Jsme u T-Mobile prakticky od začátku jejich fungování. Dnes jsme jejich firemním zákaznikem s rámcovou smlouvou (mame cca 11 karet) ale zkušenosti jsou trochu rozporuplné. Připadá mi že T-mobile má špatně řešenou koncepci vývoje společnosti a proto často neví levá ruka co dělá pravá. Zájem se strany T-mobile jako o zákazníka je mizivý, pokud se s nějakým požadavkem vyloženě nenatlačíte na infolinku, tak nemáte šanci něco získat.
Nyní jsme potřebovali aktivovat další SIMku a faktem je ze byrokracie je neuvěřitelná, musite vyplnit cca 4 A4 papiry a poslat faxem. Nechápu, že by nestačilo vyplnit základní formulář na Internetu nebo aktivovat toto jenom požadavkem na infolinku? Takto člověk vypisuje spoustu údajů které již dávno o nás maji. Jinak s tarify a cenami jsme vcelku spokojeni.
Informovanost jejich obchodnich zástupcu je mizivá, kdysi se jeden z nich u nas zastavil s tím že má pro nás nové zajímavé informace, ale pri hlubsich dotazech zklamal (dotaz na PPS). Zamumlal něco o tom že se nám ještě ozve kolega a zmizel . Samozřejmě se nikdo neozval.
Stalo se nám asi před 2 měsíci že z ničeho nic nám přišla výzva abychom ihned (do 7 dnů)zaplatili fakturu s částkou cca 1000kč jinak budeme zablokováni. U nás jsme žádnou takovou fakturu neevidovali a vyžádali ji na infolince její opis. Po 2 dnech přišl opis faktury na jiného zákazníka s jinou čáskou. Po opětovném kontaktování infolinky a 3 dnech přišla správná. Byla to faktura 2 roky stará(!) na člověka který jednu ze SIM karet vlastnil předtím a zůstal tam dlužit nějaké peníze. Nezbylo nic jiného než to zaplatit. Ale protože už byla doba splatnosti, posílali jsme mailem upozornění, že probíhá naše platba, zdržení nebylo způsobené námi a aby nás v žádném případě neodpojovali, že peníze mají do 2 dnů na účtu. Hádejte co se stalo. Byli jsme hned druhý den v poledne odpojeni.
Na naši stížnost na jejich postup a vysvětlení celé záležitosti nám přišel arogantní dopis typu, že pokud neplatíme tak nás samozřejmě musí odpojit a ať s žádným vyrovnáním nepočítáme. Až na další důraznou stižnost se toho někdo chopil, uznal chybu T-mobile a dal nám nějaké fin. vyrovnání.
Poslední dobou také registrujeme velké problémy se sítí T-mobile, zejména v Praze, kde ačkoli jsou kolegové na signálu a mají zapnutý telefon, se jim často nikdo nemůže dovolat. Při hovorech poměrně často spojení vypadává nebo se přerušuje apod.
Zvažujeme přechod k Oskaru, ale nejsem si jist zda nepůjdeme z bláta do louže, co se spolehlivosti sítě týče.
Tolik moje zkušenosti s operátorem T-mobile.