Myslím, že kromě té originální poplatkové politiky, která je u vámi popisovaného řešení určitě lepší, je eBanka zas lepší ve vlastnostech účtu. Vše je on-line, otevřené či kryptované SMS o pohybech jsou směšná samozřejmost přičemž můžete nastavovat u různých typů transakcí různé podmínky apod. Zároveň existují různé jiné "vychytávky" - např. zamykání platební karty, inteligentní revolvingy, vedení účtu ve více měnách atd. u EBANKy vedete jeden účet, jehož podmnožinou je široké množství různých bankovních produktů a funkcí (termíňáky, revolvingy, inkasa, cizí měny, ZPS, úvěry, podílové fondy, atd., práce přes mobil, internet, PDA, soustavně dostupná celková historie, široké možnosti filtrů, používání vzorů, dokonalá bezpečnost a určitě jsem ještě na něco dalšího pozoruhodného, co by šlo uvést do tohoto seznamu, zapomněl....). Potíží ebanky je od počátku její existence to, že účet špatně prodává a figuruje na trhu s image drahé instituce. Toto je vina již jejích zakladatelů, kteří na jejím počátku stáli před volbou, zda být levnou bankou, která jde po velkém objemu klientů, či zda je lepší spoléhat na jistotu výše nastavených poplatků. A nikdo další neměl odvahu či sílu tuto filozofii radikálně revidovat. Ač už dnes bývalá drahota ebanky v reálu dávno není tak jednoznačná, pořád si tento vypálený cejch na prsou s sebou nese. A přitom jí v této vlastnosti ostatní v posledních dvou letech za mnohem menší pozornosti trhu čile dohání a v mnohých případech i předhání. Jen to dělají podstatně rafinovaněji - porovnáte-li, co vše dnes získáte např. za cenu internet bankingu u KB, ŽB či u ČS a co za podobnou cenu dostanete u ebanky, je to stále nebetyčný rozdíl ve prospěch ebanky. Ale lidé to obecně moc neznají, spíš baští tu trhem se nesoucí "imidžovku", nemají a nehledají skutečné srovnání a tak soudí spíš povrchně jen podle reklam a různých PR článků. Je věcí obchodních dovedností ebanky, zda se z tohoto zakletí dokáže nějakou podstatně radikálnější změnou obchodní politiky konečně vymanit. V zádech je kapitál nejsilnější české finanční skupiny, takže by neměl být problém se časem stát jednou z nejvýznamnějších bank na českém trhu. Mnoho hlasů z finančního světa stále silněji přitakává, že pokud tato banka nic zásadně nepokazí, má, s nynější dravou strategií a s ohledem na nastávající reálný nástup internetu v ČR a na zvyšující se všeobecnou počítačovou gramotnost obyvatelstva, velkou šanci tento cíl v následujících dvou-třech letech naplnit.