Vážený akcionáři,
můžeš mi vysvětlit, proč mě "tvá" firma okrádá každý měsíc o 175 Kč, což je podle tvé firmy asi jakási "daň" za ten luxus, že v roce 2001 můžeme mít doma telefonní linku ??? Zaplatím úžasnému Telecomu skoro dvě stovky a nic za ně nedostanu (nepočítám li tarif Home mini, kde jsou minuty zdarma, ovšem za jakou cenu hovorů...).
Dám ti příklad - když si u Oskara zaplatím Volám Málo, tak za cca 160 Kč dostávám 25 minut hovorů zdarma... tudíž skoro celou částku jakoby zpět. U tvého vychvalovaného Telecomu dostanu víš co... Škoda, že na malém městě, ve kterém bydlím, neexistuje jiná alternativa připojení k internetu (mám na mysli konkurenčního telefonního operátora, který by nabídl lepší podmínky než Telecom - nebo se ti zdá skoro 60 Kč ve špičce málo - za tu "rychlost" ?)
Nemluvě o řešení reklamací, nepříjemných pracovnicích u infolinky a přitroublých reklamách na jméno volajícího u euroISDN.. Možná kdyby tvoje firma tolik neutrácela za koláčky za 85 halířů, tak by mohla i zrušit nesmyslný poplatek z luxusu alias měsíční paušál za telefonní linku.
Jinak si užij dividendy, na které ti i já (velmi nerad) přispívám, např. už tím, že píšu tenhle příspěvek
Na závěr trocha reklamy:
Český Telecom - nic než jen slova
Český Telecom - pořád samý kecy