Duel: Panasonic GD 93 versus Alcatel One Touch 501

Diskuze čtenářů k článku

joop  |  28. 07. 2001 12:55

Jak zjistim u Alcatela OT501 stav baterie v % vyjadreni. Slysel jsem, ze u 30x rady to lze zjistit v servisnim menu, ale rada 30x a rada 50x ma odlisne usporadani servisniho menu :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  28. 07. 2001 13:07

Pomůže vám tento článek: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/Ar.asp?ARI=707&CAI=2098

Je to nastavení a popis servisního menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joop  |  28. 07. 2001 13:58

Na tenhle clanek jsem se uz dival, ale v mym OT501 je servisni menu jiny, mam tam polozky:
Tracks
Stops
Cleanup stops
Load Control
Menu 2 access
a v kazdy polozce je jen hromada pismen a cisel :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joop  |  28. 07. 2001 13:58

Na tenhle clanek jsem se uz dival, ale v mym OT501 je servisni menu jiny, mam tam polozky:
Tracks
Stops
Cleanup stops
Load Control
Menu 2 access
a v kazdy polozce je jen hromada pismen a cisel :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ROBSN  |  17. 07. 2001 19:21

Jenom díky tomu, že znám KALIČe osobně jsem se podíval na vaši debatu na ALKÁČ vs. PANÁL.
Souhlasím v jedné věci, že Alcatel má v pár věcích navrch.Jenže tady se porovnává francouzská špička s japonským low-endem a to by si měl někdo uvědomit!!! Zatím co v japonsku GD93 "odhodily" do Evropy jako low-enda, Alcatel vyšel s 501 jako s novinkou a teď se dostaly do srovnání. Je to trochu souboj Davida a Goliáše nebo v mobilním slangu spíš Motoroly AMIO vs. Nokii 6210!!
Jelikož má KALIČ 501 a já SONY CMD-Z5, tohle srovnání by bylo zajímavější. A navíc telefony z japonska jsou o úplně jiném stylu. I na svýho SONYho jsem si musel zvykat. Je to úplně jiná kultura.
Jinak uživatelům 501 přeji šťastné užívání, jenom je moc velká škoda, že ho Eurotel tak SPRASIL těma svejma debilníma blokacema.
Kaliči mnoho zdaru a ať se nezlobí ti, kteří v tomto odkazu hledali jenom pozitivní reakce na svoji malinkou "pětsetjedničku".



ROBSN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
backyi  |  17. 07. 2001 19:21

lid-vy co mate alcatela odblokovanej; vite jakym zpusobem? jestli je to kodem, tak prece neni treba strachu z novyho fw a znovuzablokovani, protoze ten by vam pri odbloku mohli rict(je prece kus od kusu jinej).
jestli je to sw tak je to jasny..
napiste prosim jak to odblokari delaj.
dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amper  |  17. 07. 2001 19:21

Caute!
Se musim podelit o par postrehu z oficialnich zdroju.
V EBM servisu mi potvrdili, ze po nahrati noveho firmware se OPET zablokuje telefon pro puvodniho operatora (TWIST/GO sady). Nahrani cestiny resp. upgrade firmware u telefonu z dovozu udelaji za cca 400,- Kc JEN v pripade, ze telefon NEBYL a NENI blokovany pro zahranicniho operatora a mate k nemu doklad o koupi (v zahranici).
Dale jsem na infolince Alcatelu mamil informace o slovniku, takze ceska verze Zi je hotova, doladuje se, ted se rozhoduje, zda ji budou nahravat zdarma nebo za 400,- Kc (za uplatu). Novy firmware (124?) bude do 4-6 tydnu, bude obsahovat hry, zvlast budik a opravuje nejake chyby. Nahrani firmware a ceskeho slovniku Zi jsou 2 ruzne operace, novy firmware NEZNAMENA automaticky cesky slovnik Zi.
Tot fse, co jsem se dovedel.
Jdu do toho...
Soucasnych majitelu se ptam - pri zablokovani klavesnice sviti neco na displeji jako u AOT sb/db ??? (Odemkni=159) ???
Mejte se, cau, amper

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Zajímal by mně názor na wapový prohlížeč u AOT 501,případně srovnání s C35i(počet profilů,záložek,práce off line,atd.),díky Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grifin  |  17. 07. 2001 19:21

tak konecne se ukazaly prvni GD93 u prodejcu a na trhu. At koukam jak koukam tak cena twist sady se pohybuje okolo 8 000 (7999) tj. jen o 500 draz nez OT501 tu jsem videl za 7500. Jeste chci rist ze cena je o hodne nizsi nez predpovidaly pani redaltori kteri pripravovali clanek srovnani mobilu do 10 000Kc. Tam prisoudily castku 9000 a N3330 8500 a hle ona ta Nokie je jeste drazsi, nikde ji nekoupite levneji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Taky bych šel opravdu radši do GD93 než do mobilu od Nokie, kterej teprve teď dohnal trošku SIEMENS C35i ve funkcích a přesto stojí dvojnásobek. Nechápu, ale mám rád věci s dobrým poměrem cena/výkon, tak jdu do OT501. Již pozítří B-D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jumbo J.  |  17. 07. 2001 19:21

Když jsem pročítal članek pana Hájka z Mobilu.cz o GD93, moc mě tehdy nepřekvapily odhady ceny: 13 - 15 tis. korun. Opravdu, neoficiální informace se moc nemýlily; na www.komsa.cz ho nyní pořídíte za 11.590,- (neblokovaný). Jaké ale bylo moje překvapení, když RadioMobil 7.května vyrukoval s novou Twist sadou s Panem Sonicem a to za poměrně "lidovou" cenu 8.999,-! Když k tomu ještě přičtete 10ti procentní slevu, kterou dává Paegas na svém Virtual Shopu, máte skoro (?) manažerský mobil za 8.033 korun českých! Je sice mnoho těch, kteří dají přednost o trošku levnější OT501, já ale mezi ně nepatřím. Za nic bych svého Nicka 93 nevyměnil, už vůbec ne za No Kii ;-...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

Je zvlastni jak postupem doby lide jsou uplne nadseni z male velikosti jejich mobilu.
Kdyz sem pred zhruba rokem a ctvrt koupil 8210 tak vetsina se divila jaktoze je to tak male a ze to bych ztratil, a na tom se nedaji psat SMSky atd. A ted to lidem prijde docela normalni a jeste jsou radi )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Doufam ze uz nic mensiho nez 501 nebo 8210 nebude, asi bych to neumel vzit do ruky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kalič  |  17. 07. 2001 19:21

Informaci o českém slovníku Zi do 501 jsem získal v servisu EBM Brno na Hybešce a měl by být i nový firmware...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  17. 07. 2001 19:21

a nevis kdy to bude? Odblokovali ti na Hybesove ul. osobni tlacitko?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Zpráva o tom, že do sad našich operátorů se z OT501 vyndavá holografická fólie je KRAVINA ! ! !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  17. 07. 2001 19:21

Jak prosim te poznam,ze mam tu folii a k cemu vlastne slouzi???Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Nedělej si s tím starosti, máme ji tam všichni, šlo opravdu jen o fámu. Slouží k lepšímu kontrastu displeje, v čemž je OT501 vůbec nejlepší, co jsem kdy viděl za displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.mobil.obchod.cz  |  17. 07. 2001 19:21

Nabizim ve svem obchode Alcatel OT 4000,- s DPH! Jde o vyprodej se starsim firmwarem. Neblokovane, s nabijeckou, zabalene.

email: mobil@obchod.cz.

Do vyprodani zasob!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kalič  |  17. 07. 2001 19:21

Ja mám 501 asi 14 dní a jsem s ním velice spokojenej.. Telefon jsem koupil novej odblokovanej s go sady za 6999kc. Pri zapnutí naběhne logo go-to mě celkem dost štve, protože to nejde odstranit. A ten krátkej stisk taky , že tam dali ten WAP, ale dá se to obejit!!! Z telefonu vymažte položku MOJE ČÍSLO a při náhodném stisku se vám telefon nepřipojí!! Bude vyžadovat vaše tel. číslo a nejsem blbej, abych ho tam zadával. A s tou čitelností-ve dne není vůbec potřeba podsvícení displeje, jelikož má telefon skvělej kontrast, kterej si může uživatel libovolně upravit a ta holografická folie to ještě okoření... Mám firmware 123 a o nějakým tuhnutí nemám ani potuchy. Informoval jsem se na český slovník Zi a údajně by měl být do měsíce. OT 501 bych si koupil znova! Kam se hrabe nokia 3330 za 9999 v sadě-HAHA A rozhodoval jsem se mezi 6210, J5 a GD93. GD 93 telefon pro hračičky, J5 to samé a navíc hodně poruchovej (informoval jsem se u prodejce(kámoš), že se mu víc jak polovina J5 vrátila na reklamaci) a 6210 je o 3000-4000 držší a má taky spoustu nedodělávek a chyb - oproti OT 501 se platí víceméně za nápis NOKIA. S pozdravem Kalič

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psilo  |  17. 07. 2001 19:21

Kalicu, zlaty slova!

Psilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  17. 07. 2001 19:21

Mohu se zeptat, odkud jste čerpal skvělou informaci, že česká Zi bude do měsíce? Chci si totiž 501 brzo koupit, v tom případě bych raději počkal. Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas.  |  17. 07. 2001 19:21

Vyte o tom že na všech Paegasech lze poslouchat Ledeckého?Stačí zavolat speciální kod a je to a naprostá bomba je že to je zdarma ani haléř kreditu!!!
Nejlepší to je na Alcatelech mají hlasitý odposlech!!!Kdo chce tak na pište a dohodnem se já vám dám kod ale něco za to chci!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  17. 07. 2001 19:21

Si děláš kozy ? Co bys za to chtěl ? Panebože,ty seš ale hajzl,to sem ještě neviděl ! Paušální lidi (Testnuto u PG) ať volaj na 0800 987654 a twisťáci 4398.

A že by to byla nějaká boma...no..já to používám tak,že když chcu totálně vybít baterku,tak si zapnu podsvícení displaye a naplno pustím tu nekonečnou píseň a je to...


Mike :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Mě stačí, když z PG paušálu vytočím 987. A je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

ty ses ale hroznej KRETEN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.prochy  |  17. 07. 2001 19:21

Nejses tak trochu úchyl. Ten buzerant se nedá poslouchat ani minutu. A pro všechny teplý (a pro pár vyjímek ktrým se omlouvám) hledejte - na netu to urcitě někde bude - rozhodně to neví jen tenhle pan chytrej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 07. 2001 19:21

Nemam rad lidi, kteri pisi o necem, co nikdy nemeli v ruce a a ni nevideli...
Dnse jsem byl s jednim kolegou kupovat nmobil - rozhodoval se mezi 501 a 93. A kmemu prekvapeni vzal 93ku... Proste pusobi lepsim dojmem - je cela stribrna, tedy ne pouze predni cast, a kontrast displaye je naprosto nesrovnatelny. Hlasitost je tez lepsi u panaka. Je pravda, ze 93ka ma diar, ale kolega ocenil psiese tu pop3ku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Vidím, že kritické příspěvky v této diskusi odrazují některé zájemce o A501. Zkuste se mrknout na diskusi o jakémkoliv jiném telefonu (i na ty do nebe vychvalované 6210, 7110), ve většině diskusí se hlavně nadává a kritizuje. Zkrátka žádný telefon není ideální.
Já přešel na A501 z N3110 a jsem velice spokojen. I mně se telefon jedenkrát resetnul - dobrý argument až si půjdu pro nový firmware a WAP jsem si doteď nerozchodil kvůli tomu, že stačí nechtěný krátký stisk tlačítka a už to frčí (ale stejně WAP nepoužívám). Mnohem víc jsem chtěl telefonní seznam do kterého si můžu uložit i email, adresu a fůru jiných věcí (nemám na to paměť) a to A501 splňuje perfektně. No ale pokud chcete hlavně hry, kupte si NINTENDO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slimak007  |  17. 07. 2001 19:21

Stejnak je Philips Diga nejlepší :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Opravdu????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noiz  |  17. 07. 2001 19:21

501ku mam par tydnu a je fakt cool:))))) baterku sem podlozil papirkem a fsechno ostatni frci jaxe patri....doufam ze na mm budete informovat o novem firmwaru...doufam ze to s tim budeekem neni kachna:))))) jo co se tyce cz verze slovniku asi tam nebudou vyrazy jako JAXE XMICHU ap:)))) nevi nekdo kolik slov se vejde do uzivatelskeho slovniku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amper  |  17. 07. 2001 19:21

Caute!!!

Mam obrovske dilema... Rozhoduji se mezi Alkacem 501 a Nokii 6210.
Do ted mam stary dobry singlband AOTC, se kterym jsem nadmiru spokojen (skvela vydrz /baterie 1200mAh/ a citlivost).
Pro Alkace hovori cena, vaha, baterie a drobnosti
Pro Nokii zase softw. podpora (programy pro komunikaci s PC), Ir port a drobnosti...
Uz jsem se skoro vice priklanel k 501-ce, ale po precteni diskuze...
Poradite?

Dik, cau, amper


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:21

Tady vůbec není o čem se rozhodovat. Pokud máš 10 tis. na 6210, tak není nad čím přemýšlet.
Já osobně jsem používal 6210 několik týdnů a vadily mi některé drobnosti jako že si nepamatuje odchozí SMS, menší display atd. A vrátil jsem se k 7110 (ta je ale pro většinu lidí příliš velká).
Na druhou stranu se na 6210 mnohem lépe píšou SMSky, než na 7110 a taky má českou T9.
Alcatel je pouze pro lidi co nemaj dost peněz na Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noiz  |  17. 07. 2001 19:21

a nebo je taky pro ty co nechtej za to samy platit 1,5x tolik;))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řepík  |  17. 07. 2001 19:21

Aha, zase se další nokiář projevil jako hňup. Pomalu začínám být na řeči typu "Nokia je nejlepší" alergický!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.prochy  |  17. 07. 2001 19:21

Věř, že nejsi sám - možná by nebylo od věci založit ANTIclub NOKIA ))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amper  |  17. 07. 2001 19:21

Pokud máš 10 tis. na 6210, tak není nad čím přemýšlet.

Mam, ALE... V blizke budoucnosti by mi ten cenovy rozdil DOST chybel.... Ten rozdil pro mne je cca 3 tisice Kc, mozna i vice...

Chci se zeptat majitelu Alcatelu - je displej dostatecne kontrastni? Je mi jasne ze pismena jsou asi az moc malinkata, ale daji se dobre precist napr. za bileho dne venku na ulici bez problemu? Potize se zrakem nemam, teda alespon ne na blizku....

Dik, cau, amper


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Psilo  |  17. 07. 2001 19:21

Mam 501 ze sady, tedy bez holograficke folie a s viditelnosti nemam nejmensi problem. Display je citelny i za sera bez zapnuteho osvetleni.

BTW, s novym firmwarem (pokud bude mit vsechny vlastnosti co o nich koluji zpravy) to bude to jeste lepsi telefon nez Nokie 6210. Nekteri lide bohuzel posuzuji kvalitu telefonu pouze podle napisu na jeho skatuli...

Pred 501 jsem mel rok C35i a prestoze mela nektere drobnosti lepe provedeny, v zadnem pripade bych nemenil zpet. Minimalne display Siemensu by byl dostatecny duvod.

Zdravi Psilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

To je citelny prave diky te folii. To, ze se vyndavaji do sad je kravina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paolo  |  17. 07. 2001 19:21

Take si to myslim,jak by to kdo vyndaval?Displej mam nastaveny na polovicni jas,kvuli vydrzi baterky-je VYBORNE KONTRASTNI.A da se to nastavovat.Ciao

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eminem  |  17. 07. 2001 19:21

Mozna si tu otazku postavte jinak. Pokud chcete do mobilu vrazit 10.000,-kc a nebude vam to extremne vadit, tak si poridte jednoznacne N6210. Pokud ale chcete trochu usetrit tak kupte 501, za malo penez hodne muziky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.prochy  |  17. 07. 2001 19:21

Kontrast se trochu liší kus od kusu ale v základu je dobrý. Jo a písmeka sou malý jen pro skoroslepý důchodce. Já bych si 6210 nekoupil - má ji otec a mně se zdá taková málo hravá a nedotažená (zamrzání, nepředstavitelné potíže se synchrinizací (řadí se podle křestního jména) a spustu jinejch malech chyb) alcatel má sice taky nějaký ale nový firmwary to řešej. PS Za nahrání firmwaru do NOKIE chtěj asi 600Kč (když neuvedeš chybu samozřejmě) u Alcatelu s tím problémy vůbec nedělaj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  17. 07. 2001 19:21

Take jsem mel Al. 501 a presel jsem zpatky na N7110. Nejsem fanatickej zastance zadny znacky, ale ten Alcatel byl prisernej. 7110 s fw. 5.01 je super (az na tu velikost a vahu). Jsem rad, ze jsem se Alcatelu zbavil a to jeste za docela dobrou cenu (tenkrat jeste nebyl v sade)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  17. 07. 2001 19:21

501 - "Pro Alkace hovori cena, vaha, baterie a drobnosti" ale i "programy pro komunikaci s PC"
6210 - dobrej telefon ale navic 4 tisice ???

PS: ja mam 501 s 121 a nerestartoval
se ani jednou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Mě se restartuje poměrně často - nejhorší je to v době, když volám z desetikorunové Oskarty; to se to volání pak docela prodraží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Restartuje se při hovoru??? Ale určitě FW121, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marav  |  17. 07. 2001 19:21

Mam uz asi 5 mesicu 6210,je celkem bez problemu,dokonce me spadla do vody a po vysuseni je funkcni .
Testoval jsem 501 asi 2 dva dny a celkem jsem vahal co je lepsi.Nakonec bych to videl tak vyrovnane.

+ Nokie T9,ovladani(vetsi a pohodlnejsi klavesnice),prehlednejsi menu?(mozna je to jenom zvyk),moznost vytvoreni vlastnich slozek SMS

+ Alcatel Velikost,vaha,display(rozliseni),menu SMS,skupiny v telefonnim seznamu a skupiny prijemcu sms
Kazdopadne pri cenovem rozdilu cca 4000,- bych asi nevahal bral 501.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta  |  01. 08. 2001 23:12

Naopak si myslim, ze displej je necitelny diky teto folii. Za denniho svetla neni temer nic videt. Je sice pravda, ze pod urcitym uhlem je displej krasne kontrastni, ale tento uhel pohledu je velmi spatne zachytitelny. Lepsi by byl citelny displej nez neustale nataceni telefonu a hledani spravneho odrazu svetla. Srovnanim s mnoha ostatnimi telefony je to hruza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grifin  |  17. 07. 2001 19:21

Skoda ze se nenasel nekdo kdo ma Panasonica a nenapsal par radek koukam ze 501 ma hodne lidi ale GD 93 skoro nikdo a to se uz skoro 1/2 roku prodava (v zahranici).
Tak najde se nekdo ????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  17. 07. 2001 19:21

Ja jsem si GD93 konecne poridil. Je to nejlepsi telefon jaky jsem kdy mel a to jsem jich mel min. 15 vcetne Nokii. Ted si jeste sezenu kabl a bude to parada.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rodney  |  23. 02. 2003 19:29

Před dvouma rokama jste psal,že se nenašel nikdo,kdo má gd93.Já mám už 3/4 roku gd93 a teď jsem narazil na tuto recenzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cocour  |  17. 07. 2001 19:21

mam OT 501 necele 2 mesice a jsem maximalne spokojen, jeste me nepotkal zadny problem jako ostatni uzivatele (restart apod.) predtim jsem mel Nokii 5110 a je to nesrovnatelne, baterka mi vydrzi cca 4 dny, protoze hodne volam a denne posilam asi 15 textovek, palec od joysticku nemam otlaceny a jedine co mi zatim chybi je pocitani znaku u textovek, jo a hlasitost se da pohodlne nastavovat pri hovoru a nemusi se telefon oddalovat od ucha, jako pise autor, asi ma moc velke ruce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

No tady bude asi problem v tom, ze mezi 5110 a OT501 bude neco kolem 3 let rozdil a ten se v telekomunikacich znacne na vlastnostech telefonu projevi. S baterkou je to taky pekne i kdyz mi asi nevyvratite, ze ona babicka 5110 stejne vydrzela dele nez OT501.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

No, ale jaký je 5110 pádlo! Li-Pol baterka je tenká jako papír a výdrž bombastická!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

Jak rikam, je mezi tema dvouma asi 3 roky rozdil. Nevychvaluju 5110 a ani neubijim OT501, ale na jednu stranu bych radsi skocil do 7110, ktera se sice seka dvakrat tolik (kus od kusu), ale da se sehnat temer za stejne penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:21

Ja mam 7110 uz cely rok a kousla se mi jen jednou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

TAKE IT EASY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

Jen tak pro doplneni 7110 je teda mimochodem pekny padlo, ale pro mne je padlo cokoli s antenou a vyskou nad 100mm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Proboha, to snad ne? Tuhle velkou a těžkou krávu, co ze všeho nejvíc připomíná průkopnické televizory z padesátých let? Neblázni, nechci se ztrhat a joystick je jednoznačně lepší než váleček (třeba udělají 7210 s trackpadem a :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

No tak je pravda, ze je to tak trochu lopata! To byl jenom takovej ukrutnej napad. OT501 jsem mel v ruce dva dny a poslal jsem ho pryc, asi uz jsem zhyckanej menu Nokii a proste mi nic jiniho dlouho nevydrzi. Sila zvyku! (Treba bude 7210 nekonec prenosna televize).:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Nokia 7110 je fajn, dobře se ovládá a má velmi dobře řešenou ergonomii funkcí. Jen je velká a těžká; škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cocour  |  17. 07. 2001 19:21

urcite souhlasim,nokia 5110 (3 roky stara) mi pri stejne frekvenci hovoru a textovek vydrzela tak 3 dny(3 roky alcatel ani mit nebudu) ovsem pri 2x vetsi velikosti a vaze ) jeste jsem nenapsal, ze jsem se rozhodoval mezi nokii 33.. a OT 501....predtim jeste mel 3110 a NMT 720 takze proti nokii nemam vubec nic, ale to uz tu asi nepatri...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  17. 07. 2001 19:21

Ty tři roky se mezi 501 a 5110 určitě projeví,ale stejně drtivá většina lidí má telefon na volání.Nedávno jsem byl na stavebním veletrhu a nechápal jsem,kolik mělo obchodníků a manažerů na stáncích 5110.
Nejlepší jsou lidi,co si koupí 501 a pak si tady stěžují,že nemá vyzváněcí profily apod.To je vidět,že si na tomto serveru chtějí jen "poklábosit" a postěžovat.
Mimochodem 5110 má pro mě nejlepší poměr cena/výkon, je totiž firemní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Nemám velké ruce a opravdu se to při troše šikovnosti dá udělat takto. Stejně ale používám často hlasité handsfree, tak je mi to fuk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:21

Srovnáváte Alcatel 501 s Nokií 5110?
Alcatel 501 je zcela nový model a N5110 je 4 roky starý model.
Srovnejte Alcatel z roku 1997 s Nokií 5110.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cocour  |  17. 07. 2001 19:21

nechtel jsem to srovnavat, to bych si nedovolil, spatne jsem se vyjadril, ja mel odjakziva nokii pocinaje NMT 720 pres 3110,5110, ted jsem se nechal ukecat na ten alatek a jakmile mi zacne vadit, tak ho proste vymenim )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:21

Mam OT501 z Twistu dva tydny. Z ruznych recenzi jsem nabyl dojmu, ze jde o takrka bezchybny telefon, tak jsem ho koupil. Bohuzel nei tomu tak. Vadi mi nekolik veci:
1. Nastaveni kratkeho stisku tlacitka na pripojeni WAPu se mi jevi jako nestastne reseni. Jednak nepotrebuji WAP tak casto, abych ho mel nastavene na tomto tlacitku, takze bych uvital moznost toto zmenit. Jsou funkce, ktere bych potreboval rychle vyvolat mnohem casteji nez WAP. Bohuzel zmenit to nejde. Navic se mi uz jednou stalo, ze jsem tlacitko zmacknul neumyslne a prowapoval jsem tak zbytecne cast kreditu.
2. Jde o "osizene" OT501 - chybi jim napr. holograficka folie, coz mne osobne dost zklamalo.
3. Podsviceni displeje je dost nerovnomerne a v urcitych svetelnych podminkach vyrazne ztezuje citelnost nekterych titernych pismenek na displeji. Chybi mi moznost zmeny velikosti pisma.
4. Velmi mi chybi vyzvaneci profily. U telefonu za 8500,- bych tuto velmi uzitecnou funkci tedy ocekaval.
5. Mobil se mi uz jednou resetoval pri prochazeni diare. Doufam jen ze se to nebude opakovat.

Vadi mi i dalsi "drobnosti" jako absence budiku, zpusob prace s SMSkama, bakelitovy vzhled, vrzajici kryt baterie apod. OT501 ma sice i par nezanedbatelnych vyhod, ale presto bych za ni uz 8500 nedal. Odpovidajici cena by vzhledem ke konkurenci byla tak 6500 - 6999. Urcite je uz brzy bude moci zahlednout i v bazarech, protoze mnozi uzivatele se jich zacnou zbavovat dokud za ne dostanou dobrou cenu. Alcatel by se mel zamyslet, zda by neslo mnohe napravit zmenou firmwaru (aspon profily a budik a mazani SMS), a RM (i ET) zda by neslo zmenit nastaveni tlacitka rychle volby na neco uzitecnejsiho. Za soucasnou cenu a se soucasnymi vlastnostmi spis nedoporucuji, kdo se vsak smiri s nekterymi jeho nedostatky, muze byt i spokojen. Ja vsak spokojen nejsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Cech  |  17. 07. 2001 19:21

Na druhe strane, kdyz to srovnas s 3330 za 10kKc ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 07. 2001 19:21

Ta je taky predrazena a za tu prachy bych ji nikdy nekoupil, je to vsak tim, ze je dost lidi, kteri ji za ty prachy koupi, coz je zrejme sila spokojenych zakazniku Nokie z minulych let a jejich znamych. Existuji vsak dobre telefony za rozumnou cenu, ktere nabizeji vice potrebnych funkci. Ja jsem koupil OT501 diky euforii vyvolanou vsemi recenzemi, ktere jsem cetl a ted jsem trochu zklamany. Kdyby stala OT501 do tech 7000,- tak bych si rekl, dobre za ty prachy zas nemuzes chtit tolik, ale za onech 8500,- je to zas nekde jinde. Doufam, ze aspon RM umozni zmenu nastaveni tlacitka rychle volby, to mu snad nic neudela. Doufam jen, ze Oskar nebude prodavat OT501 za onech 7000,-. To bych se asi picnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasek  |  17. 07. 2001 19:21

Ja jsem vcera OT501ku koupil za 6400 Kc, fungl novou z Go sady odblokovanou na vsechny operatory. Ta cena se mi zda dobra, 8 tisic bych za to nikdy nedal.

Jinak budik, ceska Zi atd ma byt udajne nekdy v cervnu/cervenci, kdy bude nova verze firmwaru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Kde jsi ji prosim Te za ty prachy sehnal? Muzes poradit ostatnim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Někdo koupí sadu za dealerské peníze, odblokuje a prodá za 6000 - 6500 Kč. Jak prosté.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  17. 07. 2001 19:21

A nekdo cas od casu sjede do Nemec a priveze ji jeste levneji, i kdyz ted uz asi bude utrum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jerry  |  17. 07. 2001 19:21

Koukni se do bazaru na mobilmanii (http://bazar.mobilmania.cz), tam 501 sezenes jeste levnejc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:21

Každej Alcatel je low-end shit. Může mít spoustu funkcí, ale přesto vypadá jako bakelitová hračka pro děti s debilním ovládáním.
Alcatel nesnese srovnání s žádnou Nokií.
Je to jako když srovnáte plně vybavený Fiat s nevybavenou Audi. Např. kvalita materiálu a ušití sedadel je nesrovnatelná. Na co je mi klimatizace a navigační systém, když se na sedadlech nedá sedět a po roce se roztrhaj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

501 možná vypadá jako hračka, ale je to profi telefon. A firmware právě u profi telefonů Nokie posrala už několikrát, pomalost, restarty apod. jí nejsou cizí. Pokud do Noka nedáš aspoň dvanáct litrů, je právě Nok bohužel jen dětskou hračkou, která vypadá. Je to Audi, co se tváří jako S6 a přitom má devítistovku ze Suzuki a nemá ani otáčkoměr. Ale je pěkně nablejskaný...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Nic proti, ale mne OT 501
uz nekolikrat vytuhla. Alcatel ho vydava za manazersky telefon, ale je to nedotazene. Spis je to lepsi low-end. Az opadne pocatecni zajem naletivsich uzivatelu, budou muset jit s cenou dolu, zas tak dobry telefon to neni. Z joysticku taky nejsem nadseny, lepe se ovladal ten na OT 302, tedy dle meho subjektivniho pocitu. Mel jsem radsi kopit toho Sonaka CMD-J5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  17. 07. 2001 19:21

Netvrdím, že výtuh telefonu je kdovíjaké štěstí. Ale 6210 a 7110 i Siemens S35i měly horší problémy a jsou to telefony za dvanáct litrů, tak nezveličujte jednu chybičku nového alkáče. S FW123 zatím kousanec neexistuje a vychází mě na 6 100,- odblokovaný. Na který telefon tedy po pár vytuhnutí rozčilený přecházíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Jen pro doplnění: verzi fw zjistíte *#06#, objevují se verze 121 a 123, 123 už řeší některé problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.prochy  |  17. 07. 2001 19:21

Jed pro doplnění 124 by měla bejt koncem června (ale není to jistý) tam bude dost vychytávek (hry, vlastní melodie ...) Já říkám za 8000Kč je to super foun. Fakt se těšim na ten novej firmware ))))))))))))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.svoboda  |  17. 07. 2001 19:21

V případě že bude nový firmware 124 jakým způsobem k němu přijdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Nejsem priznivec ani Nokii ani Siemense, spis pockam na nove modely Motoroly, Ericssonu nebo mozna i Alcatelu pokud se polepsi. Zvlaste Motorola vypada celkem nadejne. Uvidime co se v blizke dobe dostane k nam na trh. Zatim si 501 necham, stejne bych ji prodal jedine s vysokou stratou a to by po dvou tydnech mrzelo. Koneckoncu telefonovat se z toho da, akorat ta cena se mi nezda primerena. Ale co uz ted.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  17. 07. 2001 19:21

Zas tak hrozné to nebude. Je fakt, že se OT 501 nemůže srovnávat s žádnou Nokií. 5110 a 3xxx sou proti němu úplné šity, 6210 a 7110 sou velké (i když funkční a váleček je supr) a 8xxx drahé.
S ovládáním bych pomlčel, měl jsem v ruce OT 302 a ovládání bylo dost dobré, nechává za sebou i Erika (T10) a Nokia(3x10) se může jít zahrabat, protože se u ní dostanete kam potřebujete, ale většinou to trvá hrozně dlouho. Akorát 7110 by ho díky válečku mohla překonat, ale to nemůžu posoudit. Pokud přejdeš z Nokie, tak se nediv, že ti okamžitě nesedne jiné ovládání.
Sorry, ale jako hračka pro děti mi spíš připadají low-end Nokie, rozhodně ne OT501, který se vedle 8850, 8310, T2x, T39, M35 a Slonyho Z5 řadí k nejhezčím mobilům. A není to jenom můj názor.

Když už si nakousl srovnání s autama - Nokia má image, ceny a kvalitu Mercedesu, ale vnitřek a výbavu z FIATu. S kvalitou u telefonů je to trochu jiné jak u aut, většinou zastarají dřív než se stihnou pokazit. Čestnou výjimkou je Sagem a možná staré Alkáče.

Jurio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Souhlasim se vsim co jste napsal. Jsem stejny pripad. 501 me totalne zklamala. Muzu se utesovat snad jen tim, ze behem mesice by mel byt venku novy firmware s budikem a hrama. Ale i tak ty malilinkaty pismenka to stejne nevyresi. Dalsi vec co mi vadi je to neprijemne lupani v reproduktoru pri vytaci nebo pri zvoneni + sum pri telefonovani. Na druhou stranu ma aspon bezvadnou baterku, a az cena kabelu a softu klesne na unosnou hranici, tak to i ulehci praci s mazanim sms. Dva roky jsem byl zvykly na nokii ted mam 501 teprv tyden a zatim jsem ve stadiu ze koupe lituji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venny  |  17. 07. 2001 19:21

Nechapu - koupil jste si ten telefon nebo ne? Na zacatku prispevku pisete, ze ho mate 2 tydny, a na konci, ze byste za nej 8500,- Kc nedal! Jestli jste ho koupil, tak nechapu proc, kdyz na nem vidite tolik nedostatku!? Ja jsem s timto telefonem maximalne spokojen - snad ty vyzvaneci profily - ano to je funkce, kterou postradam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OSKi  |  17. 07. 2001 19:21

Presne!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Vacha  |  17. 07. 2001 19:21

Chci se zeptat jak je tim zvonenim. 501 nema klasicke jenom meledie ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:21

Tak nějak přesně jsem nepochopil, jak jste to myslel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:21

Bohužel - osobní tlačítko nastavují na WAP (krátkým stiskem, proč ne dlouhým???) oba operátoři v předplacených sadách. Ke krátkému stisku a tím k nechtěnému vapování dochází i v tašce nebo kapse. Mobil se tím ihned připojuje a ani o tom nemusím vědět. A na zamykání klávesnice si ne vždy vzpomenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  17. 07. 2001 19:21

Mam OT 501 měsíc a nemohu si stěžovat je to skvělý mobil, měl jsem předtím OT 302, ta byla bez problému. OT 501 s Panasonikem se mi zdá že OT 501 je solidnější mobil pro práci a diář tem je dost dobrej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor