Diskuse: dělají operátoři pro firmy první a poslední?

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  23. 09. 2002 09:34

Jsme u T-Mobile prakticky od začátku jejich fungování. Dnes jsme jejich firemním zákaznikem s rámcovou smlouvou (mame cca 11 karet) ale zkušenosti jsou trochu rozporuplné. Připadá mi že T-mobile má špatně řešenou koncepci vývoje společnosti a proto často neví levá ruka co dělá pravá. Zájem se strany T-mobile jako o zákazníka je mizivý, pokud se s nějakým požadavkem vyloženě nenatlačíte na infolinku, tak nemáte šanci něco získat.

Nyní jsme potřebovali aktivovat další SIMku a faktem je ze byrokracie je neuvěřitelná, musite vyplnit cca 4 A4 papiry a poslat faxem. Nechápu, že by nestačilo vyplnit základní formulář na Internetu nebo aktivovat toto jenom požadavkem na infolinku? Takto člověk vypisuje spoustu údajů které již dávno o nás maji. Jinak s tarify a cenami jsme vcelku spokojeni.

Informovanost jejich obchodnich zástupcu je mizivá, kdysi se jeden z nich u nas zastavil s tím že má pro nás nové zajímavé informace, ale pri hlubsich dotazech zklamal (dotaz na PPS). Zamumlal něco o tom že se nám ještě ozve kolega a zmizel . Samozřejmě se nikdo neozval.

Stalo se nám asi před 2 měsíci že z ničeho nic nám přišla výzva abychom ihned (do 7 dnů)zaplatili fakturu s částkou cca 1000kč jinak budeme zablokováni. U nás jsme žádnou takovou fakturu neevidovali a vyžádali ji na infolince její opis. Po 2 dnech přišl opis faktury na jiného zákazníka s jinou čáskou. Po opětovném kontaktování infolinky a 3 dnech přišla správná. Byla to faktura 2 roky stará(!) na člověka který jednu ze SIM karet vlastnil předtím a zůstal tam dlužit nějaké peníze. Nezbylo nic jiného než to zaplatit. Ale protože už byla doba splatnosti, posílali jsme mailem upozornění, že probíhá naše platba, zdržení nebylo způsobené námi a aby nás v žádném případě neodpojovali, že peníze mají do 2 dnů na účtu. Hádejte co se stalo. Byli jsme hned druhý den v poledne odpojeni.

Na naši stížnost na jejich postup a vysvětlení celé záležitosti nám přišel arogantní dopis typu, že pokud neplatíme tak nás samozřejmě musí odpojit a ať s žádným vyrovnáním nepočítáme. Až na další důraznou stižnost se toho někdo chopil, uznal chybu T-mobile a dal nám nějaké fin. vyrovnání.

Poslední dobou také registrujeme velké problémy se sítí T-mobile, zejména v Praze, kde ačkoli jsou kolegové na signálu a mají zapnutý telefon, se jim často nikdo nemůže dovolat. Při hovorech poměrně často spojení vypadává nebo se přerušuje apod.

Zvažujeme přechod k Oskaru, ale nejsem si jist zda nepůjdeme z bláta do louže, co se spolehlivosti sítě týče.

Tolik moje zkušenosti s operátorem T-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodpik  |  23. 09. 2002 10:27

Tak to je zajimavy! Moje partnerka ma taky T-Mobile a stava se ji casto, ze ma signal, ale nemuzu se ji dovolat a kdyz se snazi dovolat mne, tak se ji dokonce vypne mobil (i kdyz ma plny baterky). Vzdycky jsem to svadel na mobil, ale ted nevim, jestli to neni chyba T-Mobilu? Mate jeste nekdo podobne zkusenosti? Pokud ano, tak by to byl zajimavy namet na clanek. Uz kvuli tomu, ze u Radiomobilu tak pomlouvaj site konkurence.


Jinak pro uplnost, muj postup Peagas (arogance) - Eurotel (nemaj vhodny tarif pro mne)- Oskar (spokojenost). Abych byl korektni, tak tady je vypis spatnych veci u Oskara:


maj sice slabsi signal mimo lidnata mista a uvnitr budov,

operatori na Oskarlince jsou jen od 8-20

vsechny jejich linky zacinaji dlouhym monologem, ktery se neda preskocit a az potom se da neco delat


A jeste jedna vec mne prekvapila. Kdyz jsem se podival na prvni fakturu tak jsem koukal, ze platim opravdu jen pomer castky, ktery odpovida delce aktivace karty, ale volne minuty jsem mel za cely mesic. Tomu rikam service .

Tot asi vse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Komisák  |  23. 09. 2002 10:51

Naprosto souhlasím. Moje zkušenosti a názor - jen heslovitě. Paegas: SMS nedošly nebo chodily až s 12-ti hodinovým zpožděním (toto se stalo jak u tel. Nokia, Siemens tak Alcatel - jen podotýkám proto, že jsem slyšel názor: "To máš ňákou sračku telefon" apod.) jak ode mne tak na můj telefon, přestože byl celkem solidní signál tak se kamarádi nedovolali popřípadě vypadával. Eurotel: drahé volání (pro mne). Oskar: spokojenost (taktéž s výše zmíněnou věcí (poměr částky - volné minuty za celý měsíc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  23. 09. 2002 11:30

Ano ja mam tutez zkusenost. Signal plny ale telefon nedostupny. Pri hovoru je slyset kazde treti slovo a hovor casto pada. Zajimave je, ze nekdy se po preruseni hovoru spojeni nerozpadne ale clovek se bavi sam se sebou. Neco do telefonu reknu a zhruba po 3 sekundach mi to telefon zopakuje. Druha strana slysi jen ticho. Nejhorsi situace je v Praze v okoli Karlova namesti a Narodni tridy a to uz nekolik let. Podobne je tomu v okoli Pankrace. Podobne problemy jsou i na jinych mistech (napr. cast Holesovic) ale ty nemohu posoudit z dlohodobejsiho pozorovani. Stejne jako v Praze jsou velke problemy stejneho typu i v Hradci Kralove. V ostatnich mestech vse funguje celkem dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  24. 09. 2002 07:26

Zdravím,

něco zkušeností s Oskarem, které jsem nenapsal už ve svém prvním příspěvku.

Přidání nové SIMky pod smlouvu je otázkou jednoho mailu naší obchodní zástupkyni, kde napíšu, jaké chci aktivovat číslo, jaký tarif, zda chci telefon a jaká budou oprávnění v rámci VPN a ona mi pošle mailem smlouvu, kterou podepíšu. Pak jí zašlu faxem zpátky a do dvou dnů máme doručenou zásilku ve firmě.

V Jihlavě nemáme žádný problém s kapacitou sítě. Ze začátku tu problémy byly, ale asi i na základě našich připomínek Oskar zvětšil kapacitu sítě.

Přístup VIP infolinky je velmi dobrý. Každou připomínku nebo dotaz evidují a hlavně na něj buď telefonicky nebo písemně následně reagují.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  22. 09. 2002 21:38

Moje aktuální firma vznikla v době, kdy nastupoval PG, jednoduchou cenovou poptávkou byl tedy zvolen PG. Sídlíme v Praze a tady jsme nikdy žádné problémy se signálem nepozorovali.

V únoru 2000 byly všechny hlasové schránky aktivovány s českou a anglickou hláškou "změna telefonního čísla - opravte si volačku na 0608, jinak zůstává tel. číslo stejné" a simky byly uspány s nejlacinějším tarifem. Každý měsíc vždy jeden z nás těch pár volných minut úmyslně provolával. Dnes je už aktivní jen moje bývalé číslo.

Přešli jsme tedy k Oskarovi. Důvod byl jasný - tedy cena. Úspora je jednoznačná a OS měl velmi kvalitní signál (alespoň v Praze a na dálnicích) už začátkem roku 2000. Možná by se mi vyplatil PG400 (ale ne vždy), ale ostatní to jasně válcují do OS.  Aktivovali jsme i nějaké oskarty, velkoobchodní cena 1500+300 = 1380,- pro málo volající nebyla špatná. Dnes jedeme na nové firemní tarify, 3x volám stále a zůstalo pár oskaret.

Jsme klasická menší firma - přidaných hodnot moc nevyužijeme, proto je pro nás primární cena. Tam je momentálně OS nejlepší. Proto jsem změny nelitoval. Trochu jsem se bál změny čísla, ale měnili jsme jen volačku, přešli jsme brzo a řada ještě nebyla nikde obsazena. Naši zákazníci do jednoduše akceptovali. Jeden telefonát prostě zaplatili dvakrát - když si vyslechli oznámení ve schránce. Telefony nepotřebuji od operátora, seženu si je sám.

Průběžně samozřejmě sleduji cenové změny, ale rozdíl by musel být markantní - jako byl v době příchodu OS. Nehledíc na to, že je Os pro běžně volající nejlacinějším stále. Takže to vypadá, že by nás musel leda něčím "pořádně nasrat", protože peníze samozřejmě nejsou úplně všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 09. 2002 17:58

Jaké má vlastně Eurotel tarify pro velké zákazníky (nebo spíše větší než malé ? Na rozdíl od konkurence se to na jeho webu nedočtete. Jak je to s tarifem Optimum Profi? (Nebo taknějak)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bejvalej zakaznik  |  22. 09. 2002 19:13

U ET je to hoodne tezky. Nema zadny tarif pro firemni zakazniky. Vzdy se vychazi z platnych tarifu. Napriklad nase firma s 20 telefony jeste nepatrila (asi) do zajmovy skupiny ET, protoze nam nikdo nenabidnul nejakou vyhodu. Jediny co nam bylo nabidnuto bylo uzavreni smlouvy a po uzavreni nam byla pridelena operatorka. Myslim ze se z nas stal "Ka" zakaznik. Vyhody ale skoro zadny. Myslim ze je potom jeste skupina "Ma".

Eurotel se asi prilis pro firmy snazit nemusi kdyz doji statni spravu.

Nyni jsme u Oskara a max. Spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  23. 09. 2002 09:15

Doufejme, ze se to zmeni s prichodem noveho marketingoveho reditele ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  23. 09. 2002 11:19

Nam ET poskytuje zhruba 15% slevu na volani a levnejsi pausaly. To je asi tak vsecko. Mimo to mame prideleneho zastupce, ktery resi vsechny problemy. Celkem jsme spokojeni ale ceny nejsou uplne nejvyhodnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  22. 09. 2002 14:17

Společnost ve které pracuji se rozhodla v roce 2000 uspořádat poptávkové řízení na poskytovatele mobilních služeb. V té době jsme měli 12 smluv u Radiomobilu a měsíční fakturaci cca. 25000,-. Oslovili jsme všechny 3 operátory. Eurotel poslal pouze mailem nabídku se standardními tarify, neměli jsme holt jeho požadovanou měsíční fakturaci 30.000,- Kč. Tím s námi jeho komunikace skončila, dokonce ani neověřovali, jestli nepotřebujeme něco upřesnit, nebo zvýhodnit. Takže Eurotel šel z kola ven. Radiomobil poslal svou obchodní zástupkyni, která okamžitě začala osočovat konkurenci z nekvalitní sítě a služeb (Oskar) a drahých služeb (Eurotel). Zvýhodnění proti stávajícímu stavu nabídla jen kosmetické. Po návštěvě obchodní zástupkyně Oskara bylo vše jasné. Jejich nabídka byla bezkonkurenční jak cenami za telefonování, tak za pořízení nových mobilů s pořizovanými SIM kartami. Také číselnou řadu nám vybrali velmi pěknou (0608/666...) a pro budoucí předpokládaný rozvoj firmy nám umožnili tuto řadu na dva roky zablokovat, ať ji využijeme nebo ne. Ale velmi důležitý byl i přístup zástupkyně Oskara. Byl to vtřícný a racionální přístup, kterým se snažila navrhovat vhodná řešení. Neslyšel jsem od ní hodnocení konkurence a dokonce na přímou otázku, jak hodnotí služby konkurence následovala odpověď, že není znalcem konkurenčních sítí a služeb a proto je nemůže posuzovat. A právě to korektní jednání v kombinaci s výhodností nabídky nás přewsvědčilo k přechodu na Oskara. V současné době máme 55 paušálů, mobilama jsme nahradili i vysílačky v autech a nemůžeme si to vynachválit. 

Za půl roku nám končí dvouletá smlouva s Oskarem, a tak jsem oslovil opět všechny 3 operátory. Je zajímavé, že jak od Eurotelu, tak od T-Mobilu se dostavili vždy dva obchodníci, takže byli v přesile. Jednání Eurotelu i T-Mobilu bylo korektní, až na drobné výjimky bez pomlouvání konkurence a jsem moc zvědavý, až dostanu koncem listopadu konkrétní nabídky od všech 3 operátorů. Zatím si nemyslím, že bychom měnili operátora, protože s Oskarem jsme opravdu velmi spokojení, ale nikdy neříkej nikdy.

Doufám, že tato diskuze bude trvalá a že bude užitečným zdrojem pro výměnu zkušeností, co všechno který operátor může nabídnout firmě za výhody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskamarad  |  21. 09. 2002 19:06

Nevim cim to je, ale jak jsem si tak behem tohoto tydne menil cisla u zakazniku a dodavatelu, vsimnul jsem si jak casto menim predvolby 0602 a 0603 na 777.

Moje firma presla na Oskara tri mesice zpatky a zatim max. spokojenost. Mame tretinovou usporu za volani. A to mluvi za vse.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  23. 09. 2002 15:45

No jo. taky jsem obchodoval s firmou z Brna. Dělá zabezpečovačku. Od tý doby co maj Oskara se jim opravdu nemůžu dovolat. Pořád to vypadává a kuňká. Pak chápu, že ušetří, když se nikam nedovolaj . Naštěstí v Praze je spousta jiných firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.Spokojeny  |  21. 09. 2002 18:56

Jako firma mame 50 sim karet. Od zacatku fungovani Eurotelu jsme jejich zakazniky. Bohuzel pro ne konkurence hodne priostrila. Snazil jsem se dojednat u ET lepsi ceny na tarify i na volani. Bohuzel (pro ne) jsme pro ne stale mala firma. Zavolal jsem si tedy zastupce zbyvajicich firem. Bylo zajimavy sledovat pristup od obou z nich.

Zastupce T-mobile hned co me vyslechnul zacal hazet spinu na ET. Jak maji spatny signal (nikdy jsem nemel problemy) , o kolik stovek ma mene ET vysilacu a jak silene ma drahy volani. Pak zacal delat nabidku. Vse vypadalo zajimave, az do doby nez jsem po nem chtel videt smlouvy. Nastal kamen urazu. Vytacel se a vymlouval. Nakonec tedy ukazal. Vse co nabizel bylo krasny, ale smlouva se "mirne" rozchazela s jeho slovy. Ze nebudem platit aktivacni polatky, ve smlouve stal jeden poplatek za sepsani smlouvy ve vyssi 12000,-. Po zaplaceni a sepsani smlouvy bych mohl nasledujicich 2 let aktivovat kolik bych chtel karet. Dalsi omyl nastal u sluzby PPS () bylo nam zastupcem nabizeno volani za 1,-Kc. Ovsem zapomnel dodat ze to je akce do 30.9.2002 a jeste ze se uctuje poplatek za pridani karty 170,-.  A v takovychto nesrovnalostech bych mohl pokracovat. Navic vetsina techto veci je na www strankach uvedena.....

Naproti tomu zastupce od Oskara se choval maximalne korektne. Nechal si vysvetlit o co nam jde, kolik mesicne platime a jakou mame predstavu o pridanych sluzbach. Vse probihalo bez problemu. Ani slovo proti ostatnim operatorum. Tarify jednoduchy a prehledny. Aktivace vsech sluzeb zdarma, zalohy na pausly taky zadny. Smlouva napsana na dvou listech. Jedine k cemu se tam firma upise je odhadovana mesiocni fakturace.

Hadejte pro koho jsem se rozhodl??

:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  23. 09. 2002 07:05

Chci se zeptat, jak je vysoká Vaše měsíční fakturace? Jak řešíte obnovu mobilů? Dává Vám Oskar speciální ceny na mobily i bez odběru nové SIM karty?

Díky Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nelze  |  21. 09. 2002 18:36

Přecházím od T-Mobilu po 6 letech k Oskaru. Jednání u Oskara mi připadá, že mají zájem o zákazníky a nemají tak arogantní chování jak u T- Mobilu.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  21. 09. 2002 11:45

Pro Oskara jsem se rozhodl v okamžiku, kdy jsem seděl už 2 hodiny u Paegasu a chtěl jsem zařídit šestý tarif. Nejenom, že jim nestačil originál výpisu z obchodního rejstříku, kde jsem uveden jako jednatel, a heslo od stávajících účtů, chtěli, aby se osobně dostavil jednatel, který sepisoval předchozí smlouvu. Navíc chtěli znovu potvrzení o povolení inkasa ve prospěch jejich účtu, i když ho již ke všem stávajícím tarifům měli a tedy nebylo vůbec potřeba. Bylo to na Národní, tak jsem jenom přešel ulici k Oskarovi.

Ne že by bylo u Oskara vše stoprocentní, ale byli jsme jedním z prvních firemních zákazníků a i teď na nové tarify jeme přešli mezi prvními, a tak se jisté počáteční zmatky dají pochopit. Pokud si pořídíte VPN, tak za 150,- paušál můžete volat uvnitř firmy za 1,- za minutu, to je docela fajn, stejně tak jako to, že lze do firemního programu zařadit i telefony s tarifem Odepiš. Příjemná je samoobsluha na webu, včetně faktur a datového vyúčtování. Narozdíl od T-Mobile nám chodí jen jedna faktura a ne za každý tarif zvlášť. Businesslinka 0800772277 odpovídá většinou okamžitě, nebo s velmi krátkým čekáním, jenom škoda, že nefunguje 24 hodin denně.
Reklamace většinou vyřídili promptně a podle našich představ. U business tarifů nefunguje AOC, už od června ho slibují na "příští měsíc", momentálně tedy na říjen. U SIM karet Oskara je výhoda, že mají paměť na 220 čísel a 25 SMS. Po krádeži telefonu ho zablokovali ihned, a do druhého dne jsme měli nový telefon s novou SIM se stejným číslem.
Telefony nejsou blokované. Volání do zahraničí je velmi levné a velmi kvalitní, stejně jako příchozí hovory v roamingu. S roamingem jsem nikdy neměl problém.
Ale to už jsou věci, které nejsou specifické pro firemní zákazníky.
Jo a naprosto bez problémů nám zablokovali rozesílání reklamních SMS, i když se tady na Mobilmanii psalo, že to Oskar neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnB  |  21. 09. 2002 09:11

Pred rokem jsme take presli z Eurotelu k Oskarovi. Diky nabidnutym tarifum a velke sleve na mobily (puvodni nebyly na 1800 MHz, takze jsme museli zmenit) jsme uz usetrili docela dost penez. Platime vice jak o 20 % mene.

Az na nejake technicke problemy , jez se tykaly hlavne reklamaci mobilu je to celkem v poradku.

Jo vlastne jedna vec: Pri jizde autem (s HF) nam signal vypadava casteji nez s Eurotelem. Holt ma asi Eurotel lepsi sit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  21. 09. 2002 08:39

S T-debile zkusenosti trapne. Mame necelou desitku mobilu v jejich siti, pokud si koupime dalsi SIMku, tak pokazdy absolvujeme trapne vypisovani stale stejnych udaju, vypisu a nevim ceho. Snad by si tu byrokracii mohli odpustit.
Jo, ted se nam stalo, ze se nekde zatoulala jedna z faktur, vypada to, ze nam pred mesicem vubec nedosla (snad kvuli povodnim). U nas si toho v tom kvantu faktur nikdo nevsimnul, dokud T-Debile nezakazal odchozi hovory. Taky mohli nejdriv zmetci zavolat. Sef byl tyden bez :(
Podotykam, ze mesicne jim platime nekolik desitek tisic korun. Zakaznik je pro T-debile pouhy zdroj prijmu, ne obchodni partner. Dalsi mobily koupim u jineho operatora a postupne tam presunu i vsechny puvodni mobily. s T-debile nechci mit nic spolecnyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  22. 09. 2002 17:10

1, Co to znamená "zkušenosti trapné"?

2, Zatoulala se jedna z faktur? Máte na firmě bordel. A to že vás odpojili, aniž byste se o tom dověděli předem je pěkná blbost. Mi, jako obyčejnému paušálnikovi poslali sms, že v důsledku povodní posunují splatnost faktur o měsíc (i přes to, že jsem z moravskoslezského kraje). A ještě jsem neslyšel ani o jednom případu, že by hned druhý den po splatnosti odpojovali. (To jen tak, že měsíc od povodní byl nedávno a vy už jste odpojeni? Zvláštní...)

3, Píšete, že další mobily koupíte jinde a ne u T-mobile. Z toho jsem pochopil, že o tom rozhodujete vy. Tzn. jste jednatel? Ředitel? Proč pak byl bez mobilu šéf? To nejste vy? Vás pověřil šéf, abyste rozhodoval o takových věcech? Hmmm.

4, Pokud jste teda šéfem vy, tak to jste asi nějaký divný šéf, ne? U nás už nepoužívají výrazy jako T-debile, Osral, Errortel ani ti největší puberťáci. Je to trapné.

5, Máte necelou desítku mobilu v jejich síti. Tzn. 6? 7? 8? A platíte několik desítek tisíc měsíčně. 3? 4? 5? Tak to buď kecáte, nebo je u vás necelá desítka šéfu ve firmě, která může provolat cca. 5000 kč/měs., nebo jste velmi benevolentní ke svým zaměstnancům. A pak bych chtěl u vás dělat a mít služební telefon.

Prosím, příště než budete zase psát (vymýšlet si) nějaké kraviny, tak si to alespoň po sobě přečtěte.

 

Je to trapné.

 

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  23. 09. 2002 15:37

Já taky nemám moc dobrý zkušenosti s PPS od T-Mobile. Všechno řeší dost zdlouhavě. Jakákoliv změna je někdy až za 3 dny a není možné si změny zkontrolovat !!!. Z Internetu jsem zjistil, že data, který pošle automat pro administrativu nejsou ty samý data který jsou aktuální . Všechny formuláře na změny musí mít podpis a raztko. Od nich nemáme ani pořádně podepsanou smlouvu na PPS. Poslali nám ji e-mailem. No, abych pořád neremcal, kamarád má podobný problémy s Oscarem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  23. 09. 2002 17:59

Mi nešlo o to hodnotit služby t-mobile, ale o to, jak napsal svůj názor borec předemnou. Asi chtěl zapůsobit. Nebo to připadá tak cipatě napsané jen mi?

Toto není popis nabízené služby, ale vychloubání se jak rozhoduje o tom, co se bude kupovat, kolik utratí (jako by to platil ze svého)...

Honza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  21. 09. 2002 08:35

Máme Oskara, přešli jsme k němu od Eurotelu a až na pár výjimek jsme spokojeni. Netvrdím, že s Eurotelem ne, ale teď pár kače ušetříme a to se v dnešní době hodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor