Přesně tak! V podstatě jakmile mám z pohledu českého uživatele jakoukoliv konektivitu (třeba i přes StarLink) už nevidím nějakou extra nutnost používat pak "Starlinkovou VoIP" oproti například českému Odoriku.Tohle bylo běžné spíš v době pozdních devadesátek a krátce po roce 2000, kdy nebylo tolik komerčních, levných a "zdarma" poskytovatelů služeb, že si člověk zaplatil konektivitu a od operátora dostal například dvě e-mailové schránky, právě nějaký základní VoIP účet, případně pár desítek MB pro hosting na "webovou vizitku".Speciálně kvůli těm e-mailům si pak velcí operátoři drželi business zákazníky, kteří nechtěli odchodem "přijít o e-mail".V dnešní době ale bývá zvykem, že uživatel si opravdu platí pouze konektivitu a veškeré on-line služby jako e-mail, hosting, VoIP atd. už si řeší sólo. Osobně to doporučuji, protože pak se operátor velmi snadno mění a ani technicky nemůže dělat nějaké "překvapení" jako že zapomenete zaplatit fakturu za připojení, tak típne i e-mail a podobně... 