Konečně jste se dočkali, vaše dotazy jsme opravdu nevyhodili do koše, vybrali jsme ty nejlepší a zaslali Jiřímu Hájkovi do T-Mobilu. Ten vám v rozsáhlém rozhovoru odpovídá. Vychutnejte si to!
22. Služba T-Mobile Asistent má být dle vašich tvrzení dostupná na čísle 333 ze sítě T-Mobile a na 1183 z ostatních sítí. Při volání ze sítě Oskara a Českého Telecomu však telefon hlásí neexistující číslo. Infolinka Oskara tvrdí, že to není jejich chyba, že někteří operátoři blokují volání na své operátorské služby z jiných sítí. Jak to tedy je?
V současné době uzavíráme dodatek ke smlouvě o propojení, kde se jedná o novou službu přístupnou ze sítě Oskar – v tu chvíli bude možné se dovolat na T-Mobile Asistent. Zároveň se naši zákazníci budou moci dovolat na Oskarův telefonní seznam. Volání na T-Mobile Asistent přes Český Telecom by neměl být problém. Číslo 1183 funguje více než jeden rok bez problémů. V případě, že by vám spojení na Český Telecom skutečně nefungovalo, kontaktujte prosím naši Infolinku.
23. V rámci akce bonus bodu jsem nasbíral kolem 4 000 bodů. Chtěl jsem využít těchto bodů k nákupu nového telefonu s dotovanou cenou. Zjistil jsem však, že telefony z této "super výhodné nabídky pro stále zákazníky" jsou výrazně dražší než běžných obchodech. Proč tomu tak je? Nepřipadá vám to jako výsměch?
T-Mobile Bonus body dostáváte navíc od T-Mobile ke své faktuře, jako odměnu za vaši loajalitu. Pokud je použijete ke snížení ceny telefonu, dostanete nový telefon „bez dalších závazků“ za výhodnější cenu než pokud kupujete nový telefon za standardní cenu na obchodě.
24. Neuvažuje T-Mobile o zavedení další přídavné hovorové služby s přidanou hodnotou (jak to např. učinil Český Telecom)? Mohlo by se jednat kupříkladu o informační služby, předpověď počasí, informace o cestovních dokladech a úřadu práce dostupné pod určitým číslem.
T-Mobile prostřednictvím T-Mobile Asistent na čísle 333 (1183 z ostatních sítí ) nabízí širokou škálu asistenčních a informačních služeb: poskytování telefonních čísel účastníků, asistenční služby (Sekretářské služby, Buzení a upozornění, Konferenční hovory, Tlumočnický a překladatelský servis, Motoristický servis, Letenky a letový provoz, Taxi, Ubytovací servis), Informační služby ( jízdní řády, kulturní servis, motoristický servis, Asistent navigátor).
25. Bude někdy možné, třeba i formou placené SMS odpovědi, zjistit počet minut, které jsou k provolání?
O této možnosti zatím neuvažujeme. Děkujeme za podnět k přemýšlení.
26. Proč T-Mobile nikde nezveřejnil, že mění všeobecné podmínky?
Nové všeobecné podmínky budou platit od 1. října. K úpravám nás vedla především snaha sladit je s platnou legislativou. Zveřejnění probíhá průběžně – tarifní zákazníci obdrželi či v nejbližším období obdrží tyto nové podmínky spolu s měsíčním Vyúčtováním.
27. Kdo vám dal souhlas k zasílání reklamních SMS? Proč chodí na mobil SMS s nějakou reklamou na Rolling Stones, a to dokonce opakovaně? Není to náhodou nevyžádaná reklama?
T-Mobile byl oficiálním sponzorem celé akce v České republice a jako exkluzivní partner Rolling Stones jsem nabídli našim zákazníkům možnost navštívit koncert. Nemyslím si, že šlo a reklamu, která nutí zákazníka koupit si nějaký produkt či službu. Prostřednictvím SMS jsme zákazníky pouze informovali o chystaném koncertu.
28. Doslechl jsem se, že T-Mobile uvažuje o změně loga a názvu předplacených sad Twist. Změna je údajně naplánována na začátek příštího roku. Jaký bude nový název?
Twist, jako předplacená služba pro naše zákazníky, nadále zůstává. Je zřejmé, že časem dojde k většímu „přiblížení“ k mateřské značce T-Mobile, nicméně zcela jistě ne již od začátku příštího roku.
29. Jaká hudba (autor/jméno skladby) je slyšet v reklamě na t-zones (Polštářová)?
Ve spotu t-zones je použita skladba od DJ Proma s názvem Fresh Def Fly.
30. V článku Internet do každého bytu (časopis CHIP číslo 12/02) se autor Petr Kratochvíl na straně 44 ptá: "Wi-Fi sítě se strukturou v mnohém podobají těm, které mají mobilní operátoři. Napoví mi někdo, proč na své stožáry nepřidělají i "Wi-Fi vysílače" a nerozšíří své pole působnosti?“ Má otázka zní: "Neuvažuje T-Mobile nad využitím stávajících stožárů k masovému rozšíření technologie Wi-Fi?"
Neuvažujeme, protože naším cílem je pokrývání míst, kde mohou uživatele službu vysokorychlostního bezdrátového přístupu k internetu využít. Charakter a možnosti WLAN technologie nejsou pro umístění na GSM vysílače vhodné.
31. Proč jsou neustále problémy s portálem t-zones a přeposíláním e-mailu na mobil?
Portál t-zones v sobě zahrnuje několik služeb, nejen e-mailové služby MobileBox a MobileBox Easy, ale také Profil, Downloads, MMS downloads a SMS bránu - není proto možné odpovědět na otázku v obecné rovině. Před čtvrt rokem jsme významně posílili architekturu portálu a tím zvýšili stabilitu i dostupnost všech služeb v rámci portálu t-zones. Současně jsme upravili logiku registrace a přihlašování do portálu tak, abychom zajistili co možná nejvyšší bezpečnost dat našich uživatelů. Chování portálu se tím výrazně zlepšilo a v podobných krocích budeme i nadále pokračovat, toto platí i pro přeposílání e-mailů formou SMS na telefon.
32. Neuvažujete o změně způsobu upozornění na nový email v t-zones tak, aby zpráva obsahovala informace o odesilateli a předmětu zprávy?
Již v současné době nabízíme dva typy upozornění na došlý e-mail. Služby MobileBox a MobileBox Easy nabízí standardní notifikaci „..Mate novou emailovou zprávu..“ a dále „přeposílání emailu“ podle zadaných kritérií. Přeposlaná zpráva obsahuje nejen informaci o odesílateli a předmětu, ale i text původního e-mailu. Přeposílání e-mailu je dostupné také uživatelům MobilePageru, kteří e-maily dostávají přímo a pouze na mobil. Uživatel se tedy může rozhodnout, kterou ze tří e-mailových služeb a kterou notifikaci si zvolí. Může si zapnout např. oba typy notifikace, nebo žádný.