ČTÚ radí: Za výpadek sítě můžete u operátora požadovat přiměřenou slevu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21

Názory k článku

16. 07. 2020 11:43

T-mobile měl výpadek systémů a ne sítě. V tomto případně by vám nějaká reklamace byla k ho*nu. Navíc podání reklamace se dělá na tel.lince nebo na prodejně, takže nechápu jak by takový "útok" mohl vzniknout vy koumáci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2020 19:07

Kdyby někdo s právním vzděláním připravil vzor reklamace, kterého by se po větším výpadku, jak měl nedávno TM nebo VF, chytlo větší množství lidí, tak by to mohl být slušný DDoS na reklamační oddělení operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2019 13:11

Rikam si za koho ze vlastne CTU kope? Myslel jsem ze by melo za uzivatele, ale koukam ze se seredne pletu. Pokud nedokazali za 20 let kdy mame rozvinutou ITC infrastrukturu vcetne sluzeb, prosadit pravidla, tak proc je vlastne mame? Muzou jit delat na postu, tam toho zkazi mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2019 06:47

ČTU by se měl především zabývat těmi velkými problémy. Takovýmito pseudoradami jen imituje činnost, které se jinak jaksi nedostává!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2019 00:12

Kvůli tomu, že většina velkých poskytovatelů tvoří oligopol, je třeba vyloučit jejich jednostranné ujednání o tom, že neodpovídají za způsobenou škodu. TEDY ZA ZPŮSOBENOU ŠKODU A UŠLÝ ZISK, PŘÍPADNOU ÚJMU, MUSÍ V DIGITÁLNÍ SPOLEČNOSTI VELCÍ POSKYTOVATELÉ ODPOVÍDAT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 07. 2019 23:15

ČTÚ radí: Za výpadek sítě můžete u operátora požadovat přiměřenou slevu .
---------------------------------------------------------------------------------------------Vzhledem k tomu že mi dal operátor přes Retenční výraznou slevu na Data,
nemám problém občasný výpadek přenosu dat tolerovat .
To se stává opravdu velmi málo .
Trváním problémů bývá tak 1 až 3 hodiny, někdy .V takovýchto případech, když potřebuji internet, použiji Chytráka + (hotspot),
Volnosť nebo 4ku.sk Operátora v Roamingu a jede to .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2019 22:16

primereny... neco jako kdyz operator dostane od CTU primerenou pokutu, treba astronomickych 20 tisic apod. ? Ktere vydela operator rychleji, nez to nekdo nadatluje a vytiskne na papir. CTU se evidentne prasi od huby az az...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 07. 2019 18:40

Řekl bych to asi tak, že ČTÚ je klasicky trapný a místo ochrany spotřebitele kryje operátory.Příklad - kvůli české lize jsem si pořídil O2 TV. Čtyři kila měsíčně za službu, kterou jsem pořídil jen a pouze kvůli Fortuna lize, kterou mi však operátor opakovaně nedodal - derby nebo zápas Plzně se Spartou vždy výpadek, prý přetížené servery.
Takže jsem nejenom půl roku platil a to hlavní neviděl, ale když jsem tu imitaci služby předčasně vypověděl, ještě jsem musel miliardáři zaplatit smluvní pokutu, neboť jsem si dovolil odmítnout platit ten děs celé dva roky.
A dle ČTÚ je vše v pořádku, jsou to jen krátkodobé výpadky, můžu si to přece pustit že záznamu. Směšné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  08. 07. 2019 18:10

Tak "reklamovat ušlý zisk" určitě můžete, pokud máte připojení pro podnikání a máte garance vycházející ze smlouvy SLA a platíte za připojení desítky tisíc korun měsíčně. Ovšem pokud máte nějaký klasický domácí tarif za několik stovek, tak celkem logicky nemáte nárok na nic - takové připojení je zkrátka na domácí použití.Pak je taky potřeba rozlišovat "ušlý zisk" a "nevýdělek", což jsou dva rozdílné pojmy. Například pokud byste doma měli server s e-shopem a kvůli výpadku nejel, jedná se jen o "nevýdělek"."Ušlý zisk" vznikne když budete například IT developer, už budete mít uzavřenou smlouvu na nějakou práci a díky výpadku ji nemůžete odeslat a nedodržíte podmínky smlouvy, takže přijde o zisk.To jenom, abych informoval všechny, kteří mají "ultra-drahé" připojení za "pětikilčo" napsané na mámu a po přečtení článku chtějí u ISP nárokovat statisíce za "ušlý zisk" kvůli půlhodinovému výpadku, kdy jim vzniklo trauma nedostupností porno-serverů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 07. 2019 14:39

Pokazi se mi auto. Dostanu od automobilky kompenzaci za usly zisk, kdyz diky tomu nedojedu za zakaznikem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor