Co s mobilem, který se pokazí

Diskuze čtenářů k článku

Tomš  |  15. 06. 2007 10:16

Hele lidi...zmokl my mobil a po dvou dnech se jakš takš rozjel....mám SE k750i nesvítí my displej a trochu blbnou klávesy ale né na psaní sms...ty vrchní...sou zpomalený...neví někdo kolik by tak stála oprava a co s tím mobilem je asi tak přibližně...spěchá...díky moc...čus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  09. 12. 2006 13:52

Cellnetu se zdaleka vyhnete. To nejhorsi co vas muze potkat. Hodinové fronty!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  09. 12. 2006 13:52

Cellnetu se zdaleka vyhnete. To nejhorsi co vas muze potkat. Hodinové fronty!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman  |  09. 12. 2006 13:51

Cellnetu se zdaleka vyhnete. To nejhorsi co vas muze potkat. Hodinové fronty!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  05. 04. 2003 10:35

Vlastním Samsung SGH T-100 a zajímalo by mě, jak lze opravit rozvyklaný kloub.... Jestli se musí vyměnit celý kryt, protože podle ceníku je to docela drahá záležitost a nebo jestli se daji vyměnit jen nějaká ložiska..... Tedy pokud jej má, opravdu nevím..... Děkuji za připadnou odpověď...  Mirek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bungo  |  13. 04. 2003 14:34

Ahoj Mirku, Samsung SGH T -100 nevlastnim. Ale prece jen ti do zivota dam dobrou radu. Seznam vyjmenovanych slov ( V nevyjimaje) najdes v ucebnici gramatiky ceskeho jazyka pro treti rocnik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  13. 04. 2003 20:43

:o).... No to je toho, tak jsem udelal omylem chybu..... Z gramatiky z ceskeho jazyka jsem mel vetsinou jednicku nebo dvojku......  Noooo, tak by to byla tentokrat dvojcicka..... :o))) I tak moc dekuji za opravu, ale spis by me zajimala odpoved na tu otazku, kterou jsem polozil predtim.... Mirek

P.S. Doufam, ze tam neni moc chyb..... :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  18. 03. 2003 21:13

.
Nedávno mi spadla Nokie 5510 na zem a rozbil se jí display - nevíte někdo o nějakým rozumným místě, kde by to opravili ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  19. 03. 2003 19:50

ze by? nase odolna 5210 hapala na zem a prasknul ji displejicek?
to ja se svoji r310 hazel +-30m do dalky na beton,
skakal jsem po ni kanadama na zemi,
mrsknul jsem ji vsi silou x-krat proti zdi...
a ne a ne ji rozbit!
najednu stranu sem rad, na druhou mam tendence porad pokouset jeji zivot - rikam si: to prece neni mozny, ze tolik vydrzi , sakra?
poradi mi nekdo jak ji rozbit?

PS: a ty si priste kup kvalitnejsi mobil (nemusi to byt nutne nokia, vis...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Z  |  19. 03. 2003 22:31

Tady se nejedna o "odolnou" 5210, ale o mp3mana s qwerty klavesnici . A to myslim krome Nokie nikdo nenabizi, vis... (ne ze bych mel Nokii rad, ale pausalni odsuzovani cehokoliv taky ne )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  20. 03. 2003 09:20

ha, prehledl jsem se a misto 5510 jsem psal o 5210...
to se stane
k 5510 se radeji vyjadrovat nebudu
(nechci mluvit sproste na verejnych diskusich)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
topler  |  20. 03. 2003 11:02

Skus tu svojí r310  příležitostně nechat přejet válce nebo by mohl příležitostně stači i náklaďák případně vlak...

A pak si povíme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  21. 03. 2003 09:00

dobrej tip, diky, ale neni to prece jen trosku brutalni...???
:-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rikataruki  |  17. 03. 2003 14:53

...a proto o něm v tomto článku nepadlo ani slovo °

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charaska  |  17. 03. 2003 08:57

Jsem byvala pracovnice reklamacniho oddeleni jedne z nejmenovanych telekomunikacnich firem. Vim, jak postupovaly servisy v pripade rozbiteho telefonu. Zkratka poslaly cenovej navrh. Bud si vyber cenu, ktera prevysovala cenu noveho pristroje nebo zaplat manipulacni poplatek bez opravy (ten uz nyni operator nastesti plati za zakazniky). Bylo mi z toho na ... Bohuzel mne se tzv. oxidace stala taky s N3310. A jeste mi to nejakym zpusobem zablokovali tak, ze to v jinem servisu nejde opravit. Co s tim ? Pro zacatek jsem si koupila Siemens!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drack  |  17. 03. 2003 00:14

jsem asi precitlivelej, ale proc musi byt u clanku o poruchovosti mobilu fotka Panaosnicu GD67?? V calnku o telefonech panasonic neni jedina zminka (nemyslim tabulku), ale na fotce byt musi zrovna tetnto typ a ne jinej, opravdu poruchovej krap ... neni to zvlastni?!?!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  17. 03. 2003 10:26

Co se zeptat jinak: Když jsou všude a při všech příležitostech vidět fotky Nokií, proč není i tady? Je to přeci typický a nejrozšířenější telefon, ne? Nebo se tlačí, jen když jde o reklamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  17. 03. 2003 20:06

Presne, to byla taky moje prvni myslenka, tohle musi byt zamer autoru, nic jineho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cagos  |  17. 03. 2003 12:42

Taky mám pocit, že redakce má něco proti Panasonicum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrhasis  |  16. 03. 2003 20:44

Nemate nekdo zkusenoste s reklamaci MT50  f9 kvuli obcasnemu vipinani v brnenskem servisu ? Dikec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
00-42-000-101  |  16. 03. 2003 15:32

The CALL ATT® Calling Card is the easy, reliable way to call anyone, when you travel anywhere in the world. It's also a convenient way to keep in touch when you're away from home and want to make local or long distance calls within the US. The CALL ATT Calling Card connects your call quickly and reliably, no matter where you're calling from. You can even give your Calling Card number to your loved ones abroad, so they can keep in touch with you. And don't forget to give them instructions about how to use your calling card number!

Sign up for the new AT&T One Rate® Calling Card Plan and you can get one low rate on your domestic long distance CALL ATT Calling Card calls when you dial the call yourself by using 1-800-CALL-ATT.® There are no service charges*-just a $1.00 monthly fee. If you use your calling card frequently, it may be just the plan for you.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  19. 03. 2003 19:46

ne ze by mne deprimovala ta anglictina, spis to zavani reklamnima sr******!
navic uplne mimo misu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
At&T  |  16. 03. 2003 15:28









Calling Within the U.S.:
If you have AT&T as your residential long distance carrier:

  • Dial 1 + the area code + the number

  • If you have another long distance carrier but would like to take advantage of the AT&T long distance services:

  • Dial 10-10-288 + 1 + the area code + the number. Charges will appear on your local phone bill.

  • Back to Top.

    Calling Internationally:
    If you have AT&T as your long distance carrier:

  • Dial 011 + country code + city code + local number


  • For Canada and Caribbean countries, Dial 1 + the area code + local number

  • If you have another long distance carrier but would like to take advantage of the AT&T long distance services:

  • Dial 10-10-288 + 011 + country code + city code + local number. Charges will appear on your local phone bill.

  • Back to Top.

    Calling With Operator Assistance*:
    If you're an AT&T customer calling from home:

  • Dial 01 + country code + city code + local number and listen for calling instructions

  • If you're not an AT&T customer:

  • Dial 10-10-288 + 011 + country code + city code + local number and listen for calling instructions.

  • If 10-10-288 does not work:

  • Dial 1-800-CALL-ATT (1- 800-225-5288) and listen for calling instructions

  • Back to Top.

    Calling from overseas with AT&T Direct® Service
    (http://www.consumer.att.com/
    global/english/away/directservice.html
    )
    Back to Top.

    Calling with The CALL ATT® Calling Card
    (http://www.consumer.att.com/
    global/english/away/callingcard.html
    )

    For more information, you can also visit www.att.com/traveler.
    Back to Top.



    .








    What's Hot!

    Stay in touch with your loved ones with the quality and reliability of AT&T! Plus get great low rates to over 200 countries like 19 cents to China, 12 cents to Hong Kong & Taiwan and 42 cents to India --All Day Every Day-- That's the AT&T AnyHour International Savings Plan!
    Learn More. 

    .







    =3)
    UseFlash = 1;
    } else if (navigator.appName && navigator.appName.indexOf("Microsoft") != -1 &&
    navigator.userAgent.indexOf("Windows") != -1 && navigator.userAgent.indexOf("Windows 3.1") == -1) {
    // Assume any Windows IE except for Windows 3.1 supports the OBJECT tag

    // system globals
    var requiredVersion = 3; // version the user needs to view site (max is 5, min is 2)
    var flash2Installed = false; // boolean. true if flash 2 is installed
    var flash3Installed = false; // boolean. true if flash 3 is installed
    var flash4Installed = false; // boolean. true if flash 4 is installed
    var flash5Installed = false; // boolean. true if flash 5 is installed
    var maxVersion = 5; // highest version we can actually detect
    var actualVersion = 0; // version the user really has
    var hasRightVersion = false; // boolean. true if it's safe to embed the flash movie in the page

    document.write(' \n');
    document.write('on error resume next \n');
    document.write('flash2Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.2"))) \n');
    document.write('flash3Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3"))) \n');
    document.write('flash4Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4"))) \n');
    document.write('flash5Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5"))) \n');
    document.write(' \n');

    for (var i = 2; i = requiredVersion) {
    UseFlash = 1; }
    }

    if ( UseFlash ) {
    // Use Flash player
    document.write('');
    document.writeln('');
    document.write(' document.write(' swliveconnect="false" width="184" height="160"');
    document.write(' type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?p1_prod_version=shockwaveflash">');
    document.write('');
    document.writeln('');
    } else if (!(navigator.appName && navigator.appName.indexOf("Netscape")=0 && navigator.appVersion.indexOf("2.")=0)) {
    // Netscape 2 will display the IMG tag below so don't write an extra one
    document.write('
    AT&T Video');
    }
    //--



    on error resume next
    flash2Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.2")))
    flash3Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.3")))
    flash4Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.4")))
    flash5Installed = (IsObject(CreateObject("ShockwaveFlash.ShockwaveFlash.5")))



    bgcolor="#ffffff" swliveconnect="false" width="184" height="160"
    type="application/x-shockwave-flash"
    pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?p1_prod_version=shockwaveflash">









    Dialing Assistance.

    Go.
    Dialing Instructions.

    Go.
    AT&T Direct Access Numbers.

    Go.
    Country Codes.

    Go.
    U.S. Area Codes.

    Go.
    New Area Codes for Mexico.

    .









    Weather and Time Finders.

    Go.
    International Time Finder.

    Go.
    International Weather Finder.

    .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    t29  |  19. 03. 2003 19:45

    co kdybyste podobny saskarny vymazavali?
    dekuji

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  19. 03. 2003 21:55

    Souhlas. Plus prosim o vymaz reklam na quick.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jára Quick  |  16. 03. 2003 15:21

    Mame pro Vas skvelou zpravu.  Od 1.4.2003 pro Vas bude zprovoznena nova linka zakaznicke podpory 840 111 114, ktera nahradi puvodni prazske cislo 284 084 888. Puvodni prazske telefonni cislo 284 084 888 od 1.4.2003 jiz nebude funkcni! Nova linka prinese zlevneni pristupu k zakaznicke podpore sluzby QUICK vsem mimoprazskym uzivatelum, nebot tarif na nove lince odpovida nejrozsirenejsimu tarifu Home Standard za mistni volani. Informace o novych produktech navic obdrzite na bezplatne infolince 800 123 456.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Puskin  |  15. 03. 2003 19:55

    Zda se mi to, nebo tu nekomu hrabe?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Bodik  |  15. 03. 2003 22:46

    Spíš to druhé.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  16. 03. 2003 00:39

    Anebo mu/ji prijdou zdejsi diskuse fadni, tak pise v unicodu-16 (jeste jsem nevidel zadnou stranku s timto kodovanim , nebo v cinskejch znacich. BTW: franinari a vlamstinari, davaji ty prispevky o neco vys vubec nejaky smysl?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mac  |  16. 03. 2003 18:55

    Už tady chybí jenom něco v ruštině, ale tomu by dost lidí rozumělo

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Shalom  |  15. 03. 2003 16:45

     בפנטגון כי סדאם חוסיין הורה לקדם טילי סקאד אל מערב עיראק, משם נורו במלחמת המפרץ טילים אל ישראל.

    מרשת פוקס נמסר כי המקורות בפנטגון אינם מוציאים מכלל אפשרות שסאדם חוסיין ינסה לבצע מכה מקדימה נגד ישראל עוד בטרם יותקף.

    על פי הדיווח נצפתה לאחרונה תנועה של הטילים אל מערב עיראק והטילים פרוסים במתכונת כזו שיש ביכולתם לפגוע בישראל. ההערכה היא כי סדאם ינסה ככל הנראה לפגוע גם בכוחות האמריקניים

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivan  |  16. 03. 2003 00:10

    ...ale vocamcáď pocamcáď.

    Kde je statn skara, snad se mu něco nastalo že tak dlouho mlčí.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivan  |  16. 03. 2003 00:14

    Kua zase překlep né "statn" ale sAtAna3310 sem měl na mysli ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    SaTaN8210  |  16. 03. 2003 19:17

    No ja jsem tu, ale s tim prispevkem naprosto souhlasim. A co ty? ...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    RedBaron  |  17. 03. 2003 10:43

    Moje řeč.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Peking  |  15. 03. 2003 16:40

    据报道)随着生活节奏的加快,各种不期而遇的乳腺增生、乳腺炎、乳腺癌困扰着广大女性朋友的健康与生活,尤其是近年来乳腺增生、乳腺癌的发病率有明显上升趋势。据确切资料证明,患乳腺类疾病的女性致癌的可能性要比正常人高出3-20倍,成为现代女性健康的大敌。 乳腺增生常在30岁左右发病,40岁左右有瘤变现象,50左右易变为癌,该病在月经前或心情不畅时出现乳房疼痛,有时腋窝、肩背部也有酸胀困痛。多在乳房外上侧可摸到大小不等的肿块,月经前乳房胀痛或肿块增大,过后减轻或消失,有时乳头处流出液体。乳腺纤维瘤多在25岁前发病,常在洗澡时无意发现乳房内如花生米或枣样大小的一个或多个不痛不痒、可活动的肿块,若短期内迅速长大,要考虑癌变的可能。男性乳房肥大症多由内分泌失调引起,如不及时治疗易导致男性女性化的可能。

    我院享受国务院特殊津贴的著名乳腺病专家、全国“五一”劳动奖章获得者、河南省优秀医务工作者李显成教授,精心研制的内服外贴“乳癖愈”系列方药,不仅对月经前乳房胀痛,乳腺增生,乳腺纤维瘤、溢乳症,男性乳房发育症,乳头状瘤,乳腺癌等具有显著的疗效,而且能够更有效的阻断乳腺增生、乳房良性肿瘤转变为乳腺癌,被列为河南“九五”重点科研攻关项目。

    李显成教授将为每一位乳腺病患者制定最佳治疗方案,让您在最短的时间内接受最有效的治疗。

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    t29  |  19. 03. 2003 19:43

    velmi vystizne, ale mam na vec jiny nazor.
    pozdravuj v Pekingu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    每分鐘費率  |  15. 03. 2003 16:35

    每分鐘費率每分鐘費率每分鐘費率每分鐘費率每分鐘費率

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivan  |  16. 03. 2003 00:06

    Pěkně řečeno, jde vidět že v dané problematice se dobře orientuješ.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Nic. van Leeuwen  |  15. 03. 2003 16:27

    De Phone GG in oprichting is de 100 aanmeldingen gepasseerd. Dat betekent dat we snel gaan werken aan de voorbereiding van de oprichtingsvergadering. Daarbij kan dan ook het definitieve bestuur gekozen worden en de plannen ten behoeve van de leden worden besproken. Hoe meer leden naar die vergadering komen, hoe meer ideeën wij kunnen verzamelen. Houd deze site in de gaten om datum, tijdstip en plaats te horen. Leden van wie we het emailadres hebben, krijgen via de nieuwsbrief alle informatie + agenda.U allen die met uw aanmelding hebben bijgedragen aan de oprichting van deze nieuwe groepering hartelijk dank. Namens het voorlopig bestuur: Nic. van Leeuwen (n.van.leeuwen@hccnet.nl)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jacques L'noire  |  15. 03. 2003 15:59

    Pour gérer ses participations dans les sociétés exploitant des technologies issues de ses laboratoires, et pour mettre en œuvre sa démarche d'acquisitions technologiques, France Télécom R&D a créé France Télécom Technologies Investissements (FTTI).

    La société France Télécom Technologies Investissements est une société anonyme par actions détenue par le groupe France Télécom.
    Elle assure la gestion des participations de France Télécom R&D dans les start-ups, l'accompagnement de ces start-ups et le développement de leurs coopérations avec le Groupe.

    Depuis 1999, environ 40 Meuros ont été investis sous forme de prise de participation au capital de start-ups.Certaines de ces participations sont issues de la politique d'essaimage de France Télécom et les autres ont été prises dans le cadre de la politique d'acquisition de technologies de France Télécom R&D.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    snovac  |  15. 03. 2003 22:28

    Šuken sie bite? Ja, prcajtlich....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Deny  |  15. 03. 2003 14:07

    Chtěl bych doplnit že Siemens má servisy dva, v Praze a Brně.  S tím brněnským ale dobrou zkušenost nemám. Koupil jsem u Oskara C55 který se začal samovolně vypínat tak ho poslali do už zmiňovaného servisu, sice mi nahráli novou verzi softu (.18), ale problém to nevyřešilo, sotva jsem ho převzal, vyšel z prodejny tak dělal to samé... Takže je znovu na cestě do servisu, už se začínám připravovat na to že se mi vrátí a bude se vypínat zase...

    Radši jsem to opravil... Abych nebyl za blbce..



    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petrolin  |  15. 03. 2003 18:43

    Jejda, sem jsem předtím nedošel. Samo že nejsi za blbce, naopak, vykouzlil jsi úsměv.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Deny  |  15. 03. 2003 14:03

    Chtěl bych doplnit že Siemens má servisy dva, v Praze a Brně.  S tím brněnským ale dobrou zkušenost nemám. Koupil jsem u Oskara C55 který se začal samovolně posílat tak ho poslali do už zmiňovaného servisu, sice mi nahráli novou verzi softu (.18), ale problém to nevyřešilo, sotva jsem ho převzal, vyšel z prodejny tak dělal to samé... Takže je znovu na cestě do servisu, už se začínám připravovat na to že se mi vrátí a bude se vypínat zase...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petrolin  |  15. 03. 2003 18:40

    Nestyď se říct hezky česky "začal se samovolně posírat ...". Proč ty opisy?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  15. 03. 2003 19:46

    2deny: Jasně pobočky Siemensu jsou dvě,ale je to jeden a ten samej servis, tj. přímo Siemens.

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    9950 :-)  |  15. 03. 2003 11:37

    Tenhle článek, je úplně ten samý jako v mobilitách, né že by to tam nebylo napsaný. Ale proč je ten článek tady zrovna dnes? To jako s končícím CeBITem začíná okurková sezóna?
    Chybí mi tady článek "dnes vyšly Březnové mobility"...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  15. 03. 2003 12:14

    Já si třeba Mobility pravidelně nekupuju a tak sem článek uvítal ( i když drtivou většinu z toho vím).

    dejv

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  15. 03. 2003 14:39

    Okurky zatím nerostou, další informace z CeBITu přijdou v pondělí. Jinak článek o vyjití březnových Mobilit nemohl Marek napsat, protože byl stejně jako my na CeBITu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Leitner  |  15. 03. 2003 10:05

    Odpověď na odtázku v  nadpisu je přece jasná - vyhodit.

    Při těch cenáh oprav se to po 2 letech (konec záruky) nemůže nikdy vyplatit.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  15. 03. 2003 11:05

    V neautorizovanych servisech se to vyplatit muze. Mam d520 a ta se po asi 2 letech odmitala zapnout. Shodou okolnosti kamos rozjizdel neautorizovany servis, tak za necelej tyden a 150,- jsem mel motorku jako novou a slape bezchybne doted. Jednu dobu sice vyhazovala hlasku "zkontrolovat kartu", ale od toho pomohlo oskrabani kontaktu na SIM (asi jsem ji pouzival ve vlhcim prostredi, nez bylo zdravo), takze to ani nebyla chyba telefonu...

    PS: tezko najit stejne spolehlivej telefon. To uz snad jenom stejne stara N 5110, ktera taky slouzi bezchybne uz kolik let.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  15. 03. 2003 11:56

    5110 byla fakt bezkonkurenční, ale D520 byla na psychiatra,její systém odesílání SMSek byl naprosto šílenej....

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  16. 03. 2003 00:31

    Ja si asi 30 nepouzivanejsich cisel pamatuju z hlavy, tak me to zas az tolik nevadilo.

    Ale ted vazne uvazuju, ze si necham tu d520 odblokovat a budu si ji brat do prirody. To je proste mobil, kterej neco vydrzi. Ne ze by moje T192 byla tak choulostiva jako treba Alc OT501, ale preci jenom odolnost d520 budi vetsi duveru

    Hlavne to chce koupit mobil, s kterym se do furt nemusi litat do servisu, at uz je to jakakoliv znacka.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  16. 03. 2003 08:37

    No právě v době kdy sem na 5110 odesílal sms úplně v pohodě, přišla pohroma v podobě D520,naštěstí sem to vydržel asi 3 dny a pak šla, tehdá stála tuším 5500,- ve TWISTu, hrůůůza

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  16. 03. 2003 11:06

    Zase na druhou stranu k cemu byla v te dobe 5110 s vychytanym ovladanim, kdyz vubec nechytala signal v mistech, kde se dalo s d520 srozumitelne (samozrejme ze ne kvalitne ) dovolat?

    Proste kazda mela svoje.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  16. 03. 2003 18:37

    V té době neměl Paegas signál skoro žádnej, resp. bylo hodně míst kde nebyl, psal se rok 1998,takže doma bylo vše v pohodě a jestli bych si s Motorolou zavolal o 50m dále od BTSky mě fakt nevadilo,protože dřív jí došla baterka  

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  16. 03. 2003 21:04

    Uz jsme dost off topic, ale neva. Ja ji mel od r. 1999 a pohodove drzela 3 dny v miste se slabym signalem. Ale kdyz jsme u tech vzpominek na Paegas, pamatujes si, jak to delal, ze ani v r. 1997 nemel na mape bily mista?



    No prece nabizel pronajem satelitnich telefonu. To byli marketingovi koumaci, co? Nikde ses nedovolal a celej svet meli pokrytej.

    Ted se nam neco podobnyho snazili namluvit o SMS brane, ale ma to podobnej uspech. Ale to uz je uplne OT.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    RedBaron  |  17. 03. 2003 10:41

    Jedna rada: Kontakty neoškrabávejte, očistěte je tvrdší gumou na papír. Očištěných ploch se pokud možno nedotýkejte, i mikročástečky potu Vás za chvíli přivedou do stejné situace, ve které to bylo před oškrábáním. Oškrábání je asi nejhorší způsob očištění kontaktů od oxidace.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Z  |  17. 03. 2003 15:32

    Me ta SIMka facha od te doby dva roky bez jedineho problemu. Ale napad je to dobrej, budu si to pamatovat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  15. 03. 2003 08:56

    Ještě mě něco napadlo,pokud je v telefonu zjištěna oxidace tak na 99% servis opravu neprovede. Oni musí na opravu poskytnout záruku a u oxidace je to dost obtížné. A např. oprava 3310 stojí při zjištění oxidace 5200,- s DPH (výměna sys. desky). No neberte to

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lukáš M.  |  15. 03. 2003 09:22


    Zdravim,

    Já utopil v rybníce N3330>>>porucha podsvícení. Zašel jsem k jednomu plzeňskému autorizovanému opravci a ten mi provedl opravu za 450Kč do 5 hodin. Dále jsem zanechal tento telefon na dešti. Nešel zapnout. Musela se vyndat baterie a znova připojit a pak se zapnul sám. Po týdnu porucha odezněla sama. ( za posledních 10 měsíců jsem už očistu neprováděl)

    S mobilem zacházím někdy pomálu jak s kladivem a divim se, že mi už slouží dva roky.

    S pozdravem Lukáš Marek

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  15. 03. 2003 10:48

    2 Lukáš M.: Tak to máš velký štěstí  Kdyby se to stalo mě, tak je mobil na odpis  

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Milča  |  28. 11. 2003 10:46

    Prosím, který to byl opravce, já jsem taky z Plzně. Utopila jsem Alcatel OT301 již podruhé, loni v jezeře v Ejpovicích, sušila jsem jej na vzduchu a po 3 dnech v pohodě šel. Teď mi spadl v práci na WC do kýble s desinfekcí a to jej zřejmě dorazilo. Opláchla jsem jej ještě vodou, čistila alkoholem, sušila 3 dny na vzduchu a v servisu mi řekli, že oprava za 1000 Kč je zbytečná, ať jej vyhodím. Dosud je rozložený a smutně na něj koukám

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  28. 11. 2003 12:19

    2Milča: Oficiální servisní středisko Alcatelu je např. PPI-ETC ovšem se sídlem v Praze. Oprava vytopeného telefonu se nevyplatí.

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  17. 03. 2003 10:43

    S tou oxidaci je ale trosku problem i v tom, ze k ni snadno dojde i u mobilu se kterym se zachazelo slusne (nikdy nebyl utopen, nebyl pouzivan v desti atd.). Staci prechod ze studeneho do tepleho prostredi. V tomto smeru jsou telefony zabezpecene opravdu katastrofalne. Zadny nater na systemove desce, zadne tesneni atd.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    dejvidek  |  15. 03. 2003 08:51

    Docela dobrej článek,ale má pár chybiček, bylo by dobré upozornit na změnu zákona, tedy že mobily vyrobené letos mají ze zákona 2 roky záruku i na baterii,záruka se ale nevztahuje na "vady způsobené běžným opotřebením" (ztráta kapacity baterie,ošoupání tlačítek....).

                 U toho příslušenství by bylo dobré také dopsat,že pokud pošlete telefon s neoriginálním příslušenstvím do servisu,může se stát,že servis záruku neuzná.Znám takovou příhodu u C35i, která měla neoriginální kryt.

                 Dobrý servis se nepozná podle toho za jak dlouho vyřídí reklamaci, já mám různé zkušenosti, třeba Febra (Alcatel,Panasonic) opravuje telefony do 24hodin po zaslání. Za to třeba Siemens to nemá dříve než za týden (není se čemu divit,jediný servis v ČR). Kdysi sem si nechal přehrát fw u 6510, trvalo to půl hodiny, tedy na počkání dá se říct. Když sem pak přinesl 6210, trvalo to 14 dní...(CellNet). Výborný servis je Britex (Nokia,Panasonic,Samsung,Sharp a SE) a navíc opravy jsou skoro všechny do 24hod....

    Ještě mě překvapilo to,že Samsung má problémy s displeji.... Samsung je přece třída co se týče displejů,ale že v poruchovosti to jsem nečekal

    dejv

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor