Čtvrthodinka s OS Bada (video)

Diskuze čtenářů k článku

08. 07. 2010 20:19

Chtěl bych se zeptat na pdf... četl jsem, že nepodporuje PDF ani Office ... je nějaký formát podobný, který podporuje? Nebo dá se nějak tento návrh poslat vývojářům? Aby zabudovali alespoň podporu PDF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evžen  |  05. 07. 2010 16:54

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli se dá os v mob. tel. preinstalovat např. z os bada na os win. mob. ? děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiriK-RA  |  22. 03. 2010 07:45

Dobrý den, mám dotaz. Je nutné mít datový tarif, nebo se to dá vypnout a používat pouze připojení WIFI. Já tam kde bych telefon využíval tak mám možnost Wifi, ale bojím se abych náhodou tam kde wifi není nezmáčkl nějakou funkci a ona mi nesežrala kredit. Tak jestli je tedy možné vypnout přenos dat přes operátora. Děkuji JiriK-RA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  01. 05. 2010 21:36

Mal som moznost hrat sa s telefonom asi 30 minut a musim priznat ze to funguje naozaj super.Displej je uzasny, krasny, jasny / jas bol na polovicke / a mate z neho pocit ako keby bol obraz nalepeny hned na skle.Pozorovacie uhly super.Po doskusani nebolo predne sklo skoro vobec umackane! Telefon je neskutocne svizny a rychly, to sa s ostatnymi dotykacmi samsungu neda porovnat. Aplikacie sa spustaju behom sekundy, dotykova odozva okamzita. Vela aplikacii som nestihol vyskusat ale net funguje super. Skusal som par stranok, nacitanie cez wifi rychle, prehliadac je stabilny, flash to nacitalo v pohode a surfovat bol zazitok. Zoom dvoma prstami funguje okamzite. Bol to len beta firmware ale ani raz pocas polhodinky mi nezastal, nezmrzol s asi 5-6 aplikaciami na pozadi. Hudobny prehravac je fajn len skoda ze to nema dva repraky. Samotne telo je prevedene na vysokej urovni, cele kovove, nic nevrzga a je pevny ako skala. Musim napisat ze na prvy dojem som bol maximalne spokojny. Skusal som aj obchod s aplikaciami, zatial ich je malo, dufam ze na tom popracaju. Myslim ze Samsung zamuti vodu a riadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  01. 05. 2010 21:39

JiriK-RA:
chvilu som sa hrabal v nastaveniach a nasiel som tam nieco take cim sa jednotlivym apliaciam povoluje a upravuje pristup na internet a to cez wifi alebo ine pripojenie. Avsak nepotvdim ti to na 100% lebo ako som pisal hral som sa kratko a bolo co skusat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vitecek4  |  19. 03. 2010 09:47

Ahoj Honzo Lásko, mohu poprosit třeba jen o velmi krátké srovnání modelu Vivaz a Bada? Jeden z nich bych rád koupil a ty jsi měl určitě oba v ruce a nějaké osobní dojmy a zkušenosti bych si rád přečetl...
SE mě zklamal tím, že modrá varianta Vivazu není určena pro český trh, kdesi jsem četl dojmy jednoho majitele vivazu a ten psal, že foťák neumí pořádně zaostřit a fotky jsou plné šumu, zadní kryt údajně po druhém sejmutí již začíná provrzávat, tak nevím....
Díky za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vitecek4  |  19. 03. 2010 09:49

samozdřejmě ne Bada, ale wave :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  19. 03. 2010 15:02

vivaz ma horsie rozlisenie a nema amoled, nema BT3.0, ma viacpixelovy fotak a je to len ericsson...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 19. 03. 2010 16:45

Ahoj,
Vivaz jsem měl v ruce opravdu jen chvíli a byl to stejně jako Wave prototyp. Takže je dost ošidné dělat nějaké předčasné závěry. Přece jen ten displej na Wavu má natolik navrch, že 8Mpx fotoaparát Vivazu už moje subjektivní větší sympatie k Wavu nijak zvrátit nemůže. Navíc Vivaz má displej pouze rezistivní a tím pádem méně citlivý. Ve srovnání s OS Bada taky zastaralý Symbian S60 9.4 5th edition vypadá jako neohrabaný slon, myslím že do představení verze Symbian^3 je lepší tuto platformu nechat dožít, protože se na ní nedočkáme už žádných inovací. Takže můj subjektivní tip - přikláním se na stranu Wave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baldy  |  19. 03. 2010 18:16

Mozem otazku? Skadial mate informaciu ze ide o novy operacny system Samsungu. Vlastne, ze je to vobec operacny system?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  19. 03. 2010 19:47

http://www.bada.com/whatisbada/... pardon za odkaz, ale pokud umíš anglicky, toto zodpoví všechny tvé otázky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baldy  |  19. 03. 2010 19:53

No ale ja som tam nikde nepostrehol, ze by pisali, ze je to operacny system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  19. 03. 2010 20:03

Definujte mi tedy podle Vas operacni system. Vsechno co na kazdy krabicce ktere mame v kapsach bezi je OS...bud otevreny, nebo uzavreny. Bada je platforma stejne tak jako Mobilin, Maemo, WP, OS X. Takze o tom, ze bada je operacni system nemuze byt pochyb. Bada je OS stejne tak jako OS X od Apple, takova na pul otevrena..nebo spis... kontrolovana platforma vyrobcem. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baldy  |  19. 03. 2010 21:06

Operacny system je system, ktory ma na starosti spravu pamati, spravu procesov, vstupno-vystupnych zariadeni a pod. Co som chcel povedat je to, ze bada je nezavisla platforma, ktora zastresuje(a v buducnosti urcite bude) a moze fungovat nad roznymi operacnymi systemami. Precitajte si odkaz, ktory mam v prispevku nizsie. Je to tam pekne napisane(ak Vam teda nie je cudzia anglictina). Je to len subor kniznic, ktore poskytuju prostriedky na vyvoj aplikacii. Bada moze zastresovat tak Linux, ako aj ine operacne systemy pod tym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xml  |  20. 03. 2010 15:16

Podla toho co ste napisal by som povedal ze BADA je univerzalne GUI na vsetky platformy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  20. 03. 2010 16:12

Nejen GUI, BADA ma i pristup k systemovym sluzbam (ty nejsou zatim uplne spristupneny, ale je to v planu). Pomoci BADA by melo jit vytvorit normalni plnohodnotne aplikace jako IM klienty, navigace, hry a dalsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baldy  |  19. 03. 2010 19:58
lucík  |  18. 03. 2010 23:07

ahoj, zajímá mne zda u sms zpráv si to mužeš přehodit bud na výšku nebo na šířku, stejně jako u nokie 5800....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OFF  |  19. 03. 2010 01:18

jestli tě dobře chápu tak můžeš. viz http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
denny  |  18. 03. 2010 21:44

Mě osobně se hodně líbí, taková pěkná stylovka Chcu si právě koupit novej telefon a myslel jsem nad iPhone 3GS nebo iPhone 4G/HD, ale po tom co jsem viděl Wave, tak jsem si to hned rozmyslel. iPhone je dobrá hračika, ačkoli také pěkné předražená To co umí iPhone za 15 000Kč nebo i někdy víc, tak s tím si Samsung Wave poradí s přehledem, navíc natačení videa v HD, Super AMOLED display (prostě bomba ty barvy!) a další.. OS Bada vypadá velmi dobře a je i docela svižný, prostě Bada si vzal jen to nejlepší z ostatních OS a vzniknul parádni systém, který dle mého názoru bude mít velkou budouctnost Samozřejmě také zaleží na Samsungu jak se k tomu postaví, ale pokud to vezme za ten spravný konec, tak mu budu fandit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
007  |  18. 03. 2010 18:05

Pekne video , pan autor ma dobre okusane nechty A teraz k telefonu . Sice bada vyzera spoko no nespoliehal by som sa ,ze samsung este nanom zapracuje vid jeho este stale vlajkova lod 8910 HD kde vydal jediny fw aj to az po peticii uzivatelov. Zatial nevidim dovod menit a aj keby ,tak do Samsungu uz tak skoro nepojdem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josephko  |  18. 03. 2010 15:14

Neviete, kedy začnú kurzy ovládania tohto mobilu? Myslíte, že za týždeň sa ten kurz bude dať zvládnuť?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  18. 03. 2010 23:00

ty ho nezvladnes ani za mesiac. to sa nehuli!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomal  |  18. 03. 2010 14:34

Slo by napsat, jake widgety jsou v telefonu dostupne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 03. 2010 12:53

ZDRAVIM, VÍ TADY NĚKDO JAKOU TO MÁ RAMKU??
DÍKY. MOC.
JINAK UŽ JENOM POČKAT NA FINÁLNÍ VERZI A BUDE TO CELKEM ZAJÍMAVÝ KOUSEK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Host  |  18. 03. 2010 13:40

Podle všeho 512 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 03. 2010 16:41

No tak to silne pochybuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  18. 03. 2010 21:14

Tak přestaň pochybovat Jirko a googluj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 03. 2010 22:44

No tak na oficielních zdrojích jsem nic nenasel, ale nasel jsem na nějakých cizích recenzích, že to má opravdu 512MB.
Jsem překvapený, protože telefon se mi zdá být aspoň podle videí co jsem viděl hodně línej.
Asi to bude tím, že je to prototyp.
Tak jsem zvědavý, když se objeví v obchodech, tak si ho půjdu vyzkoušet.
Další věc co by mně zajímala je, kolik je na tenhle OS aplikací už na světě?
Nebo jak to vůbec je? S aplikacemi? Dají se na tom spustit android aplikace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  18. 03. 2010 23:23

Ono je to i o vysokém rozlišení, Porovnej o kolik větší je už v porovnání s iPhonem nebo běžnými dotekovými telefony. Takové rozlišení má velké nároky. Stačí si vzít běžné PC jako porovnání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  19. 03. 2010 10:55

podle mě je to nekompatibilní s aplikacemi konkurenčních výrobců. Od google spustíš maximálně vyhledávání integrované v telefonu či google maps jako je tomu u touchwiz telefonů. Ty mají tyto aplikace rovnou v sobě. Jinak jsem četl někde, že existuje už více než 300 aplikací. To se proti tisícům (10 000 má mít google do konce roku?!) nemůže rovnat, ale nechme se překvapit. Línej telefon rozhodně není. To způsobuje přeprodukční verze..ale byl bych radši kdyby to potvrdil i pan redaktor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  19. 03. 2010 11:06

Jen to doplním - pokud myslíš přechody na základní obrazovce - je to plynulé a pomalejší, protože to má působit takovým dojmem (je to vlastně primitivní animace posunu). U HTC Sense je to stejné, ale rychlejší..tam to zase "dokuje" :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brbla  |  19. 03. 2010 23:13

300 aplikací? A Android jich má tisíce? Hm! A co má jako být? Kolik je telefonů s Androidem a koli s Badou? Řekl bych,že 300 je pro něco co se skoro ještě ani neprodává víc než dost. A věřím tomu,že budou přibývat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 03. 2010 23:38

Mně by spíše zajímalo, jestli na android je nejaký appstore?
Protože na badu je....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  20. 03. 2010 11:13

Ano, android má svůj vlastní market. Funguje na principu všech ostatních appstorů...
Jinak ano, 300 podle mě taky stačí (já jich za celou dobu použiju 50 + -), ale u konkurence je větší výběr. O tom žádná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mezulan  |  18. 03. 2010 12:49

Hezký představení Samsungnu. Ale to že se tu pořád mluví a testuje něco co příjde na trh až za měsíc a půl mě už unavuje. Já tu pořád čekám na test Samsungu S 5560 a furt furt nic...................... Dočkám se ?? Myslím, že na tento test nečekám sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  18. 03. 2010 12:17

Tak finální verze bude mít opravdu plnohodnoutnou navigaci Route 66.Mometálně jsem si zkusil stáhnout mapy do Samsung Jet a ty mapy jsou velice podrobné,až mě to překvapilo.
Telefon je to opravdu hodně povedený,jen doufám,že se Samsungu povede řádně odladit sw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2010 11:49

Moc pěkné představení. Moc se těším na finální telefon. Někde jsem se, ale dočetl, že má paměť "jen" 2 GB a že cena bude nižší kolem 8k. Bylo by to možné, aby vyšli 2 verze telefonu jedna s 8 GB pamětí a druhá s 2 GB?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  18. 03. 2010 11:58

2GB maji myslim jen predprodukcni verze. Kazdopadne, kdyby vysly 2 verze a ta s 2GB by stala 8-9K, tak se vyplati jit do ty levnejsi, karta dneska stoji 1k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2010 12:25

Přesně moje řec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudiik  |  18. 03. 2010 11:04

A jak je na tom s podporou SIM Toolkitu? A co bluetooth, umi posilat a prijimat vizitky, soubory atd? Co cizi aplikace, daji se instalovat i jinou cestou nez pres obchod? Da se telefon pouzit jako modem pres BT nebo WiFi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2010 22:51

Jo a co GPS? Predevsim teda rychlo za jak dlouho se chytne a pripadne i citlivost - da se pouzit pro GC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  18. 03. 2010 11:02

Samsung má s tímto mobilem velkou šanci. Proč? Já vždy chtěl mobil s WM, ale jak jsem viděl 7 tak mě to hodně rychle přešlo. Android nechci, protože nepoužívám služby Google. Jabko je pouze stylový mobil - taky nechci a nakonec Linux u nokie je naprosto ...(nevím jak to říct slušně)!! Takže pokud bych si já mě vybrat tak beru Samsung!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  18. 03. 2010 11:45

služby googlu u androidu nemusíš využívať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fous  |  18. 03. 2010 12:43

Minimalne musis mit account pro appstore...a pokud nevyuzivas google sluzby pak se ti dramaticky snizuje vyuzitelnost androidu ... zkratka pokud chces fakt android na 100% pouzit musis mit google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  18. 03. 2010 20:02

tak pokiaľ chceš stahovať z android maerketu tak si musíš vytvoriť učet u googlu(ale nemusíš ho využívať), alebo si môžeš stiahnuť alternatívny market z webu cez interný browser

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  18. 03. 2010 15:12

A nevadí, že Bada OS je uvnitř taky Linux?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AlienMatej  |  18. 03. 2010 18:13

Nie je, Bada ani OS nie je ale platforma... čítaj iné newsky o tomto telefóne nájdeš tam čo som písal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baldy  |  18. 03. 2010 19:42

Presne tak.. zaraza ma ze tak velky server si dovoli napisat taku hlupost ze Bada je operacny system.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jehovista  |  18. 03. 2010 21:29

Aneb "kdyz nedokazeme neco jednoduse popsat, tak rekneme, ze je to platforma"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baldy  |  19. 03. 2010 06:30

Ale to je aj pravda.. ten termin sa normalne pouziva a Bada ho plne splnuje. Kdezto operacny system to nie je, kedze neplni jeho zakladne ulohy - sprava pamati, sprava procesov, ... Bada je len subor kniznic, ktore dali programatorom na to aby mohli programovat Bada aplikacie. Je to len nejake prepojitko medzi OS a programatorom. Na com tieto kniznice da dokopy Samsung je uz ich interna zalezitost. Ale pointa je v tom, ze to moze byt Linux, Android, hocico.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  18. 03. 2010 10:24

Tak popravdě, zatím mě moc neoslovil. Uznávám že displej je špička a to je asi jediná vlastnost, kvůli které do něho jít. Protože, alespoň z mého pohledu, Bada OS nenabízí nic co by konkurence neměla a co by ji dávalo nějakou technologickou výhodu, proč do ni jít. A podle té snahy zpoplatnit aplikaci pro push notifikace, je vidět zřejmě jediný cíl, proč si Samsung vytvořil svůj systém, a to mít kompletní kontrolu nad Bada OS ekosystémem a vydělávat na něm po vzoru Apple. Což je to samé co chce i MS s WindowsPhone 7. O to větší důvod, alespoň pro mě, proč vybírat nový telefon mezi Androidem a opensourcovaným Symbianem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brbla  |  18. 03. 2010 19:52

Proč hledat technologickou výhodu? Je to úplně nový OS a vypadá velice nadějně. Bere to nejlepší z ostatních OS a používá to. Takže si myslím,že to velkou naději na úspěch! Pokuď to Samsung nějakým způsobem nezazdí. Já jsem uvažoval o koupi SE Vivaz,ale ty nedostatky os v současné verzi mě od koupi dokonale odradily! Takže asi tak! Jabko se my osobně nelíbí protože to je akorát módní úlet. WM jsou celkem fajn,ale to co s nimi vymejšlí Microsoft teď tak to je cesta do pekel tak nadějně to vypadalo. A telefony s Androidem vypadaj jak hračky pro malý dětičky takž i kdy byl ten telefon sebelepší tak u mě si sympatie nezíská. Ale to je každého věc a každého názor. A tak to má být. Ale určitě není Android spásou pro Os v mobilech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brbla  |  18. 03. 2010 19:53

Proč hledat technologickou výhodu? Je to úplně nový OS a vypadá velice nadějně. Bere to nejlepší z ostatních OS a používá to. Takže si myslím,že to má velkou naději na úspěch! Pokuď to Samsung nějakým způsobem nezazdí. Já jsem uvažoval o koupi SE Vivaz,ale ty nedostatky os v současné verzi mě od koupi dokonale odradily! Takže asi tak! Jabko se my osobně nelíbí protože to je akorát módní úlet a ne plnohodnotný telefon. WM jsou celkem fajn,ale to co s nimi vymejšlí Microsoft teď tak to je cesta do pekel tak nadějně to vypadalo. A telefony s Androidem vypadaj jak hračky pro malý dětičky takže i kdy byl ten telefon sebelepší tak u mě si sympatie nezíská. Ale to je každého věc a každého názor. A tak to má být. Ale určitě není Android spásou pro Os v mobilech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  18. 03. 2010 10:05

Mě by hlavně zajímalo, jak si poradí telefon (popř. jeho webový prohlížeč) s flash videi nebo streamem, jedná se mě o sledování online televizí..., ČT24, stream.cz apod.
Pro koupi tohodle telefonu je to pro mě prioritní informace, děkuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  18. 03. 2010 22:53

milujem opindavacov ktori si nepozru clanok (video)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  19. 03. 2010 12:33

Pane legnaw, proč tady všem nadáváte? Co když to čte z mobilu, který flash video neumí?
(Já zase miluju ty, kteří nerespektují gramatiku. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  19. 03. 2010 14:54

a co ty vies o slovenskej gramatike????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeno  |  19. 09. 2010 00:00

A co ty víš o "netiketě" ? E? Podle tvých předchozích komentů si myslím, že tohle slovo čteš poprvé. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom4-8  |  18. 03. 2010 09:54

Nechápu, jak si Samsung vůbec může dovolit tak okatě kopírovat všechny úspěšné mobilní platformy a budu se opravdu hodně divit pokud se na něj nesesypou žaloby jiných společností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  18. 03. 2010 10:04

Co se tyce roletek z androidu, tak ty jsou myslim opensource. Vzhled menu apple nema patentovano, pouze multitouch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom4-8  |  18. 03. 2010 10:15

To sice není vůbec pravda (to s iphonem. co se týče androidu nevím), ale nebudu se hádat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  18. 03. 2010 10:33

Tak mi ukaz patent Applu na sablonu menu, kterou pouzili v iP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom4-8  |  18. 03. 2010 20:26

Kdybych se měl zabývat takovými hloupostmi celý život, tak nedělám nic jiného. Najdi si také něco nového k práci. Život hned dostane nový rozměr ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  18. 03. 2010 21:10

Smutne....argumenty dosly, tak musime odvadet od tematu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom4-8  |  18. 03. 2010 21:16

Ale kdepak. Jen mě opravdu nebaví to řešit. Nic ve zlém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  18. 03. 2010 21:59

nebavi ta to riesit ale vlakno si zalozil. jalove socanske reci ...
s tym vzhladom je to rovnake ako s qwert klavesnicou...
ty by si patentoval aj tecucu vodu, trubko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mino  |  18. 03. 2010 11:43

aj plocha s widgetmi je u android open source

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jehovista  |  18. 03. 2010 21:28

Tak to treba budou prodavat jen v Evrope a v Asii. U nas nejake nesmyslne softwarove patenty neplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jPaNNy  |  19. 03. 2010 22:43

Vzhled menu má Apple patentovenej na 100%, ty bylo aby neměl. Vždyť právě kvůli němu žaloval Nokii (i když ta má vzhled menu úplně jinej...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
why  |  18. 03. 2010 10:08

Proc nekopirovat veci, ktere jsou dobre pouzitelne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rudiik  |  18. 03. 2010 11:00

Ja se taky divim, ja se muze Skodovka takhle okate opicit a davat do aut airbagy a navigaci. Jak k tomu ostatni vyrobci kopii prijdou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  18. 03. 2010 15:36

tak kdyby je aple žaloval, tak nevím kdo by jim potom dělal procesory do iphone, když to berou od samsungu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  18. 03. 2010 09:47

Ze se objevi az v kvetnu? Vsude jinde se udava duben, jde o preklep nebo to samsung oddalil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 18. 03. 2010 10:20

Na našem trhu se počítá s přelomem dubna a května

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ernyt  |  18. 03. 2010 13:43

To je přesná informace stou dostupností?
Já se kvůli němu včera rozhodl nekupovat Vivaz a počkat 14 dni na duben..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quantum heap  |  18. 03. 2010 22:07

Na informace o dostupnosti bych uplne nespolehal, spis bych to videl az na konec kvetna, nicmene i tak doporucuju pockat na wave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
termite  |  18. 03. 2010 09:40

Dobrý den,
chtěl bych poprosit o druhé video OS Bada na tomto telefonu. Tématicky by mě zajímalo:
aplikace kalendář, úkoly, zobrazení nadcházejících událostí na ploše, synchronizace přes active sync s počítačem, nastavení budíku, nastavení GPRS, Wi-Fi. A hlavně citlivost Wi-Fi. Dále jestli se nabízejí nějaké témata pro sjednocení barevnosti ikon nebo tak něco.
Šlo by to realizovat?
Dík T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vedoucí redakce MobilMania.cz | 18. 03. 2010 10:19

V této chvíli by to určitě realizovat nešlo. K dispozici je zatím pouze prototyp, který některé funkce nemá ještě odladěny, k dispozici není ani optimalizovaný synchronizační software. Do uvedení telefonu se toho tedy může ještě hodně změnit, proto prosím vydržte, až budeme mít k dispozici finální prodejní kousek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
termite  |  18. 03. 2010 10:29

OK, dík za odpověď. T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OFF  |  18. 03. 2010 19:00

Mohl bych ještě navíc poprosit o ukázku hledání kontaktů v seznamu. Konkrétně mi jde o to jestli umí Bada vyhledávat stejně jako win mobile. Tzn. ve všech položkách kontaktů s T9 a zároveň v historii volání (však to určitě znáte ). Jinak kalendář a obecně správa času by mě taky zajímala (teda rozhodne víc než nějaká synchronizace s FB ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor