Tak to budu zklaman, nelibi se mi totiz myslenka, ze bych mel mit zase na svem MT pevne zabudovanou takovou zbytecnost jako je "fotak" (respektuji ale vsechny, kteri ho tam chteji mit, a "uzivat si" s nim zabavy !), jen bych uvital na trhu take pritomnost "spickoveho" modelu MT jen s pridavnym FOTO). Mam SET610, a fotak jsem za tri ctvrte roku pouzil jen nekolikrate a to predevsim ze zvedavosti, abych se ujistil o "kvalite" ziskaneho obrazu. Domnivam se, na rozdil od Vas, ze prave ta firma ktera nabidne take spickove vybaveny MT bez integrovaneho foto, muze ziskat docela hodne zakazniku, predevsim mezi temi, kteri davaji prednost pri fotografovani kvalitnejsim pristrojum (kvalitni zaznam, kvalitni archiv i prezentace). Kdo nakonec zvitezi, jestli reklama presvedcujici zakazniky, ze musi mit neco "uzasneho", aby byli "IN" (a zataji jakekoliv informace odhalujici pravou podstatu toho "uzasneho", totiz, ze jeho kvalita se neda ani velmi vzdalene srovnat s kvalitou "skutecneho" digitalniho fotopristroje (ani v pripade levnejsiho modelu), to se ukaze az casem. Ale zde je pravdepodobnejsi, jak nas uci zkusenost, ze raklama vyhraje, konec koncu uz se tak deje !
Mozna by mohla redakce Mobilmanie usporadat jednak anketu a jednak treba vlastni, seriozni vyzkum na tema kolik procent aktivit s MT zabira telefonovani, SMSkovani a treba fotografovani. Myslim, ze vysledky by byly zajimave a predpokladam dramaticke rozdily mezi generacemi a spolecenskym postavenim. Predpokladam, ze starsi a v odpovednejsim postaveni budou predevsim telefonovat a mladsi fotit a textovat.