T-mobile měl výpadek systémů a ne sítě. V tomto případně by vám nějaká reklamace byla k ho*nu. Navíc podání reklamace se dělá na tel.lince nebo na prodejně, takže nechápu jak by takový "útok" mohl vzniknout vy koumáci.
Kdyby někdo s právním vzděláním připravil vzor reklamace, kterého by se po větším výpadku, jak měl nedávno TM nebo VF, chytlo větší množství lidí, tak by to mohl být slušný DDoS na reklamační oddělení operátora.
Rikam si za koho ze vlastne CTU kope? Myslel jsem ze by melo za uzivatele, ale koukam ze se seredne pletu. Pokud nedokazali za 20 let kdy mame rozvinutou ITC infrastrukturu vcetne sluzeb, prosadit pravidla, tak proc je vlastne mame? Muzou jit delat na postu, tam toho zkazi mene.
ČTU by se měl především zabývat těmi velkými problémy. Takovýmito pseudoradami jen imituje činnost, které se jinak jaksi nedostává!
Kvůli tomu, že většina velkých poskytovatelů tvoří oligopol, je třeba vyloučit jejich jednostranné ujednání o tom, že neodpovídají za způsobenou škodu. TEDY ZA ZPŮSOBENOU ŠKODU A UŠLÝ ZISK, PŘÍPADNOU ÚJMU, MUSÍ V DIGITÁLNÍ SPOLEČNOSTI VELCÍ POSKYTOVATELÉ ODPOVÍDAT.
Pokid chces garanci, zaplat si profi net za x tisic/mes. Pokud mas net za par stovek, tak dostanes jen snizeni pausalu. Ale usly zisk fakt ne. Ten, komu net vydelava a mysli to s praci vazne, ma zalozni reseni.
Pokud stát nechává vydělávat miliardy oligopolu, který vytvořil, musí mu také uložit nějaké povinnosti, jako třeba vyplatit újmu, tedy aby pro něj povinně platilo : § 2951(1) Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.(2) Nemajetková újma se odčiní přiměřeným zadostiučiněním. Zadostiučinění musí být poskytnuto v penězích, nezajistí-li jeho jiný způsob skutečné a dostatečně účinné odčinění způsobené újmy.
ČTÚ radí: Za výpadek sítě můžete u operátora požadovat přiměřenou slevu .---------------------------------------------------------------------------------------------Vzhledem k tomu že mi dal operátor přes Retenční výraznou slevu na Data,nemám problém občasný výpadek přenosu dat tolerovat .To se stává opravdu velmi málo .Trváním problémů bývá tak 1 až 3 hodiny, někdy .V takovýchto případech, když potřebuji internet, použiji Chytráka + (hotspot),Volnosť nebo 4ku.sk Operátora v Roamingu a jede to .
primereny... neco jako kdyz operator dostane od CTU primerenou pokutu, treba astronomickych 20 tisic apod. ? Ktere vydela operator rychleji, nez to nekdo nadatluje a vytiskne na papir. CTU se evidentne prasi od huby az az...
Řekl bych to asi tak, že ČTÚ je klasicky trapný a místo ochrany spotřebitele kryje operátory.Příklad - kvůli české lize jsem si pořídil O2 TV. Čtyři kila měsíčně za službu, kterou jsem pořídil jen a pouze kvůli Fortuna lize, kterou mi však operátor opakovaně nedodal - derby nebo zápas Plzně se Spartou vždy výpadek, prý přetížené servery. Takže jsem nejenom půl roku platil a to hlavní neviděl, ale když jsem tu imitaci služby předčasně vypověděl, ještě jsem musel miliardáři zaplatit smluvní pokutu, neboť jsem si dovolil odmítnout platit ten děs celé dva roky. A dle ČTÚ je vše v pořádku, jsou to jen krátkodobé výpadky, můžu si to přece pustit že záznamu. Směšné...
Rad bych se zeptal, podaval jste teda proti te smluvni pokute outucku namitku k CTU, kdyz pisete, ze podle nej je vse v poradku?Tak pokud ano, tak jste zrejme vyhodil dalsi dve stovky...A nemohl byste jejich argumentaci z rozhodnuti jeste trochu rozvest? Taky mam spatne zkusenosti s CTU a neznam nikoho, komu by skutecne pomohl. Jenom zabranuje lidem ucinne se dostat k nepodjatemu soudu, tak jsem to zazil.
Tak "reklamovat ušlý zisk" určitě můžete, pokud máte připojení pro podnikání a máte garance vycházející ze smlouvy SLA a platíte za připojení desítky tisíc korun měsíčně. Ovšem pokud máte nějaký klasický domácí tarif za několik stovek, tak celkem logicky nemáte nárok na nic - takové připojení je zkrátka na domácí použití.Pak je taky potřeba rozlišovat "ušlý zisk" a "nevýdělek", což jsou dva rozdílné pojmy. Například pokud byste doma měli server s e-shopem a kvůli výpadku nejel, jedná se jen o "nevýdělek"."Ušlý zisk" vznikne když budete například IT developer, už budete mít uzavřenou smlouvu na nějakou práci a díky výpadku ji nemůžete odeslat a nedodržíte podmínky smlouvy, takže přijde o zisk.To jenom, abych informoval všechny, kteří mají "ultra-drahé" připojení za "pětikilčo" napsané na mámu a po přečtení článku chtějí u ISP nárokovat statisíce za "ušlý zisk" kvůli půlhodinovému výpadku, kdy jim vzniklo trauma nedostupností porno-serverů.
Pokazi se mi auto. Dostanu od automobilky kompenzaci za usly zisk, kdyz diky tomu nedojedu za zakaznikem?
Co to tu zase srovnavas ty noumo?
Pokazi se sit, nejede. Dle CTU mohu zadat usly zisk. Pokazi se mi auto (napr. behem zaruky), tak bych mel mit take moznost zadat usly zisk. Co na tom nechapes? Jednoduche, jak facka. Pro lidi s mozkem.
Komiku
Pro lidi s mozkem je poměrně jasné, že u placené garantované služby 24 hodin/365 dní v roce, jako je telefonování či přenos dat je při jejím výpadku možné požadovat určitou slevu, případně i kompenzaci za ušlý zisk (pokud není ve smlouvě uvedeno jinak). Až tedy budete někomu platit za to, že vám má jezdit auto 24 hodin/365 dní v roce, a ono nepojede, můžete po něm potom vyžadovat kompenzaci za to, když vám nepojede. Vy "člověče s ?".
Pokud si to auto pronajímáš a máš ve smlouvě deklarovanou minimální dostupnost (funkčnost), tak ano. Přistaví ti vůz náhradní.
Ano, pokud to mas ve smlouve.
Objednas si v hospode pivo, hospodsky ti oznami ze doslo. Platis?
{{values.description}}
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.