Dobrá muzika za pochodu: recenze MP3 přehrávače Digibeat FunkeyBoy ET-01

Diskuze čtenářů k článku

luk3g  |  18. 03. 2007 13:23

Jak je to s update firmware? kde lze stahnout nový firmware pro tento přehrávač?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lilly  |  28. 08. 2005 09:56

Čuuuuz!Chcu se jen optat zda je ne nokii 2600 Wap????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara salvatrucha  |  13. 08. 2004 00:42

Takováto hračička by měla být samozřejmou součástí mobilního telefonu a ne aby si to člověk musel kupovat zvlášť, vždyť ty mobily jsou dost drahý ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  13. 08. 2004 10:07

Taková hračička je tuším součástí hračičky N5510. Přeju příjemnou zábavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fucik  |  12. 08. 2004 19:29

Nevím, proč si tu lidi ztěžují, že se na MobilManii recenzuje MOBILNÍ mp3player. Jako chápu, že se to tu povětšinou týká mobilních telefonů, nebo příslušenství, jako digitální foťáky k mobilům apod., ale na druhou stranu, recenzovany mp3player má, řekl bych, vlastnosti dostatečné na to, aby mohl být pokládán za mobilní zařízení a tudíž to nevylučuje, aby recenze na něj, byla zařazená na tento server. Vždyť slovo mobil, v názvu tohoto serveru nevyjadřuje jen mobilní telefon, ale de facto cokoli, co je mobilní. Fakt je, že za chvliku by to tu mohl být třeba o ešusech, protoze ty jsou taky mobilní, ale jistě to má své meze a mp3 přehrávače tu klidně mohou být. Je to jen můj subjektivní názor, tak mě prosím neubijte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ossis  |  12. 08. 2004 22:19

... a taky by tu mohli bejt recenze noťasů, pdacek, prenosnejch lednicek, pracek, ...


Recenzím o mp3 přehrávačích patří na jiný server, proto, aby clovek, ktery si potrebuje takovou recenzi precist, nemusel litat po vsech certech .


S úctou Ossis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedros  |  13. 08. 2004 10:19

Na to máme vyhledávače, inteligenci a správně zadané otázky:)


S ůctou Pedros

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ossis  |  14. 08. 2004 14:49

Zapomnel jste pripsat hodne casu, trpelivosti, ... Zkratka proc delat veci jednoduse, kdyz to jde slozite...


S úctou Ossis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Defo  |  25. 10. 2004 22:23

Nauč se pravopis a pak piš, ty MOHLI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Sirka  |  12. 08. 2004 18:39

O tomhle psali i ve světě počítačů a vyhrál tam test tučím asi patnácti přehrávačů.. Předčí i daleko dražší modely. Koupil jsem si ho a musím říct že jedocela  betelnej:) 


A rádio? Sorry, ale žádný  značkový sluchátka mi nevydrželi déle než půl roku a  česká VKV rádia plná reklamy rozhodně poslouchat nemusim. 


Iriver, DiGIBEAT, diva ...........  Stejně se to všechno dělá v jedný fabrice. probuďte se !!! Tohle je globalizace.


Co ale nechápu? Stížnosti lidí který se na tomhle servru podílejí pouze kritikou práce druhých. Nula zůstane nulou, ať dělá co dělá. 


Pěknej článek, souhlasím s ním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  12. 08. 2004 18:33

Zrovna dnes mi prisel,stal me i s postovnym 2494Kc a vypada moc pekne.To hnusne radio se sluchatky jsem dal hned pryc a pripojil sluchatka od iRiveru,ktera hraji lepe,nez dodana a zvuk OK.Uvidim,jestli se objevi nejake neprijemnosti,ale snad to bude dobre.Jinak MM je sice magazin o mobilech,ale cim vice tu bude recenzi nejruznejsiho typu,tim lepe,aspon bude co cist.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miso  |  12. 08. 2004 21:58

Pocuj a nemohol by si vyskusat ci to podporuje aj VBR(variabilny bitrate)? Pytal som sa ich to a oni to tam nevedia. chcem si ho kupit (ten 256MB) a dost ma to zaujima lebo sa mi nechce prerabat niektore MP3. Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  13. 08. 2004 10:24

Klidne bych to zkusil,lec nevim,jestli nejake MP3 s VBR mam.Da se to nejak zjistit?Ve vlastnostech MP3,ktere mi zobrazi WinAmp jsem nic podobneho nevidel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miso  |  13. 08. 2004 21:45

nemusis vidiet ziadne vlastnost - staci sa pozriet na bitrate - ak sa stale meni (chvilu 128kbps potom viac/menej) tak je to VBR


...aspon myslim


inak si s nim spokojny dufam


Dik za ochotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  15. 08. 2004 20:35

Zde jsou me poznatky po par dennim pouzivani:


-zvuk ok,ale maximalni hlasitost nic moc,pac uz na 10. dilek ze 13 to zacina rezonovat,takze v hlucnem autobusu neni poslech kvuli vnejsim ruchum moc prijemny


-ovladaci tlacitko se neovlada zrovna dobre,neni vubec vystouple,takze se musi mackat spickou prstu a smer doprava,kde vystupek zaleza do nitra prehravace je fakt na pytel,takze radeji projizdim cele menu smerem doleva


-sdruzene tlacitko play/pause/stop neni dobry napad,klidne tam mohlo byt samostatne malinke stop,ktere by se hodilo jako funkce ZPET v menu,kde se clovek musi vzdy proklikat az na EXIT a pokud jste hloubeji v menu,tak je to peknej opruz


-pokud hrajete a dojde baterie,prehravac se vypne a zacne se opakovane zapinat a vypinat,dokud nevyndate baterii,donuti vas to tedy baterku ihned vyndat,pac kdo by na to snesl pohled,jeste bude jeho zivotnost dana poctem startu a muzu ho za mesic vyhodit,take je blbe,ze pokud se vam vypne,tak si pamatuje,od jake pisne jste zacali poslouchat,kdyz jste ho zapli,ne tam,kde zhebnul,takze musite hledat posledni poslouchanou pisnicku


-delka hrani neni nic extra - na 550mAh AAA vydrzi ani ne 3 hodiny,no zitra si koupim 800mAh,takze se to snad rapidne zlepsi


-kdyz jsem ho pripojil ke compu a vlezl do menu prehravace,tak comp hodil chybovou hlasku,ze jsem zarizeni odpojil,nechapu proc...


-diktafon ujde,kdyz jsem nahraval na tu nejlepsi kvalitu,tak zachytil hlas po cele mistnosti i pustena hudba byla ok,pokud je ticho,tak se z pozadi line takove huceni,ale na levny MP3 prehravac to jde,jen nevim,v cem ten format .ACT prehrat pripadne ho prevest do MP3


-je sikovne,ze se daji v prehravaci mazat jednotlive vybrane MP3,pripadne cela pamet


-pokud hraje hudba,roluje na radku cislo skladby a za lomitkem pocet vsech skladeb (prakticke),dale pak nazev skladby a bez jakehokoli oddeleni interpret,coz neni moc prehledne,mohli tam udelat nejakou zarazku,dale je zobrazen ubehly cas - mne by se vice libil zbyvajici


Jinak jsem i pres vsechny chybky spokojeny.Kdyz clovek kupuje to nejlevnesi,tak musi pocitat s vsemoznymi neduhy.Kdyby neco podobneho delal muj drahy discman iRiver,tak bych byl pekne nasranej.To VBR jsem jeste nezkousel,musim najit nejakou MP3,takze snad brzy,ale pocitam,ze to umet bude,pac to umi skoro vsechny MP3 prehravace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XIDEX  |  12. 08. 2004 17:51

Kdyz pominu to ze tohle patri na Zive a ne sem, tak mi vadi ze se autor o sluchatkach zminuje jako o kvalitnich. Kvalitni sluchatka si skutecne predstavuju jinak. Nejsem sice ten co chodi po Praze s AKGckama nebo Sennheiserama za osm tisic, ale aspon Koss SportaPro nebo neco takovyho (ja osobne mam ThePlug, nemam rad placky na usich). Vim ze je to hodne relativni, ale to, ze vyrobci daj sluchatka ze kterejch je trochu poznat co to hraje oproti tomu co donedavna davali nepovazuju zrovna za pokrok, spis za samozrejmost. I kdyz ja nejradsi prehravac bez sluchatek, stejne je vzdycky vyhodim (vyjimku tvorej ty Sennheisery MX500 co sem dostal k iMP550ce, ty hrajou jakz takz). Radio na sluchatkach mam u Acera flashe MP3 a je to ta nejvetsi vypicenost co jsem kdy videl. Dotaz na autora....skutecne myslite ze si zarizeni za tri klacky nezaslouzi lepsi radio nez to co je u rakosky za 30Kc i s baterkama (Scan, Reset, prepinac Volume HI/LO)? Ja tedy ano....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Defo  |  25. 10. 2004 22:27

Chlapci, chlapci. Keců máte, ale pokud se chceš zeptat autora, tak to je "dotaz k autorovi" ne "dotaz na autora". Na takový by ti musel odpovědět jedině některý z přispívajících pitomečků, ne však autor sám. No, snad to pochopíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mynona  |  12. 08. 2004 17:15

sakra co si myslíte lidi ?? to že je tu recenze na mp3 přehrávač vám může být úplně jedno protože a teď POZOR nemusíte ji číst !!! nikdo vás do toho nenutí a za přečtení nic neplatíte ... je to děs když diskuze zaplácávaj takový ignoranti a že je toho vidět spousta ... řek bych že diskuze se má týkat výrobku a ne toho že se vám nelíbí že tu recenze vůbec je ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuk  |  12. 08. 2004 14:08

Nevim co to tady vy idioti píšete. Autor se namáhal s recenzí toho přehrávače a vy akorát nadáváte. Tak když se vám to tak nelíbí tak to nečtěte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  12. 08. 2004 11:30

Stačí se podívat do nejmenovaného internetového obchodu a třeba mp3 přehravač s V-MAX s 256 MB, integrovaným rádiem a možností přidat kartu stojí 4 tisíce. To je slušná cena, dá se nahrávat i z rádia, výdrž baterií stejná. Když už článek, tak pořádný a ne zavádějící. Tohle bych si nikdy nekoupil! I když mistr autor doporučuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zemiak  |  12. 08. 2004 14:32

a kde? nieco take by som si kupil hned

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila  |  12. 08. 2004 15:03

v nemecku/rakusku kupis _presne_ tento isty s 256 mb t.j. radio, mp3, wma, nahravanie 72 hodin, vydrza 10 hodin za asi 60-70 euro + postovne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  12. 08. 2004 15:08

NIKDE
Steve kecá...možná tak za 9tis. Jen chce bejt zajímavej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass  |  12. 08. 2004 16:19

Ten V-Max je strašnej shit. Měl jsem možnost ho testnout a strašnej zvuk, slabej výkon, nedá se to pořádně zesílit. Prostě výbava slušná, ale zvuk a výkon katastrofa. Koupil jsem iAudio4 a fakt nářez. Doporučuju!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RodneyM  |  12. 08. 2004 11:13

Tenhle přehrávač jsem jednou měl pučenej ve škole za GBA a řeknu vám,že na maximální hlasitost i přes okolní hluk naší třídy mi to po pár minutách vypálilo uši,a to doslova-po deseti minutách jsem sundal sluchátka a téměř nic jsem chvíly neslyšel(asi taky proto,že sem poslouchal uřvaný Linkiny a Evanescence)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ciamik  |  12. 08. 2004 11:04

Smazte to netika se to prece Mobilu rekli jste ze budete mazat vse co se netyka mobilnich telefonu a jak vidim todle se asi netyka takze smazat!!!


a nebo jste pici a de vam o prachy?jasne ze de ale myslete prosimvas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bumbrlik  |  12. 08. 2004 10:44

Chapu, ze v okurkove sezone neni na kazdy den dost materialu do vydani, ale PROC toto ???? To je docela ulet ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Solnický  |  12. 08. 2004 10:30

Velmi podobný MP3 přehrávač jenž se dá taky použít na zalohování dat mají v Conradu v rajchu za 44,- EURO. Jmenuje se to X4-TECH MY BUDDY MP3 STICK 128 MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoCom  |  12. 08. 2004 10:20

iriver ipf-1095 stojí cca 13 700,- CZK což, je docela dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoCom  |  12. 08. 2004 10:16

Mogno: Ten je hodně přehnanej, kolik stojí?


...možná by se dal na eBay koupit levněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaC  |  12. 08. 2004 09:35

Jestli jste si nevšimli, tak Aligator je častým inzerentem v tištěných Mobilitách, no a teď to asi zkouší i zde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal H.  |  12. 08. 2004 09:03

Co to tu sakra dela? Kvuli takovym blbostem tu nechodim tak se laskave rychle vzpamatujte ! ! !    

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mongo  |  12. 08. 2004 08:38

Tenhle taky "prijemne prekvapi" dalsimi funkcemi a rozhodne zadneho uzivatele nezklame (mozna jedine cenou)


http://www.iriver.com/product/info.asp?p_name=iFP-1095


Co treba recenzovat MP3 prehravace pravidelne? Takovyto ojedinely vylet do sveta MP3 prehravacu podle mne postrada smysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Seven  |  12. 08. 2004 08:30

Trochu neobvykly standardni sracka. Doufam ze za to MM aspon dostala nejaky pesos. Trapas a ostuda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmyzak  |  12. 08. 2004 07:22

Já jsem si myslel že je MM jen o mobilních telefonech a operátorech (viz logo), ale asi jsem se mýlil. Zajímá mě jakou spojitost to má s MT nebo s operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X I X A O  |  12. 08. 2004 01:02

To uz nema MM o cem psat, ze tu musi byt recenze na MP3 prehravac pochybne urovne? Nebo ze by to byla skryta reklama pro vyrobce? Kdyz uz, tak by tento clanek mel spise vyjit na Zive.cz a ne tady!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mp3  |  12. 08. 2004 00:58

A kdyz odejdou sluchatka, tal odejde i radio :o)
To je nejhorsi, co muze byt, aby radio byl "na sluchatkach"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 08. 2004 21:20

Pitomost!Radio využívá dráty sluchátek jako anténu,takže tam můžete dát jakékoli sluchátka!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor