E-ink tablety budou čím dál běžnější. Třetí generace barevného displeje výrazně zrychlila překreslování

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 22

Názory k článku

28. 04. 2022 14:51

Ani bych netrval na barvě, monochromatický e-ink displej rychle se překreslující bych bral všemi deseti jak u mobilu, tak u hodinek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2022 13:40

Hlavni problem ted neni rychlost vykreslovani. Hlavni problem jsou ty nepouzitelne barvy. To je treba resit jako prvni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2022 07:30

Pochopitelně je tam chyba, má to být za sekundu. 3x za sekundu je žalostně málo, ale na co? Na filmy. Na textové stránky je to až až. A protože u telefonu žere nejvíc energie displej, asi by se telefon s týdenní výdrží prodával, i když na sledování filmů a videí by nebyl. Spíš to ale bude vhodné na čtečky knih, nebo na nějaké informační displeje u zařízení napájených třeba z fotopanelů. I když myslím, že dnešní moderní LCD a LED displeje už mají taky menší spotřebu, u LCD bere nejvíc podsvětlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2022 00:30

Hm... jestli se bude používání e-inku rozšiřovat stejným tempem jako posledních dvacet let, tak už se nejspíš nedožiju doby, kdy bych se se zařízením s e-inkem potkal častěji než jednou do roka. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 04. 2022 20:03

Už konečně někdo udělejte laptop s e-ink displayem, který bych si mohl brát na záhrádku na sluníčko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 04. 2022 17:31

Tak rovnou bych zapomněl že někdo letos přinese koncový produkt s Gallery.
U PocketBooku možná bude reálná nějaká barevná čtečka s Kaleido 3 snad ve velikosti 10" nebo nástupce první barevné 6".Na Gallery si počkáme v dostupné kategorii roky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 04. 2022 15:35

Souhlas s clankem. 3x za minutu je zalostne malo. 60x u displeje je fajn, ale, v podstate, pro bezny mobil a jednoduche app by stacilo tak 6x.
Podsvetleni by v podstate slo resit jakousi odrazovou plochou (treba super bilou) za nebo vedle pixelu nebo sklenenymi vlakny z okolniho svetla. Mobil obvykle drzite uprostred, takze cast horni a dolni pulky zadni strany je osvetlena. Nebo lezi na stole a pak se da tahat svetlo z ramecku. Cili, mobil by mohl mit takovy jakysi pruhledny ramecek z jakesi folie nebo vlaken.
A nebo by slo za zobrazovanou plochu dat extra bilou plochu. Mohlo by to byt malo. A nebo prilis. Prilis by bylo lepsi, to by slo pak dat dopredu zatmivani jako u bryli :)
Kazdopadne, kdyz se k tomu prida arm / risc procesor, ktere ted vyviji, tak by slo o super usporny displej. Pak by treba bylo zajimave udelat i programy super usporne, aby se pri prekreslovani menilo malo, treba jenom cast displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 04. 2022 19:02

Asi tam máte chybku: LCD určitě vykreslují obraz vícekrát než jen 60x za minutu :) 1 FPS by asi nikdo už dneska nezkousnul ani na telefonu za pár stovek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 04. 2022 18:59

"To je samozřejmě ještě stále žalostně málo, protože běžné telefony z LCD displeji dnes dokáží překreslit obraz minimálně 60× za minutu."Opravte si to, jednak je to za sekundu, druhá chybka je s LCD (nikoliv z LCD)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor