Chytré hodinky a náramky jsou nejoblíbenější u mladých, zjistil Fitbit. V Česku je používá už 40 % z nich

Názory k článku

17. 04. 2022 16:33

To je ovšem objev století

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2022 18:26

Fitbit se zřejmě snaží formou nenápadné reklamy / "průzkumu" oslovit mladé. Protože jednak nepřišel na nic nového a jednak nejprodávanější jsou Apple, Samsung, Xiaomi a Garminy. Nějaký Fitbit je u nás na nějakém 6.-10. místě s tím, že recenze nejsou nijak chvályhodné.. Výrobce si ještě sám hází klacky pod nohy tím, že vnucuje vlastní řešení (např. Fitbit Pay), místo toho aby nabídl již osvědčené, funkční a dostupné řešení od Googlu.Místo průzkumů kdo co nakupuje, by si Fitbit měl raději udělat průzkum co zákazníkům nejvíce vadí na jeho produktech a jak to co nejlépe vylepšit + posunout vpřed.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor