Ten EasyMobile je trošku divný operátor, když si za to nechává účtovat poplatky za volání na zelené linky, když z pevné je to zadarmo, nemyslíte ? U nás by mu nic neprošlo, protože ČTÚ by zasáhlo. Bezplatné zelené linky jsou přece od toho, že náklady za hovor nese volaná strana nikoliv volající.
Navíc mne trošku mrzí, že zjišťování kreditu se děje pomocí internetu. Takovému operátorovi, který nabízí zjišťování kreditu přes internet bych nedal ani chleba, vždyť, co je to za operátora, správný operátor ma nabízet několik druhů možnosti, jak si zjistit kredit. Takový operátor se mi zdá neseriózní.
A nebo třeba nákup kreditů prostřednictvím bankovních karet. On si jistě neuvědomuje, jak nakupovat zboží přes internet za bankovní kartu je velice nebezpečně citlivé, že údaje se někde ukládají a toho mohou zneužít internetoví hackeři.
Doufám, že Česko dá EasyMobilu sbohem a šáteček. Takového to operátora bych nechtěl mít.
A co se týče pevných linek i tam fungují virtuální operátoři. Například v některých evropských zemí funguje služba TELEDISCOUNT, například v Anglii jste na dovolené a chcete si levně zavolat, tak není nic jednodušího, než přistoupit k telefonní budce a vytočit speciální barevnou linku ( 15 penci za minutu, tolik stojí hovor do Česka na mobil ) a pak hovořit za zvýhodnění tarif. Nevýhodou je i to, že se platí i za to, pokud to ten na druhý straně nevezme.
Ale i u nás jsem to měli, jenom chvíli. Byla to přece známá služba " LEVNOTEL ", kdy firma nabízející službu využívala telek. infrastrukturu firmy Aliatel a člověk pak mohl odkudkoliv z pevný linky vytočit číslo 900 94 55 55 a mohl volat do zahraničí za 4,- Kč/min, jenomže ČTU to zarazil, protože prý porušovala firma LEVNOTEL číslovací plán.