Datové balíčky pro sociální sítě končí. Operátoři se musí podvolit novým pravidlům EU o síťové neutralitě

Názory k článku

Jirka1orl  |  30. 06. 2022 12:37

U Kaktusu, který od zítřka, 1.7.22, mění datové samoobnovující se balíčky z kreditu. A uživatelé z toho vytěží maximum, protože původní limity určené pro sociální sítě se sloučí do univerzálního FUP. Operátor tak bude za stejnou cenu nabízet datové balíčky bez ohledu na to, k čemu data využijete.Od 1.7. bude Kaktus nabízet následující balíčky:1 GB - 100 Kč
2 GB - 150 Kč
4 GB - 200 Kč
6 GB - 250 Kč
8 GB - 300 Kč
12 GB - 400 Kč
-------------------------------------------------------------------------------------------Tak to mi přijde jako dobrý tah .V podstatě více dat na všechno - super .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  30. 06. 2022 12:39

Hurá, tahle nesmyslnost byla stejně úplně zbytečně překombinovaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tomik2323  |  30. 06. 2022 12:59

Aspoň ,že zatím (zatím nemaji v plánu dle dotazu)zachovaji těm co využivaji např baliček 6gb+neomezené socialni sitě,to mi přijde jako celkem výhodny baliček na české poměry u předplacenky kor s využitim plně i roamingu EU či převod nevyužitych hl.dat,kdo hlavně surfuje na sociálních siti a sem tam surfuje ostatní stranky připadně za čas shledne nějake video.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xvasek2  |  30. 06. 2022 13:11

Konečně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zogoth  |  30. 06. 2022 13:33

Konečně, svinstvo nejhrubšího kalibru posvědcené podplaceným ČTU. Aspoň k něčemu je EU dobrá, aby neprocházely tyhle prasárny.
Síťová neutralita navždy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2022 21:15

Z toho mám smíšené pocity.
Na jednu stranu dobře, že končí ten nesmysl s Passy a "facebůčkem, co data nežere". To bylo jasné porušení síťové neutrality, jen se to "vyšší právničinou" dařilo dlouho držet pod viditelností na radaru regulačních úřadů. Navíc šlo i nadržování různým subjektům poskytujícím služby ("sorry jako, ale vaši streamovanou televizi do Video Passu nedáme, dokud..."). Ale nikdo neokecá, že jeden uživatel na jednom zařízení v jeden okamžik platil různou cenu za data z různých serverů, a to má k rovnému přístupu daleko. Platí snad operátor různou cenu za konektivitu na YouTube a jinou třeba za Voyo nebo iPrimu? Těžko. Tak proč za to chce různou cenu od zákazníků?
Celé to byla jen marketingová šaráda, jak vyrazit něco navíc ze zákazníků lačných dat, ale neochotných za opravdu neomezená data nebo velká data platit plnou palbu.Na druhou stranu chápu, že pro některé zákazníky to byla dobrá možnost, jak se dostat na lepší ceny za služby. Ale to je celé dáno nesmyslnou situací s cenou mobilních dat u nás. Kdyby neomezená (nebo dostatečné velká) data byla za přijatelnější ceny, nějaké Passy bychom vůbec nemuseli řešit. Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor