Daisy se o ně postará. Britské O2 našlo řešení na podvodné telefonáty. AI má tolik času, jako nikdo jiný na světě

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

16. 11. 2024 23:48

Operátoři vskutku opět náklady neřekli. U nás blokují čísla mezi sebou, aby je nešlo užít pro VOIP. Úřady jim pod záminkou inovací jdou na ruku. O bezpečí lidí jim nejde, jen o byznys. Babičky se nedočkáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 11. 2024 09:11

To není nic mimořádného, to je u nás také.
Stačí zavolat na nějaký úřad a rozhovor je podobný.
Nebo debaty a interpretace jsou ve stejném duchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 11. 2024 14:56

Myslím, že čoskoro si takto budú volať dve AI a ani im to nebude pripadať divné..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 11. 2024 13:36

Jen tak dál, výborná věc. Je vtipné sledovat když si z podobných podvodníků dělá dobrý den scammers payback nebo Kitboga.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 11. 2024 13:13

Geniální nápad 💡

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor