Eurotel a T-Mobile rozdávají tisíce volných minut zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Rada.K  |  28. 08. 2005 15:01

Ta akce T-Mobilu mi přijde ve stylu: aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Volné minuty do vlastní sítě je skoro nic nestojí a oni můžou dělat reklamy ve kterých budou hlásat, že dávají tisíce volných minut. Využitelnost pro zákazníka je dle mého minimální. Tři měsíce může viset na telefonu a volat do TMO. To je teda přínos...Zbylých 21 měsíců nedostane nic. Navíc ty volné minuty jsou jistě až po provolání minut z paušálu a tak nebude zákazník moci ten balík volných minut využívat dokonce ani plné tři měsíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman Svoboda  |  27. 08. 2005 17:14

Přidávám se k ostatním nespokojeným zákazníkům Eurotelu. Jsme jedna větší firma na jižní Moravě. Jsme bohužel zákazníky Eurotelu. Poslední dobou se v naší firmě s Eurotelem nedá vůbec dovolat a signál se ztrácí. Po mnoha reklamacích na Eurotelu dostáváme jen chabou odpověď typu - Vážený zákazníku, signál ve Vaší obci je skutečně nedostačující - o problému Eurotel ví, ale bohužel se zatím nechystá náprava, příjměte naši omluvu Váš Eurotel. No děkuju pěkně teda, takové služby, fůj!!!!Nevím jak Vy, ale každý den se modlím ať už jsou přenositelná čísla a hurá k T-mobile, nebo Oskaru. Známej má Oskara a je nesmírně spokojen (každej rok má nejnovější telefon za pac a za pusu) Ach jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  26. 08. 2005 13:16

Prosím, prosím já chci něco zadarmo. Dám Vám zako klidně litr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejvid  |  26. 08. 2005 11:20

Co tak sleduju ty jejich tzv. akce, tak se všechno točí jenom kolem nových zákazníků.Ty současní (alespoň u Eurotelu) jakoby neexistovali..
To je teda přístup...... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  26. 08. 2005 10:12

Nevím, nevím, ale zdá se mi, že někdo neumí číst.  Ano, Erotel bonus nabízí jen novým zákazníkům, ale T-Mobile akci chystá pro stávající zákazníky. Sice jen pro vyšší tarify, což mně trošku kalí radost, ale je to konečně péče o věrné klienty, ne jen honba za novými aktivacemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 08. 2005 10:15

Taky jsem si rikal, ze je nekdo slepy Viz. "Akce bude zřejmě určena jen stávajícím zákazníkům, kteří prodlouží svoji smlouvu na dobu určitou"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nekdo  |  26. 08. 2005 19:23

ale ona MM nema uplne kompletni informace o te akci TM.. aono je to trochu jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 08. 2005 19:43

Co je jinak? Dnes se ke mně dostaly další, už oficiálnější informace, a nenašel jsem nic nového. Snad jen, že podobná akce bude platit i pro nové zákazníky, ale pouze pro firmy. Ty budou mít na provolání desetinásobku šest měsíců. My ale píšeme hlavně pro fyzické osoby, tak jsme to už do článku nedoplňovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nekdo  |  26. 08. 2005 19:56

myslím, že stojí za to zmiňovat úplné informace, i když jsou pro určitou cílovou skupinu
uvědomte si Marku, že děláte i anketu o operátora roku a pokud od vás dostávají čtenáři jen kusé informace, strácí objektivitu při hlasování... ale kdo je tu objektivní, když se tu hádáme o tom, který operátor je lepší a napádáme názory druhých
navrhuji při příští anketě udělat výcuc toho, co který OP za celý rok nabídnul... máte námět na min. 3 články

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 26. 08. 2005 23:48

Jenže kvůli informacím, které se nečtou, potom rychle utečou články a bleskovky, co jsou zajímavé pro většinu. Musíme vybírat, co vydáme, a někdy je to těžké. V případě akcí pro firemní zákazníky ale přistupujeme ke všem operátorům stejně, o krátkodobých nabídkách nepíšeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  26. 08. 2005 09:38

...se našim dvěma jedničkám vymstí. Jestli u Vodafone nebudou padlí na hlavu a něco nezvořou, tak myslím, že do tří měsíců od zavedení přenositelnosti čísel bude pořadí úplně jiné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polda cz  |  26. 08. 2005 09:56

Taky si myslím,že se čeká až první vystřílej prach,to vypadá,že letos budou prima Vánoce.Jenom v těch zvýhodněních a paušálech bude takovej hokej,že se vnich už asi nikdo nebude moct vyznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bp  |  26. 08. 2005 10:19

Návrh na přehledný paušál UNIVERZÁL:

150 Kč měsíčně
Minuta do vlastní sítě a na pevnou: 1 Kč
Minuta do sítí ostatních operátorů: 3 Kč
SMS do vlastní sítě: 0,50 Kč
SMS do cizí sítě: 1 Kč

Výběr ze tří možností v ceně paušálu:
1. NORMÁL - 30 min. volání a 30 SMS
nebo
2. ŽVANIL - 45 min. volání a 0 SMS
nebo
3. PISÁLEK - 0 min. volání a 200 SMS

Výhodou pro zákazníka by byly hezké ceny, výhodou pro operátora ziskovost v každé jednotlivé položce, výhodou pro regulátora, že by neměl co na práci a mohli by si vykládat pasiáns na PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  26. 08. 2005 18:40

Hezka UTOPIE, zvlast ty ceny za volani a SMS.
S tou ziskovosti bych to neprehanel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 08. 2005 14:52

Přenositelnost bude nejspíš o ničem. Bude tam několik bariér, mimo jiné i cena za přenos čísla, která má být prý až 3 000 Kč. Nedělám si iluze, že něco tady u nás co se mobilních operátorů týče bude v dohledné době nějak výhodné. Máme tady tři globální operátory, kteří nás budou dřít jak to jen jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  26. 08. 2005 08:40

Ano, ano. Je to tak - Eurotel už má zájem jen o nově aktivovaná čísla. My, stávající zákazníci, jsme na pokraji jejich zájmu. Dokonce až tak na pokraji, že i na infolinku se nedá dovolat, když to člověk potřebuje. Já mám od nich tři používané SIM karty (já, manželka a dcera) plus CDMA modem a celková měsíční faktura neklesne pod dva tisíce. Myslíte, že od nich dostanu něco navíc? Leda starosti. Od května mi od nich ještě nepřišla jediná správně vydaná faktura - buď tam chybí nějaké volné minuty, nebo tam mám aktivní službu, o kterou jsem nežádal atd. Zkrátka, pokaždé musím vytočit *11 a vysvětlovat infolince svou oprávněnou stížnost. Docela mě to u Eurotelu mrzí. Na druhou stranu, je to už jen pohůnek Českého Telecomu, takže můžu být nakonec rád, že si aspoň zavolám a zainternetuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim, radim  |  26. 08. 2005 09:59

Mi už Eurotel několik měsíců dluží několik tisíc a nemůžu to z nich dostat. Jsou to darebáci, kteří si nezaslouží být ani druzí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  26. 08. 2005 01:16

ješte do 31.8. je mozny ziskat 12*15 minut za aktivaci standartniho tarifu nebo (pokud sem to dobre pochopil) 12*30 minut k dotovanymu telfonu + aktivace urcitejch telefonu za 1 Kč
tady to je:
http://www.eurotel.cz/jnp/cz/services/specialOffers/cz-SpecialOffer-6hodin_volani.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  26. 08. 2005 00:47

Je to vazne bajecne videt, jak si T-Mobile a Eurotel predhaneji co to da. A Oskar vcelku nic. Hlavne mi mrzi, ze se vsichni snazi pritahnout NOVE zakazniky, ale aby se snazili si udrzet stavajaci... na to vubec nemysli.

To je preci polovina uspechu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  26. 08. 2005 00:55

Presne! Kdyz jsem cetl clanek, polozil jsem si stejnou otazku... Co Oskar? Asi Vodafone ceka, az se uplne zbavi toho jmena synonimujiciho finančně (ale i obecne) slabeho a ne moc vyhodneho operatora, ktery se neumi postarat ani o sve stavajici zakazniky a ktery ma takove problemy s uvadenim novych sluzeb a technologií, stejne, jako ma stale problemy s kvalitou site. Tak uz aby to bylo a snad nam i Vodafone predvede, jak se umi pekne konkurencne chovat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  26. 08. 2005 01:14

Vzdyt oskar hlasa taky hodinu denne na volani do vsech siti zdarma ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  26. 08. 2005 03:16

Ano, máš pravdu. Jenže to je jen pro nové zákazníky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Kozel  |  26. 08. 2005 07:04

Vážený pane, možná by stačilo si lépe přečíst podmínky každé promoakce a zjistil byste, že Oskar připravil tuto nabídku (hodina zdarma) i pro stávající zákazníky, ovšem s poplatkem aktivace 1190,- s DPH. Tudíž Váš příspěvek je dezinformující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lakyljuk  |  26. 08. 2005 08:35

Jo, zdarma za 1190 Kc, ty fakt bavis ... Asi jako ma Telecom volani zdarma, to se ti taky libi ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  26. 08. 2005 08:44

Takže hodina volání zdarma přijde na 100 Kč? Dobrá služba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  26. 08. 2005 08:45

Sorry, ona je to hodina denně, já myslel jedna hodina za měsíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  27. 08. 2005 02:37

Zavazovat se (jakémukoliv) operátorovi smlouvou na dva roky dopředu může snad jenom dement. Ví někdo, jak klesnou ceny služeb MO do roka? Co teprve za dva roky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  28. 08. 2005 13:09

Vy jste dement. Za zavázání se dostane zákazník levnější volání nebo levnější telefon, takže s největší pravděpodobností vydělá. Pokud klesnou ceny služeb jeho operátora, klesne cena za služby i jemu. Že je zavázaný nevadí. V nejhorším případě může od smlouvy odstoupit, často stačí doplatit rozdíl mezi cenou za dotovaný telefon a plnou cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  29. 08. 2005 05:02

Rád bych viděl, jak se někomu v praxi vyplatilo koupit "dotovaný" mobil a po započtení všech "aktivačních" poplatků a nutnosti neměnit režim po dobu dvou let (nehledě na prudce klesající ceny telefonů) byl na tom lépe, než někdo jiný, kdo se chová obezřetně...

Ale kdo chce kam... Ať si taky nese svou odpovědnost.
Za blbost se obvykle platí. U MO jenom penězi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  30. 08. 2005 11:24

Aktivační poplatek je u ET 113 Kč. Mobil+ je za korunu. Takhle obvykle vyjde telefon levněji než přes dotovanou aktivaci.
Jak nehledě na klesající ceny telefonů? Co to do toho pleteš? Když si koupím doťák za 5 tis. a plná cena je 10 tis., tak jsem zaplatil o 5 tis. méně. Lhostejno, zda za dva roky bude stát 6 tis. a nebo 2 tis. Jaký režim máš na mysli? MAX vs. standard, HIT vs. standard? U MAXu a HITu se taky upisuješ na dva roky...

Mně se dotovaný telefon jistě vyplatil. Většinou provolám jen volné minuty a tak bych moc neušetřil, pokud bych měl MAX tarif. Navíc vím, že volání a SMS mám drahé a tak se snažím nevykacávat se o kravinách, takže pravděpodobně zaplatím méně než kdybych měl volání levnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  26. 08. 2005 16:50

Tohle je takový dar nedar. Ono když člověk musí provolat tuhle hodinu "zdarma" v přesně určeném čase (který si zvolí zákazník sám) tak je to pro normálně volající nepoužitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
indigo  |  26. 08. 2005 08:34

Vy snad neumíte číst, u Eurotelu je to také jen pro nové zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  26. 08. 2005 12:59

jj, tak tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor