Operátoři nedělají nic jiného, než že špekulují, zak by zákazníka co nejvíc oškubali. Kyslík má volání do všech sítí za 5,50/min. Bylo mně divně, že mě volání stojí víc, než při volání na běžnou Kyslíkovu kartu. Urgencí u opeerátora jsem zjistil, že tzv. výhodné volání je účtováno po 1. minutě už po půlminutách za stejnou cenu (nikde operátorem neoznámeno), takže tarif je nevýhodnější, než základní.
Několikrát jsem dostal hlasový vzkaz u T-Mobilu (také předplacenka). Až jsem volal kamarádovi a ozvala se výzva, že je nedostupný a mám mu nechat vzkaz. Okamžitě jsem hovor zrušil, ale cena za hovor se zaúčtovala. Týž kamarád mě nedlouho poté vynadal, proč mám zaplou hlasovou schránku (první, co vypínám). Na lince operátora jsem se dověděl, že všichni zákazníci T-Mobilu mají automaticky zaplého Hlasového kurýra. To je ta zlodějina, o které nikoho ale neinformují. Nechal jsem ho vypnout. Zanedlouho jsem dostal SMS o aktivaci Registru zmeškaných hovorů (měl jsem zrušený). Takže jsem znovu šel na jejich linku a všecky 4 jejich zlodějiny zkontroloval a Registr vypnul.