Docela dobrej článek,ale má pár chybiček, bylo by dobré upozornit na změnu zákona, tedy že mobily vyrobené letos mají ze zákona 2 roky záruku i na baterii,záruka se ale nevztahuje na "vady způsobené běžným opotřebením" (ztráta kapacity baterie,ošoupání tlačítek....).
U toho příslušenství by bylo dobré také dopsat,že pokud pošlete telefon s neoriginálním příslušenstvím do servisu,může se stát,že servis záruku neuzná.Znám takovou příhodu u C35i, která měla neoriginální kryt.
Dobrý servis se nepozná podle toho za jak dlouho vyřídí reklamaci, já mám různé zkušenosti, třeba Febra (Alcatel,Panasonic) opravuje telefony do 24hodin po zaslání. Za to třeba Siemens to nemá dříve než za týden (není se čemu divit,jediný servis v ČR). Kdysi sem si nechal přehrát fw u 6510, trvalo to půl hodiny, tedy na počkání dá se říct. Když sem pak přinesl 6210, trvalo to 14 dní...(CellNet). Výborný servis je Britex (Nokia,Panasonic,Samsung,Sharp a SE) a navíc opravy jsou skoro všechny do 24hod....
Ještě mě překvapilo to,že Samsung má problémy s displeji.... Samsung je přece třída co se týče displejů,ale že v poruchovosti to jsem nečekal
dejv