Co Navigon představí na CeBITu

Diskuze čtenářů k článku

Josh  |  26. 04. 2009 07:22

Každá navigace si najde i své kritiky a o to více jich bude pokud se začne nečekaně rychle dostávat na trhu mezi ty nejlepší na první místa v prodejnosti. To je ovšem nejlepší známka toho žen to je skvělá navigace. Osobně jsem si jich pár vyzkoušel a s novou 7210 jsem nadprůměrně spokojen!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda75  |  13. 05. 2009 19:39

Ahoj,rozhoduji se mezi Navigonem 7210 nebo 7310.Můžeš poradit.Předem děkuji za odpověď..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jyras  |  05. 08. 2009 14:55

7310

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
katro  |  18. 03. 2009 15:44

http://www.navigon.com/site/int/en/cebit09#features

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  06. 03. 2009 12:01

...tak asi někde soudruzi z NSR udělali chybu, protože o některých funkcích jako je MyReport a zadávání souřadnic při vyhledání cíle na webu nejdříve byly, ale už to stáhli. Na Cebitu jsem to hledal přímo v zařízeních a také nic.... Ticho po pěšině... divný, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
libor_m  |  09. 03. 2009 22:51

neboj, bude to tam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mih  |  05. 03. 2009 22:05

V dosavadních prý nelze zadat souřadnice k vyhledání cíle. Která navigace má toto vybavení?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolly buster  |  05. 03. 2009 23:11

Třeba TomTom.
Řekl bych, že oproti TomTomu je Navigon o třídu níže. Ale každému co jeho jest. Jde dosti o zvyk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 03. 2009 19:52

Ano bude.

Viz zde vpravo dole
http://www.navigon.com/site/int/en/cebit09#features

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzaaa  |  26. 02. 2009 18:22

http://www.pocketnavigation.de/news/view_1481__navigon-cebit-highlights-enthuellt/1.1.88.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ben  |  03. 03. 2009 20:41

Pořád si myslím, že navigon je čistě na autonavigaci funkčně nejlepší strojovna. A doufam, že to těch barviček nezklouzne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  03. 04. 2009 11:02

ale podpora je otřesná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  26. 02. 2009 07:53

Vypadá to skvěle, ale co vkládání vlastních POI, bude už umět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  26. 02. 2009 09:25

Navigon byl mým prvním navigačním sw a mám k němu proto nostalgický vztah. Dnes mu ale už nedávám přednost, protože mi jeho GUI připadá smutné, fádní, nudné, nebarevné a komfortem obsluhy ho už také nejméně dva nejmenovaní konkurenti dávno předběhli. A když píšu dva, je to dost benevolentní hodnocení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 02. 2009 14:38

Mám jinou výhradu. Jde o důležitost a nadbytečnost nebo podřadnost sdělované informace. To je obsahem oboru řešícího rozhraní (interface) člověk - stroj (MMI/HMI). Mám neblahé zkušenosti ze zavádění "skleněných" pilotních kokpitů (přístroje na displejích).
V určitém období to v kabinách dopravních i bojových letadel vypadalo jako v lunaparku. Výsledkem byl "choas" (chaos je slabý výraz. Totéž vidím na nových zobrazeních, která si již pro sebe přezdívám "Dyznýlend". Třístavová logika, třístupňové vyjádření změn a dvě znaménka (+/-). Více se v intuitivním reagování (a tím řízení auta jako letadla je) dlouhodobě bezchybně zvládat nedá. Jirka alias Akan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x12345678  |  26. 02. 2009 16:43

Individualizace informace na displeji je opravdu důležitá. Pro běžnou navigaci stačí oprevdu jen minimum a vše zbytečné pryč. Jenže někdo může chtít mít k dispozici (třeba) údaj o nadmořské výšce, jiný o době dojezdu do mezicíle atd. Pokud SW umožňuje jednotlivé informace zobrazit a nebo skrýt, je to fajn. Jenže v tomhle právě Navigon (stejně jako Route 66 či Garmin XT) zrovna nevyniká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martinhamr  |  03. 03. 2009 17:19

No pokud já vím,tak všechny věci které jsi vyjmenoval,jsou u navigonu volitelné.Můžeš je mít zobrazené na displeji nebo nemusíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 02. 2009 14:39

Mám jinou výhradu. Jde o důležitost a nadbytečnost nebo podřadnost sdělované informace. To je obsahem oboru řešícího rozhraní (interface) člověk - stroj (MMI/HMI). Mám neblahé zkušenosti ze zavádění "skleněných" pilotních kokpitů (přístroje na displejích).
V určitém období to v kabinách dopravních i bojových letadel vypadalo jako v lunaparku. Výsledkem byl "choas" (chaos je slabý výraz). Totéž vidím na nových zobrazeních, která si již pro sebe přezdívám "Dyznýlend". Třístavová logika, třístupňové vyjádření změn a dvě znaménka (+/-). Více se v intuitivním reagování (a tím řízení auta jako letadla je) dlouhodobě bezchybně zvládat nedá. Jirka alias Akan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba  |  03. 03. 2009 15:39

Hlavně bude umět navigovat na zadané souřadnice!! Konečně....!! Sice to člověk potřebuje dvakrát za rok, ale i tak to chybělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor