Dohoda s Oskarem a Slyším Vás: tarify neveřejné

Diskuze čtenářů k článku

Metryx  |  14. 12. 2002 22:43

Dobry den

Mohu se dnes poridit tarif dohoda s oskarem, nebo byy uz definitivne zrusen a neni mozne si jej aktivovat'?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Leitner  |  04. 06. 2002 17:43

Mě na infolince řekli, že je to nedopatření a že se na webu ceny těch dvou tarifů dodatečne objeví. Poradili mi ať si jdu vzít ceník do prodejny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  04. 06. 2002 20:23

Na prodejne v novych cenicich Dohoda a Slysim taky nejsou! Slecna na infolince si z Tebe nejspis udelala srandu, aby se Te nejakym zpusobem zbavila!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  03. 06. 2002 23:50

Poskytovatel si vyhrazuje právo v kteroukoliv dobu po 31.prosinci 2003 ukončit platnost Programů služeb SLYŠÍM VÁS a DOHODA S OSKARE, a to na základě oznámení o tomto ukončení zaslaném všem Účastníkům využívajícím tento Program služeb alespoň šedesát (60) kalendářních dnů přede dnem ukončení.

Toť pasáž z Všeobecných podmínek, tak nevim co tady řešíte co bude nebo nebude s Dohodou po 31.12.2003. Když Vám jí Český Mobil a.s. vypoví tak budete držet zobák  a když  Vám na shopu řeknou,že Dohodu (nebo Slyším Vás) si nemůžete již pořídit, tak nejni niž těžkýho cinknout na Oskarkontakt kde to ještě dneska v cca 19hod šlo v pohodě

Tolik křiku pro nic za nic

dejv

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rozum  |  04. 06. 2002 06:29

Jenom jsem zvědavej jak to bude právně, když někdo uzavřel Dohodu s Oskarem ještě za "starých" Všeobecných podmínek, kde nebyl tuším tento termín uveden.

Může Oskar těmto lidem ukončit Dohodu. Asi je to téma pro právníka a nemá cenu se s tím zabývat.

Nové Oskarovi tarify toho moc neukázali, spíš naopak, takže po Dohodě asi T-Mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halap  |  04. 06. 2002 08:38

ja mam vseob. podminky z 04/2000 a tam uz to je ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rozum  |  04. 06. 2002 12:35

Měl to tam - do 31.XII.2003. Máš pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  04. 06. 2002 10:42

"I přesto, že váš tarif již nemůže být aktivován novými zákazníky, můžete i nadále využívat všechny jeho výhody ...." Můj tarif je dohoda a tuhle hlášku jsem si poslechl na Oskarově hlasové samoobsluze. Tak nevím - něco jiného mi přijde ty tarify tajit a něco jiného explicitně zapírat možnost jejich aktivace. Jo, už mi přišel dopis, jestli si nechci aktivovat místo Dohody tarif Mezi námi. Nějak nechci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rozum  |  04. 06. 2002 12:30

Nojo nabídka mi poštou od Oskara také přišla.

Prý tarif Mezi námi je podobný mému a je výhodnější. Jaksi jsem to nepochopil. Z hrůzou čekám, že Oskar změní ceník u Dohody a pak tarif Mezi námi bude s 300 minutama (pouze do Oskara) za 577,50 Kč opravdu výhodnější. Zde je taky uvedeno 3,15 Kč za vybírání hlasové schránky - tiše závidím T-Mobile zákazníkům. A to si Oskar vlastně nechá za hlasovou schránku platit 2x.

Fakt jo, tarif Mezi námi má fůru (ne)výhod oproti Dohodě - Oskar to dává smysl a já ten smysl marně hledám. Dělají z nás blbce, jedině snad, že by Oskar blufoval a něco měl na Dohodu v rukávě, kdo ví. Možná ke své nabídce Oskar zapomněl ještě přiložit dvoustránkové vysvětlivky.

Nemáte někdo schovanej ceník k Dohodě, nešlo by ho tady oprásknout? Potřeboval bych i něco k roamingovým cenám u Dohody.

Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  04. 06. 2002 15:36

Roamnigové ceny dohody jsou poměrně vysoké - například příchozí hovory v Evropě 31,- . Kouknu doma na podrobnosti a ještě sem napíšu (pokud se do té doby nikdo neozve).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wikan  |  04. 06. 2002 16:26

Nevis jestli ta zmena je zcela zdarma nebo se bude muset zaplatit penalizace za predcasne ukonceni smlouvy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  04. 06. 2002 20:21

Zmena je zdarma na jakykoliv tarif krome Oskarty a slysim vas. Jak je to u odepis navim.... Ale i ten jiny tarif musite mit do konce smlouvy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  04. 06. 2002 22:37




 
Volám Málo
Volám Často
Volám Stále
Slyším Vás
Dohoda s Oskarem

Měsíční paušál
150 Kč
500 Kč
1.000 Kč
10 Kč
550 Kč

Volné minuty
25
100
300
5* / 35**
210* / 90**

Hovory zahrnuté ve volných minutách
všechny v ČR
všechny v ČR
všechny v ČR
pozn. 1
všechny v ČR

Hovory v síti Oskar (za minutu)
5 Kč
4,50 Kč
3,50 Kč
14 Kč* / 10,50 Kč**
3 Kč

Hovory na pevnou síť a ostatní mobilní sítě (za minutu)
5 Kč
4,50 Kč
3,50 Kč
28 Kč
5 Kč* / 3 Kč**

Volání do hlasové schránky (za minutu)
2,50 Kč
2,50 Kč
2,50 Kč
10,50 Kč
3 Kč

WAP (za minutu)
2 Kč
2 Kč
2 Kč
2 Kč
2 Kč

Posílání faxu (za minutu)
5 Kč
4,50 Kč
3,50 Kč
28 Kč
5 Kč* / 3 Kč**

Posílání dat (za minutu)
5 Kč
4,50 Kč
3,50 Kč
28 Kč
3 Kč

Posílání SMS v síti Oskar (za zprávu)
1 Kč
1 Kč
1 Kč
0,50 Kč* / 0,35 Kč**
0,50 Kč

Posílání SMS do ostatních mobilních sítí (za zprávu)
1 Kč
1 Kč
1 Kč
1,50 Kč
1,50 Kč

Posílání SMS E-mail (za zprávu)
2 Kč
2 Kč
2 Kč
2 Kč
2 Kč

Posílání SMS Chat (za zprávu)
2,50 Kč
2,50 Kč
2,50 Kč
2,50 Kč
2,50 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  04. 06. 2002 22:40

Nějak se ta tabulka seřadila. Pokud tedy chceš staré tarify, tak klikni na tento odkaz: http://www.oskarmobil.cz//cz/products/tarify/pausal_bezdph.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanos  |  05. 06. 2002 11:40

Mam komplet cenik v pdf. Vcetne roamingu. Chces ho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  03. 06. 2002 22:40

Dnes jsem volal Ferdinandovi a ptal se ho na císařské tarify. Komorní mi vyjmenoval všechny nové, ale na "Dohodu" pozapoměl. Je pravdou, že vrchnost opravdu "Dohodu" kryje pro šlechtu, ale z obav nepokojů v českých zemích, pověděl i o "Dohodě". Má štěstí, poněvadž bych se musel poohlédnout po jiném operátorovi, třeba v Sarajevu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kluk ze 7 kulema  |  04. 06. 2002 12:33

Souhlasím a omluvně se krčím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  03. 06. 2002 13:00

A kdyz mne dohoda skonci v dobe, kdy uz ji Oskar nemusi nabizet podle licence, budu mit moznost si ji prodlouzit nebo skonci na veky vekuuuu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 06. 2002 14:19

Co s ni bude dal, to vi jen Buh............... ale podle vseobecnych podminek ji muze zrusit po ukonceni smlouvy ihned, zrovna tak jak slysim. Spis by me zajimalo, jak to bude s odepis! Je tento tarif nejak rozdilny oproti treba rekni mi?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kvasnica  |  03. 06. 2002 11:58

Ostrava - nakupni stredisko FUTURUM, sobota.
Prodejna Oskara - muj dotaz: mohu si zridit tarif slysim vas?
odpoved: ne.
vzhledem k tomu, ze jsem ten den zrizoval odepis, taxem v tom vice nerypal, ale i tak zajimava informace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  03. 06. 2002 15:32

bezva, tak to by chtelo nejak zdokumentovat, postoupit prislusnemu uradu, ten oscarovi odejme licenci za neplneni podminek, stat ji znova vydrazi a prachama se trochu ucpou jiny diry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 06. 2002 18:15

Jo, a budu volat za draho u těch dvou vepřů, výborně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
spoo  |  04. 06. 2002 17:00

Jestli jste si ten den zrizoval Odepis, tak se neni cemu divit. Na jedno jmeno si muzete zridit bud Odepis nebo Slysim Vas. Oba ne. Vyjimkou je, pokud jste mel uz Slysim Vas zdrivejska, pak muzete mit jeste i Odepis. Nove ale oba ne.

spoo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TO  |  03. 06. 2002 18:45

V ostravském Futuru není prodejna Oskara. Nespletl jste si to s Shopping Parkem IKEA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kvasnica  |  03. 06. 2002 19:08

jo sorry, mam v nich trosku zmatek, byl jsem tam podruhe v zivote
je to ten komplex na rudne
--mila

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  03. 06. 2002 11:30

v ceníku (*.zip verze) který jsem si stáhnul z z 20.5 ještě ty tarify byli

v dnešní *.zip verzi ceníku už nejsou

ale za to jsou u kuponu na Oskartu pořád ještě bonusy 100 a 300 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iník  |  03. 06. 2002 09:35

Slysim Vas vs. Odepis - v poslednich clancich o novych tarifech vychazi Odepis lepe nez Slysim Vas a i pres to Oskar dela ze udajne mene vyhodnejsi Slyslim Vas uz neni. Skoro si myslim ze by se mohlo stat ze Odepis se po nejake dobe zmeni tak ze bude nevyhodny a mezi tim Slysim Vas upadne v zapomneni a rok 2003 uz take neni daleko takze myslim ze po roce 2003 maji (máme) vsichni Slysici a Odepisujici smulu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  03. 06. 2002 10:22

Mno oni ten SlysimVas nepodporujou hlavne proto ze musi platit za volny minuty do telekomu propojovaci poplatky, zatimco v Odepis jsou volny do Oskara a tudiz bez poplatku. Takze i ten pro lidi vyhodnejsi tarif je vyhodnejsi i pro Oskara. Ovsem s tou vyhodnosti - jestli SlysimVas nebo Odepis - vyhodnost zavisi na tom jestli chcete vic volat na telekoumacky founy, nebo na Oskari mobily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  03. 06. 2002 13:18

Podle me je nejvetsi vyhoda Odepis moznost bezkonkurencne nejlevneji poridit plnohodnotne GPRS (10 Kc pausal za Odepis + 200 Kc pausal za GPRS Standard u ktereho se za kilo plati cca 2,7 halere), ostatni vyhody jsou IMHO diskutabilni a tykaji se jen komunikace v ramci site Oskara.
Dokonce jsem uz premyslel, ze bych si poridil dalsi GPRS foun, ktery by s kartou Odepis neustale visel na infraku domaciho PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  03. 06. 2002 22:15

Ja mám taky GPRS standard (200Kč paušál), ale moc výhodné oproti konkurenci mi to nepřijde - chtít 200Kč za 1 MB jedocela zlodějina, ty ostatní dva nenažraný vepři dávají víc dat "grátis". Mobilmánie, udělejte srovnání GPRS!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  04. 06. 2002 06:53

Moment ... TMO sice dava gratis 5MB, ale jen a jen tyhle tri mesice (plne toho vyuzivam ), pak zas nebude nic a mel jsem za to, ze ET v tomto smeru nedava uz vubec nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  04. 06. 2002 07:02

Ostatne oni nechteji 200,-Kc za to 1MB, ale za to, ze Ti budou pocitat oproti basicu vyrazne nizsi cenu za kilo. Pokud to s daty myslis jen trochu vazne, vrati se Ti ta investice za pausal opravdu velice rychle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  04. 06. 2002 09:18

No jistě, ale pořád to vychází 200Kč/1MB, což je hodně. Co takhle ještě dvě mega přidat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  04. 06. 2002 09:41

Dobrocinosti se meze nekladou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  04. 06. 2002 07:26

Ted jsem si vsiml, ze TMO nabizi pausal Data&SMS za 205,-Kc s DPH mesicne u ktereho je mozne mit v ramci tohoto pausalu GPRS Pro (tzn. bez dalsiho pausalu za ten GPRS tarif). Takze asi uplne nejlevnejsi plne GPRS nabizi tento tarif (ty 0,003 Kc o ktere je drazsi jedno kilo IMHO uz zase takovou roli nehraji)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rx 007  |  03. 06. 2002 10:22

Jo ale to je za 1,5 roku a do te doby tyto SIM-ky jeste poradne protahnu. Za licence se holt plati  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  03. 06. 2002 00:34

Už když jsem Dohodu zařizoval a byla zcela oficiálně nabízena, všichni zaměstnanci Oskara, ať už v obchodě nebo na Oskarlince, se mě snažili všemožnými úskoky a říkankami zradit od Dohody, namluvit mi, jak je nevýhodná a samozřejmě mě přinutit, abych u "Volám Stále" za to samé zaplatil minimálně o pětistovku víc.

Odolal jsem, nelituji a když vidím nové tarify, nebudu toho litovat až do Silvestra 2003. Tehdy oslavím konec levného volání v Čechách současně s příchozím rokem 2004. Nálada bude tedy zřejmě smíšená

Ale do té doby je času dost a potom... no, uvidíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
národní umělec  |  03. 06. 2002 08:27

Ještě je otázka, co Oskaři udělají po uvedeném datu se stávajícími zákazníky uvedených tarifů - jestli tarify zůstanou tomu, kdo to stihl, anebo budou kompletně zrušeny všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  03. 06. 2002 08:37

To by me tak yzajimalo. protoze kdybych s Oscarem podepsal smlouvu na 3 roky a oni mi v pulce dohodu zrusi, co bude dal???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  03. 06. 2002 09:00

Ne, Vam ji zrusi k datu kdy Vam konci smlouva a posle Vam dopis, kde Vas bude o teto skutecnosti informovat a zaroven Vam navrhne jiny tarif - asi "mezi nami", jestli ho bude jeste nabizet!!!

Ale zajimalo by me, jestli napr. takovy tarif, jaky je "Odepis" taky muze nekdy odebrat tem, co ho jiz maji, nebo jestli ho necha dobehnout, tak jak napr. "volam malo" ?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  03. 06. 2002 09:02

Někdo v příspěvcích psal, (že ověřoval,) že Dohoda se zákazníkům, kteří ji mají, rušit nebude. Je to celkem logické, paušál není nejnižší a tarif má nevýhodnou tarifikaci a nepřevádí volné minuty, navíc to rozdělení špička/mimo... Hodí se pro dlouhé hovory, protože čím míň hovorů na těch 300 minut máte, tím míň ztratíte volných minut vinou tarifikace 60+60. Takže pro Oskara to není úplně nevýhodné, navíc by přišel o zákazníky a příchozí minuty, troufám si tvrdit, že na Dohodách Oskar neprodělává, ale na druhou stranu asi ani nejsou superziskové.
U Slyším Vás je to jinak, jako karta pro příjem se nehodí, protože se z ní nedá volat (= žádné příchozí minuty), naprostá většina (řekl bych tak 95-99 %) lidí provolá 35 nebo 40 minut a kartu hodí do šuplíku, tam Oskar rozhodně prodělává a o moc příjmů nepřijde, když tento tarif zruší. Oficiálně ale asi nikdo neřekne, co bude za rok a půl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první  |  03. 06. 2002 09:44

 Zákeřná Mobilmánie, o tom už psal zákeřný a hloupý Jeňýk Pupík fon Aliens v příspěvkách o nových Oskárkových tarifex a hlopý Marek pLutonský ho vyf*ckoval hurá hurá a teď o tom píšete. Vy jste ale chytrálkové, nebohého Jeňýka Pupíka zákeřně za keřem zašlápnout do země a vystřelit do vesmíru a pak ještě zákeřněji o tom napsat článek. My BaJaJa I se zlobíme, Jeňýka Pupíka ze země a od Alienů vytáhneme a do Mobilmánie emailem pošleme a on Vás zahltí hurá hurá. Tak se tam mějte, jdu lovit draky. hehehe BaJ BaJ BaJaJaJ

BaJaJa I.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  03. 06. 2002 12:03

Hehe, ale ten "nebohý"  Jeňýk má dnes dobromyslnou náladu , takže se rozhodně na nikoho nezlobí , nýbrž je potěšen , že se tím někdo vůbec začal zabývat . Holt Boží mlýny melou pomalu, ale jistě .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa první (BAJAJA I.)  |  03. 06. 2002 12:42

Hehehe melou pomalu a zákeřného Jeňýka Pupíka semleli na kasicku pro prasatka hura nehura. Nebohy Jeňýk ale stále žije a přežívá hurá f našich chorobných myslích hehehe. RuleZZZ Bohnice :)))))   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antiBajaja  |  04. 06. 2002 14:15

Proboha vzpamatuj se!! - tady chceme číst příspěvky "k věci" a ne blekotání,se nímž se snažíšč  na sebe upozornit !! Obrať se na nějaký chat, tam je podobných pubescentů už spousta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor