Dvě třetiny Čechů nakupují na e-shopech z mobilu. Dobírky se ale vzdát nechceme

Názory k článku

11. 03. 2021 14:43

Tak jsem asi staromodni, ze mam radeji velky displej na nakupovani nez maly.
Ale dobry, pred 20 lety by z mobilu nenakupoval nikdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 03. 2021 15:37

Když můžu, tak vždy volím platbu dobírkou, protože velké množství e-shopů je tak vychytralých, že dobírky posílá prioritně právě na úkor zaplaceného zboží předem, protože zaplacené peníze už jim nikdo nevezme a stačí odeslat info, že "je toho moc", "Vánoce", "COVID" a tisíc dalších důvodů.Jenže u dobírky peníze jisté nemají a dostanou je až po doručení, takže expedovat dobírky rychle se snaží víc.Kromě toho, když vidím, že je zásilka nějaká omlácená, že s ní dopravce mlátí, když je v tom citlivá technika označená "křehké", tak jen stačí říct: "OK, tohle ale nechci." A e-shopu pak poslat jen e-mail, že krabice byla už z venku omlácená, navíc s ní házel přepravce přímo přede mnou, takže ať se nezlobí, ale nechci to.Pokud je ten samý případ, ale je to placené předem, tak to musím zdůvodňovat, prodejce mi různě protiargumentuje, že to nevadí, že dobře balí, cuká se atd. a může to dopadnout různě.Takže kdybychom žili ve světě samých getlemanů, kde e-shop jedná zcela čestně, dopravce taky a doručení vypadá jako z televizní reklamy, neměl bych problém platit předem jakoukoliv částku.Pokud ale žijeme v nynějším apokalyptickém stavu, kde slušnost je slabost a sprosté slovo, zákon se řeší jenom pokud dotyčnému chtějí nasadit klepeta a když se někdo podvede, tak je to "super generování příjmů a skvělý nápad", pak musím platit hlavně dobírkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
zogoth  |  11. 03. 2021 16:14

Pokud nakupujete na prověřených shopech je dobírka jen drahou zbytečností. Jakmile jsou shopy které požadují platbu předem na účet, zavání to podvodem. Málem jsem z podvodného eshopu koupil pračku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik  |  11. 03. 2021 17:53

Co presne znamena "nakupuji" v tuty statistice?Ja casto lezu na e-shopy z tabletu, obcas z mobilu, ale je to spis jen takove informativni prohlizeni.Finalni vyber produktu delam v 99 % pripadu na PC a neni to kvuli tomu, ze je to PC, ale proto ze tam mam velke monitory, kde se da snadno porovnat vic produktu vedle sebe a celkova prehlednost je nesrovnatelne vetsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.P  |  11. 03. 2021 18:52

No nevim, takhle se dobrovolne mucit. Mobil mam predevsim na neodkladnou komunikaci v mistech, kde nemam PC ci tablet. Doma by me nikdy nenapadlo neco sudlit na telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
_fx_  |  11. 03. 2021 19:06

Naprosto chápu. Už ani nepamatuju, kdy jsem něco kupoval jinak než přes mobil. Jinak u velkých a prověřených e-shopů obvykle platím předem kartou, u ostatních vede dobírka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pan.nikdo  |  11. 03. 2021 21:30

Dobírka OK
Platba kartou OK
!!! Nikdy neplaťte převodem!!! Nemáte žádné práva na vymáhání!!!
V prosinci jsem převodem poslal 20k na bestcena.cz za pixel 5. E-shop zkrachoval ( v minulosti jsem v obchodu udělal obrat za X10 tisíc tak jsem byl důvěřivý)
Poslané peníze převodem jsou prostě v čudu. Platit to kartou online tak mám 20k zpět. Ale jakmile pošlete peníze převodem a něco se stane jste v čudu.
Tiď má zkušenost za 20k ohledně převodu. Dejte si na to pozor!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mobil_Mobil  |  11. 03. 2021 22:07

To je sice všechno pěkné ale pořád mají prodejci co dohánět. Někteří stále chtějí vědět kde bydlíte, jakou máte velikost bod, kolik máte dětí a podobně. Nebo dokonce registraci. Přitom pro osobní vyzvednutí stačí mail případně ještě telefon.
A informace ty jsou taky mizerné. Dozvíte se spoustu věcí o kosmických technologiích, o zářivých barvách, Vaších úžasných pocitech, ale o samotném produktu skoro nic. Například k čemu ta věc vůbec je? Je napájená z tužkových baterii nebo ze sítě? U oblečení chybí složení, velikostní tabulka. A u věcí na hory hmotnost produktu.
(Ale co všichni prodejci umí perfektně je si stěžovat na Covid)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor