eBanka bude přístupná i z kapesních počítačů

Diskuze čtenářů k článku

Jooky  |  28. 02. 2003 14:28

Jede to i na Palmu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zzen  |  01. 03. 2003 15:08

Podle specifikaci by melo. Webovy prohlizec na Tungstenu umi jak ramce, tak SSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robo  |  28. 02. 2003 09:58

Zdravim citatelov,

je to nesporne dobra sluzba hlavne pre tych ktori potrebuju vidiet historiu platieb ako uvadza clanok. Pre jednorazove platby mi pride lacnejsie pouzitie mobilbankingu. A co sa tyka poplatkov, na SK mame stastie ze prvu cisto-internetovu banku spustil ako diviziu kamenny bankovy dom. www.eliot.sk - ma vacsinu sluzieb zadarmo, ucet som zalozil cez Net, veci prisli postou do vlastnych ruk, pouzivam cca 2 roky, denny limit debetnej PK dostatocny, akurat sa mi neuroci zostatok.. A naco aj, ked mam uctovne polozky zadarmo, a chodi mi tam iba vyplata? Bankomatov ma Tatrabanka u nas celkom dost.. Mobilbanking, info o kazdom pohybe okamzite smskou... Toto by mali zaviest aj u Vas..

Drzim palce a pekny den....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y  |  04. 03. 2003 17:46

Myslím, že kromě té originální poplatkové politiky, která je u vámi popisovaného řešení určitě lepší, je eBanka zas lepší ve vlastnostech účtu. Vše je on-line, otevřené či kryptované SMS o pohybech jsou směšná samozřejmost přičemž můžete nastavovat u různých typů transakcí různé podmínky apod. Zároveň existují různé jiné "vychytávky" - např. zamykání platební karty, inteligentní revolvingy, vedení účtu ve více měnách atd. u EBANKy vedete jeden účet, jehož podmnožinou je široké množství různých bankovních produktů a funkcí (termíňáky, revolvingy, inkasa, cizí měny, ZPS, úvěry, podílové fondy, atd., práce přes mobil, internet, PDA, soustavně dostupná celková historie, široké možnosti filtrů, používání vzorů, dokonalá bezpečnost a určitě jsem ještě na něco dalšího pozoruhodného, co by šlo uvést do tohoto seznamu, zapomněl....). Potíží ebanky je od počátku její existence to, že účet špatně prodává a figuruje na trhu s image drahé instituce. Toto je vina již jejích zakladatelů, kteří na jejím počátku stáli před volbou, zda být levnou bankou, která jde po velkém objemu klientů, či zda je lepší spoléhat na jistotu výše nastavených poplatků. A nikdo další neměl odvahu či sílu tuto filozofii radikálně revidovat. Ač už dnes bývalá drahota ebanky v reálu dávno není tak jednoznačná, pořád si tento vypálený cejch na prsou s sebou nese. A přitom jí v této vlastnosti ostatní v posledních dvou letech za mnohem menší pozornosti trhu čile dohání a v mnohých případech i předhání. Jen to dělají podstatně rafinovaněji - porovnáte-li, co vše dnes získáte např. za cenu internet bankingu u KB, ŽB či u ČS a co za podobnou cenu dostanete u ebanky, je to stále nebetyčný rozdíl ve prospěch ebanky. Ale lidé to obecně moc neznají, spíš baští tu trhem se nesoucí "imidžovku", nemají a nehledají skutečné srovnání a tak soudí spíš povrchně jen podle reklam a různých PR článků. Je věcí obchodních dovedností ebanky, zda se z tohoto zakletí dokáže nějakou podstatně radikálnější změnou obchodní politiky konečně vymanit. V zádech je kapitál nejsilnější české finanční skupiny, takže by neměl být problém se časem stát jednou z nejvýznamnějších bank na českém trhu. Mnoho hlasů z finančního světa stále silněji přitakává, že pokud tato banka nic zásadně nepokazí, má,  s nynější dravou strategií a s ohledem na nastávající reálný nástup internetu v ČR a na zvyšující se všeobecnou počítačovou gramotnost obyvatelstva,  velkou šanci tento cíl v následujících dvou-třech letech naplnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  28. 02. 2003 09:12

Mam jeden dotaz. Lze prijimat SMS pokud jsem pripojeny k inetu pres GPRS? (Myslim ve stejnem momentu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleq  |  28. 02. 2003 10:15

Na Ericsson T39 to funguje tak, ze kdyz jsem pripojen pres GPRS a leze SMS, tak se prenos pozastavi, zapipa SMS a prenos se zase obnovi (spojeni se nerozpoji, jen jakoby pauzne).

 

Aleq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  28. 02. 2003 10:32

Poku bude ono zařízení (PDA nebo MT) třídy B, to znamená, že při příjmu hovoru či SMS pouze "podrží" GPRS ,pak to bude v poho, ale pokud je třídy A, tak ti bud přijde ta SMS až po ukončení GPRS anebo ti to GPRS spadne...u hovoru, který přijmeš to GPRS spadne...

Třídy A jsou například ty XDA co prodává T-Mobile a Eurotel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  28. 02. 2003 13:29

A jak to bude u datoveho pripojeni - modem nebo HSCSD?

Jde mi o to, ze jestlize toto pripojeni spadne (nebo ho budu muset ukoncit, abych dostal sms s cislem), tak je to hodne nepohodlne

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  27. 02. 2003 12:56

Doufam, ze to pujde vyuzit i z PC pro prohlizece, ktere dosud nefungovaly.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleq  |  27. 02. 2003 12:52

To jsem se nacekal, ale jsem rad ze to uz bude.

Zkousel jsem i alternativni prohlizec na PocketPC - NetFront a ten na tom byl trosku lip nez PIE, ale stejne vysledek - nic. A pritom to je opravdu jen framama, NetFront uz umi i aplety.

 

Aleq

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josh  |  27. 02. 2003 20:28

ja mam sharp Zaurus a v nem prohlizec operu a konqueror (pod linuxem) bohuzel webova eBanka je na to moc narocna (i kdyz v konqueroru pod linuxem mi chodila) - taky sem mel problem s ramci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 02. 2003 09:47

Jsem rád, že Ebanka tento systém přizpůsobila i na PDA. Asi před 2 měsíci jsem chtěl vyzkoušet přístup k Ebance přes PDA (IPAQ 3850), ale prohlížeč mi ohlásil hlášku ve stylu "Sorry, ale více jak 10 rámů je na mně moc". Tak jsem zatelefonoval na infolinku a požádal je o to, aby předali žádos o předělání webu i pro PDA. Jak to vypadá, tak zareagovali celkem pružně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daemon  |  27. 02. 2003 10:10

...no vidis, jak te maji radi. Hele, tak tam zavolej jeste jednou a rekni jim, at snizi poplatky nebo at to delaji zadarmo.

Za dva tydny by to melo byt v suchu, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petos  |  25. 02. 2003 09:21

Super !!

Na drazsi provoz jsem si jiz zvykl. Ten komfort mi za to ale stoji. Jen doufam ze mi to pojede i na SE P800. To by byla proste bomba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Šilhavý  |  27. 02. 2003 11:14

Uprimne - pokud mate Sony Ericsson P800, o poplatky se asi prilis nezajimate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  28. 02. 2003 08:45

Co vite, treba se musel na koupi P800 zadluzit.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Fuk  |  25. 02. 2003 08:26

eBanka je záma svým velmi propracovaným systémem elektronického bankovnictví i velmi dobrými nápady, co ještě klientům nabídnout, aby si udržovala svůj vysoký náskok před ostatními bankovními domy v oblasti přímého bankovnictví. Bohužel, všechno něco stojí a tak normální klient začíná zvažovat, jestli mu ještě stojí za to platit vysoké měsíční i položkové poplatky a nebo se spokojit sice s průměrem, ale citelně levnějším. Mimo to, poplatky za některé služby jsou konstruovány tak, aby si banka zajistila svůj příjem bez ohledu na to, jak klient danou službu využívá. Typickým příkladem je např. Osobní úvěrová linka. Dalším, výrazně diskriminujícím faktorem je velmi řídká síť vlastních bankomatů, takže je klient nucen používat bankomaty jiných bank opět s výrazně vyšším poplatkem. Pak nezbývá, než uvažovat nad tím, jestli se mi přímé bankovnictví nejinovativnější banky ještě vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
národní umělec  |  25. 02. 2003 08:48

Nedá se než souhlasit. Jsem uživatelem Seznam účtu (v podstatě funkce jako e-banka) a pohoda je to obrovská. Je to ale vhodné jen na občasné platby na netu (ta internetová EC/MC tam vyjde na nějakých 150kč za rok). Ale používat to na všechny operace, co člověk potřebuje, je nevhodné - drahé.

Takže ze zoufálství stále trpím pod Poštovní spořitelnou, která se dosud nezmohla na nic jiného než zcela impotentní phonebanking (zjišťění aktuálního zůstatku telefonem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Šilhavý  |  27. 02. 2003 11:08

Platebni kartou prece muzete platit rovnou u obchodnika - zadarmo - a vyzvedavat hotovost v bankomatu tedy neni potreba. Ja osobne si vyzvedavam treba jen na vlak, protoze zde platit kartou nemohu (i když ČD v posledni dobe platebni terminaly uz zavadeji).

Mimochodem jde take o to, o jake sluzby stojite. Pokud chcete nejmodernejsi banku v Čechach, musite si priplatit - to je logicke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lopaťák  |  27. 02. 2003 20:29

a v hospodě platíte taky kartou? v mém případě si stačilo eBanku zkusit, posléze následovalo zrušení účtu. důvody? tu v místě žádný bankomat eBanky, tudíž každý výběr +25,- Kč. za co mohu eBanku pochválit je online systém plateb, většinou do několika minut byly převody z účtu provedeny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Šilhavý  |  28. 02. 2003 09:18

Do hospod temer nechodim a v kavarnach a restauracich platim kartou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bodik  |  03. 03. 2003 13:10

Já mám ten účet jen proto, abych ho mohl obsluhovat pěkně z domu. Teď se však vznořují další a další, takže ten účet asi zruším a zavedu si netbanku u Živnobanky, kde mám účet. Ale je fakt, že na eBanku jsem si dost zvykl a nevím, jak mi bude netBanka vyhovovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  03. 03. 2003 17:16

nejsem socka a 25 korun za výběr mně fakt nesere. a jestli tebe jo tak si chudák srát si život takovejma blbostma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Fuk  |  28. 02. 2003 08:26

Ono je to hezké, platit kartou v autobuse, když si jdete koupit 3 rohlíky a 10 deka salámu na svačinu nebo v kině či ve stánku s novinami. Mimo to přibližně polovina velkých obchodních domů neakceptuje žádné platební karty s oddůvodněním, že je to pro ně nevýhodné (vysoké poplatky bankám). A v řadě obchodů mají tak pomalé terminály (vysoká cena pevných linek), že než zaplatíte, stojí za vámi fronta, která dává hlasitě najevo svou nelibost nad čekáním. Fakt je, že v naší republice není vytvořena situace pro masové využití bezhotovostních plateb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  27. 02. 2003 13:09

Dovolim si nesouhlasit. Pokud Osobni uverovou linku nemate (a tedy ji nevyuzivate), tak za ni neplatite. A pokud ji mate, ale presto nevyuzivate, je to vas problem. Ty penize jsou pro vas pripraveny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Biermann  |  27. 02. 2003 13:45

No jo, jenze tim jak je osobni uverova linka konstruovana, tak uplne popira podstatu kontokorentnich uveru, ktere maji slouzit jen k docasnemu uzivani penez z nich. Nebo si myslite, ze normalni clovek bude zit stale treba s -20000 na uctu pri 13% uroku? Tomu bych se dost vidil. Osobni uverova linka by mela byt pomoc, pokud nahodou nemate dostatek vlastnich penez a potrebujete neco koupit, ale ne na to, abyste ji mel neustale vyzdimanou na maximum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  27. 02. 2003 13:56

Myslim, ze OUL je spise ekvivalentni kreditni karte, nez klasickemu kontokorentu. A holt platis za pohodli, bud plat a nebo jdi jinam. Ja uz jsem nekolikrat taky premyslel o zmene, ale vzdycky kdyz jsem se podival okolo, zadna banka mi tento komfort nenabidla. Co se tyce poplatku, jsou vysoke, ale i jine banky jsou jiz docela drahe, a usetrit treba 100,- mesicne, to mi za to nestoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  27. 02. 2003 13:58

Jo, jedna vec me vadi hodne. Pouzivam stale klasicky osobni klic a ucet mam v EB uplne od jejiho startu (05/98 myslim). Ze zacatku to bylo OK, neplatil jsem za klic nic (pry stoji asi 2000,-) a po 3 letech zadarmo mi ho kdyz uz se jim musel na poplatcich davno zaplatit zacal uctovat. To mi prijde opravdu divne zpoplatnit ho po takove dobe. Kdyby to bylo hned od zacatku, nereknu ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  27. 02. 2003 14:32

A víte o možnostech mobilního klíče, který sníží Váš poplatek za vedení účtu o 89 korun a rozšíří možnosti přístupu k Vašemu účtu? Přímo z mobilu pak budete moct zadávat příkazy k úhradě, zjištovat zůstatky a pohyby na účtu, zakládat termínované vklady případně zamknout a odemknout Vaši platební kartu. Zeptejte se svého osboního bankéře na další možnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  27. 02. 2003 16:53

O MK samozrejme vim. Ale za prve se nechci vazat na mobil a za druhe z jistych duvodu nemohu mit na mobilu GSM banking, takze OK je pro me jedina volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  27. 02. 2003 21:28

Potom popřemýšlejte také o internetovém klíči. Za dvě stovky ročně to je pro mě osobně nejlepší varianta ze všech tří, které eBanka nabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajťák  |  28. 02. 2003 08:17

Mám velmi přesné a podrobné informace o vývoji produktu OÚL. Bylo třeba vymyslet úvěr, kde po prvotním prověření bonity klienta bude velmi snadné opakované poskytování úvěru bez zbytečného papaírování. Uvažovalo se o kontokorentu, ale zvítězila varianta OÚL, která je z hlediska implemetace i údržby náročnější než kontokorent. Hlavním důvodem byly vyšší poplatky, tedy aby si banka přišla na své.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  04. 03. 2003 17:08

Kontokorent bude brzy také, plánuje se to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  25. 02. 2003 07:20

Je to super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor