Ano, ano. Je to tak - Eurotel už má zájem jen o nově aktivovaná čísla. My, stávající zákazníci, jsme na pokraji jejich zájmu. Dokonce až tak na pokraji, že i na infolinku se nedá dovolat, když to člověk potřebuje. Já mám od nich tři používané SIM karty (já, manželka a dcera) plus CDMA modem a celková měsíční faktura neklesne pod dva tisíce. Myslíte, že od nich dostanu něco navíc? Leda starosti. Od května mi od nich ještě nepřišla jediná správně vydaná faktura - buď tam chybí nějaké volné minuty, nebo tam mám aktivní službu, o kterou jsem nežádal atd. Zkrátka, pokaždé musím vytočit *11 a vysvětlovat infolince svou oprávněnou stížnost. Docela mě to u Eurotelu mrzí. Na druhou stranu, je to už jen pohůnek Českého Telecomu, takže můžu být nakonec rád, že si aspoň zavolám a zainternetuju.