Chytré hodinky první pomoci. Apple se v reklamě pochlubil, jak jeho Apple Watch zachraňují životy

V minulosti jsme vám ukázali několik případů, kdy hodinky Apple Watch reálně zachránily lidem život. Ve skutečnosti jich ale už bylo tolik, že to inspirovalo i samotný Apple, který na základě skutečných případů natočil působivou reklamu s názvem „911“. Označení vychází z čísla americké univerzální tísňové linky, kam volají lidé pro pomoc v nesnázích. 

Na videu jsou slyšet případy tří lidí, kteří se dostali do problémů a skrze chytré hodinky Apple Watch si přivolali pomoc. První je příběh řidičky, která měla autonehodu, vůz se jí převrátil a teče do něj voda. Druhý je případ paddleboardisty, kterého silný vítr a vlny odtáhly daleko od pobřeží a neměl sílu na to se vrátit na pevninu. Třetí je pak příběh farmáře, který spadl z výšky a zlomil si nohu.

Vše je doplněno o emotivní hudbu vykreslující život ohrožující situace. V jednom z příběhu je zdůrazněno i to, že vám hodinky dnes umožní přivolat pomoc i bez telefonu. Apple Watch se totiž prodávají i ve variantě s LTE konektivitou, se kterou si zavoláte kdekoliv, kde je mobilní signál.

Na svém Twitteru firma sdílela i další příběhy lidí, kterým některé z funkcí hodinek zachránily život. Příkladem je cyklista Bob B., který měl nehodu na kole při jízdě lesem, při které skončil v bezvědomí. Jeho hodinky však pád detekovaly a přivolaly mu pomoc díky automatickému vytočení tísňové linky a odesláním informací o poloze. Samozřejmě jde o reklamu, takže všechny případy nakonec dobře dopadly, ale rozhodně jde o velmi dobrou demonstraci, jak moderní technologie mohou zachraňovat životy.

Reklama 911 od Applu:

Diskuze (45) Další článek: Vyzkoušeli jsme router TP-Link s LTE. Pro dočasný internet na stavbu nebo chalupu takové připojení stačí

Témata článku: Apple, , , , , , , , , , , Život, Chytré, Pomoc, Paddle, První pomoc, Autonehoda, Tísňová linka,