Už se těším na ty příspěvky. A povinností by bylo na vše dostat od Paegasu odpověď. Click nikdy nefungoval pořádně, resp. občas zafungoval při ovládání aktivovaných služeb. Ale nikdy nefungovalo přesměrování E-mailů (snad jen 8.1.2001 v 2,03 hod). Elektronický účet je skvělý, ale nemá součty. Při sdružení smluv nepoznám, kolik kdo provolal, takže i tato služba je mnohdy k ničemu. A ještě si jí účtují. Do toho jsem si vyměnil SIM kartu - to byl pro operátorku nepřekonatelný problém, který nevyřešila ani po 20 min. hovoru (byť byl i na netu již předtím publikován). "Clickmajstru" odpověď trvala jako obvykle několik dnů. Sám laik jsem byl o 2 dny rychlejší. Jejich odpovědi jsou vůbec skvělé - a pro zákazníky a stěžovatele na Click téměř shodné - nijaké. A teď to nejdůležitější - od cca 1.2. STARÉ ADRESY V PODOBĚ XXXSMS.PAEGAS ZASE FUNGUJÍ! (již bylo v nějaké diskuzi cca 3.2.). Ve vší tichosti a na neznámo dlouho. Ještě nikdy za téměř 4 roky mě tak nenaštvali. A to jsem zažil i začátky se špatným, ba katastrofálním pokrytím ale se slušným zacházením. No jo, to nás bylo nějakých 100 tis. zákazníků. Teď jsou pěkně zpychlí! Očekával bych velkou omluvu a návrat k původním adresám. Při event. změnách bych též, mimo jiné z důvodu slušnosti, očekával informaci na jejich web. stránkách a zaslání vysvětlení několika deníkům a netovým zpravodajům. Jen aby pýcha nepředcházela pád.