Dnešní hry jsou většinou multiplatformní záležitost. Tutéž hru si může zahrát na PSX, mobilu, PC. Je naprosto normální, že se tyto online hry hrají na nějakých k tomu zřízených a provozovaných serverech, kde má uživatel vytvořený jednotný účet pod kterým má svůj herní profil s veškerými uskutečněnými nákupy a postupy ve hře. Tyto nákupy (nebo jen předplatné služby) může provádět na kterékoli platformě kde zrovna hraje (třeba i přes webové stránky) a aktualizuje si tím svůj herní profil. Vzhledem k tomu, že absolutně nevidím jedinou zásluhu applu na provozu herních serverů, ani na přípravě toho herního obsahu, tak nevidím důvod proč by měl apple za tento obsah vyžadovat poplatky. Pochopím 30% poplatek za samotnou hru prodávanou přímo v appstoru, protože apple tu hru má zkontrolovat, zprocesovad platbu a distribuovat za pomoci svých prostředků, no a u těch zdarma ať si vyžádá nějaký minimální manipulační poplatek, nebo ať si vezme peníze od vývojáře, které už applu stejně platí. Pokud nějaké herní studio vytvoří webového klienta pro svoji hru (možností javascriptu jsou pořád dál), budou z appstoru následně odstraněny všechny webové prohlížeče, nebo budou muset veškeré prohlížeče implementovat apple blacklist?Ještě doplním pro (však víte koho ), že toto je čistě můj osobní pohled na celou věc a nemá smysl se se mnou o tom nějak dohadovat.
Názor byl 1× upraven, naposled 06. 09. 2020 23:27