Nezlobte de na mě, ale zjevně nemáte se silniční cyklistikou zkušenost. Pokud jede 30-35 km/h, navíc často trochu fouká, tak nemáte šanci auto (které se k Vám blíží zezadu) slyšet. Natož na 150m, jak píšete, to už mi přijde, že se pokoušíte trollit. Doporučujete lékaře ORL, ale spíš bych já doporučil…ne, nebudu na takovou úroveň debaty klesat. Sražení cyklistů je skutečně většinou ze strany, ale podstata radaru je v tom, že máte přehled o provozu za sebou a můžete si lépe a bezpečněji volit stopu. Vyhnout se dírám, najet si víc do středu, když vidíte najíždět auto z vedlejší silnice, udělat oblouk, když jedete skrz vesnici 40 km/h a jsou tam slepice u krajnice…kdo na silničce jezdí, tak Vám těch situací (ne hypotetických, ale zcela reálných) vysype pytel, protože jich zažívá nepočítaně při každé vyjížďce. Pomocník je to pro mě obrovský. A znovu opakuji, neznám nikoho, kdo by litoval byť jedné koruny z té drahé ceny radaru. Ale nepopírám, že můžete být první. Dejte vědět, až těch pár set kilometrů s radarem najezdíte, jak moc je to užitečné nebo zbytečné. Jinak je to jen debaty někoho, kdo s tím najezdit tisíce kilometrů s někým, kdo jen o přínosech či negativech teoretizuje.