Delší zkušenosti se Siemensem M55: divoký sourozenec

Diskuze čtenářů k článku

pavel  |  23. 08. 2007 08:28

víte co mě zamrzí u ´m55 nevíte ? no přeci bluetooth infraport a fotoaparát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  24. 11. 2005 00:31

Bouzel jsem si pred 3mi roky poridil novy mobil M55 jako nahradu za starou C35i-prestavaly ji fungovat tlacitka, fungovala strasne pomalu a znicehonic se obcas vypla.Ted, po trech letech, se jeji nahrazka chova uplne stejne. Nektera tlacitka nefunguji vubec, asi 20x do dne se sam vypina a osolil to peprnou prihodou, kdy se mi jednou uplne vybil a po nabiti v nem chybel cely seznam cisel-cca 300 jmen. V servisu rekli, ze uz neni v zaruce, takze mam smulu. Na muj dotaz, jestli se jim zda normalni, aby 3 roky stary telefon mel tak zavaznou vadu (nemusim rikat, ze polovinu cisel nemam jak sehnat- komu ukradli mobil vi o cem mluvim) jenom pokrcily rameny. Pouceni- tento prispevek pisi na nooteboku Fujitsu-Siemens amilo D. Je to az komicke- ma problemy z klavesnici, rok po koupi prestalo fungovat dobijeni baterie (vadny motherboard) a z casu na cas se seka (op.system xp prof). Je mi skoro zahadou, ze oba mobily i pocitac trpi stejne podstatnymy vadami. Mozna jsem jenom malo konzumni, kdyz chci, aby veci kolem me fungovali treba i vic nez rok..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  24. 11. 2005 00:31

Bouzel jsem si pred 3mi roky poridil novy mobil M55 jako nahradu za starou C35i-prestavaly ji fungovat tlacitka, fungovala strasne pomalu a znicehonic se obcas vypla.Ted, po trech letech, se jeji nahrazka chova uplne stejne. Nektera tlacitka nefunguji vubec, asi 20x do dne se sam vypina a osolil to peprnou prihodou, kdy se mi jednou uplne vybil a po nabiti v nem chybel cely seznam cisel-cca 300 jmen. V servisu rekli, ze uz neni v zaruce, takze mam smulu. Na muj dotaz, jestli se jim zda normalni, aby 3 roky stary telefon mel tak zavaznou vadu (nemusim rikat, ze polovinu cisel nemam jak sehnat- komu ukradli mobil vi o cem mluvim) jenom pokrcily rameny. Pouceni- tento prispevek pisi na nooteboku Fujitsu-Siemens amilo D. Je to az komicke- ma problemy z klavesnici, rok po koupi prestalo fungovat dobijeni baterie (vadny motherboard) a z casu na cas se seka (op.system xp prof). Je mi skoro zahadou, ze oba mobily i pocitac trpi stejne podstatnymy vadami. Mozna jsem jenom malo konzumni, kdyz chci, aby veci kolem me fungovali treba i vic nez rok..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  16. 02. 2005 21:31

Už dost těch chvál a radši někdo připište odkaz, kde se daj stáhnout melodie v *.MID spešl pro M55

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 19:21

Tyhle tvoje "delší zkušenosti" jsem měl ani né po týdnu používání. Napiš radši, že baterka hovno vydrží, funkce standard, komunnikace vo hovně, design krásnej a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 18:47

Celý článek je malinko zkreslený. Telefon neumí blikat neustále a vždy, blikání je na hovno, protože např. když vám přijde zpráva, bliká to potom nonstop
dokud si toho nevšimnete a nepřečtete si to, vzhledem k velmi nízké výdrži (nový, cca 36 hodin, žádný hovor, půlhodina Javy) je to celkem nepoužitelné, může
se vám stát, že necháte mobil mobilem, přijde zpráva, hodinu blikají 4 led diody a baterie je KO. Takže o blikání bych se moc nezmiňoval. Sere mě na tom
mobilu to, že u svýho starýho křápu když mi někdo poslal SMS a já mu chtěl zpět zavolat nebo prozvonit, dal jsem jednoduše volbu "volat zpět". M55 nic
takového nemá, takže když chcete zavolat tomu, kdo vám poslal zprávu, musíte vycouvat  a najet do seznamu. M55 má dobře vyřešenou práci se zprávami, ale na
druhou stranu má řadu věcí řešenou absolutně nemožně a zdlouhavě. Jeho celkové ovládání mi moc nesedí, protože je všechno dost složité a předdefinované styly
a profily buď nejdou moc editovat, což je na hovno nebo nejdou přejmenovat, což je taky na hovno, protože "normální" nebo "hlučné" nebo "tiché" prostředí mi
nic moc neříká. Java je dost, ale opravdu dost ale vážně dost a ješté víc než dost dost dost a ještě si to užijte, vy co chcete M55 Dost dost pomalá, dost
dost... takže se hodí zapnout ňákou aplikaci, dojít si na kafe a pak se k mobilu vrátit, což v dnešním rychlém světě moc neobstojí. Řada jednoduchých věcí,
co šlo u starejch mobilů tam vůbec nejde. Baterka nic nevydrží (jestli to někomu vydrželo víc než 48 hodin, může to oslavit 60ti hodinovou chlastačkou. Mobil
zkrátka nenaběhne, sám se zablokuje a pak vám jen naběhne nápis na nepodsvíceném displeji, že akumulátor je nutno nabít a s mobilem pak už nic není. A
naběhne vám to cca 900x, vždy když to zapnete. Takže než 900x nápis "Akumulátor je vybytý, prosím, nabijte jej" by se hodilo spíš uspořádat minutový hovor a
baterka by mohla vydat. Zkrátka a dobře, mobil nedovolí sobě zapnout se, ale baterka by ještě něco utáhla. Další věc, co je absolutně na hovno: zdlouhavé
menu, mnoho zbytečných podsložek. Mno, abych tak řek, mobil má pěknej design a když ho třeba vytáhnete v hospodě a položíte na stůl, zaručeně bude všem trhat
oči a každej vám na něj bude čumět, pokud máte iridium. Nikdo nemusí vědět jeho SW. Takže jestli chcete vyniknout a hýřit pěkným designem, děte do toho.
Pokud očekáváte od mobilu trošku víc, serte na to. Ale na druhou stranu design dneska dělá hodně a na váš mobil hledí každej, před kým ho vytáhnete, takže
paráda je to krásná. V balení není kabel k PC (USB kabel stojí 699Kč, spíš víc, Sér.port 400kč, takře jestli hodláte synch.s PC, započítejte to do ceny), v
balení není ani transparentní gumové pouzdro, jak psali v megarecenzi na www.mobilmania.cz  . Takže M55 jen pro hračičky a manekýny. Zdraví Klirtr Bzooom a
akrobatr danger zajda84@centrum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Makejtulka  |  17. 08. 2004 12:40

Ahoj.....předem se přiznávám....jsem puberťačka...ale doufám, že to moc neovlivní Váš názor...na můj názor....M55 vlastním poměrně krátkou dobu, ale nechápu stížnosti lidí na cokoli! Je pravda, že baterie vydrží vzkutku málo, ale když porovnáte výkon telefonu s cenou, myslím si, že nic lepšího na trhu není a tudíž si není na co stěžovat.....a porovnám-li cenové relace telefonů vůbec, tak co si budem povídat..M55 je prostě číslo 1.....!!!


PS: Jsem nadmíru spokojena!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Marek  |  21. 07. 2004 18:12

Lidi .Podle mě je Siemens M55 nejnejnejnejlepší mobil pro normální uživatele a pro týnejdžry.
Ovšem kdo chce funkcí tři prdele , tak si hold musí koupit Nokii 6230. No jooooooo!!!


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  05. 06. 2004 19:50

Nazdar lidi, potřeboval bych poradit. Jak se zbavit odkazu T-Zones na displeji v pohotovostním režimu? Chtěl bych tam nová SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A  |  27. 01. 2004 21:23

Potřebuji radu kde bych ve Zlíně, Uherském Hradišti nebo v okolí koupil nový Siemens M55 Paladium z oficiální distribuce který je neblokován a neobsahuje nastavení T-mobile (nápisy, ikony atd.).Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vesan.  |  21. 12. 2003 20:40

Myslím, že autor článku moc počítá že čtenář už někdy vlastnil siemens s55, jinak pěkný článek, skvělá diskuze moc mi pomohla.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno + příjmení  |  16. 12. 2003 17:07

Lidi poradte mi nejke dobre hry na M55 a taky kde bych si mohl nejake stahnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  14. 12. 2003 22:45

Jak funguje PLS u M55 ukazatel stavu baterie?da se na něj spolehnout nebo mi telefon je schopnej bez varování uprostřed hovoru kleknout...Díky moc. Uvažuji že si ho koupím....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bety  |  19. 01. 2004 17:37

Bez varování Ti neklekne. Napřed se objeví symbol vybité baterky, s tím můžeš ještě docela dlouhou dobu fungovat, pak telefon začne pípat a prosit ať ho nabiješ. Poprosí Tě několikrát, než úplně zhasne.

Pokud uvažuješ o koupi, přece jenom si dobře zkus tu klávesnici. Já jsem v této diskusi v počátečním nadšení napsala, že s klávesnicí už nemám vůbec žádný problém a je sice fakt, že jsem si hodně zvykla, nejkvalitnější klávesnice to ale není. Třeba na SiemA55 se píše mnohem komfortněji. Přesto bych si jiný mobil dnes asi nekoupila. Myslím za stejnou cenu. Já bych chtěla sexíka (SX1), nebo ještě lépe S65, to je ovšem pouze můj sen, který nemá se skutečností vůbec nic společného. Některé Nokie, nebo Sony Ericsny se mi strašně líbí, co ale z toho, když jim chybí spousta toho co má tenhle můj levnej a  sympatickej miláček?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bety  |  17. 11. 2003 23:16

M55 mám už asi měsíc a musím říct, že čím déle ho mám, tím víc ho miluji. Já už mu jinak než můj malinký milášek ani neřeknu.  Nevím, nakolik dokážu být objektivní, protože tímhle mobilem jsem opravdu nadšená a docela ráda mu některé drobnosi, které mu ubírají na naprosté dokonalosti odpustím. Začnu vzhledem. Jak jinak, líbí se mi hrozně moc. Když jsem jej uviděla poprvé ve vitríně obchodu, zdál se mi obyčejný, ve své šedivosti docela nudný, jakmile se ale rozsvítil jeho displej, okamžitě mně uchvátil. Nevím proč se vám ten displej nelíbí, mně přijde skvělý. Barvičky hezky září, je mnohem jemnější než S55 a podsvícení je fakt kvalitní. Podsvícení mám nastaveno pouze na 50 procent, kvůli baterce, ale připadá mi to víc než dostatečné. Je fakt, že jsem třeba nikdy nedržela v ruce Samsung a proto nejsem zmlsaná, ale displeji bych dala rozhodně jedničku. Diody: báječná věc. Nikdy mi nechyběly, teď bych je nedala ani za nic. Absence bočních tlačítek mi nevadí ani trochu. Siemensy jsou skvělé tím, že se velmi lehce dostanete kamkoliv do menu a to jak klávesovýma zkratkama, tak hlasovým příkazem anebo zadáním číselného kódu (každá položka v menu má svůj kód). Já třeba hrozně často používám minutku (dělám v laboratoři), prostě stisknu 77 a už jsem v odpočítavání času. 2x stisknu 4 a můžu psát poznámky,atd.(diktafon lehce spustím pomocí čísla 46). Klávesnice: tak na tu tady bylo hodně stesku. Přiznám se, že ze začátku mi taky lezla na nervy. Nejvíc mi vadila ta malinkatá hranatá tlačítka (červený a zelený telefonek) bříško svého palce jsem z nich měla úplně bolavé. Tenhle problém už je ale pryč. Naučila jsem se je mačkat špičkou palce, nebo spíše nehtem (nenosím dlouhé nehty) a zdá se mi to naprosto v pohodě. Číselná klávesnice mi taky vadila. Hlavně její pevnější zdvih a pomalejší odezva. T9 mi ale hodně pomohla (T9 je mimochodem naprosto špičková), když píšu v T9 vůbec se nemusím v rychlosti omezovat, ale nejvíc mi pomohla naprostá blbost. Prostě jsem si zapla zvukovou odezvu kláves (cvakání) a od té doby se mi nestalo, že bych se umáčkla. Pak jsem úplně náhodou přišla na další skvělou drobnost. Když při psaní sms delší dobu podržíte jakoukoliv číselnou klávesu, automaticky se vám místo písmen zobrazí číslo. Takže psaní nuly, které předtím bylo fakt problém je najednou brnkačka. Další věcí kvůli které tenhle telefon miluji je e-mailový klient. Prostě paráda. Funguje naprosto bezproblémově a stahuje i přílohy. Za co si ale tento šikovný mobilek zasluhuje mimořádnou pochvalu je způsob jak zvládá organizaci času. Jeho kalendář je opravdu komfortní a nechybí mu vůb ec nic. Strašně ráda si s ním hraju a opravdu ho využívám na 100 procent. Dokonce mi v týdenním pohledu dokáže graficky znázornit jaké mám v týdnu služby (pracuji v 3-směnném provozu). Když mám ranní, nastavím si alarm na 6 hodin a dobu trvání alarmu 10min, když mám 12tku, doba trvání alarmu je od 6ti do 7mi a když mám noční tak od 6-8. Tím se mi v pruhu mezi 4 a 8 hodinou vytvoří různě tlusté proužky a já mám skvělý přehled o tom jak sloužím. A protože je kapacita alarmů fakt obrovská, můžu si takhle nastavit služby i na 2 měsíce dopředu. Papírový kalendář už vůbec nepoužívám. Ani diář. Na vše mi stačí mé poznámky v mobilu, nebo v dlouhých správách, které si ukládám do archivu. Adresář je taky super a možnost zadání data narozenin ke každému v seznamu je fakt milá. Je vůbec něco co se mi na tomto telefonu nelíbí? Moc toho není. Opravdu znechuzena jsem aplikací Cubasis Mobile. Dodneška jsem ji nepochopila. Hra Extreme Games je otřesná, velice brzy jsem ji vymazala. Zato Wapo je báječný, i zvuky, které tuto hru doprovází se mi moc líbí. Z T-zones jsem si stáhla hru Castle of spells, Itanx a Submarine a musím říct, že fungují bezvadně, s rychlostí načítání nemám žádné problémy. Pokud jde o výdrž, opravdu by se hodila lepší baterka, při běžném provozu mi vydrží 3-4 dny, a to mám rozhodně víc hovorů než jeden 10 minutový, když hraju hry, tak vydrží necelý den. Doba nabíjení je ale fakt krátká, takže jakýpak problém? Pak ještě musím souhlasit s autorem článku, že kryt baterie se opravdu rychle rozvrzal, ale spolehlivě to vyřešil kousek papírku, teď drží jak přišitý.   Podle mně je SiemM55 za tu cenu, za jakou se prodává naprosto špičkový telefon. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peca  |  20. 11. 2003 10:30

Mam podobne kladne zkusenosti, telefon je ve vsech smerech suprovej. Taky stahuji spoustu emailu, ja sem si nastavil na klavesu 4 funkci "dorucene" a ted staci v pohotovostnim stavu zmacknout dlouze 4, pak kratce 4 a uz stahuji postu ze servru .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alena  |  26. 10. 2004 11:47

Siemens M55 mám také a je vážně skvělý, ale se zmíněnou hrou Castle of spells mám problémy. Dostala jsem se do čtvrtého kola a přesto,že jsem ho několikrát prošla, nenašla jsem čím zavřít jeden most a dál to tudíž nejde. Tak se plácám pořád v tomto kole a musím říct, že je to k vzteku. Je zde snad konec hry?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  17. 11. 2003 09:32

ja mam problem mobil zas naopak vybit  - vydrzi mi skoro pet dnu :) a co vim tak NOKIE jsou na tym hur

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  16. 11. 2003 13:56

dobry den mam 5 dnu starou M55 a protoze se jako vzdy na navod ani nepodivam tak se me stala takovy dost blba vec - nechal sem si zformatovat kartu a tim sem si smazal vyzvaneni a aplikace ... pak sem dal obnoveni TOVARNIHO nastaveni a myslel si ze se hezky vse vrati do normalu jako na PDAcku. bohuzel se tak nestalo a ja ted nemuzu sehnat ty melodie co tam byly ...

.. byl by nekdo tak hodny a zaslal by mi je na email?

predem diky moc!

 

M.lochman@seznam.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoWang  |  13. 11. 2003 21:17

Tak telefon prý pojme jednou tolik fotografií. Autor tím paměť telefonu srovnává jistě s modelem S55, který má poloviční paměť. Proč by tedy měl M55 pojmout stejné množství (jednou tolik = 1*tolik) fotografií jako S55? Správně by se mělo asi napsat 2x tolik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  27. 11. 2003 17:01

Nepřijde Vám to jako zbytečné slovíčkaření?
Co třeba něco k tématu? Neměl byste?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  10. 11. 2003 20:37

Zdravim, som sice zo Slovenska, ale telefon som si isiel kupit do Ciech (samozrejme mam na mysli M55) Kupil som ho tri dni po tom, ako bol u vas uvedeny na trh a mam tam T-Mobile menu. Neviete ako sa ho zbavit (zaruku som uz aj tak stratil...)? To je jedno ze to budem robit na koleni... Inac je M55 fajn, ale tuzba po novom ma pomaly ale iste dohana ku kupe ST55. Apropo - teraz sa na Slovensku 4 mesacne M55 predavaju za taku cenu (po prepocte) aku som zaplatil za novy kusok u vas na zaciatku jula... Ale to iba na okraj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tommy  |  10. 11. 2003 09:22

Telefon se mi líbí,podle mě je to nejhezčí Siemens-bohužel proto bych si ho taky nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans Hoffman  |  05. 11. 2003 14:28

Až ho budete chtít nepoškozený za 500Kč prodat,jsem velký zájemce!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  03. 11. 2003 14:06

měl bych dotaz na všechny znalé

budu kupovat mobilní telefon pro přítelkyni, které byl nedávno ukraden Siemens C55. který by jste koupili vy - Siemens M55 nebo SonyEricsson T310? toť otázka..

děkuji za tipy a info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  03. 11. 2003 18:38

Ja bych bral M55ku.Podle me vypada lepe,display ma 4096 barev a ne 256 jako SE,je lehci,ma vetsi telefonni seznam,hlasite handsfree,vicenasobne vetsi pamet a Javu.SE jsou take dost zpomalene...No sice to nebylo moc objektivni srovnani,pac jsem Siemens jen chvalil,ale ta fakta by mela byt pravdiva a jen to koneckoncu jen muj nazor,ze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  04. 11. 2003 07:17

tak co se týče displeje, od několika lidí (většinou prodavačů) jsem slyšel - i přes doporučování Siemense -, že těch 4k barev u Siemense je ještě pořád horší, než 256 u T310. hlasité HF je povětšinou naprd, páč tak vazbí, že se to echo na druhém přístroji vůbec nedá poslouchat, takže tuto feature si klidně odepřu. JAVU přítelkyně nevyužije ani náhodou. paměť jde u T310 zvětšit jistou fintou s master reset, takže se nebude příliš lišit od M55. přílišnou důvěru ve mě nebudí ani klávesnice M55, zvláštěpak levá část ovládacího tlačítka při manipulaci palcem, a ještě katastrofálnější jsou tlačítka pro příjem a odmínutí hovoru (zkoušel jsem osobně). barva na displeji jsou vyblité, rastr hrubý jako struhadlo.
u T310 se mi (na rozdíl od T610, kterou mám tu čest vlastnit) příliš nelíbil joystick, a jeden prodavač mě varoval před problémy s nabíjením.. a se servisem SE vůbec. stejné nářky jsem ale nesčetněkrát slyšel i na servis Siemens.

result: zatím vůbec nevím .. pravděpodobně strčím přítelkyni do ruky Katalog mobilů, ať si vybere pár adeptů na základě designu, a snad i fcí, a pak se uvidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  05. 11. 2003 17:14

Jelikoz vam na M55 vadi skoro vsechno,opravdu nevim,proc o nem vubec uvazujete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  06. 11. 2003 09:05

já o něm neuvažuji jako o telefonu pro sebe, nýbrž pro svou přítelkyni, která měla doposud Siemens.. a čert ví, co se jí nakonec bude líbit. když jsem s ní mluvil naposled, říkala mi, že by nejradši koupila S55 někde v bazaru za rozumnou cenu, tj. kolem 5 tisíc. (jinak ale vím, že pokud by se nemusela ohlížet na peníze, tak už dávno vlastní SL55 ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  06. 11. 2003 16:13

To vim take,ze ho chcete koupit pritelkyni,ale argumentujete tim,co se nezda vam...Pokud mela Siemense,tak si urcite lepe zvykne na M55 nez na T310.A pokud chce S55,tak ji ho kupte a jeste usetrite,pac i novy je levnejsi nez M55.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bedanek  |  02. 11. 2003 13:04

Mám Siemens M55 od T-mobilu koupený za body. Vždycky, když píšu sms, tak teču. Je to brzda zabrždělá! chci napsat mam - při použití T9 se napíše nam, po zmáčnkutí pravého dialogového tlačítka se třeba půl sekundy vůbec nic neděje a pak teprve slovo přeskočí na další možné.Další možná slova už přeskakují rychle. Všiml jsem si, že to dělají převážně krátká slova jako mam, ty, až, když chci napsat slovo "baru"(prijd do baru) tak to trvá opravdu EXTRA dlouho. Docela mě to vytáčí. Telefonu při psaní sms docela jednoduše uteču klidně i o pět písmenek. Při rychlejším psaní je také problém trefit se při mačkání nuly na znak ke konci nabídky. Ono i vykřičník mám problém někdy chytit. Měl jsem firmware 4, pak mi v servisu nahráli 7 - beze změny a z my-siemens.com jsem si stáhl 10. Absolutně beze změny. V servisu Siemens v Brně na Hrnčířské mi nebyli schpni nic k tomuto říct a do záručního listu mi napsali - ZÁVADA SE NEPROJEVILA. Když jsem se tam chvíli rozčiloval a chtěl servisního techniika abych mu ukázal co mě točí, řekla, že to není možné, že konzultace neposkytují. Nakonec ona i pán co tam byli uznali, že je pomalej, ale tím TO VŠECHNO ZKONČILO! Čekal bych větší snahu, výměnu přístroje, nebo já nevím, ale prostě říct, že to tak je a nechat to být? V T-mobilu na Svoboďáku mi řekli, že rozhodující je vyjádření servisu.  ??? jo jenže když mi nejsou schopni s telefonem nic udělat i když uznali, že je pomalej??? Čtyři lidi - prodejce v T-mobilu v Jihlavě, 2 lidé v servisu v Brně a další prodejce tentokrát v T-mobilu na Svoboďáku uznali, že telefon je opravdu pomalý, ale tím to opět zkončilo. Jediné co mi řekli, že jsem si telefon měl vyzkoušet než jsem si jej koupil. Jenže já ho mám za body z T-mobile bonusu!!! To znamená, že mi přišel poštou!!! Tak jak jsem si ho mohl osahat? A nejlepší na tom je, že jsem měl v ruce další dva kousky M55 a jsou úplně stejně zabržděné.  

S telefonem jsem maximálně nespokojen!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  02. 11. 2003 17:01

tak se tady nevyžblechtávej.Já mám M55 a vůbec mi to nedělá.Necude to tim že seš zabržděnej Ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cpt  |  04. 11. 2003 16:27

Psaní smsek je važne pomalé,jak s T9,tak bez ní,tlacítka jsou v poradku ale odezva na stisknutí je pomalá,pokud mohu porovnat M-45,C55 a M55,tak opravdu nejlepší je C55(skoro jak nokie),potom M55(odezva na stisknutí) a nejhorší je M45(tuhá tlačítka a zaroven pomalý),porovnávám jen psaní smsek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JQK  |  23. 11. 2003 19:16

No, ja mel puvodne ME45 a byl jsem s nim maximalne spokojen, psal rychle, bez zdrzovani, vsechno se rychle nacitalo, tlacitka byly dostatecne velky a dost daleko od sebe... Proste supr foun.

M55 taky neni spatna, ale ta jeji pomalost me obcas vytaci, taky nekdy zmacknu klavesu a ono nic. Musim zmacknout znovu a az pak to neco napise. To je dost vopruz, na MEcku to nedelalo, mozna to bylo tim, ze ME ma vyrazne vetsi stisk.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxom  |  01. 01. 2004 17:42

Já sem s M55 velice spokojenej, i se psaní SMS. Píšu tak že to prostě mačkám do předu a vůbec se nedívám na display a potom to tam naskáče. Je to něco jako psaní na pomalim PC.

I jinak sem s M55 fakt spokojenej asi to bude tim ze sem prestoupil ze 3310. Ta sice psala rychle ale........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nenril  |  01. 11. 2003 15:47

Engine M55 je opravdu dobrý, akorát když se podivám na zadní stranu, tak mi to trochu připomíná sovětskou raketu, ale mnohem lepší než "Startrekovský" nokie s oranžovou odrazkou na boku, který vypadaj jako hračky made in china. Jen člověka můžou odradit některý barevný kombinace (člověk furt slyší: "M55 to je ten oranžovej,to je hnus, akorát pro teplouše."), já sem si koupil kovovošedý(Palladium),sice jsem neměl na výběr, ale potom jsem zjistil, že to je asi nejlepší kombinace s dynamic lights (to je to, co bliká).

Potom lidi mývaj výhrady vůči tlačítkům, jsou moc malý, ale tady jde o zvyk, jako jejich plus bych vyděl pevnost stisku, není to jako klepat na klávesnici u PC je to mnohem pohodlnější.

Dynamic lights je kapitola sama o sobě, ostatní to štve, první týden slyšíte od každýho "proč to tak bliká?", za měsíc některý lidi řikaj jen "Blik...blik...blik...blik". Nejefektivnější jsou diody v noci samozřejmě, v doprovodu červeně podsvícených tlačítek (kromě tlačítka "vytoč" to nesvítí) a displeye, který se dá používat jako baterka vypadá člověk dodopravdy funny. Při blikajících diodách se ale nedá usnout, ani číst, ani pracovat na PC pokud je mobil v úhlu 240 stupňú od vašich očí, diody vám ale taky říkaj jestli někdo volal atd... je to opravdu velkej rozdíl, mobil o sobě dává věsět i vyzuálně, nevydává jen zvuky, keré rozčilujou a ve škole jsou "trestné" , takže obecně vzato žití s mobilem bez diod bych si nedokázal představit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  01. 11. 2003 14:27

C62 je mnohem lepsi koupe za stejnou cenu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  01. 11. 2003 11:34

Zdravím,

poraďte, kde koupit dobrý a bezproblémový kabel pro M55, bez softu. Jestli COM či USB je jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 11. 2003 14:18

Zkuste se podívat na:
www.mobilhouse.cz
www.cybex.cz
www.kasa.cz

Všichni tyto prodejci by měli mít datový kabel k Siemensu M55.
V kamených obchodech se dá sehnat neoriginální se softwarem i bez od CPA za cenu zhruba kolem 700Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  02. 11. 2003 15:31

Ještě svoji odpověď upřesním.
Oba datové kabely najdete zde: http://www.mobilhouse.cz/prislusenstvi.php?kat=225&kat_pris=45
nebo zde:
http://www.cybex.cz/Produkty.aspx?Type=Z&PrmaId=80119&Header=224385

V obou případech se jedná o znáčkové příslušenství Siemens.

Požadujete-li výhradně kabel bez softu, budete se muset poohlédnout po neznačkovém příslušenství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pet  |  05. 11. 2003 21:46

www.kabelmania.net

neoriginalni kabel za 390,- se spoustou softu

mam ho a funguje zatim bez chyby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pet  |  05. 11. 2003 21:49

ta adresa je samozdrejme http://www.datovekabely.net/   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Neužil  |  29. 11. 2003 23:03

také mohu doporučit www.datovekabely.net. Skvělé jednání a rychlost doručení, spousta užitečného software na CD. Kabel mně jede už cca 3 týdny s M55 a bez problémů...
 
M.N.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  01. 11. 2003 11:29

Zdravím,

poraďte, kde koupit dobrý a bezproblémový kabel pro M55, bez softu. Jestli COM či USB je jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Babyborn  |  01. 11. 2003 10:20

Vekem davno nejsem teenager, ale tenhle mobil splnoval vse co jsem chtel. Nemusel mit ani mms, to taky nepotrebuju. Ma 2 MB coz je super, vybornej displej, kalendar, organizer, kalkulacku, budik atd. zktratka vse co vyuzivam. Pamet na 500 cisel a 100 kontaktu je taky super. Vim, ze existuji lepsi mobily co se tyce pameti a displeje, ale za tyhle prachy je to nadprumerny mobil. A proc pro pubertaky? To jako, ze ma design X ??? No tak to je kravina!!! Blikani diod je sice poutovy, ale treba kdyz prijdu do mistnosti, tak hned podle diod vidim, ze mam zmeskany hovor. Nebo i v praci na stole, kdyz mam vyple vyzvaneni, abych nerusil kolegy se to hodi. Design tlf je naopak povedenej, pravda na klavesnici jsem si musel trochu zvyknout, ale slo to hladce. Hlavnim plusem je, ze nema zabudovanej fotak. Jedina dalsi kram navic. Nepotrebuju fotit spoluzacky v satne atd. Kdyz chci fotit, tak kvalitnim digitalem a pak neni problem to tam nacpat. Chtelo by to pouze delsi vydrz baterie a je to koupe Nr.1.

BTW: za stejny prachy muzu mit treba Nokii 5210 a co umi ta? HAHAHA Porovnavejte mobily ve stejnych cenovych kategoriich, co vam nabidnou za ty prachy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wosa  |  01. 11. 2003 08:40

Asi píšu pozdě ale přece, tak něco na začátek, někteří tady sou docela dost zmlsani displei od samsungu ci panasonicu napr Karel ;)

modry_banan:

1.) newim
2.) No pořád si myslim, že lepši než 7210 která ty tlačítka má uplně jinde
3.) No v jedne recenzi na M55, v mobilitách čislo zrovna newim tušim 8/03, bylo že vyzvánění oproti S55 je znatelně horši, a ten kdo neslýšl S55 tak neví o co přichazi bo tak nějak...já sem slyšel C55 a jak říkam, neslyšel sem nic lepšího co bych s tim mohl porovnat, ale pro mladé to stačí.(samozřejmě že když mam polyfonni vyzvanenni s 40 nástroji tak je to o něčem jiném)

Dále skladatel Cubasis, tak i v recenzi psali, že se jim (mu, tedka taky nevim kdo to recenzoval, asi Lukas...) nepodařilo složit nic jiného než techno. S tim mohu vic nez souhlasit protože stejny skladatel ma i C55 a tam prvni melodie byla techno, druha tay a do tretice fseho spatneho taky ;)

btw.: No me by ta vydrz nevadila protoze mam starou sunku s podelanou baterkou, a pres vecer musim nabijet a obcas i pres den dle sms a volani.

Vase Nase wosa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  31. 10. 2003 20:54

1.Tak,jako je ve vsech profilech stejne vyzvaneni,musi blikat i stejne diody?

2.Je klavesnice opravdu takova tragedie???Nepisu sice desitky SMS denne,ale nerad bych pri kazdem psani neustale litoval,ze jsem si ho koupil.

3.Je hlasitost vyzvaneni alespon jako na C55?

Jinak doufam,ze kdyz si foun objednam z NETu (takze bude origos od Siemensu),tak tam budu mit i to pouzdro! T-Mobile ho z krabice urcite vyndal a bude ho prodavat zvlast,ne?Parchanti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  30. 11. 2003 13:32

1 muzou ale nemusi , nemusi

2. KLAVESNICE JE DOBRA PISE SE MI NA NI SKVELE!  (rozhodne lepe nez na sony Z7 , siemens C35 alcatel 302 ...  - musite si akorat zvyknout na kurzory (ty jediny mohli udelat jinak ale u sms to nevadi)

3. hlasitost je srovnatelnas mym PPC  fujitsu siemens LOOX 600 GB (mozna je M 55 jeste trochu hlasitejsi) takze si na zvuk stezovat nebudete  a to i po strance cistoty zvuku ( zkousel sem to samy na nokii 3650 a nebylo tomu zkoro rozumet :)) )

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  31. 10. 2003 13:39

me ten display zas tak skvělý nepřipadá, spíš příšerný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  30. 11. 2003 13:27

tak to ste nevidel takovou S55 ta je na tom jeste hur

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  30. 11. 2003 13:50

Tak tak, oproti S55 je displej na M55 mnohem lepší. Barvy dělají své, ale větší rozlišení by bylo lepší, viz 128x128 na C62, tam je ten displej úplně o něčem jiném. Bohužel z obrázků, které jsou v článku to není moc poznat. Je třeba oba telefony vidět live.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeleton  |  31. 10. 2003 11:21

Nevíte kde najdu servis pro mou M55. Okolo chrudimi. Mám problém s krytem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  02. 11. 2003 16:58

Fakt nevim hele ale dobrej pokus Tomáši Piskači!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Banan  |  31. 10. 2003 11:19

Funguje tento software i s USB kabelem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  31. 10. 2003 13:53

Ano, funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  25. 12. 2003 11:34

mně Data suite pořád dává vybrat jen mezi com1 a com3  , jak to mám nastavit na USB ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  31. 10. 2003 09:45

Na stránkách siemensu www.my-siemes.com jsem včera zahlédl upgrade firmwaru. Bohužel nevím jaké je verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 10. 2003 10:29

Měl by to být firmware č. 10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  31. 10. 2003 09:45

Na stránkách siemensu www.my-siemes.com jsem včera zahlédl upgrade firmwaru. Bohužel nevím jaké je verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luigi  |  31. 10. 2003 08:54

Nastaveni T-Mobile (resp. jeho MAP soubor) prehraji na neutralni primo v servisu Siemensu v ramci zaruky (pokud mate zarucak primo od Siemensu, a ne od T-Mobilu - pr. muj telefon z jisteho internetoveho obchodu), neni proto treba hrat si s programy typu mapinit a riskovat ztratu zaruky :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uglúk  |  31. 10. 2003 08:35

1. Vlezlého T-Mobilu se dá zbavit, ale pravděpodobně by pak v servisu tvrdili, že už Vám neplatí záruka. Naštěstí tam ty T-Mobilí blbosti zase jdou dohrát nazpátek.

2. Nový firmware verze 10 na stránkách www.my-siemens.com je. Doposud byl přímo na té hlavní stránce, ale ne u informací o telefonu.

3. Animace jako tapeta funguje, ale jenom teoreticky. V mobilu není Pentium IV 3000 MHz, takže animace je poněkud hoooooodně pomalá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  31. 10. 2003 13:46

Můžete sem prosím dát link na ten firmware? Já sám jsem ho nenašel a dle vyjádření českého Siemensu nikde na internetu firmware volně ke stažení není a ani nejsou informace o tom, že by se to mělo změnit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  31. 10. 2003 13:48

Výborně, už jsem ho našel.
1. jsem slepej
2. český Siemens netuší co je na oficiálním webu Siemensu
3. děkuji za upozornění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luba  |  31. 10. 2003 08:08

V článku mi chybí informace o výdrži. Jak se liší od té teoretické?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  31. 10. 2003 08:29

Mam tu cest vlastnit M55tku neco pres tri mesice a co se vydrze tyka,tak je to k placi - pri normalnim pouzivani (tj. tak 10 SMS a cca 10 min hovoru denne a obcas stazeny mail) vydrzi MAXIMALNE 3 dny - vetsinou po dvou dnech musim dobijet (kdyz jsem zkousel fotacek, tak jsem dobijel denne a nekdy i nekolikrat a to jsem tim moc nefotil). Driv jsem mel ME45 a ten v pohode vydrzel i tyden, o cemz si u M55tky muzu nechat jen zdat. Ale jinak si na ten telefon nemuzu stezovat - az na pocatecni problemy s puvodnim Firmwarem a lokalizaci T-Mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  31. 10. 2003 08:53

Mám tu samou zkušenost. Při normálním používání , bez vypínání na noc max. 3 dny. To je v dnešní době směšné a nechápu, proč dává výrobce tak malou baterii.Pár gramů navíc bych výměnou za vyšší výdrž klidně snesl. Dále mně vadí pomalost telefonu. Pokud je systém "momentálně zaneprázdněn", otevírá se příchozí sms třeba minutu. Několikrát se mně stalo, že ze stejného důvodu nešlo přijmout hovor. Trhání GIF animací je tak otřesné, že měl výrobce raději podporu této funkce vynechat. O pomalosti Javy nemá význam ani psát. Poslední věc, která mně velice vadí, je hlasitost vyzvánění. Telefon v kapse není téměř slyšet (a to i na poměrně tichém místě).Navíc jsou prakticky nesehnatelné normální melodie - pípání. JInak mailový klient výborně použitelný, ovládání telefonu velice dobré, řekl bych že výrobce konečně vyslyšel některá přání siemensáků. Když to shrnu, za ty peníze výborný, použitelnými funkcemi nabitý telefon s katastrofálně nízkou výdrží a silně nedotaženým firmware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaa  |  31. 10. 2003 10:06

V dnešní době mi přijdou "směšné" vaše věčné nářky na výdrž telefonu. To je opravdu tak velký problém, vrazit ho na noc do nabíječky... Uznávám, víkend je něco trochu jiného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 11. 2003 02:24

RE: jaa

Nevím proč by byly ty nářky směšné. Dát mobil každou noc na nabíječku sice není problém ale jestli Milan píše že průměrně má denně cca 10minutový hovor a 10SMS a vydrží mu MAXIMÁLNĚ 3 dny, pak předpokládám že kdyby měl člověk ten telefon třeba jako služební a někde "v terénu" bez nabíječky po ruce by uskutečnil během dne více trochu delších hovorů, tak mu mobil klekne zrovna když to nejméně potřebuje. Prostě v dnešní době moderních technologií by neměl být pro výrobce takový velký problém aby dával na trh mobily, které vydrží trochu déle. Já mám S45 a s výdrží jsem maximálně spokojen, vím že i když mobil neviděl nabíječku 2 nebo 3 dny a náhodou mě přijde delší hovor tak že nezhasne. Otravovalo by mě v průběhu každého dne pořád sledovat jestli si ještě můžu zavolat když jsem nabíjel teprve ráno nebo včera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 19:41

Tak to hochu prrr. S menší výdrží musíš víckrát nabíjet, víc kurvíš baterku a i telefon a nedělám si prdel, telefon taky nevydrží věčně a všechno se vším souvisí. Můžeš rovnou říct; To je opravdu tak velký problém zvednout sluchátko a zavolat z pevný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peca  |  31. 10. 2003 10:07

to máš asi divný kousek, mě se sms otvira max 1sekundu, jinak výdrž by mohla byt lepsi, zatim mi nejvic vydrzel asi 90hodin. Jinak animace na pozadí hodně ovlivnuje rychlost ovládání telefonu, jako tapetu je lepší jen statický obrázek. Jinak sem s telefonem velmi spokojen, klavesnice je dobrá, pamět dostatečná (měl sem jednu dobu v paměti 22java her :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  31. 10. 2003 13:01

To má asi v tom případě divný kousek většina majitelů, jen ty máš normální. Mrkni třeba na diskuze www.mt-siemens.com  , nebo www.beinspired.cz   Osobně znám člověka, který má stejný problém. Co se animací týče, dávat je jako pozadí asi nemá vůbec význam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  31. 10. 2003 16:40

Mam stejnej foun a nic podobneho neresim. jakej mas firmware? java jede docela rychle - aspon u her ktere jsem si stahl na wap.mojelogo.cz . Normalni pipani tam sezenes taky. na wapu to maji v sekci NORMALNI zvoneni. precti si info na www.mojelogo.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 19:39

Tenhle příspěvek je INTELIGENTNÍ a můžu říct, že moje poznatky se naprosto shodují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Berousek  |  31. 10. 2003 10:31

Zajimalo by me, co znamena pohotovostni doba u telefonu v jejich parametrech. Myslim, ze zrovna M55 ma uvedeno asi 200 hodin coz je cca 9 dni. Podle zkusenosti je to v praxi asi 3 dni.
Co tedy znamena ona pohotovostni doba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  31. 10. 2003 11:10

Pohotovostni doba je doba kdy je telefon pouze na prijmu bez jakekoliv aktivity - tedy zamcena klavevesnice a zhasle podsviceni dislpleje po celou dobu, az do jeho automatickeho vypnuti.

Doba udavana vyrobcem znamena navic, ze telefon je zcela nabit (ma zcela novy akumulator ve vynikajicim stavu) a lezi po celou dobu na jednom miste s idealnim signalem a nikdo s nim nic nedela - tedy v labortornich (bezne nedosazitelnych) podminkach - signal dodava pouze jeden k tomu urceny vysilac. Telefon tedy nemusi vyhledavat sousedni BTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  31. 10. 2003 13:43

Telefon vydrží v průměru dva dny, nicméně toto je opět velmi subjektivní hledisko a každému uživateli vydrží M55 pokaždé jinak. Výdrž ovlivňuje spousta faktorů...
Ale jak říkám, v průměru dva dny a to teda není nic moc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxom  |  01. 01. 2004 17:20

Jestli nejste spokojení s výdrži tak si pořidtě lepší baterii

třeba Li-Pol ta vydrži o hodně víc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 19:36

Kámo, výdrž je dost mizerná. M55 jsem si koupil taky proto, ze starej mobil vydrzel 24 hodin (chyba byla v mobilu, chybny cyklus nabijeni, takze nova baterie mi moc nepomohla). M55 vydrzi tak 48 hodin zapnutej, pokud moc nevolas, napises tak 2 SMS, zahrajes pulhodinku hry, obcas se potacis v menu. Vydrz je dost mizerna, za 2500,- se vic cekat neda (cena ke dni 15.2.2005 v obchodech).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxxx  |  31. 10. 2003 07:57

2MB? To je žalostně málo, já jsem si zvykl na 128 na mém P800. Tenhle mobil možná jako hračku pro děti na vánoce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
achjo  |  31. 10. 2003 08:28

by se take mohlo napsat.....

2MB zalostne malo pro tebe, 128MB zalostne malo pro me a P800 leda jako zarazku pod kolo auta aby neodjelo........

ze ja to sem vubec pisu.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  31. 10. 2003 08:29

To porovnavas neporovnatelne.To jako kdy by jsi porovnaval Skodovku s Bentley.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
QxQ  |  31. 10. 2003 08:35

128 MB? To je žalostně málo, já jsem si zvykl na 40 GB na svém notebooku. Sony Ericsson P800 možná jako hračku pro děti na vánoce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arccos  |  31. 10. 2003 09:58

Jak se ti nosi notebook v kapse? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 19:29

Cože? 40GB? Všechno je to vo hovně, za pár let bude 40TB v mobilu žalostně málo. 2MB je málo i hodně, jak se na to díváš. Ale i kdyby bylo v mobilu např. 20MB paměti, bylo by to dost na archiv SMS, ale málo na Javu, 128MB dost na javu, ale málo na mp3, 1GB dost na mp3, ale málo na *.avi v mobilu, jestli se jich dočkáme a 100GB málo na DVD. Holt na větší paměť si budeš muset ještě počkat a pak budou zase další paměťově náročnější moduly a 1000GB bude jednou uboze málo i přes všechny možný i nemožný komprese typu ATRAC, DIVX G400 bundle, DIVX10 a já nevim co ještě. 2MB za 2500,- v elegantním mobilu je OK. Zkuste zkoumat radši tu podělanou baterii, která dá tak na 48 hodin, pokud na mobilu nic nezmáčknete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  30. 11. 2003 13:25

aspon vam M55 nevytaha kapsu jako P800 mam k M55 jeste fujitsu siemens s GSM kartou a 1 GB hardem ..  takze nedelejte machra se smartphonem kdyz kazdy PDA je 100x lepsi nez smartphone  (kdyz uz srovnavate smartphone s mobilem )

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Holubator  |  15. 02. 2005 19:32

Hele, a nenapadlo te, ze je to vsechno vo hovne? Vzpomen si, jak sis hrál na písecku s lopatickou a vo tehle picovinach se ti ani nesnilo. Zkus si do kapsy narvat housku se salámem. Ta ti aspon k necemu je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LOCHi  |  16. 02. 2005 18:18

nee asik lopaticku bych fakt ani ted za mobil nevymenil  jezis  vono je to vo howne a tobe se vo tech hownach zda nejak casto co? kdyz vo tom tak pises... a ja jenom vyjadroval svuj nazor a narozdil vod tebe pouzivam hubu aji k mluveni ne jenom na krmeni jak ty a tvoje houska a.s.   takze se hod do pohody a neprud.... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ares952  |  31. 10. 2003 07:04

A otazka pro redakci: kdy se dockame recenze na C62? (odhadem prosim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Votruba  |  31. 10. 2003 10:52

Doufáme, že do Vánoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
modry_banan  |  31. 10. 2003 20:44

Dobrej vtip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vesan.  |  20. 12. 2003 15:37

taky prosím o podrobnou recenzi c62, podle me je to akutni .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor