Elektronická evidence tržeb vydělá operátorům balík

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 118

Názory k článku

avatar
24. 02. 2016 01:02

přišel čas koupit akcie mobilních operátoru?
nebo jsem tuto příležitost promeškal?
akcie Vodafone už stouply?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2015 22:19

Stejně tohle nic nevyřeší. Stát neumí hospodařit, tak proč platit daně?
(Důkazy o mrhání jsou veřejné, stačí se projít po ulici nebo rozhlédnout se po státních budovách.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 07. 2015 11:53

Zavede se EET, nemálo podnikatelů se na to vykašle a půjdou na pracák. Stát za ně bude platit SZP, a navíc ještě podporu... To stejné jejich zaměstnanci.
Vono se to koblihovému ootovi ukazuje v Praze ve studiu. Ale v reálu to znamená tak 500 měsíčně navíc za připojení k netu, který vlastně není potřeba, potom nějaký zařízení který mě připojí atd atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2015 21:04

Každýmu debilovi, co toho slovenskýho fízla volil přeju genitální bradavice a chlamydie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2015 19:20

EET je věc, naprosto odporující logickému chápání. Jako stát máme velmi vysokou byrokracii a výdaje, které budeme ještě zvyšovat pomocí HW, lidí poskakujících kolem něj (testerů, údržba sw), tato údržba bude stát zřejmě stejně tolik, kolik se vybere, ale i kdyby se vybralo o trochu více, tak to nevyváží hlavní problém: zavření krámu drobných živnostníků (zejména těch starších a z vesnic, kteří se s tím nebudou chtít zatěžovat a také těch co vydělávají sotva na své přežití [ať už šedou ekonomikou nebo legálně]).Nelogické mě přijde inspirovat ze země s extrémně vysokou šedou ekonomikou, která je, jak psal ekonom Lukáš Kovanda, čtverkařem. Z té si Česko, které je v této disciplíně dvojkařem, snaží dotáhnout Švýcarsko, které je jedničkářem, za pomocí prostředků čtverkaře. Z dostupných zdrojů víme, že i bez EET dokáže Česká republika snižovat podíl šedé ekonomiky (existují seriózní zdroje), stejně tak víme, že EET v Chorvatsku nepomohlo k lepším výběrům daním (také existují seriózní zdroje).Prosím, inspirujme se od Švýcarska a snižme daňovou zátěž a výdajovou stránku rozpočtu (např. odebráním dotací, snižováním byrokracie, ...) a nevymýšlejme nesmysly, které má pouze Chorvatsko a které pomůžou opět velkým hráčům na trhu, kterým ubyde konkurence a budou tak moc nasadit vyšší ceny. Doplatíme na to všichni.Taky prosím, aby pan Babiš změnil rétoriku, kterou oblbuje velmi slabomyslné lidi (např. Harper) a přestal říkat, že každý, kdo je proti EET je zloděj. Není pravda, protože v tom případě by bylo zhruba 60% lidí (z průzkumů) zloději, což by nám ve finále dalo nejvyšší šedou ekonomiku z celého světa s přehledem.Zaměřte se na své dotace Agrofertu a nechte slušné lidi pracovat, děkuji. Na druhou stranu stát je jen společenství lidí, takže je jen tak silný, jak je chytrá nadpoloviční většina lidí účastních se voleb. Vše co dostaneme, si zasloužíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 07. 2015 17:59

Chudáčči čeští operátoři, určitě se mají velice špatně............. http://albafos.wbs.cz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2015 15:23

Tak ze budou drobni zlodejicci pistet jako podsvincata na porazce bylo jasne. Snad se to ale podari zavest do praxe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2015 15:21

Tak je temer jiste ze tak 70% vecerek a malych hospod na vesnicich krachne . Ti prezivaji ciste jenom diky neplaceni vseho a tohle jim jeste prinese naklad 1000 mesicne . Navic to vyzene male zemedelce z vesnic , a dovoli agrofertu uplnou kontrolu zemedelske pudy v Cr . No budoucnost neni ruzova . Snad rozpad EU z duvodu imigrace udela nejakou cistku i v CR a ty sibenice vyuzijeme .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2015 12:55

Osobně si myslím, že jde jen o zbytečnou zátěž systému, investice do zařízení, snaha kontrolovat naprosto všechno a přitom nejvíc peněz protéká právě na nejvyšších místech.. Zajímavý článek jsem našla na stránkách daňového poradce: http://www.dane-bily.cz/elektronicka-evidence-trzeb/...
Když už to člověk musí dělat, aspoň je dobré poradit se s šikovným poradcem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2015 11:09

jestli bude vláda co k čemu, tak donutí operárory to nabízet cca zadarmo - klidně jen jako připojení jen na ten jeden server na jeden port. není k tomu vůbec potřeba internet (we smyslu mail web, ...) a přenos těch dat bude maximálně megabity měsíčně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 07. 2015 10:57

Tak že na tom vydělají hlavně banky, mobilní operátoři a výrobci tiskáren, to bylo jasné již od začátku. My pak budeme platit stovky měsíčně za to, abychom státu suplovali jeho neschopnost výběru daní. A jak řekla ta kráva z MF Hornochová, která mnohokrát v debatách dokázala, jak moc je mimo realitu a že vůbec netuší, jako drobný živnostník funguje, budou mít krásný přehled o tom, jak kdo hezky funguje a v případě výkyvu tam mohou poslat kontrolu.Přeloženo do lidštiny - začne se Ti dařit, přijde kontrola, nebude se Ti dařit - přijde kontrola. S humornou nadsázkou pak mžeme ještě dodat, že když se všem bude dařit stejně - přijde kontrola s podezřením na kartel.A ti, co si užívají jistot zaměstnaneckého poměru (čímž ho nijak neznevažuji, protože i zaměstnanci jsou potřeba - nemůžeme všichni dělat jako OSVČ) a netuší, jak takový člověk musí fungovat a mají pocit, že si všechno dáváme do nákladů, neplatíme daně a kdo je proti EET, je automaticky zloděj (tak to prezentuje AB), by si měli uvědomit, že OSVČ musí na rozdíl od zaměstnanců umět x dalších činností a že další buzerace (která navíc něco stojí) akorát odkrajuje čas od samotné práce.Hlavně, že tímhle řešíme skvělých 7 % nedoplatků na DPH z celého balíku více jak 100 miliard podvodů. Ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2015 22:54

Kdyby radši zveřejnil seznam firem, kterým Kalousek odpustil daně v částce přes 30 milliard. To bylo keců na těch jeho happeningách, jak to všechno vypustí na světlo světa. Ve finále zřejmě zjistil, že může dělat to samé u svých firem a nikdo se to nedozví. Další lhář nic víc.Jinak OSVČ jsem byl 8 let a platil jsem vše podle zákona, vedl jsem si faktury, výdaje atd.. Když jsem si musel koupit auto to byl výdaj, ale tohle ? To je k smíchu. Když ČSSD zavedla minimální odvod 10 tisíc, tak to byla daleko větší částka a nakonec to všichni zaplatili. Kdo to měl jen tak na oko, tak živnost přerušil. Většina ale stejně znova začala. S čím souhlasím je ten zkorumpovaný stát.. platit něco státu se mi naprosto příčí i jako zaměstnanec a že to pár set tisíc ročně je. Když vidím, jak to všechno nefunguje, všude člověk na něco čeká. Soudy jsou tu jenom pro srandu, buzeraci běžných lidí a exekutory. Stát si neustále dává nějaké pokuty, ale ten co je pod to podepsaný a měl by být zodpovědný ještě nikdy nic platit nemusel a sedět taky nešel. Úředníci kdyby měli nějakou zodpovědnost, tak by všechno trvalo 10x tolik času, protože kdo nic nedělá nic nezkazí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2015 22:13

AT UZ TO KONECNE JE ZAVEDENY vzdyt se krade uplne vsude, videli jste nekdy poctivyho remeslnika, cisnika, trhovce, ukrajince ? ukaz mi ICO nebo danove priznani - -
,,HIHIHI Ň neumi šešky..nerosumim hihi "at uz to je akorat at udela babis neco co je jinde - tj ze by kazdy clovek mel narok na obyceny bankovni ucet a 1 debetni kartu bez jakehokoliv poplatku, to same s nejakym levnym tarifem na mobila s zakladnim balickem dat, rekneme za 100 kc, naridit to zakonem a naopak dat slevu na nakup chytrych pocitacek a snizit za 2 roky hladinu DPH o 5 bodu
a lidem co prodavaji soukrome, napr pres net, do 100 000 Kc tak je kompletne vyclenit z podavani priznani, vyclenit z plateb DPH a z vymeru dane, kompletne
jako je to v Chorvatsku, bylo to 83 tisic Kc a nyni je ta hladina 250 000 Kc zhruba, tak u nas by se mohlo 100 000 at nejaky studentik co sestavuje pc, nebo na aukru proda par tricek, neni zbytecne buzerovanej ceskejma urednickama, kdyz se to rozumne nastavi tak lidi nebudou mit duvod lhat a podvadet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 22:05

Bude-li mit jedna strana /odesilatel/ zak. povinnost pripojeni k inetu, pak druha strana musi mit zak. povinnost obdobnou, tedy takove spojeni cinit. To jsem zvedav jak to bude osetreno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2015 17:59

tomuhle tematu moc nerozumim, ale jediny co Vam povim je ze HUAWEI JEDE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2015 15:54

Co tady řešíte? Tohle svinstvo nebylo schváleno a taky nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2015 12:55

Člověk, který nepodnikal vidí jen to, co se mu hodí. Co mu naservíruje TV Nova za zvuků tklivých melodií. Pracoval jsem dost dlouho jako zaměstnanec, dost dlouho jako OSVČ a nikdy bych se nenavážel do jedné nebo druhé skupiny jako celku. Je hromada flákačů zaměstnanců a hromada podvodníků podnikatelů a na druhou stranu je hromada pracovitých zaměstnanců a hromada podnikatelů co odvedou podle zákona to co mají.
Každopádně dost často se setkávám s tím, že mí bývalí kolegové nemají naprosto páru, jak podnikání funguje a operují s argumenty servírovanými médii. Pak jsou dost překvapeni, že tomu může být i jinak. Pro ty, co si myslí, že podnikání je jen o zatajování příjmů a nočním počítání načerno vydělaných peněz, nemučte se, netrapte se, nešiťte sebe ani své rodiny. Vykašlete se na nespravedlivé postavení v závislé činnosti, zajděte na úřad nahlásit živnost a hurá drtit první milion nezdaněného výnosu. Přece nikdo nebude hlupák, když je to taková sranda se o sebe sám postarat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 10:20

Takže Agrofert si koupí nějakého operátora?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2015 10:02

Aneb Babišova čím dál úspěšnější snaha o likvidaci drobných živnostníků, pro které jsou například tyhle pokladny mnohdy likvidační. Znám kolem sebe hned několik takových drobných podnikatelů a všichni shodně říkají, že jakmile pokladny začnou, zabalí to, popřípadě pojedou načerno jak jen to půjde. Můj názor se z většiny ztotožňuje s Truestory. Čím více represí a vyšších poplatků na podnikatele vláda uvalí, tím více lidí to bude více "ojebávat" kde se dá. "Nepodnikatelé" to mnohdy nepochopí a budou nadávat (hlavně, že mají na co), ale tak to prostě je.
Začnu podnikat, ještě jsem nic nevydělal a už musím platit dovody, to je cca čtyřka, no dobře, to ještě chápu. Vydělám něco navíc, zaplatím daň, nakupuji materiál, zaplatím daň, nájem prostor = daň, jezdím autem - to je hned několik daní, a když už mi z toho všeho něco zbude, jdu si koupit něco k jídlu, zaplatím DPH, takže v důsledku z toho, co vydělám, mám reálně pod 40% (pokud si vezmete papír a tužku, nutně musíte dojít k podobnému číslu). Čím dál víc se dostáváme do totalitního státu, vláda a orgány mají čím dál lepší přehled o každém našem kroku, o každé vydělané/utracené koruně, kde, jak, za co, skoro o všem existují záznamy a pro tento lepší přehled ještě chtějí zrušit papírové peníze, aby zaplnili zbývající bílá místa. Kdekdo (ještě pořád!?) nadává na komunisty, no o kolik je to teď lepší než za totality?? Moc mi to nepřijde. Uniformita, šikana a postupné ubírání svobod.Ale co dělat? Volby vůbec nic neřeší, žehrání na téma "však jste si je sami zvolili" je k ničemu, hlas pro jinou stranu by bylo se stejným výsledkem, popřípadě se zlem v jiné podobě.
Vzdát se občanství? Vycestovat? Možná, všichni ale víte, že to není tak snadné, rodina, vazby, zázemí, to vše nás tu drží, nebo alespoň natolik, že se někdy chceme vrátit. Na druhou stranu mě posledních cca deset let utvrzuje v názoru, že tady líp nebude.Ignoranti, kteří se tu ohánějí bankovními účty zdarma a podobně, zcela nechápou všechny důsledky probíhajících změn. To, že si neuvědomují už jen tu malou drobnost, že je bezhotovostní platby sice nic nestojí, ale daný podnikatel zaplatí bance cca 2-3% z každé platby (další procenta z výdělku dolů), to je jen špička ledovce. Jen si představte (kromě absolutní kontroly státem), jak se tato data dají využít, kolik různých využití to má, statistiky, přehledy, cílení nabídky a potažmo reklam, opět jen okraj problematiky). Za chvíli bude vešký oběžný kapitál v rukách těch největších firem, ideálně nadnárodních (to je pak pro stát paráda, když zisky putují ze země ven) a stát se bude divit, že míň vydělává na daních, tak co pak, zase je zvedne? Aby ti vymaštěnci konečně pochopili jednoduchou analogii, že když málo prodávám, je nesmysl zdražit, aby se to jako vyrovnalo??Ne, nejsem paranoidní, jen se snažím přemýšlet dopředu. Chtěl bych být ignorant, moc bych chtěl, nemusel bych pak být naštvaný a zhnusený tímhle státem, který (bohužel) stále nazývám domovem. Mohl bych nadávat u piva a být spokojený sám se sebou. Ale nejde to, třeba budu mít ještě někdy děti a když vidím, do čeho bych je přivedl, je mi velmi, velmi smutno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
06. 07. 2015 09:37

Já si myslím, že 1/2 živnostníků na podnikání hodí bobek :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 09:21

Nymyslim si, ze je mnoho provozovan, kde nemaji zadne pripojeni k internetu. A tech par to nevytrhne. Nicmene s eet souhlasim, prestoze jsem podnikatel, protoze nevidim duvod, proc by nejaka skupina podnikatelu dane platit mela a nektera ne (predevsim provozovatele restauraci atd)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 09:06

Především v ČR je to nastavené tak, že podnikat 100% legálně, všechno přiznat, všechno dodržovat atd. se prostě NEDÁ.Všechny úspěšné firmy tady začínaly tak, že jestli teď dodržují vše, tak se k tomu propracovaly postupně a ke 100% legálnosti se dostaly až při točení stovek milionů a miliard, kdy si to mohly dovolit.Proto taky v ČR, na rozdíl od USA, se "začátkem podnikání" moc nikdo nechlubí, rozhodně o tom nepíše knihy a jenom se modlí, aby se na "všechny ty poděly" rychle zapomnělo.Administrativní a legislativní zatížení podnikatelů je obrovské a pokud někdo začíná podnikat, nelze předpokládat, že si bude platit na plný úvazek minimálně vysoce kvalifikovanou účetní (na tohle nějaká fakturantka vážně nestačí) a k tomu ještě právníka - zvlášť, pokud chce nakupovat nebo prodávat do a ze zahraničí, tak se bez něj neobejde.Takže má pak takový podnikatel dvě možnosti - buď se na to vykašlat a nepodnikat nebo se vykašlat na některé zákony a doufat, že se na to nepřijde nebo to nebude moc velký průšvih.Proč to tak stát má? Jednoduše proto, aby PODNIKATEL automaticky znamenalo ZLOČINEC, protože zákony jsou nastavené tak, že minimálně všichni malí podnikatelé by buď museli vyhlásit konec nebo porušovat zákon.Stát chce mít z lidí ovce, kde budou pouze zaměstnanci v obrovských podnicích, pracující za almužny a celé to bude patřit pár vyvoleným, kteří budou rozhodovat úplně o všem.
Jsou státy, kde začít podnikat znamená on-line zaplatit registrační poplatek v řádu jednotek USD, mailem Vám přijde něco jako IČO a tím to končí. Na konci roku pak jen vyplníte opět on-line velice jednoduchý formulář, pošlete oproti ČR minimální daně a nikdo po vás nic dál nechce.Je známá věc, že když nastavíte MEGA DANĚ - jako jsou v EU a v ČR, tak jich vyberete méně, protože hodně lidí se pak už na to vykašle, další je budou nepřiznávat atd. Pokud nastavíte malé daně, tak nikomu nestojí problémy za to, aby tu malou daň neodvedl, zrovna tak nikomu malé daňové zatížení není překážkou pro to, aby se na business vykašlal a tak se na daních v absolutní hodnotě vybere mnohem více!!!Je to stejný efekt jako když filmový průmysl prodával DVD za množství stokorun, někdy to šlo dokonce nad tisíc a divili se, že nic neprodají a přijmy jsou malé. Pak začaly "levná DVD", která stála pár desetikorun, ale prodaly se jich miliony a distributoři koukali, že prodejní místo s levnými plackami za desetikoruny má větší zisk než když tam prodávají disky za pětiskovky :).Navíc základní idea republiky a demokracie je ta, že stát tady má být PRO OBČANY, ne občani pro stát. U nás je to úplně převrácené na hlavu... Lidi nemají prachy, bydlí nuzně... A největší prachy má státní aparát, který sídlí v luxusních palácích a rezidencích . Tohle opravdu není zrovna Sokratovská představa "demokracie"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 07:29

Typicka mobilmania, operatori si pravdepodobne prijdou na nejake drobne navic oproti stavajicimu stavu, ale tady uz je z toho balik penez.
---
Jinak ale predevsim moznost i u malych zivnostnicku zaplatit bezkontakni platebni kartou by byla prijemna. Ted do malych obchodu uz skoro nechodim, protoze sebou netaham hotovost a chci platit kartou a to nejlepe bezkontaktne. Je to nejpohodlnejsi.
---
Vubec at stat zrusi papirove (kovove) penize uplne, da kazdemu kdo uz nema kartu a at se plati jen elektronicky, podnikatelum to zjednodusi zivot, bankam to zjednodusi zivot, lidem to zjednosusi platby a stat na tom pomerne dost usetri. Vyhraji teda vsichni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 07:11

Stát nejvíc ždímají státní zaměstnanci kteří vlastně nic nevyrábějí. Na 2700000 vyrábějicích je 2300000 státních zaměstnanců. Ostatní jsou děti,důchodci,věznění a netáhla. Naházejte klacky podnikatelům pod nohy a jsme druhé Řecko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 07. 2015 06:06

Tak aspon konecne nejakej HW reseni pro EET.
Kdyz vidim, jak se podnikatele brani schvaleni EET, tak se smeji. Jen at to schvali, aspon se ukaze, kdo okrada stat a tim i vlastne nas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor