. Část produkce bude globální a část čistě Čínská. Jejich trh je tak obrovský, že defakto Evropany nepotřebují tak spousta značek zůstává tam. Navíc si myslím, že to bude i vzájemné. Proti Číně roste systémová averze a tak i dost Evropanů nebude chtít nic z Číny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 07. 2023 08:09

Od kdy je Čína svět? A proč je tu pomalu každý den reklama na čínské šméčko? Evropani mají rádi kvalitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 07. 2023 21:14

No ani jednomu bych přednost před Samsungem nedal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 07. 2023 18:10

Svět žije skládačkami? Vzhledem k prodejním číslům všech výrobců skládaček vs. prodejním telefonům jiných značek včetně těch "drahých" by jeden řekl, že je to naprosto, naprosto, ale naprosto okrajová záležitost. No ale pro někoho i těch pár kusů je evidentně dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (26)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor