V dalším kole našeho seriálu můžete pokládat své dotazy tiskovému mluvčímu Oskara. Pokud nejste spokojeni se službami operátora nebo máte jiný problém, nenechte si je pro sebe a zeptejte se.
Připravili jsme další kolo „čtenářského kotle“, tentokrát vaše dotazy směřujte na mobilního operátora Oskar. Stejně jako jindy vybereme nejlepší dotazy, na které budeme žádat odpověď. Z odpovědí bude následně sestaven samostatný článek. V tomto případě nejde o žádný typ on-line chatu, na zodpovězení vašich dotazů bude mít daná osoba dostatek času, odpovědi tak budou úplnější a promyšlenější než u klasického rozhovoru. Pravidla jsou tedy stejná jako dřív.
Ptát se můžete opravdu na cokoli, co nějakým způsobem souvisí s mobilní komunikací v ČR a s operátorem Oskar. Ať už se bude jednat o cenovou politiku Oskara, strukturu hlasových tarifů, kvalitu datových přenosů GPRS, nabídku mobilů či služeb obecně. Své dotazy formulujte jasně a věcně, vulgární příspěvky budou vymazány.
Na otázky bude odpovídat Petr Šindler, tiskový mluvčí Oskara. Své dotazy pište do diskusního fóra pod článek.
(Odpovědi na otázky z čtenářského kotle s Alcatelem, vyjdou na MobilManii začátkem příštího týdne.)
Oživeno: Vzhledem k velkému počtu dotazů ukončíme čtenářskou část „kotle“ již v neděli 18. dubna.