Video | Týden Živě
Emoji už dáno není výhradní doménou teenageru. Rozšířená nabídka emotikon pronikla do sociálních sítí a instantních komunikátoru a stal se z ní fenomén. I v nejvyšších patrech Googlu se dnes řeší, jak má být namalované pivo, nebo hamburger.
Témata článku: Video, Emotikony, Týden Živě, Sociální síť, Bit, Zákon fyziky, Hamburger, Zákon, Pop, Rozšířená nabídka, Nedílná součást, Nejvyšší patro, Barevný obrázek, Zdražující mobil, Pivo, EMO, Instantní komunikátor, Zak, Bitva, Fenomén, Emoji, Fyzika
Filip Kůžel | 181
Jan Láska | 2
Jan Láska | 19
Martin Chroust | 38
Adam Kos | 9
Jan Láska | 10
Filip Kůžel | 50
Filip Kůžel | 66
Filip Kůžel | 15
** Kauza Ulož.to a proč my dva už (moc) newarezíme ** Windows 10X existují, ale nabízí se otázka proč ** Nissan ukázal vizi kanceláře v podobě karavanu
Jakub Čížek, Vladislav Kluska | 28