Dotovaný mobil s nejnižšími výdaji: komu je vhodné upsat duši?

Diskuze čtenářů k článku

Piotr  |  12. 11. 2006 18:13

A co takhle tarif u 4. českého operátora což je virtuální mobilNet zastřešen technologiemi společnosti Eurotel nyní O2.
Jen pro srovnání za mobil SE K750i u nás dáte 4490 Kč s dph a k tomu si můžete vybrat paušál třeba v hodnotě 90 Kč bez dph měsíčně a jako bonus dostáváte na rok tento paušál zdarma což se rovná 1080 Kč dolů s ceny a samozřejmě je v této ceně zahrnuto 20 volných minut měsíčně! Nevěříte přesvědčete se http://www.leonardovbc.com/CZ/Shop/ProdZoom.asp?ID=9458 a věřte že toho umíme mnohem více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tichy  |  09. 11. 2006 14:47

Dalsim problemem pri porizeni dotovaneho pristroje je fakt, ze jsou upraveny na miru operatorovi.
Opet zduraznuji, ze budu popisovat praktiky britskeho Vodafonu, v detailech se to muze lisit od ceskeho Vodafonu, nicmene to asi bude stejne.
Nedavno jsem si poridil Sony Ericsson W850i. Jiste vite, ze na spodni hrane je logo Walkman. Tedy aspon ma byt. Ja tam mam logo Vodafone. A uprimne, neni to z nejhorsich. Mistni operator, provozujici site treti generace, 3, tam ma obrovskou bilou trojku. A Orange tam vmestnal cele svoje logo - na cernem tele W850i to pusobi primo nechutne. Takze v tomhle ohledu je vodafone jeste malym zlem.
Horsi to je kdyz telefon zapnete. Mobilmania.cz v recenzi uvedla, ze telefon obsahuje specialni tema (grouped) kdy se ikony sdruzi do trojicek. Muj telefon to neobsahuje ani nahodou. Je tu jine tema, Orbit, po grouped ani stopa.
Navic cele menu je odllisne, v recenzi ceske verze W850i bylo napr. uvedeno, ze volba Uskutecnit videohovor je v sekci zabava. Muj telefon ma ikonku pro videohovory samostatne v zakladni matici menu!
Dale v recenzi autor uvadi, ze telefon obsahuje nekolik her. Britska verze pro Vodafone obsahuje her 6, lec nikoliv plnych verzi, ale naprosto zbytecnych zkusebnich verzi, kde hra trva bud 30 vterin, anebo mate k dispozici jen nekolik levelu ... plnou hru si musite koupit, za plnych 5 liber, a hra vas navic k tomu sama vyzve.
Zaverem - v pripade velkych operatoru (Vodafone, T-Mobile) je treba zvazit i tento fakt - ze dostanete telefon naprosto pretvoreny, velmi odlisny od tovarni verze.
Myslim ze obvzlaste T-MObile je v tom povestny ...
Priznavam, ze vsechno tohle mi zas tak nevadi. Mam super smlouvu, vyborny telefon, pouzivam skvele sluzby - RadioDJ (mobilni obdoba last.fm, kdy se do mobilu streamuje muzika, vy mate moznost ovlivnit zanr,naladu a navic jeste pisne hodnotite, a v pripade, ze se vam pisen nelibi, se konkretni skladba proste vymaze z playlistu a uz ji nikdy neuslysite - v opacnem pripade ji uslysite hodnekrat a jeste navic spoustu ji podobnych), mobilni televize (jeste pred nekolika lety by mi prisla myslenka, ze budu koukat na MTV na svem mobilu naprosto silena), takze v podstate si neni na co stezovat. Jen to priserne logo na hrane ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neni dulezite:)  |  09. 11. 2006 15:48

Zase tak nesouhlasim s tim pretvorenim u T-mobile.
Mam novou Nokii 6233 po me sneci Motorole E398.Jedine co bylo je znak T-mobile pod displejem a pod cockou fotoaparatu.Ale vypada to decentne.Ano menu bylo T-mobile,ale zmenil jsem schema i je to pryc.Ani uvodni obrazovka pri zapinani mobilu ci vypnuti neobsahuje zadne T-mobile veci apod,ale asi se to lisi telefon od telefonu.

Takze ja jsem se svou zvyhodnenou Nokii spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mojito  |  10. 11. 2006 11:02

Nemohl bys mi prosím poradit ohledně nákupu mobilního telefonu v Anglii? Plánuji návštěvu Anglie a zajímalo by mě jestli tam nejsou nějaké akce a výhodné nabídky pro koupi samotného telefonu (bez upsání na určitou dobu). Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěp@  |  09. 11. 2006 14:06

Chtěl bych se zeptat jestli se u T-mobilu počítal tarif hit, nebo ne? Protože T-mobile ti dá tarif HIT, nebo telefon a dražší volání při paišálu čímž se mu to 100x zaplatí. Takže bacha na ně na zm*dy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tichy  |  09. 11. 2006 10:26

Zdravim.
Predne chci rict, ze podminky ziskani dotovaneho mobilu v CR jsou 1000 let za ostatnim svetem, je to asi dano charakterem trhu u nas.
Ja osobne jsem uz 4 roky zakaznikem Vodafone UK, po celou dobu co jsem v Anglii, platim ucty za pausal vcas.
Pri porizeni pausalu (duben 2004) jsem zaplatil zalohu 100 liber, ktera mi byla po 3 mesicich vracena, a pak nejakych 100 liber, protoze jsem byl hracicka a tehdy jsem si k nizkemu tarifu poridil Sharp GX30 (v te dobe top mobil). Od te doby jsem mel SE S700i a ted W850i, ktere me nestaly ani penny. Vetsina mobilu je tady k pausalu zdarma a operatori se predhaneji v nabidkach, jako jsou polovicni pausaly po mesic atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janke  |  09. 11. 2006 11:10

No jo ale to je UK. Já myslím, že nikde jinde než v ČR by nepochopili větu "nechci slevu zdarmo" Když musíš platit za to, že půjčíš bance peníze, tak už se musí platit vážně za vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tichy  |  09. 11. 2006 14:36

Souhlasim. Mas pravdu, ze tohle je UK, jenze na druhe strane stoji pomerne silny argument, ze na ceskem trhu uz nejsou Oskar, Eurotel a Paegas, nybrz Vodafone, T-Mobile a O2 - coz jsou mimochodem 3 vudci operatori na britskem trhu.
Nabizi se pak otazka - proc je politika dcer totalne odlisna od matky? Proc napriklad Vodafone nesloucil uvadeni novych sluzeb, podminky pro ziskani tarifu pro vsechny svoje pobocky? Jak je mozne, ze Vodafone CZ a Vodafone UK jsou tak odlisne?
Ja se pristi rok vracim do CR a ani me nehne se nekomu upisovat na 24 mesicu, co je naprosta prisernost. A existence aktivacnich poplatku me stale jeste privadi k silenstvi. Kde to zijeme? V zemi tretiho sveta? Proc jsme tak okazale ignorovani? Proc se neozveme vic?
Priklad - britsky Vodafone pred casem uvedl sluzbu, ktera se jmenuje Stop the Clock. Takhle kroutite hlavou, co to je - ale! Kdyz reknu, ze je to na principu zaplatite prvni 3 minuty hovoru a pak celou hodinu mluvite zdarma, co vam to pripomene? Oskarovy unlimited Oskarty? Presne. Anglicane nevahali ani minutu pri prebirani ceskych napadu - to je muj nazor.
Kdyz se vratim k vlastnim zkusenostem - pri prvnim prodlouzeni smlouvy, kdy jsem si samozrejme nechal tuhle sluzbu aktivovat, mi prodlouzili upis o 6 mesicu - takze jsem se upsal na 18 misto na 12. Povazoval jsem to za osobni chybu, ze jsem se nechal "ukecat" k tomuhle kroku - osobne povazuji upis delsi nez 12 mesicu za otrokarinu. A jestli nasi operatori chteji jeste zaplatit za aktivaci, pak at si nechaji zdat o tom, ze bych presedlal na tarif. A uprimne, ani u Vodafone ne. 24 mesicu je proste prilis dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 11. 2006 14:50

U VDF CZ je úpis na půl roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  09. 11. 2006 04:53

... s paušálem pro běžný "rodinný" provoz je nesmysl. Pokud nejsem mobilní maniak (s tohou mít každou novinku na trhu), koupím si za pár peněz slušný mobil (nyní např. Motorola V360 za necelých 3 tis. Kč) a budu vyžívat akcí předplacenek. Tím si zajistím volání doslova v řádu haléřů za min. Je třeba jen sledovat cvrkot a zařídit se podle toho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yonderboy  |  09. 11. 2006 06:30

jasně, českej šetřílek, ty sou nejlepčí ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  09. 11. 2006 07:27

Jasně, kdo umí více volá, kdo neumí více platí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arakain, Arakain  |  09. 11. 2006 07:59

Aha, tak co mám poradit svojí drahé, která měsíčně provolá cca 2000 minut a to hodinovým Oskarem a 2x T-M s 600 volnýma minutama....
všehovšudy za to platí 100-200 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 11. 2006 08:09

No pokud má 1200 minut u TM, tak provolá s hodinovkou 800 minut, tj. minimálně 13 hovorů za 154 Kč. Takže asi těžko může útrata začínat na kilu. Také by mě zajímalo, jak získala 1200 minut za 46 Kč, a to ještě u TM. Jediná možnost je, že jí to platí někdo jiný. V tom případě je ale tvůj příspěvek mimo mísu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  09. 11. 2006 08:55

Poraď jí, ať se de léčit nebo ať začne dělat něco užitečnýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ehm  |  09. 11. 2006 08:59

Hlavně, aby se vzpamatovala čas se dá trávit příjemněji, než s hřející krabičkou u ucha

A ten T-M s 600 volnýma minutama bych bral do 30,- taky (800 volných minut je totiž asi 14 hovorů po hodině = 14*13=cca 170,-). Jak tohodle operátora nemá rád, tohle bych si dal říct, i když by mi sim ležela jen v peněžence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  09. 11. 2006 09:43

Opravdu je drahá. Poradit bys potřeboval ty. Určitě bys sehnal levnější. A potom budeš psát "moje levná"....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tarper  |  09. 11. 2006 20:53

Rekni ji, at si najde jinyho milence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 11. 2006 02:23

Ještě není zcela správný propočet 24* min. plnění. Minimální plnění totiž platí na 12 měsíců, na zbylých 12 měsíců jen podmínka využívat služby ( i nejnižší paušál). Nevím jak u TM, ale u O2 je minimálně nižší než min. plnění O2 Individual, ale operátor se většinou dá umluvit i na O2 Start (podle oficiálních podmínek na něj lze přejít jen z Go).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  09. 11. 2006 08:04

Využívat služby znamená i přechod na Go? Nebo je někde napsané, že se musí využívat paušální služby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netvor007  |  09. 11. 2006 00:42

U T-mobile jsem se musel upsat na 24 měsíců, když jsem bral Nokia 1600 a ne jen rok ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  09. 11. 2006 01:40

Máte pravdu, vycházeli jsme ze špatných údajů. Článek je patřičně opraven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bene22  |  13. 11. 2006 11:18

Sorry, ale to přeci ví i každý blbec, co se o mobily zajímá ... Bohužel, nemůžete potěšeně reagovat, že tedy nejste blbec, jste v té redakci totiž asi ještě horší ...
A teď jestli pravdivou kritiku smažete ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  09. 11. 2006 00:36

A tohle je na webu TM co?
Zvýhodněné ceny platí při aktivaci tarifu T 30, T 80, T 160, T 300, T 600 nebo T1500 a uzavření smlouvy na 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Szapet  |  09. 11. 2006 02:11

U TM zřejmě mysleli povinnou dobu placení daného plnění - smlouva je samozřejmě s dotovaným telefonem stále na 24 měsíců !!! ... ovšem tohle by se tady stát nemělo, že ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor