Diskuse: jak vám jede GPRS?

Diskuze čtenářů k článku

HaRdCoRe  |  19. 07. 2003 15:49

3.5 až 4 kilo bytes za sec ... lokalita BEROUN , nevim čim to je ale občas nepřijímá data ale odesílá.. nutno vypnout telefon a zapnout(musí se vyndat i baterka) a pak to hned zase jde... docela mě tenhle problém trápí-... kdyby někdo věděl čím to je nebo co stim je tak ať se ozve jk@zde.cz

Dík

-HC

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  21. 07. 2003 18:08

To tedy nevim, ale tusim, ze to bude Alcatelem 715. Asi to bude stejnej smejd jako moje fisio 820 - "papirovy silak, na bojisti chcipak"  Kup si Siemense(rychlejsi) nebo Nokiu(pomalejsi, ale muzes nabijet za chodu, takze jede porad).

Pro kolegu kus vyse co ma 6310i - jestli tam neni fw 5.50 tak sup tam s nim, dost mozna by to mohlo pomoct - testoval jsem tuhle konfiguraci tyden a absolutne bez problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amigo  |  11. 06. 2003 07:10

Posledni dobou se setkavam s problemem pripojeni do site Eurotel pres GPRS. Nikdy se mi pripojeni nepodari napoprve a nekdy to trva i pul hodiny. Jakmile mne pocitac hlasi overovani uzivatelskeho jmena a hesla tak vetsinou to tak uz zustane. Pouzivam N6310i. A jeste nevim ci zamerne nebo je to chyba ze pokud jsem v necinnosti na Internetu tak spojeni se automaticky samo prerusi. Dekuji za pripadne odpovedi. Moje webova adresa email amigo@emobile.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  05. 06. 2003 23:10

Ahoj,

tak funguju cca tyden a docela dobry. Trochu mne ale trapi rychlost - jedu na Philips Fisio 820 bezdratove na BT od MSI a ikdyz telefon ma 4+2, tak rychlost stabilne kolem 3k, jede to tak sice porad bez vypadku, ale od 4+2 bych cekal vic .

Nevite nekdo co s tim???

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SECURITY  |  06. 06. 2003 13:21

Divne, po USB kabelu mi bezi prumerne 4.5kB/sec, ocas i pres 5.5kB/sec. Jestli muzes, vyzkousej mobil pres kabel... Nekde jsem uz cet, ze si nekdo stezoval na rychlost pri spojeni pres BT, ale s kabelem to bylo v pohode

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eda  |  06. 06. 2003 13:31

Diky, asi to budu muset zkusit, ale timto se ma investice do BT posune pod kyticky.   Navic ten kabel nemam, takze dalsi korunky..... Radeji bych to vyresil tak jak to je.

I tak diky za support

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  21. 07. 2003 00:46

Ahoj, mam Fisio 825 a BT i-Tec a mam s tim ten samej problem. Nejvic mi to jede 3.75 kB/sec a to je na class 10 (4/2) docela malo ....

Mel jsem za to, ze BT bude vice pohodlne, rychlejsi a tak ... Mozna je ale nekde chybka ..

Pokud nekdo neco vite ozvete se .Mirek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  21. 07. 2003 08:18

Koukam, ze se mi po delsi dobe opet nekdo ozval.

Dam tedy do placu co jsem zjistil: Tak nejvyhodnejsi je nastavit rychlost spojeni na 57,6k (VSUDE) a ne tech 115k co se tam nacpou defaultne. To mi prineslo zvyseni rychlosti na 4,27kB/s. To je asi tak vse pozitivni, zbytek pokusu je absolutne bez hmatatelnych vysledku. Taky jsem si behem uplynule doby overil, ze jine telefony jedou rychleji a vylucuji tak zavineni ze strany Eurotelu. Konkretne Siemens MT50 - temer vzdy pres 5,5kB/s po kabelu, Nokia 6310i temer vzdy pres 4,5kB/s pres BlueTooth. Oba telefony nemaji zadny problem se stabilitou a pripojily se vzdy napoprve a ve spojeni vydrzi MT50-nez dojde baterka(5-8h) a 6310i-asi porad (zkousel jsem max 14h). Jinak je tu asi jeste jedna pozitivni vec, ale netyka se GPRS - z Philips servisu mi poslali novou verzi softwaru a spolehlive chodi import obrazku do telefonu, coz predtim zlobilo. V servisu mi mimo jine sdelili, ze se s problemem s rychlosti pripojeni jeste nesetkali a ze jsem asi jediny, kdo ho ma. No ja jsem si naopak temer jisty, ze ten problem maji vsichni "stastni" majitele fisia 820 a pod. Myslim, ze tento model je opravdu mizerny a podpora(prislusenstvi) ze strany Philipsu je mene nez mizerna.

VYZVA: Existuje vubec nekdo komu funguje rychle a spolehlive spojeni Fisio 820 + BlueTooth + GPRS Internet a podeli se o zkusenosti???????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  21. 07. 2003 12:37

Taky koukam na prispevky ostatnich a dost me s*re, ze ten telefon toho jaksi neprotlaci vic. Prave kvuli jeho konfiguraci 4/2 jsem ho kupoval.

Abych byl ale objektivni: pouziva opravdu 2 timesloty na odesilani. Posilal jsem si postu cca 0.5MB a odchozi rychlost pres defaultni nastaveni Eurotelu (smtp.iol.cz) byla 2.26 kB/s.

Pokusim se zalaborovat s nastavenim modemu. Pouzivam totiz WinXP Standardni modem 56 000 b. Ten od Philipse mi nejde nainstalovat. Vzdy mi hodi Win XP professional do "blue screenu" a pak notebook restartuje.

Moje zelezo: ACER 272XC + XP professional + BT USB dongle i-Tec + Philips Fisio 825

Pokud nekdo neco vite, reknete mebo zacnu litovat ze jsem nekoupi ME45 s veškerou vybavou za 2000.

Mir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard  |  29. 07. 2003 20:03

A je tu definitiva:

Fisio putuje do bazaru - jestli ma nekdo zajem (o tom pochybuju) at mi napise. Koupil jsem Siemens S55 a vse jede dle ocekavani. Stahovani tak 5,5 az 5,7k stabilne a upload jsem jeste rozsahleji netestoval, ale dle speed metru max rychlost 26,3kb/s, takze to vidim taky v pohode. Uz jsem pomalu zacinal mit mindrak, ze neumim nastavit pripojeni, ale chybka je ve fisiu. I'm happy

Dik za podporu vsem co se mi snazili pomoct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gomez  |  05. 06. 2003 20:57

Jsem naprosto spokojen (Kolín Samsung s100 - 4+1 TS) Dowload průměr 5,2 KB. Po 7 dnech pouzivani ani jeden vypadek a pripojeni vzdy na prvni pokus. Gomez.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  28. 05. 2003 20:24

Pouzivam ET Data Nonstop, HP notebook a GPRS kartu SonyErcisson. Ze zacatku byla rychlost kolem 20kbps, vyjimecne 45kbps, pred cca tydnem Eurotel provedl zesileni site a rychlost se zvedla na 45kbps plynule. Dneska vecer 31kbps. Pouzivam to hlavne na postu i v terenu a pripojuji se kdekoliv v Praze, vzdy bez problemu. Pokud to neklesne pod 20kbps je to prijatelne. Idealni je 50kbps : - ). Mohu to vsem jen doporucit. Mene nez 4+1, ale nebrat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Janecka  |  27. 05. 2003 10:44

Pouzivam Ericssona R520, SuSE 8.1, notebook HP Omnibook 4500, propojeno pres infra a Oskartu. Na GPRS se sice pripojim (vzdy az napodruhe), spojeni je bez problemu, ale pomale - cca 0,5-1 kb/s. Nejspis bude problem s nastavenim pripojovacich skriptu (pouzivam wvdial), zkousel jsem vsechno mozne, ale bud to nejede vubec, nebo takhle pomalu. Poradi nekdo? (klidne zaslu konfiguraci na ukazku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nicholas  |  28. 05. 2003 07:54

Pro pristup na Inet používám Motorolu T720 (4+1), propojenou pomocí USB s notebookem Compaq Armada. Nemam problem s tim abych se pripojil hned na poprve. Ale mam stejny problem s rychlosti. Pri mereni rychlosti stahovanim vetsiho souboru jsem se pohyboval v rozmezi 1,5 - 2,5 kB, coz mi prijde silene pomale. Jsem z regionu severozapadnich Cech. Take bych rad vedel, jestli je to "standardní" Oskarovo rychlost, nebo mam neco spatne nakonfigurovano, i kdyz podle meho se toho moc nakonfigurovat neda.

Budu vdecny za jakoukoli odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zobec michal  |  16. 06. 2003 23:22

No měl jsem předtím asi 2 měsíce Oskara, ale nestahoval jsem soubory - taky za tu cenu, že. Ale moje kamarádka taky teď říkala že má potíže s rychlostí, takže to asi nebude náhoda.

Já mám osobně Eurotel GPRS Nonstop, ale ta průměrná rychlost odpovídá. U větších souborů je taková jak píšeš, a u menších (1MB a míň) je tak 3kB...

Ono to připojení závisí na spoustě aspektů, taky na vytížení sítě, i když teď třeba když hraju hry mám běžně 750ms a víc (předtím tak 1200ms). Takže možná něco s GPRS udělal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peterka  |  26. 05. 2003 18:46

Po prvnim tydnu byly znat systemove zmeny u ET. A byly to zmeny k dobremu. Nyni je prenos okolo 3-5 kBytes/sec a nejsou vubec zadne ani kratke ztuhnuti. Jsem velice velice spokojen. Faktura prisla take v poradku. Ale vlastne bych nemel psat, ze jsem spokojen, protoze mi to ostatni ucpou Za mesic prenesu kolem 80 MBytes.

Vsem doporucuji, protoze jinak pouzivam i WAP a citim se svobodne a nemusim se divat na cas ani penize. Je to stoprocentni mobilni internet jak ma byt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jetel  |  26. 05. 2003 07:47

Jak bude fungovat DATA NONSTOP když nechám naklonovat SIMku? Co když se přes jednu připojím a přes druhou se bude chtít připojit kámoš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CYBERM  |  26. 05. 2003 09:29

Jaké klonování myslíš? Eurotel nabízí za paušál službu (jmenuje se tuším DUO) - kde Ti na jedno číslo vydá 2 SIM karty! ON-LINE však může být pouze jedna! Takže když se domluvíš s kámošem, platíte oba polovinu z paušálu DataNonstop + polovinu z paušálu za službu DUO (ta stojí myslím kolem 70K měsíčně), a je to super. Jediná nevýhoda, že se musíte domluvit, kdy se kdo bude připojovat!

Jinak je možné klonování "nelegální", kde Ti SIM někdo s patřičným vybavením a Know-How simku okopíruje - ale operátoři to považují za porušení pravidel

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jetel  |  26. 05. 2003 11:22

Přesně tak jsem to myslel – 2. SIMka buď originál DUO od Eurotelu, nebo naklonovaná od  , ale někde sem četl že  s těma klonovanejma jsou problémy, tak vezmu asi originál od Eurotelu . . . . . . . . . . . . jinak celkem spokojenost – večer rychlost downloadu – 5,7 kb/s (FlashGet), přes den mi to 3x vytuhlo (asi 10 oken exploreru a v pozadí jsem stahoval) – připojení bylo, ale nic nefungovalo – odpojit a připojit nepomohlo - jedině vypnout a zapnout telefon, teď používám Operu – vypnuty obrázky a na pozadí download – FlashGet, . . . za tu cenu je to zlaty (hlavně u nás kde je akorát dialup)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  26. 05. 2003 22:06

DUOKARTA stojí 100 Kč měsíčně s DPH.Za vydání se neplatí nic.Já ji mám s kámošem,platíme všechno napůl.Ale na pobočce ET měli jen jedinou,prej je to nestandardní věc,na objednávku,tak jsem měl štěstí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Duchoslav  |  26. 05. 2003 05:03

Za posledni mesic jsem pres ET DN stahnul 6 GB dat. -Podle udaje na fakture-. Netroufam si spocitat na kolik by me prisel TM, pred zavedenim jeho letni akce. Spojuji se pres bluetooth. Pri zasunutem napajecim kabelu vydrzi pres pul dne. Rychlost byla asi 5.3KB/s. Spickove i vice. Rychlost drzelo spojeni celkem stabilne. Odesilani skutecne dosahuje dvou timeslotu, a je to pozitivne znat. Prenost z netu dava za hodinu az
15MB. Pozoroval jsem problemy mimo prahu pri velke vzdalenosti od BTS. Kdy sponeni taky dosahoval 5KB, ale projevovaly se vypadky. Spojeni se tvari navazane, ale netecou zadna data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  26. 05. 2003 13:37

Tak to jsi maniak! Doufam, ze jsi hned polovinu nesmaznul. 400hodin nepretrziteho stahovani za mesic, to jsou skoro 2/3mesice.

Nech taky nekdy ten pocitac spat, stejne se bez toho porna a MP3 obejdes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tixik  |  25. 05. 2003 20:58

Podle mistral.cz mam rychlost 4,4 KB, podle rychlost.zacatek.cz je 3,07 kB/s . Jedu pres Siemens M50, popripade pres S45 ( kdyz dojde baterka v prvnim  ) Protoze nemam jeste vyreseno dobijeni, nejsem tedy on-line. Za asi 25 dni co mam ET Datanonstop  jsem stahnul cca 2,5GB dat. Bydlim na vesnici, signal dobrej, podle meho merice je rychlost v prumeru opravdu kolem 4 kB/s. ET Datanonstop byla jedina moznost, jak se pausalne pripojit k inetu (adsl v nedohlednu, radionet mimo dosah, mikrovlna od losan.cz sice v dohlednu, ale 20 koliku za zarizeni, to radsi soukromou druzici )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  25. 05. 2003 23:25

Tyjo, tak to by me zajimalo, co jsi stahoval, ze ses dostal na 2,5GB.
Ja za 20 dni a 185hodin online (podle ConMetu) stahnul "pouhych" 650MB a to stahuju i vetsi veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tixik  |  26. 05. 2003 00:40

No podle ConMetru je to presne 2 240 291 kB za 12 744 minut pripojeni(ale nemam ho spusteny porad,obcas si nejak nerozumi s Woknousama ), coz je prumerna rychlost 2,9 kB/s .Asi sem stahovac narocny . Aco stahuju ? vsechno co me zajima, od zakoniku prace az po fotky kobzanovy ...aa dochazi baterie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš Stiburek  |  25. 05. 2003 19:07

Nemohu si stěžovat na GPRS připojení od t-mobilu. Používám ho přes Siemens ME 45, není to nijak superrychlé, ale vyhovuje mi to. Teď mě ale t-mobile dostal. Pořídil jsem si MDA s tím, že se budu připojovat z něj přímo i jeho prostřednictvím z notebooku i z domácího počítače. Až při pokusu o instalaci jsem zjistil, že MDA jako modem nefunguje (nebo není k dispozici patřičný komunikační software?). A na infolince mi potvrdili, že to tak prostě je a jestli to bude někdy jinak, nevěděli. Že by o tom ale informovali při prodeji MDA nebo v dostupných materiálech, to ne. To považuji v podstatě za podvod, protože takovouto funkci, když MDA umí GPRS, myslím každý může očekávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoU  |  25. 05. 2003 17:26

Mam t68i a GPRS od mistra oskara a nemam zadny problemy. I ta cena je uchazejici. Teda pro moje potrebu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  25. 05. 2003 00:53

Nazdar.Používám výhradně Oskara ve spojení:

1) Doma PC+Bluetooth MSI + Nokia 7650 (a někdy T68i) v oblasti Kutná Hora (okolí Malešova).Mám docela špatný signál.GPRS je aple docela stabilní a rychlost klísá od 1 do 4Kbit.Zajímavé je,že vyšší rychlost dosahuji s Nokii 7650 než s T68i (poslední fw.R8A).T68i se plazí někde mezí 1 až 2Kbit.Musím říct,že jsem čekal od T68i víc.Bohužel spojení bluetooth mezi PC a Nokii je docela nestabilní a mobil se prostě občas sám od sebe restartuje (někdy i několikrát za večer).Spojení PC a T68i přes BT je stabilní a naprosto bez problému.

2)Mimo domov používám taky XDA a zde musím říct,že jsem dost spokojený.(Verze ROM 3.16.52 a RSU 3.23.01).Zde si myslím dosahuji maximální ´možnou hranici GPRS u Oskara a datuji rychlostí 2 až 5Kbit.Spojení je velice stabilní (za poslední měsíc mi u XDA nespadlo ani jednou).XDA používám hlavně cestou do práce vlakem z Malešova do Kutné Hory a do Prahy.Spojení ve vlaku taky ujde a na trase je snad jenom jdno nebo dvě místa kde spadne signál,ale GPRS drží.

3)Taky mimo domov používám další kombinaci a tou je iPAQ 5450 a Nokia 7650 přes bluetooth.Tam platí to samé co XDA.Prostě docela spokojenost...

4)Asi před týdnem jsem ještě používal PALM TUNGSTEN T a T68i taky přes bluetooth.Bohužel na TUNGSTENA není schopný WEB Browser (na Pocket PC je supr Browser "NetFront 3.0") a tak jsem TUNGSTEN prodal.Taky mě dost mrzela nízká výdrž na jedno nabití..

Celkově můžu říct asi toto.Jsem dost velký blázen a prakticky furt jsem na webu nebo stahuji e-maily.Za tu dobu co má Oskar GPRS jsem vyzkoušel snad všechny možné kombinace přístupu na web s PDA nebo mobilu a jako nejlepší možnost mi připadá XDA s NetFront 3.0 nebo P800 s Opera browser...Škoda,že není Opera pro Pocket PC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zobec michal  |  17. 06. 2003 00:06

No taky jsem byl šílenec, ale nejsem tak šílenej abych platil oskarovi faktury 1000,-kč měsíčně. to mi fakt stačilo jednou. bohužel utrácím část penízků u eurotelu, oskarovi platím jen za hovory a sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rene  |  24. 05. 2003 22:49

Tak s tim znovu zadavanim PINu mam stejnou skusenost. Nejvic me stve ta nepravidelnost. Jednou se to stane 3x za 10 min.,jednou musim cekat treba tyden (jsem pripojen 5 - 8 h denne).

Rene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Resquator  |  25. 05. 2003 09:29

Vypadato, ze jde o nejaky globalni problem, jelikoz se to stava vsem majitelum D211. Defakto to znemoznuje byt pripojen porad... Jelikoz, kdyz vyskoci ta chyba, tak ceka na PIN :( Zajimalo by me, cim to muze byt, jestli je to chyba operatora, nebo nokie?

S tim PINEM to pokusim vyresit, jak pise Pavel vyse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Resquator  |  24. 05. 2003 22:32

Zdravim, obcas se me stava, ze pri delsim pripojenim(nokia D211 + ET nonstop) na me vyskoci chyba(tusim 658...), ktera rika, ze me vzdaleny pocitac odpojil ze site... Zaroven na me vyskoci i okenko se zadavanim PINU - ten tedy opet zadam a pripojim se znovu.

Ma nekdo podobnou zkusenost? Dost me zarazi to zadavani PINU...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  25. 05. 2003 09:03

Taky používám D211 a problém s PINem lze vyřešit tak, že simkartu vložíš do normálního mobilu a v menu "zabezpežení" - "požadavek na kod pin1" nastavíš vypnout.

Jinak s D211 v celku spokojenost - rychlost se pohybovala mezi 25-35 kbps a od doby kdy používám www.internetlevne.cz se rychlost pohybuje nad 40kpbs. (měřeno na www.mistral.cz )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  25. 05. 2003 15:27

Zrejme nejaka chyba ktera tu kartu restartuje takze se znova prihlasuje k siti. Proto to chce pin. Me to dela obcas u ET Eric R520 i Nokie 6310. Nekdy nekolik dni v kuse v pohode a nekdy i nekolikrat za par minut restart. Asi to bude delat sit protoze to delaj oba telefony a jak tady koukam tak nejen me. U Oskara se mi to ani s jednim nestava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rene  |  26. 05. 2003 07:40

Vcera vecer jsem se nahodou ocitl v prodejne ET tak jsem tam nadhodil tento problem. Po dlouhem telefonatu s nejakym technikem mi bylo receno, ze o tom nic nevedi, ale, ze by mohl pomoc upgrade na v siti, ktery zrovna provedli. Tak az si vybalim nadobicko tak to skusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ExtraCop  |  24. 05. 2003 21:56

Jsem ze Severni Moravy, z Ceskeho Tesina, pracuju v Ostrave. Pouzivam GPRS Standart u Oskara, jsem vcelku spokojeny, nejcasteji pouzivam ve vlaku (mezi CT a Ostravou) ve spojeni s iPAQem, jede to slusne, az na jednu oblast, kde vypadava signal. Rychlost jsem ale primo nemeril.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  24. 05. 2003 20:04

Jake mate zkusenosti s GPRS ve vlaku? O prazdninach budu asi dost na cestach a tak si chci poridit data nonstop abych mohl pracovat i cestou.
Mam zkusenosti s Oskarem a ten ve vlaku chodil v pohode (pokud byl signal). ET ma trati pokryte lepe, tak by to snad mohlo chodit dobre, ne?

(OT: Ale to pokryti trati je stejne katastrofa, kdyby meli takhle pokryte dalnice, tak jim CTU sebere licence natosup )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  24. 05. 2003 21:29

Zkousel jsem to Praha-Ostrava a je to uper. Za celou cestu to spadlo jen jednou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kote  |  24. 05. 2003 18:45

rok se pripojuji denne pres gprs t-mobile, nejprve s s45tkou tam mi spojeni obcas padalo ale rychlost byla stabilni 57.6

posledni pulrok pouzivam 6610tku a s55tku a zda se ze je spojeni stabilni a rychlost porad stejna ve vsech pripadech jsem pouzivala datovy kablik

lokalita praha

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pesfik  |  24. 05. 2003 18:40

Mam Siemens S55 ale GPRS u TM mi jede jen 3+1. Je to omezeni od operatora nebo Siemens keca? Ma nekdo zkusenost S55 + ET ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kora  |  29. 07. 2003 11:25

Mam S55 a Data nonstop asi 10 dni a muzu rict, ze co se tyka rychlosti, je to srovnatelne s dial-upem. Urcite funguje na 4+2. Zkousel sem to jak pres datovy kabel, tak pres bluetooth.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
*Tom*  |  24. 05. 2003 17:59

Zitra to bude mesic co ho pozívám, mam ME45, signal 2 carky, rychlost 4,5, nekdy klesne na 3 aĺe za hodku je to zase nahore. Za ten mesic mam ztahlych 1,8GB a odelano 500MB (aktualizace www)...

Takze vazne super (pres Telecom jsem platil okolo tisice, ztahnul 500MB a zuby nechty se omezoval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
st.tom  |  24. 05. 2003 17:38

 Pouzivam notebook IBM + Sony Ericsson PCMCIA GPRS modem 4+1, jako poskytovatele mam Eurotel Data nonstop. Do vcerejsiho dne jsem byl maximalne spokojen. Jiz 24 hodin mam ale se spojenim problem. Sice se pripojim, ale netecou ke mne zadna data. 2x jsem volal na infolinku a 2x mi rekli, ze nemaji hlasen zadny vypadek a ze je chyba u mne. Vzal jsem tedy book a sel pripojeni vyzkouset do centra Prahy, vse bylo Ok. Nastvanej jsem volal na infolinku, ze je problem s BTS na kterou jsem doma pripojen, slecna byla docela mila, hned na prvni pokus pochopila co se ji snazim vysvetlit a celou zalezitost proverovala..nicmene, zadna zavada, nikdo si nestezoval...cca po 5-ti minutach zacalo vsechno chodit jak ma......Nadale jsem ale velmi spokojen. Dokonce jsem testoval pripojeni na D1 a za jizdy (neridil jsem ) s trochou trpelivosti si mohl clovek v klidu odesilat maily a cist zpravy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kujec  |  24. 05. 2003 17:02

Chci se zeptat, jestli mi doporučujete koupi T300? Jaké máte s tímto mobilem zkušenosti při delším využívání GPRS? A kolik má slotů? Má 3+1 nebo 4+1? A jakej kabel k němu doporučujete?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbert  |  24. 05. 2003 17:39

ja jsem o tom telefonu taky uvažoval, ale pak jsem se nekde docetl, ze ma jen 3+1...

tak jsem si nakonec koupil SE T68i + Bluetooth MSI, vyjde to sice o neco draz, ale zas je to mnohem pohodlnejsi..a ma to 4+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejda  |  26. 05. 2003 10:41


T68i
White Paper, April 2002

GPRS technical data

Dimension                     Support in the T68i

Compatible   GPRS and SMG specifications                              ETSI R97 SMG 31 bis
Data rates                               Multislot class 4 supported (3+1) CS-1, CS-2, CS-3, CS-4
                                                    9,050 bps, 13,400 bps, 15,600 bps, 21,400 bps supported

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  24. 05. 2003 19:25

Nekteri si stezuji (primo pod timto clankem), ze se nejde pripojit rychleji nez 9,6kbps, tak bych asi moc nedoporucoval.
T68i se da sehnat ne o moc draze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RuNa  |  24. 05. 2003 16:20

Pripojuji se prevazne pres iPAQ pomoci bluetooth a Sony Ericssona T68i. 
Mam pausal T-Mobile - pouzivam na iPAQu ten jejich GPRSpeed Plus. Musim rict, ze nastaveni toho programku byl neuveritelny boj (hlavne nastaveni e-mailu). Infolinka vubec nechapala, datova linka to stejny.

Nevim, jestli to dela vsem, ale dost casto musim ten GPRSpeed Plus restartovat (nekdy i vickekrat behem jednoho pripojeni).
Jinak to pouzivam predevsim na e-maily, ICQ, textove verze zpravodajskych server a jsem plne spokojen.

Jeden cas jsem se pres mobil pripojoval i z PC (predevsim ve spicce, jeste kdyz jsem mel dial-up).
Ale tam uz mne ta rychlost moc nedostacovala... 

Mesicne prenesu kolem 20MB.

Jinak co je celkem vychytavka - kdyz jsme na dovolene, tak se hezky digifotakem vyfotime, SD kartu dam do iPAQa a hned rozeslu vsem e-mailem takovou peknou e-pohlednici ;o)
Zacal jsem to praktikovat pri lonske dovolene na Slovensku - musim rict, ze mne ten ucet za GPRS roaming moc nepotesil ;o) Ale stalo to za to, jak byli vsichni znami v soku, jak jsme poslali spolecne foto primo z vrcholku jedne hory ;o)
Pri vyletech po CR je to s cenou v pohode... 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 15:15

Tak musim rict (napsat) ze moje zkusenosti jsou velmi dobre! Bydlim hned u centra v Hradci Králové, telefon mam siemens s45 a u T-Mobile ten nejvyssi tarif pro gprs. Mensi problemi akorat pocituju odpoledne, kdyz uz na mne nezbyl ani jeden timeslot nebo jedu jenom na jeden, ale s tim nic nenadelam. BTS ke ktere se pripojuji bohuzel (pro me) je pridelana na strese hotelu Amber tesne vedle autobusovyho a vlakovyho hl. nadrazi. Proto stahovani ponechavam na vecer, kdy je rychlost stahovani cca 5,5 - 6 kBps, coz je parada!

Momentalne pouzivam k pripojovani na net gprs misto dial-upu, az u t-mobile skonci nabidka neomezenyho pristupu na internet, tak se budu rozhodovat jestli zpatky k dial-upu nebo k eurotelu na data-nonstop jestli t-mobile nezavede na trvalo neomezenej internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hurri  |  24. 05. 2003 15:52

Zdravim sousede ,

bydlim asi 1 Km od nadrazi - smer zapad (Sv. dvory),  ale asi se pojim na jinou BTS. Problemy nepozoruji (S45 a T-mobile). K jake BTS se pojim to nevim(kousek tady 2 sou asi OS a TM - to tusim protoze eurotel chtel na jedny bytovce BTS stavet ve vzdalenosti 200m od tech dvou ..... prepokladam, ze nebude mit 2 BTS tak blizko sebe). Z tabulek na gsmwebu sem to nedokazal vycist. Obcas data netecou smerem ke mne, ale to se stava i v noci a jen chvilku a pak to jede naplno. Nez udelal TM tu akcni nabidku,tak jsem mel mesic data nonstop od eurotelu a to bylo taky v poho. Myslel jsem, ze jak jsem u nadrazi tak ve spicce nebudou zbyvat TS, ale jelo to furt 4-5 KB. Takze naprosta spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  24. 05. 2003 14:24

Od 17.4. mam ET Data Non-stop, pripojuju se pres S45i pres USB kabel, mesicne stahnu tak kolem 400-500MB a nemam s GPRS prakticky zadne problemy. Signal mam 4/5 dilku.

Taky se pripojuju v Borovnicce (okres Trutnov, cca 14km od Dvora Kralove nad Labem), signal 3/5 dilku a taky v pohode.

Dosahuju rychlosti 3-5kB/s, zalezi na denni dobe, ale nejakou vyraznou pravidelnost jsem nezaznamenal.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Novak  |  24. 05. 2003 14:03

Uz mesic jedu pres Eurotel data nonstop a musim podotknout ze poslendni dobou to maj rychlejsi. Kdyz se pripojuji tak nekdy na poprve a nekdy musim dokonce vyp/zap telefon. Pri delsim pripojeni mi telefon (N6310i) odpoji datovy prenos ale pocitac signalizuje ze je pripojen. Lokalita Zabreh na Morave. Celkem jsem s ni spokojeny. Jeste mala perlicka. Operator mi asi omylem spatne nadiktoval pripojeni misto vytaceneho cisla*99# mi podal nastaveni HSCSD 602900009 a tudiz mi to uctovalo jinak nez melo. Faktura mi dosla na 37 tisic. Po telefonicke reklamaci mi to uznali a zaplatim jenom litr za tarif Data Nonstop. Tak na to je treba si dat pozor. S pozdravem Petr email amigo@emobile.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman striš  |  24. 05. 2003 21:20

si frajer. Mi přišla faktura na 320990,- Roman Striš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Novak  |  24. 05. 2003 21:28

No a uznali ti take reklamaci nebo budes muset platit? Tohle by mel operator nejak vyresit. Treba nastaveni limitu. klidne mi muzes napsat na amigo@emobile.cz www

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman striš  |  24. 05. 2003 22:02

Zatím to nevyřešili. Jo, vlastně to nebylo za měsíc, ale za 20 dnů. Kdo nevěří ať sem běží http://www.cateye.czechian.net/Faktura2.jpg . Roman Striš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 13:45

Proč v článku nejni ani zminka o tom, ze t-mobile ma nyni taky neomezeny pristup na internet a wap s casovym omezenim do konce cervence? Myslim ze to za to stoji to sem napsat, vzdyz za 850 Kč (690 bez DPH) je to nyni bezkonkurencni!  a ja to vesele vyuzivam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrA  |  24. 05. 2003 13:38

Já používám o dovolené v zimě nebo v létě od uvedení Oskarovo GPRS. Prakticky akorát připojení PC k internetu s telefony T39m (přes BT, kabel nebo IR) a T65 (kabel). Vzhledem k tomu, že to je na dovolené, tj. daleko od civilizace, tak to chodí slušně, rychlost je obstojná. Cena 25,- Kč/MB bez paušálu není nic moc, ale na maily, komunikátor a trochu surfování to stačí.

Jinak kromě BT doporučuje orig. USB kabel, přes něj je spojení 100%ní, jednoduchý, umožňuje současné dobíjení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Kováč  |  24. 05. 2003 13:30

Jsem docela spokojený. Používám mobilní telefon Ericsson R520m kabelem propojený s notebookem Toshiba,OS Linux Mandrake 9.0. Rychlost stahování
se pohybuje okolo 4 až 6 KB/s, připojení je stabilní ( netuhne, nepadá ) a dialerů se nemusim bát !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  24. 05. 2003 21:28

Jak to myslis ze se nemusis bat dialeru? Pokud se nepletu tak to jde presmerovat i s Linuxu ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tairo  |  28. 03. 2004 14:03

jak to chces presmerovat, pokud uzivateli, pod kterym jede pripojeni, nedas prava na zmenu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luda  |  24. 05. 2003 13:29

34.3 Kbps    4.2 K bytes/sec

vysledek na mistral.cz z Karlina na N 3650, pripojeni stabilni, za prvni dva dny zhruba 15 MB, a to to mam do prace tricet metru k pevne lince.... holt pohodli je pohodli... Minuly tyden jsem byl ale v Ceske Lipe u rodicu a tam jsem si vcelku uprostred mesta s GPRS ani neskrtl... Uz shanim BT modul pro notebooka, i kdyz telefon se skvele ovlada i lezici vedle IR portu, ted me samozrejme mrzi, ze jsem se pred par mesici na BT v notebooku vykaslal, ale zase muzu sehnat kompaktibilni produkt a neplakat nad nefunkcnim vestavenym...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luda  |  24. 05. 2003 13:33

Za pouuziti ET Data nonstop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MikyMaus  |  24. 05. 2003 13:23

DC++ , PC anywhere, vzdalena plocha...

Funguje Vam nekomu neco z tohodle na Eurotel gprs Data-NonStop?

DIky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbert  |  24. 05. 2003 13:56

DC++ funguje výborně, ale je nutno nastavit Pasivní mod, jinak to fungovat nebude,..

až bude internet.open, tak snad pujde i aktivní mod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kora  |  29. 07. 2003 11:34

Funguje mi DC++. Problém je, ze musis byt nastaveny jako pasiv (muzes stahovat jen od aktivu  ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  24. 05. 2003 13:03

Tak gprs mi v Britanii nejede vubec:(( ale na mobilmanii me ted desne stve, jak tam vzdycky vyskakuje okno, kdyz se nacte hlavni stranka. Takze na nejakou dobu s mobilmanii utrum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
9950 :-)  |  24. 05. 2003 13:52

To je takový problém nacvakat: http://www.mobilmania.cz/Text/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark gprs  |  17. 06. 2003 14:23

http://www.mobilmania.cz/default.asp nebo http://www.mobilmania.cz/poradna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buchánek  |  24. 05. 2003 12:54

Mam p800 s tarifem  data nonstop, puzivam irda. Stránky to stahuje 3-5 kb/s (Zalezí na přetížení sítě). Ale soubory stahuju 5-6kb/s, a to vždycky. Bohužel Eurotel používá spatné kodování, tak mužu dosahovat takový rychlostí jako u t-mobilu (jak to tady někteří uživatelé uváděj). Skoušel jsem i hrát hry, ale gprs má příliš pomalé odezvy a pomalu to odesílá, tak to moc nejde, ale pořád to testuju. Dofám že eurotel přestaví sít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Belg  |  24. 05. 2003 11:57

Používám Data Nonstop se Siemensem M50 na okraji Ostravy (nedostupnost ADSL, Mikrovlnka apod.) od 1.4.2003. Stabilita připojení je výborná, až na začátek dubna, kdy to padalo, ale je to už minulost  . Download mezi 4 až 5 kB/sec. Konečně dostupný internet za nezlodějské ceny, až na to že od nového roku to díky naší skvělé vládě V.I. Špidly bude o 170 Kč měsíčně dražší.

Přeji všem surfařům přes GPRS hezký víkend.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 05. 2003 11:42

tak jsem s kamosem poridil taky DATA NONSTOP ... beha to na Siemens MT50

rychlost je slusne, cekal jsem o toho teda min ... stahujem tak 10-15 MB za hodku. na to ze klasickej modem stahne ta 20, tak to za ty prachy je super. Skoda jen, ze baterka tak po 4 hodinach klekne :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nami  |  24. 05. 2003 11:06

Kombinace R520m + kabel + Oskarta funguje v Praze na Petřinách naprosto spolehlivě.

Test mistralu hlásil 19kbps/2,4kpbs. Akorát jsem trochu dojel na netypickou instalaci modemu a sítě - dvoulitry nechtěly restartovat a tak jsem si přes mobil do PC pěknou chvilku tahal videoklip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  24. 05. 2003 10:25

pouzivam od 1.5.
lokalita cca 8 km od temelinskych vezi - presna poloha bts zatim nezjistovana ale zrejme pro mne schovana za kopcem za lesem a tudiz v mistnosti u pocitace mam signal jen 1-2 carky ze 4 moznych
na spojeni to zda se vliv nema - i na tu jednu carku se to spoji a data tecou / mam v planu to otestovat se smerovou externi antenou valejici se mi v garazi na kterou ma foun konektor /
dosahovana rychlost kdyz to jede v prumeru okolo 30 kbps / stahne to tedy asi 12-14mb /hod - zkusenost z praxe i podle mereni napr. na pooh.cz a mistral.cz
nekdy to ovsem tece jak snek coz mozna laicky zkousim resit odpojenim a znovu pripojenim - nestudoval jsem vsak zatim zda to pomaha a zatim se spis ridim pravidlem " kdo si pocka ten se docka"
s napajenim neni problem - foun ma zvlast konektor na dobijecku a tak baterka nikdy nedojde - max to zatim bylo pripojeno asi 30 hod v kuse a no problem a i na baterku to pri plnem zatizeni vydrzi asi 6 hod
nejvetsi stahovany soubor v kuse asi 50 mb coz trvalo asi 4 hod
za 25 dni provozu podle pocitadla dat ve founu download 730 mb - z toho asi 200mb ve 4 vetsich souborech + emajly s prilohami denne cca 2-3 mb + denni aktualizace antiviru mcafee po 2.7 mb + zbytek bezne brouzdani
upload 140mb - cca 50mb emajly + par mega uploadu www a zbytek jen asi co posila pocitac jako pozadavky uzivatele
je fakt ze na foun ktery ma 4+2 jsem cekal vetsi rychlost downloadu ale mozna je to lokalitou nebo konfiguraci meho pripojeni - instalace je to co udelal automaticky soft od founu a kde jedine co jsem ja urcil byla volba operatora eurotel a zbytek si to udelalo vse samo
ted budu trosku cestovat tak snad vyzkousim i chovani v jinych lokalitach zda to bude nekde rychlejsi
privital bych zkusenosti jineho uzivatele ot 715

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  24. 05. 2003 10:58

zapomnel jsem uvest ze pouzivam tarif eurotel data nonstop / i kdyz z poctu prenesenych mb je to asi jasne /
foun je pripojen pres original seriovy kabel z baleni founu
rychlost uploadu si ted nevybavuju a tak nevim zda to jelo na oba 2 time sloty - vyzkousim a podam report

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  24. 05. 2003 15:15

2Petr K. : Si 8km od Temelína? No tak to daleko od sebe nebudem

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mark gprs  |  17. 06. 2003 14:16

rychlost většinou 49kbps, u TM. gprsspeed pro či jak se to jmenuje jen filtruje či komprimuje data, jiný vliv na rychlost snad nemá. podle rychlosti zřejmě síť neumí kódování cs3,4 všude.
spojení drží ale bývá problém se přihlásit: chyba 645, až na druhý - třetí pokus...
používat gprs od TM na živě, mobilmanii, vltavu... je finanční sebevražda. to samé prohlížení mejlů či posílání sms přes web TM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  24. 05. 2003 10:17

Mám C55 4+1 na USB kabelu, takže můžu dobíjet, ale jakmile se telefon dobije, tak se potom nabíjení už neobnoví a po cca 5 hodinách  je telefon vybitý a vypne se, nebo musím odpojit a znovu zapojit kabel aby se to dobíjení obnovilo.  Jinak jsu z vesnice, signál na 70% (eurotel data nonstop), před měsícem to běhalo v průměru 5 kB/s, ale tak po 3 hodinách sem musel znovu připojit.  Ted je to pomalejší 3-4 kB/s, ale je to stabilní. Podle skušeností (jsu na  netu asi 10 hod denně) je špička asi mezi 18 - 24 hodinou.  V této době je rychlost bída 2-3 kB/s.   Upload na 1 timeslotu průměr 1.3 kB/s, to už někdy fakt rostu, když uploaduju víc jak 0.5 MB.  Měsíčně přenesu asi 1 - 1.5 GB a to většinou jen surfuju, email, tak jednou do týdne stahuju cca 10MB. JInak jsu fakt spokojenej.   U CT bych za stejnou službu platil asi 10 tis. ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  24. 05. 2003 09:57

MT50 + TWIST

No musím se přiznat, že mě jde GPRS dost nespolehlivě... obvzláště dopoledne, když se chci připojit ve škole na ICQ, tak je to hruuuuza. Jakmile se to ale připojí, jede to už vcelku dobře. Stejně mám ale pocit, že T-Mobile to nějak divně účtuje, protože třeba normální rozhovor stojí kámoše na Oskaroj 1Kč a mě třeba 3Kč... a přitom si třeba povídáme spolu(ceny za kb jsou stejné - Oskarta x Twist). Taky mám zkušenosti s tím, že když je špatný spojení, tahá to strašně pomalu, ale data se načítaj skoro stejně rychle, takže pomalé nestabilní připojení je drahé.

Co se týče WAP přez Waptunel, opět stejný problém.. než se to rozjede, chvili to trvá, hlásí všelijaký chyby sítě.. ale po chvili se to vzpamatuje a už to valí jak po másle

Nevím, co je z tohodle všeho pravda, ale toto jsou moje poznatky......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gogo  |  24. 05. 2003 10:01

Jinak připojení k netu pomocí PC nepoužívám, mám ho připojenej jinak..... to by musel někdo prodávat telefon s GPRS konfigurací 800+400

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
impact  |  24. 05. 2003 13:22

T-mobil tusim uctuje po 5KB jednotkach, proto ten rozdil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 05. 2003 09:52

Používám Siemens ME45+dat.kabel+DataNonStop v lokalitě Prahy 8 - Kobylisy... průměrně můžu stahovat soubory rychlostí 4,5 - 5kB/s  takže je to slušný skoro jako pevná linka od Telecomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
intommy  |  24. 05. 2003 10:34

Eurotel Data Nonstop
Stejne zkusenosti mam v Praze-2(Nusle) primo pod nuselakem. Hlavne bych htel jeste napsat, ze se mi hrozne libi nazory jak je dobre mit napajeci kabel v kombinaci se Siemensem. Lidi vzdyt to nefunguje. Ja si kabel predelal sam a stejne aby to fungovalo, musim vypojovat/pripojovat nabijecku do site.Ale i tak se stane ze to nekdy jede 20 hodin bez padu a nekdy treba jen 6 hodin a mobil se odpoji a pak se automaticky pripoji (pokud neklekla baterka-Siemens se totiz po nabiti uz znovu nenabiji-aspon teda muj S45-proto musim VYP/ZAP nabijecku).

Jinak jsem tedy jeste chtel(hmm napsat) rict ze mam aktivni pevnou I.P. a od te doby co ji mam - cca 10 dni - nezaznamenal jsem nejake vetsi vypadky site GPRS, vetsinou za to mohl mohl, ktery stacilo vypnout a zapnout a vse bylo ok. Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  24. 05. 2003 11:18

No a jsme u toho. Vetsinou tu tak ctu jak je Bluetooth na hovno a jak jej nikdo nepotebuje..... atd. Ale ted by se Vam vsem velice hodilo, jak tak slysim to vase neustale narikani na nedostupnost nabijecich kabelu+pripojovaci kabel k PC atd.(navic ceny techto kabelu jsou dnes na urovni USB Bluetooth adapteru). Ja osobne uz ani nejsem ochoten akceptovat IrDa natoz nejaky kabel. Kdo jednou zkusi BT uz nebude chtit jinak - problem s nabijeni pro neexistuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hurri  |  24. 05. 2003 11:37

Me prisel kabel s dobijenim na 300 Kc s DPH a s dovozem az domu. Jestli sezenete BT adapter za ty penize tak mi dejte vedet .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  24. 05. 2003 22:03

Souhlasím, Bluetooth z frcu za 1000,-, S55  a pohoda. Tedy až na ty rychlosti. V centru města je to pomalé. Bezdrát 48kb je o polovinu rychlejší a stálá rychlost. U ET se to mění jak počasí v dubnu od 1,2 do 6. výhoda je že kamkoliv přijedu, můžu se připojit (pokud tam je PC).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  24. 05. 2003 13:45

No ten kabel s nabíječkou (ne USB nabíjení) jde vyřešit použitím spínacích hodin.Obyč. se dají sehnat za 149 Kč a nabíječka se v intervalech cca 3 hod. nechá zapínat a vypínat.Ale je to potřeba jen na stahování obřích souborů,na surf stačí baterka cca 3-4 hodiny a pak připojit ručně nabíječku a zas to vydrží pár hodin.V Brně ten kabel mají za 740 Kč.Je to hodně,ale v ceně je CD se spoustou softu.Včetně ovladače pro modem a program na GPRS připojení,takže mě to ušetřilo problémy jak to vůbec rozchodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uncle Beam  |  24. 05. 2003 19:35

Siemens se po nabití už znovu nenabíjí, ale časovej spínač na zásuvku to řeší, já mam ale jinej problém, telefon se mi občas sám vypne, někdy po půl hodině, někdy po 12 hodinách, ale prostě zabzučí a vypne, už jsem zkoušel fw 28(ME45),fw 30(ME45) a fw. 04(S45i). Byla by nějaký rada? Servisní menu ať je zablý nebo vyplý, furt to dělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  29. 05. 2003 23:46

Tohle se mi stalo po přefleshování S45 na S45i, předtím mi GPRS na telefonu běhalo v pohodě bez chyb (až na problém s nedobíjením baterky po prvním nabití). BTW Oskar ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  24. 05. 2003 09:40

Siemens S55-průměrný download 4,5 kB/s,spolehlivé,bez problémů. Pokud se nic nezmění tak od prázdnin odhlásím Telecomu pevnou linku kterou mám-měl jsem už jenom pro net. Jde mi to stejně dobře doma v Praze i u Mnichovic na chatě,prostě absolutní spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  24. 05. 2003 09:44

Zapomněl jsem dodat že používám Eurotel Data Nonstop....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
who  |  24. 05. 2003 09:39

t39m je podle me vybornej telefon; a nejradeji bych si koupil este jeden do foroty; gprs hlavne vyuzivam k odesilani mailu; ke cteni take; ale oskar posila dve sms jaqo vypisy z mailu coz negdy staci a ani maily pres gprs stahovat nemusim; funguje to vyborne; a hojne to vyuzivam

samozrejme ze pouzivam i wap; ale jen prilezitostne gdyz potrebuju vedet nejaqe informace nebo gdyz proste sedim v buse a nemam co delat;

oskaruv wap funguje vyborne; nemam s tim problemy;

mesicne vetsinou projedu 300-500kB

jednou sem zkousel pres infra pripojit telefon k pc a pripojit; fungovalo bez problemu; rychlost nic moc; ale kB naskakovaly taq rychle ze uz sem to nigdy nepouzil; ale gdybych musel a byla by moznost taq proc v nouzove situaci nevyuzit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Akvi  |  24. 05. 2003 09:35

Dobré ráno.Mám M50 a po dlouhém boji jsem ji konečně rozchodil.Sehnat ovladač modemu na M/MT 50 je docela horor.. Ted už v pohodě šlape přes kabel s nabíjením akorát místy rychlost klesá až k 0.1KB při stahování.Jinak je průměr okolo 3-4 KB.Signál je v Jihlavě dobrý,ale jsem ve strarém baráku a metrové zdi tomu dávají docela slušně zabrat..1-2 čárky signálu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  24. 05. 2003 09:29

Používám GPRS Oskara ve spojení s Palmem. V Praze O.K., ale byl jsem zvědavý co se bude dít na chalupě na vesnici kde se dá sotva telefonovat (připomínám, že s TMO si ani neškrtnu, takže Twist jsem nezkoušel). GPRS fungovalo v pohodě na 4+1, rychlost bohužel moc neposoudím (telnet, emaily). Oskar tam má BTS a myslím, že tam na ní stejně volám jen já, takže tomu 4+1 se nedivím.

Dále se mi na GPRS líbí, že co si v metru na telefonu s WAPem začnu prohlížet na jedné stanici si v pohodě doprohlídnu na té další. Takže - GPRS v metru je super věc.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  24. 05. 2003 15:15

2Petr Leitner: Při WAPování přes GPRS v metru sem přišel na chybu Nokie 6510, prakticky vždy když souprava vjela hluboko do tunelu a signál byl ta tam,tak se telefon resetoval. Vím že to bylo na prvnim sw co sem kdysi na 6510 měl, nový soft to vyřešil. Zkušel sem takhle tejrat i 6610 ale ta to zvládala

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
organizator  |  24. 05. 2003 09:24

To je neuvěřitlená náhoda, zrovna testuji připojení přes GPRS a hledám informace o přídavné anténě k mobilu, protože zde na vsi za Mělníkem je slabý signál Eurotelu a vtom narazím na článek o GPRS.

Takže mám telefon Nokia 6310i za tímto účelem speciálně pořízeným, protože mi všichni říkali že je spolehlivý a může mit zapojené napájení za provozu, dále jedu na neomezený paušál od Eurotelu za 1000 Kč, což je mimochodem docela výhodné a připojení přes Ir port. S podporou zákzaznické linky Eurotelu a s jejich stránkami jsem dal dohromady funkční spojení. S rychlostí je to ale slabší, jsem zvyklý na kabelovku od UPC a tak při práci s tímto připojením "rostu". Nutno ale říci, že jsem si nechal zapnuté zobrazování obrázků, zvuky a vůbec veškeré vymoženosti.

ICQ jde naprosto spolehlivě, MSN messenger se vůbec nepřipojí a moje práce na netu - kontrola a zařazování odkazů pro internetové společnosti také jde jakž takž. To byl vlastně důvod pořízení GPRS, abych mohl v létě pracovat z chalupy:)

Rychlost přenosu kolísá mezi 9 - 40 kbps. Ale ten pocit, že jsem zase on-line je dokonalý.

Nevíte někdo o nějaké anténě na mobil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  24. 05. 2003 13:36

Prodejny T-Mobile mají v nabídce nějaký univerzál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  24. 05. 2003 09:15

V úvodu píšete o nějakých známých prblémech s telefony SE. Já mám jeden vcelku jeden neřešitelnej problém se SE T300. Nedokážu komunikaci mezi PC a telefonem přes IR rozchodit na víc než 9,6 kb/s. Což jak uznáte je docela podstatná překážka k využívání 3+1 GPRS, které tento telefon umí. Není nikde problém v běžném nastavení rychlostí portů, síť. připojení či telefonického připojení, to je nastaveno dobře. Jen telefon prostě vyšší rychlostí s PC odmítá komunikovat. (nejen pro GPRS ale i pro přenášení obrázků do PC apod.). Koukal jsem, že v poradně má několik lidí stejný problém. Tak se chci zeptat, jestli někdo z Vás rozchodil GPRS s tímto telefonem na vyšší rychlosti než 9,6 kb/s. Jsem už zoufalej, protože nevím co s tím...

 

Prosím poomoooc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
memphiss  |  24. 05. 2003 09:45

No johne mam uplne ten samej problem ale jen s tim detailem ze jedu pres kabel, ja uz fakt taky nevim co s tim ve stredu primo do eurotela atam jsme se domluvili ze se na to mrknem

jinak jestli te to zajima tak uz vim jak uvolnit celou pamet telefonu ne jen nejakych 600kb ale celych 1MB!!

 

memphiss.mobil@seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  24. 05. 2003 09:54

Vím, že jde obnovením továrního nastavení. Ale jestli máš nějakej další postup ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert.zr  |  24. 05. 2003 12:41

myslíš tím master reset? mě se to nikdy nepovedlo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nekdo  |  24. 05. 2003 12:04

Problém s t300 je jasný, stalo se mi to taky, taky me to stahovalo pomalu, mobilem to není, je to nastavením, musíte nastavit inicializační řetězec modemu, bez nej větší rychlost nedostanete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 05. 2003 12:21

To samozřejmě mám.

+CGDCONT=1,"IP","internet.t-mobile.cz" Není problém v rychlostí připojení, ale v rychlosti komunikace telefonu s PC. Co teda používáte vy??

Chcete teda říct, žeVám GPRS jede přes IR normálně??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr Hog(Nekdo)  |  27. 05. 2003 20:14

Jak uz jsem říkal, problém není v průtoku ale v konfiguraci. Infra-port počítače i mobilu je dostatečně rychlý. Vše je nastavením (mimochodem, jesti tam máte ten řetězec co jste tady zadal (+CGDCONT=1,"IP","internet.t-mobile.cz" ) , tak se vůbec nedivím že máte tyto potíže). Nebo vám  blbne počítač, skuste to vyskoušet s jiným mobilem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  24. 05. 2003 12:28

Používám to stejně jako tady kolega Teen. Ale nejede mi to taky. Taky by mě zajímalo, jestli Vám to jede teda normálně... ?? Nenechával jste si nějak měnit firmware apod. ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Red_Devil  |  26. 05. 2003 14:40

No nevím jak vy, ale já mám SE T300, WME, infra a po nainstalování ovladačů a všeho potřebného, tak jak je to v návodu, chodí jak Tmobile GPRS tak ET GPRS a HSCSD na max. Zcela bez problémů. Všechno na poprvé a celkem stabilně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  27. 05. 2003 13:33

ha! konecne jsem nasel nekoho kdo ma stejny problem, mhm .. presne stejne jsem hledal reseni ja, stahoval vselijake drivery..mno podle me je prblem v komunikaci pres RS 232 (seriak) , zkousel jsem to v praci i na nbooku a to slo podstatne rychleji. Jediny ovladac pro modem mam vlastne z  instalace "t-mobile GPRS" , jinde jsem nic nesehnal..ted se chci konecne rozhoupat k tomu ze zajdu do servisu preflashnout firmware..paxe uvidi, jestli je to telefonem nebo tim driverem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  24. 05. 2003 09:07

V nasich obchodech se pripojujeme pres GPRS T-Mobile + Siem 45 - plati co je zde uvedeno, spojeni je bud rychle nebo najednou zatuhne a nejde vubec. Ale ne jak u ET kde bylo treba pripojit-rozpojit, tohle se za nekolik minut "vzpamatuje" ale je to dost neprijemne. A to zde T-M nepouziva kodovani CS3/4 takze si nemyslim ze to je vyse uvedeny problem s "pomalym procesorem".  Obcas se take pripojuji pres BT-7650, pak je to stabilni ale nokca je pomalejsi.

Na booku pouzivam ET DN + ME45, musim rict ze me ET velmi prijemne prekvapil, data frcej na plno, bez problemu 4-5 kbps i pri stahovani i pro prenos. Jasne ze to neni cvrkot jako u pevne ale potesujici je, ze to bezi na maximu site...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drrrak.2  |  24. 05. 2003 08:45

Tak je sobota rano, trosku jsem si privstal  a jukam na MM. Tomasi, je to dobry napad - podelit se s ostatnimi o zkusenosti s GPRS, okurkovou sezonu beru zpet . Co by bylo mozna dobre - shodnout se na nejakem testu, ktery by overil rychlost pripojeni > aspon orientacne. Vsak urcite znas http://www.mistral.cz/speedtest.php nebo treba http://www.dsl.cz/index.php?akce=3&z=&i=1053758308 na DSL.cz. To druhe ukaze orientacni pripojeni k internetu a taky rychlost stahovani. Me to ukazalo rychlost 29,7 Kpbs a rychlost stahovani 3,7KB >>> takze celkem mno nic moc . Snad se to trosku zlepsi pri zavedeni access pointu internet.open - jo, mam ET Data Nonstop, lokalita Ostravice, prumer tri carky na stupnici signalu na N6310i. Myslite, ze by bylo citelne zlepseni netu s pouzitim timeslotu 4+2?

 

Zdrrrravi Drrrak a preji vsem dobrrre rrrrano!

P.S. Jsem na chate a je tu jeste po rrranu kosa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  24. 05. 2003 09:57

 Moje vysledky z mistral.cz - pouzit ET DataNonStop. Rychlost Vašeho připojení: 38.2 Kbps4.7 K bytes/sec - to slusny vysledek za pouziti N 6310i

Jinak se stabilitou jsem velmi spokojen, vubec nepada pripojeni. Pripojuji se vzdy na poprve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  24. 05. 2003 10:14

No jeste jsem parkrat zkusit obnovit mistral.cz a pak mi to vzdy hodilo vysledek nad 8 KB/s. Zde uvadim nejlepsi vysledek Rychlost Vašeho připojení: 85.9 Kbps 10.5 K bytes/sec. Teoreticky ho N 6310i nemuzu nikdy dosahnout (ma jen 3 timesloty pro download), ale mam nainstalovany takovy programek, ktery ma zrychlit spojeni a ten tu rychlost asi ovlivnil.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  24. 05. 2003 10:21

Ted uz vazne naposledy vysledek z mistral.cz:

Odhadovaná přenosová rychlost (K bity/sekundu) :

104.2

Odhadovaná přenosová rychlost (K Byty/sekundu) :

12.8

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
9950 :-)  |  24. 05. 2003 11:00

 Já mám úplně ty stejný hodnoty, sice neběžim přes GPRS, ale mám je stejný. Myslim, že ten Mistrál to měří blbě, já se svou linkou dosáhnul nejvíc 75kb/s => 9,3 kB/s


Rychlost Vašeho připojení:


85.9 Kbps



10.5 K bytes/sec
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 14:13

Tak na me panove nemate, jsem pripojen pres T-Mobile a moje rychlosti jsou:

Rychlost Vašeho připojení:

17361.7 Kbps

2127.7 K bytes/sec

 

Takze to asi pekne keca !!!  Aby tady nekdo nepsal ze si vymejslim, tady je screeshot

 

PS: Jeste jsem zkusil druhy pokus, tady je vysledek a screeshot :

 Rychlost Vašeho připojení:



26322.6 Kbps

3225.8 K bytes/sec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 14:19

Velice se omlouvam, u tech screenshotů jsem se malinko upsal u linku, mi jpg jsem tam napsal jgp, holt nikdo neni dokonaly.

Tak tady jsou jiz zpravny linky: screenshot1 a screenshot 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roman striš  |  24. 05. 2003 21:02

no ten prográmek vlastně pošle data do tvého počítače a až se ty data natáhnou, tak odešlou signál a ono si to už nějak spočítá. Jenže u tebe se už na data nečeká a ty data tam máš už s předchozího testu. Proto se ten signál odešle hned. Proto máš každým dalším připojením vyšší výsledek. Roman Striš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 23:45

Tak to je blbost, ze bych je mel jiz v pocitaci, kdyz jsem tady ve foru kliknul na link a ten prvni screenshot je prvni otevreni stranek, tek druhy po stisku klavesy F5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hurri  |  25. 05. 2003 00:13

1) Explorer si neco nekam cachuje - takze pri reloadu stránky test nefunguje korektne. Staci vypnout explorer a spustit test znovu. Pak hodnoty odpovidaji.

2) Problem je v te komprimacni TM proxy. Zkousel sem. Po vypnuti proxy to ukazuje korektni hodnoty. Pri zapnutem klientovi test ukazuje nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
houba  |  24. 05. 2003 22:33

Tady je potřeba si uvědomit, jak pracuje GPRSpeed Plus, který asi používáš - data se stahují do něčeho jako je proxy u operátora (T-mobile) a tam zkomprimují a pak pošlou tobě zkomprimovaný, kde je zas GPRSpeed Plus klient rozbalí, takže ten test nejspíš ukazuje rychlost připojení rozhraní t-mobile k internetu nebo co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan  |  24. 05. 2003 14:09

Myslim ze jeden z nejlepsich (nejobjektivnejsich) mericu rychlosti je na rychlost.zacatek.cz . Ten mistral je opravdu  na nic, rikali to sami technici z UPC (je to spis takova legracka) to same to DSL.cz

Stepan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 14:30

Souhlasim s tebou, tady mi to podalo odpovidajici vysledky: rychlost připojení vašeho počítače 5.928 kB/s - 47.424 kb/s

Mam T-Mobile a Siemense S45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
von Ritten  |  24. 05. 2003 16:25

Mě to jede v tuhle chvíli na download 5,9KB až 10,5KB. Těch 10,5KB se tam udrží zhruba 5 sec pak to začne kolísat mezi 5,9KB až 8,1KB až se to ustálí na 5,9KB. Docela sušná rychlost. Měřeno Monitoru připojení od TMO , ale jedu na ET Data Nonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Coudy  |  26. 05. 2003 06:38

Moje výsledky pro kabelovku Kadaň: rychlost připojení 247 KB/sec, 1.9 Mbps (a ručička speedmetru se opřela o zarážku). Tak tomu říkám řádné využití kabelových rozvodů kabelové televize!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Internet Gigolo  |  24. 05. 2003 08:38

Přenosová rychlost je celkem fajn,stahování souborů většinou rychlostí kolem 5 kb/s,tak jednou denně mi vytuhne telefon (Siemens M50),2-3 vytuhne PC (Win98,AMD 350MHz,64MB RAM),mam jen obyčejný kabel,takže nabíjím tak po 2,5 az 4 hodinách (doporučuji nabíjecí kabel!!!!!!),záleží na průtočnosti dat.Špička kdy by spojení bylo pomalejší je každý den jindy,těžko určit konkrétní hodinu,kdy spojení je pomalé.Dialery útočí,je třeba být opatrný,mít zaplý antidialer a koukat sem tam na display,aby to nebylo spojené na nějaké jiné číslo.Jinak celkem spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hardwerista  |  24. 05. 2003 11:04

Hm,to je zajímavé ty poznatky,hlavně o tom dialeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neznalek  |  24. 05. 2003 11:09

Na ty dialery se musí dávat bach,je to svinstvo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  24. 05. 2003 08:34

Nestezuji si, ta kombinace je vcelku OK, Nokia by sice mohla byt trosku stabilnejsi, ale jinak to je fajnove..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  24. 05. 2003 10:08

Uplne stejna konfigurace a spokojenost. Problem je spis na strane mobilu.
Taky Ti to obcas napise behem pripojeni, ze neni dostatek pameti pro prijmuti zpravy??? Ja pak musim phone resnout, protoze jinak se znova nepripojim (firmware 4.39)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  25. 05. 2003 09:55

Jo jo, dela mi to totez. Podezrivam z toho program sms counter, nebezi ti nahodou taky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  25. 05. 2003 10:44

Jo, mam ho tam. Ale jen asi tyden a to chovani pozoruji neustale od chvile kdy mam GPRS nonstop, takze od zacatku dubna. Mezitim uz jsem absolvoval jeden format a to taky nepomohlo.
Asi si zkusim nechat nahrat firmware 4.46.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  25. 05. 2003 12:08

4.46 ti nepomuze, mam ho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  25. 05. 2003 19:41

A zmenilo se neco oproti firmwaru 4.39? Vsimnul sis neceho noveho? Nevim, jestli ma smysl ugradovat. Dival jsem se na changelog a opravovalo to i neco s PC Suite, ale ten mi funguje v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  25. 05. 2003 20:05

Nevim jestli se neco zmenilo oproti tvoji verzi FW, presel jsem rovnou z verze 3.xx. Ale myslim si, ze zase prodlouzili dobu podsviceni na puvodnich 15s - u me se teda samozrejme nic nezmenilo . PC suite nepouzivam tak nevim jestli to nejak "vylepsili". Podle me v tvem pripade to asi nebude vyrazna zmena, byt tebou jeste bych pockal (stejne to neresi tu chybu v gprs)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  24. 05. 2003 08:34

Používám přenosy u TMCZ. Mám S55tku a připojuji se k netu někdy dopoledne, někdy večír. V lokalitě, ve které se nacházím, mám signál (alespoň podle SW GPRS Speed+) na 50-80%. Ovšem rychlost mi vyskakuje nad 70kbps a průměrná při stahování nějakého většího objemu dat (např. nějaká prográmek o velikosti 2MB, nebo něco většího) mi vyšplhala nad 30kbps. Když to srovnám s bráchovými zkušenostmi na pevné lince, jsem tak 5x výš

Nepatřím k těm, kterí stahují víc než mnoho. Od začátku měsíce to typuji na 40MB - maily tříděné přes apop3, články na MM, wap a další informace. I přes to, že mám teď množství dat neomezené, nesnažím se něco stahovat za každou cenu. Když potřebuji něco velkého, můžu si to stáhnout v práci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  24. 05. 2003 13:58

Nepletes si nahodou kbps a kBps ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  07. 06. 2003 14:43

Určitě si to neplete. 1kB=8kb (přibližně   ). 30kbit/s je opravdu průměrná rychlost. Stahovat rychlostí 30 kB/s, to by se myslím líbilo kdekomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  08. 06. 2003 12:19

Rychlost stahovani 30 kbps je spravne , ale ja reagoval na to, ze stahuje 5x rychlejc jak jeho bracha pres pevnou linku .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  24. 05. 2003 08:24

Mam zkusenost s TM a OS. TM ma pomerne dobre GPRS (diky kodovani a klientovi pro PC), ktere bud jede skvele, nebo vubec. Takze takovy trochu extremismus. GPRS OS se zda byt sice pomale, ale spolehlive (zatim se mi nestalo, ze bych se na prvni poks nepripojil) - jak nekdo trefne poznamenal, na rozdil od hovoru

ET moc nevim, pouzival jsem GPRS na wap a dost casto nejelo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  24. 05. 2003 07:10

Nepouzivam GPRS na velke prenosy, ale spise jen na dlouhodobe pripojeni ICQ doma anebo prilezitostne pripojeni PDA v terenu.

ET: Pouzivam ted nejvic Go (uz se mi tam krati lhuta pro dobiti, potrebuju tam trochu vymlatit kredit a ta jejich docasna cenova nabidka tedy ted neni uplne nezajimava) a GPRS jede bez problemu i kdyz uz se mi posledni dobou uz dvakrat stalo, ze se to tvarilo pripojene, ale neproudily zadna data
TM: Pokud nepouzivam Siemens 45, tak bez problemu a i ta rychlost je ze vsech operatoru nejvyssi (pouzivam GPRSpeed Plus). Bohuzel Siemensy rady 45 s novejsim firmware (take je u techto telefonu vhodne pred pripojenim GPRS vyradit servisni menu) neumeji korektne zpracovat (jestli nestiha procesor nebo co?) rychlejsi kodovani CS3/CS4, ktere TM pouziva, takze od te doby co to kodovani zavedli dochazi (zdaleka nejen u me) s S45 k silnym vypadkum toku dat
OS: Uz jsem ho ted sice nejakou dobu na GPRS nepouzil, ale u OS bylo GPRS doposud vzdy absolutne bez problemu (na rozdil od hovoru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  24. 05. 2003 09:58

btw jen malou otazecku. Jde ti vyradit servisni menu? Ja mam porad tu flash na 45i, vers 04, a servisniho menu se nezbavim..? (s jakoukoliv SIM)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  24. 05. 2003 11:33

Mas pravdu, ten flash na icko od Ventila ma SM opravdu natvrdo a me se bohuzel jeste nepodarilo narazit na jiny flash bez SM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  24. 05. 2003 11:38

Samozrejme by to SM melo jit vypnout v hexeditu na adrese 019156: 0D = 2D ale do toho jsem se zatim jeste nepustil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z21  |  28. 05. 2003 11:55

na ME45 v23 mam servis menu aktivovany pomoci Sx45cz aplikace, ktera mi na posledni pozici sim karty ulozila cislo service code. SM deaktivuji tim, ze toto cislo smaznu nebo presunu na jinou pozici. Jinak gprs data nonstop na speedtestu okolo 40-50 kbps a download 5kB/s. 426F.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1911A1 .45 ACP  |  29. 05. 2003 08:32

Otazka Lhex byla o S/ME45 preflashovane na ickovou verzi, kde ten flash od Ventila ma SM aktivovane natvrdo bez ohledu na to, co je ci neni na posledni posici v seznamu na SIM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krupa  |  24. 05. 2003 16:25

Problemy s S45, ME45, S45i a MT50 mohu potvrdit. Vsechny tyto telefony neumi pracovat s kodovanim CS3/CS4 (pokud je aktivovane servisni menu, tak to je jeste horsi). Pred pul rokem jsem se to pokousel resit s technickou podporou T-Mobile i Siemensu, ale bevysledne. Siemens se na vyreseni tohoto problemu IMHO vykasle, protoze se bude snazit donutit zakazniky upgradovat na S55 - z opravy FW v X45 by zadne penize nemel...

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aramis Bojoles  |  24. 05. 2003 04:48

P800 ma tusim 4+2. Pripojen jsem pres TMobile USA v oblasti DC/Maryland. GPRS funguje jen nekde, pokryti je mizerne mimo centrum pokud klesne prijem pod 30%(miniGPS) trva pripojeni dlouho a nektere programy napr myBuddies pro ICQ se vubec nepripoji. Jinak jsou dny kdy GPRS nefunguje vubec (2x do mesice). Zkusenosti na sitich Sprint PCS jsou obdobne ... jsou dny kdy nefunguje vubec nic krome hovoru (asi tyden v mesici). Na siti Verizon Wireless obcas nefunguji ani hovory (cca 1 do mesice) a spojeni do internetu nejde skoro porad. Zlaty cesky operatori Eurotel a Oskar. TMobile nezminuju, mam s nima jen ty nejhorsi zkusenosti. Howg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor