Eurotel Go má nové ceny za volání!

Diskuze čtenářů k článku

kochar  |  29. 03. 2002 11:19

Čtu dobře,

jestli tohle je marketing pro naše operátory, tak zdražit

volové....................

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bigmarian  |  12. 03. 2002 15:52

Globtel aj eurotel to maju na Slovensku a je to fakt super spica.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Strnad  |  12. 03. 2002 14:04

Tyto debaty jsou stale dokola ET nebo Peages nebo Oskar? Kazdy at si koupi to co potrebuje, co mu vyhovuje a na co ma. Ja jsem vystridal jako hodne z Vas vsechny operatory a mam SIM karty vsech, ale z 99% pouzivam jen Eurotel. Nevim jak je to u Vas, ale ja bydlim v Praze na Jiznim Meste a mel jsem u nas v dome neustale problemy se signalem Peagasu i Oskara. Oba operatori sice samozrejme Prahu a vubec CR pomerne slusne pokryvaji, ale horsi je to s kvalitou signalu. Vubec nedam na reklamy typu nejlepsi signal apod, ale proste jsem se o tom presvedcil. Kdyz ted vidim napr. meho otce jak beha po pokoji s Paegasem a hleda misto, kde by hovor byl alespon trochu neprerusovany, tak se musim Paegasu smat. Do technologie prenosu signalu moc nevidim, ale slysel jsem, ze Peagas neni optimalizovany pro vzrustajici pocet zakazniku a ze jeho technologie neni nic moc. S Eurotelem jsem jeste nemel nikdy a nikde problem. Proste tam kde je signal (a to je temer vsude) volam naprosto neprerusovane a ciste.Na druhou stranu me take vadi ze ET je dcerinou spolecnosti Telecomu, ktery nesnasim.

Oskar je kapitola sama pro sebe. Jedine co je na Oskarovi sympaticke je, ze ma SIM karty zdarma, ze zvyhodnuje drazsi kupony, ze ma prehled hovoru pres web, ale ty jeho ceny me vubec neprijdou zajimave. Naprosto alergicky jsem na radoby lakave reklamy s nabidkou nizke ceny hovoru a SMS s omezenou casovou nabidkou. Tim si Oskar urcite stabilni zakazniky neziska. Proc ma napr. tak drahe volani do vlastni site. Od nejmladsiho operatora, ktery chce ziskat vetsi podil na stale vice nasycenem trhu, bych ocekaval ceny volani do vlastni site min polovicni.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
meresjeff  |  14. 03. 2002 08:52

To proto, aby si lidé odebrali Oskartu, volali z ní a pak až skončí období výhodnosti, tak ji dají do šuflíku. Je to proto, aby se mohl Oskar (a ostatně i ostatní operátoři) vytahovat kolik prodal SIMkaret. Žádný z operátorů nezveřejňuje počet aktivních karet (tedy těch z kterých je uskutečněno alespoň 10 hovorů/měs.), ale počet prodaných karet, což je nebe a dudy.

Jinak máte pravdu. Každej ať přemýšlí hlavou, a spočítá si, co mu vyhovuje.

Ještě bych poradil všem nespokojencům: vyberte své vkladní knížky a kupte si dům v místě, kde má váš nejmilovanější operátor nejlepší pokrytí a nebrečte tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  11. 03. 2002 17:09

Nějak jsem si asi nevšiml, ale jak je to s účtováním první minuty u Quattro a Fun Go? 30+30 nebo 60+30 jako u Original Go?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cheater  |  11. 03. 2002 13:00

Možná by bylo zajímavé zjistit, jestli agresivita uživatele mobilní sítě nějak souvisí s operátorem, kterého si vybírá.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  11. 03. 2002 14:21

Anebo kterou značku mobilního přístroje používá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanouš Králů  |  13. 03. 2002 11:41

Dle mého názoru to je Operátorem (ale taky osobností). Já jsem Eurotelista. Oskar mi vůbec nevadí ba se mi i líbí. Pegas však moc rád nemám, protože mi přijde líný (sháněl jsem se po signálu, odpověděli za 14 dní a signál byl až za rok...)

O lidech:

Pegasáci,jsou podle mě tak trochu flegmatici a nejsou zase tak agresivní.(az na pár jedinců, ti se najdou ale všude).

Euroteláci jsou agresivnější, mají silného akvalitního operátora,takže jsou machři  a nesnáší Paegas,protože se opičí a Oskara, protože ET dohání ba i v něčem předžene (něco jako souboj BMW a Oktávie).

Oskaráci jsou mladý dravý a z toho vyplívá i to, že nesnáší nikoho.....

PS: Omlouvám se ,jestli jsem se někoho dotknul, vždut vyjímka potvrzuje pravidlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kadlec  |  11. 03. 2002 11:14

Bohužel si nemohu dovolit používat nejlevnějšího operátora,ale musím si připlatit za kvalitu.

Pokud Vám volá klient nebo Vy jemu a slyšíte "morseovku" nebo se Vám hovor přeruší, moc důvěryhodnosti ve Vás to nepřidá, idkyž Vy za to nemůžete...

Tolik mé zkušenosti s Oskarem (byl jsem klientem od počátku do konce roku 2001) a Paegasem (od dubna 1996 do konce roku 1999)  a nyní s Eurotelem od jara 2001 dosud

Každý ať si vybere ,co mu nejvíc vyhovuje, ale já si za kvalitu připlatím :o))

Pro teenagery je Oskar rozhodně populární, stačí jim volat a poslat SMS, pokud mají pokrytí v místě bydliště a ve škole, není pro ně lepší volba, ale i oni dospějí a budou chtít víc :o))))

PK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan.fryda  |  11. 03. 2002 21:56

Milý Petře Kadleců

Jsem 32-letý teenager vlastnící firmu s 20 mil./měs. obratem, a proto je pro mne Oskar populární (tarif Volám stále). A až dospěji v muže, budu chtít víc (asi platit) a přejdu k Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kadlec  |  12. 03. 2002 09:13

Vazeny Pane Frydo,

pokud Vam staci volat a psat SMS ta kjste zcela jiste zvolil spravnou volbu.

Bohuzel, to me ale nestaci, potrebuji rychla mobilni data a 9,6 nejsou rychla data :)) a pochybne fungujici GPRS taktez ne (tim mam na myslím handovery pri GPRS,ktere nefunguji zadnemu telefonu na trhu!!!), takze zbyva jen HSCSD

Pokud mate firmu,kterou uvadite, tak zcela jiste mobilni data potrebujete take a pokud pouzivate 9,6 tak platite cas navic.....Rozdil 43,2 resp. 28,8 na odesilani emailu oproti 9,6 je velmi znacny.

Nic vic nic min

PK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  14. 03. 2002 16:23

Zdravím, jak to, že s GPRS nefungují handovery? Jsa neznalý, uctivě žádám Vaše vysvětlení ...

A kdyby přece ne, proč by to tolik vadilo? Vy píšete maily v metru či ve vlaku (no tam by se to snad ještě dalo pochopit), že Vás to tolik omezuje? Anebo snad za volantem?  Navíc odeslání Vámi zmiňovaného mailu trvá pár sekund (pravda, s velkou přílohou víc a k tomu by se to přes GPRS moc nevyplatilo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kadlec  |  15. 03. 2002 09:24

Dobrý den, zkoušel jste někdy v autě při padesátikilometrové rychlosti být připojen na GPRS a něco stahovat? Takových přerušení jste v životě neviděl  Ani poštu pořádně nestáhnete, natož se dostat do firemní sítě. Nebavím se o rychlostech kolem stovky, ale o 50 !!

Údajně je to chybou v telefonech, prý to umí jenom Motoroly, ale výrobci chybu nepřiznají.To jsem slyšel, co je na tom pravdy nevím. Pravdou ovšem je, že to nefunguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  15. 03. 2002 16:57

Zdravím, no to jsem opravdu nezkoušel, řekl bych, že při řízení se špatně surfuje .

O.K., když to potřebujete (dejme tomu, že na sedadle spolujezdce či ve vlaku), tak v tomto případě se to snad ještě dá pochopit. Nemůže to ale být chyba specifického kusu či typu? Nechce se mi moc věřit, že by to dělala většina MT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kadlec  |  19. 03. 2002 08:15

Bohuzel se obavam, ze to neni jen jednim typem, zkousel jsem Ericssony, Nokie, Panasonic, Siemense a zadny to neumi. Problem je zjedodusene receno v tom, ze pri pokusu o handover muze par paketu dojit na starou BTSku a dalsi pakety uz na novou a telefon nevi co s tim, tak zustane na stare a neprepokne se na novou silnejsi :o(((

Odbornici tomu rikaji "mobility managenent v GPRS" a je to veci telefonu a nikoliv site....

BTW: Jiste, ze na zadnim sedadle, pri rizeni to nezkousim :o)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  11. 03. 2002 08:59

Eurotel se sice snaží být nejlevnější operátor, ale nikdo mu to nevěří a naopak si někteří zakládají na tom, že si přece můžou dovolit platit drahého operátora.

O státní správě, která volá, volá a volá s Eurotelem za naše daně je škoda mluvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaromír Beránek  |  10. 03. 2002 20:43

K novým cenám za volání u tarifů Go už nic říkat nebudu, protože vše bylo řečeno a každý si z nich koneckonců může a vybere to své. Pálí mě však otázka, proč Eurotel všechny své současné mimořádné akce a slevy vztahuje k datu 30. 4.? Jistě jste si všimli slevy na wap mimo špičku, avizovaného snížení ceny za přepínání mezi tarify, výhodného víkendového volání s tarifem Quatro, 3 měsíců hodinového volání zdarma u nových tarifáků, atd. Myslíte, že se Eurotel chystá k nějaké (už docela palčivě nutné) inovaci tarifů a la Paegas? No, čas sám ukáže-Eurotelu zatím můžu díky vlastní zkušenosti plně důvěřovat, jen se občas nemůžu DOPLATIT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  12. 03. 2002 09:43

Jak uz tady bylo receno vyse, podobnost marketingovych akci s akcemi Oskara neni ciste nahodna.
Copak nemuzou odbornici v UT prijit s necim vlastnim a novym, proc tak okate opisuji od Oskara?
Datum 30.4. je datem, do kdy bezi Oskarovi marketingovy akce GPRS 1/0,01 a volani/SMS 1,5/1,5.
Skoro mi pripada, ze ET sazi na to, ze az skonci vyhody u Oskara, prejdou okamzite zakaznici za stejnyma vyhodama k ET...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Tomas  |  10. 03. 2002 18:08

No spojení a myšlení s Telecomem je evidentní, kurva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smích  |  10. 03. 2002 09:40

Tyto snahy "zlevnovat" jsou smesny. Eurotel se uz nezmuze na nic jinyho nez kopirovat od Oskara, ale samozrejme tak, aby sleva nebyla zadarmo. V minulosti tarifikace minuta+sekundy, prevadeni volnych minut do dalsiho mesice. Dneska to jsou slevy za datova volani, samozrejme az po spusteni Oskarova GPRS a akce 0.01Kc/kB. Volani o vikendu do vlastni site za 1Kc/min, nepripomina vam to trochu akci Oskaret s volanim 1,5Kc do vlastni site o vikendech, ktera zacala pred mesicem ?? A nakonec bombasticke slevneni klasickeho tarifu GO. Samozrejme taky neni zadarmo. Levnejsi je to az od 3 minuty hovoru, kdyz drtiva vetsina hovoru je kolem 1 munity. Uz se tesim na ty stupidni reklamy v televizi a nadseny pubertakamy z bajecnych cen Eurotelu. Ja za predplacenku platim 2,6Kc do vlastni site jinam 5,2Kc, sms 1,75Kc. A bez zadnych ALE. Zdravim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  15. 03. 2002 10:12

no a po oskarovi a uerotelovi to nakonec skopiruje zadychany pegas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 03. 2002 09:28

Příjde mi to  jako dobrý způsob jak dostat z lidí vice peněz, vytvořit nové podmínky, ale pokud možno to co nejvíce znepřehlednit, aby se v tom člověk nevyznal a myslel si že volá levněji ale ouha ono ho to vyjde dráž.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Plevis  |  11. 03. 2002 20:03

A ještě mě neskutečně naštvalo, že každou neskutečnou hovadinu, kterou ví každý sám (např. tu klasickou ET SMSku: Upozorňujeme na nízký kredit - dobijte si Gokartu), Vám ET pošle SMSkou. Ale to co by Vás určite zajímalo - změna cen k horšímu u Vašeho tarifu (ja měl OriginalGo), si musíte někde zjistit sám!!! Já jsem to pochopil až v neděli. když jsem si poněkud pozdě všimnul, že neskutečně mizej prachy hlavně při krátkých hovorech (do 30 s.).

Neskutečně jsem nasranej! 2 dny jsem volal do ET za 30 sek. za 6,60 místo původních 2,75! Vůbec bych nečekal, že takové neskutečné zdražení může přijít bez nějakého masivního upozornění pro všechny.

Teď už mě nepřekvapí nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roxyman  |  10. 03. 2002 01:57

Co tady řešíš ty hovado, strč si Oskar do prdele a nikomu tady nevnucuj svoje manýry. Každej má svojí hlavu, tak ať si lidi rozmyslej sami co si vyberou....kvalitu a nebo šit. Koruna sem, koruna tam, co je mi po tom, v dnešní době přichází každej z nás o daleko vyšší sumy než o korunový položky za telefonování. Kdo na to nemá, tak ať netelefonuje. Eurotel není o Image, ale především o kvalitních službách, které prodává. Až se budeš moci dovolat s Oskarem, tam kde já s Eurotelem, tak přijď a můžem se bavit. Ale ty bys stejně nepřišel, protože jestli to jednou bude (a já si myslím, že ne), tak ty už tu nebudeš protože chcípneš na nedostatek financí. Protože jak tak čtu ten tvůj článek, moc jich asi nemáš. Klasický vypočítavý zavistiví Češi, co na to dodat. Blbem seš a blbem zůstaneš........................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valentino  |  10. 03. 2002 03:57

 A jé,  zase jedna potrefená husa. Příspěvek, na který reaguješ je na rozdíl od tvého napsán slušně. Takže nejdřív se nauč společenskému chování a pak někam piš, vidláku.  To, že je Eurotel firma plná bolševiků je fakt a ani svými agresivními výkřiky pravdu neumlčíš. Lidi, bojkotujte Eurotel a nebuďte zabědnění tupci. Mám možnost testovat všechny tři operátory, takže mohu porovnávat.  A Oskar rozhodně nenabízí žádný shit, jak se nám tady snažíš ve snaze obhájit neobhajitelné (Eurotel) namluvit. Proč mít drahé volání, drahé SMS a ještě snášet povýšené chování operátorů Eurotelu. Zkrátka a dobře, nejsem na rozdíl od jiných masochista, a tak můj hlavní operátor je Oskar.  A řeči o bezvadném pokrytí a bezvadných službách Eurotelu si nech ty i případní další ohniví zastánci ET od cesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  10. 03. 2002 09:17

A jak to vite ze ET je firma plna bolseviku. Mate snad seznam zamestnancu vcetne jejich minulosti? Nebo vite o jednom nebo dvema a hned to nazyvate firma plna bolseviku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavko  |  11. 03. 2002 08:10

Když můžeš testovat operátory, tak pojď testovat do okolí Plzně a dokaž, že OSKAR je nej., Když ho chytíš neudrží hovor a ani SMS nedoručí ten den, ale třeba za dva dny, když se mu asi uvolní dráty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  11. 03. 2002 09:29

... ale kuš! Vždycky se najde spousta míš, kde některrý z operátorů nemá signál, pak při jeho výběru samosebou rozhoduje spíš to pokrytí (resp. je-li dostatečné pokrytí, zajímá mě cena). Jsou místa, kde je to s ET i PG na draka, v budovách teměř bez signálu (v místě mého trv. bydliště - okr. UO).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 03. 2002 11:25

Vážený,

(pochybuji, že vám je víc než -náct, tak bych vám asi měl tykat, ale s některými "lidmi" si zásadně netykám)

řekněte svému papá o kredit a pozvěte svým pár kamarádů na Matějskou (na to vám ten kredit u ET snad ještě vystačí) a trochu si pročistěte hlavu, odreagujte se, ať tu nepíšete takové nesmyslné slátaniny.

Proč mít SMS za 2x tolik nebo i víc (i když jich kupu pošlu z netu, jsem online 24x7), tak ven si kompa neberu, dražší volání a s tím pokrytím - v místě bydliště mých rodičů, kam občas o víkendech jezdím ET (ani PG) nemá v baráku signál, tak nevím, co bych měl řešit. Navíc za to, za co dám (viz. můj přísp. výše) necelá 4 kila, bych u ET dal šest (FunGO) a to mluvím o mě nevyhovujícím prepaidu, neuvažuji ET-Relax jakožto tarif, kde by to bylo ještě o dost víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  09. 03. 2002 23:33

A pohár mé trpělivosti přetekl! To, co dnes předvedl ET je nad možnosti mojí nervové soustavy. Dosud jsem měl ET GO a spolu se mnou další členové mojí rodiny. Já měl navíc odblokovaný mobil a dekl na dvě SIM. Když jsem si zapnul linku GO, nalákala mne reklama, která slibovala lepší tarif. Ten je skutečně GGGGGOOOOO - drobné vzkazy mezi členy naší rodiny o délce do 30 sekund nás nyní přijsou na celých šestkorunšedesát haléřů!!! To se snad posrali néééééééééééé? A mají po piči!!! Kamarád okamžitě provedl odblok zbylých mobilů za 99.90 Kč (lahev ferneta) a moji známí dostávali přes internet SMS o skutečnosti, že můj mobil má redukovánu nabídku na číslo Paegas. Hned v pondělí obdařím formou nových SIM karet zbylé členy domácnosti. Je vidět, že ET a Telekom jsou jedna rodina a jejich marketinkové "tahy" jsou jedním kopancem na druhý. Současnou tarifikaci bych ještě "spolkl", kdyby nabídl zvýhodněné volání typu "Twist nej". Tímto však potvrdili, že naše a jejich poloha se liší o celou jednu galaxii. Ať jdou DO PRDELE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhán3  |  11. 03. 2002 07:53

Dobrý nápad ... hm. Změnit operátora jsem chtěl už loni, po vypršení záruky dvou mobilů v rodině. Tady to nikdo pod 250 za kus neudělá. No a na vánoce si švára koupil nový mobil, zase blok u ET, takže ten se minimálně rok odblokovávat nebude. To bude dalších 250 ... Když vezmeš slabší nabídku mobilů u OSKARA a vyzkoušené spojení tam, kam potřebuju, tak váháš ... Je pravda výše řečené-pokud provoláš 150 za měsíc, není to o mobilmanii ... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  11. 03. 2002 13:29

Resenim je nekupovat mobily u ET/PG ale v normalnim obchode. Nehlede na to, ze tam je poridite levneji. Samozrejme nemyslim "sedo-cerne" dovozy, ale standardni/autorizovane prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fluke  |  12. 03. 2002 09:34

Asi tak.
Proc proboha lidi kupujete "dotovany" telefony v sadach??? Ackoli jde o prepaid, jste stejne vazany na toho svyho operatora, takze svoboda (jenda z nejvetsich prednosti prepaid karet) zadna.
Dale zablokovanej mobil - tahle praktika mi silne zavanim omezovanim prav spotrebitele, proto me stve uz jako takova nehlede na praktickou nevyhodnost. Dealeri vam navic casto nauctuji specialni ceny (napr. v sade za 6000 je cena mobilu 1,- kc a cena aktivace 5999) cili pokud prijdete opravnene reklamovat mobil, kolik vam za nej asi vrati?
V dusledku, pri zahrnuti vsech faktoru jsou v soucasnosti nove mobily skutecne nejlevnejsi u Oskara, nicmene i originalni telefon koupeny v specializovanem obchode vyjde levneji nez telefon v sade.
Proc lidi vic nepremysli, vzdyt jsu to jejich prachy!!??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  15. 03. 2002 08:07

taky nechapu, proc nekdo dobrovolne kupuje blokovanej = funkcne omezenej foun. nabidka cistych mobilu je dost siroka!. treba simens m35 za 2990 u ET je neblokovanej. uz jsem jich koupil 9 (pro znamy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  09. 03. 2002 22:03

Mne staci Imarsat a dovolam at jsem kde jsem.Nemam problem s pokrytim.Tak proc se tu porad hadate jak male deti.Je to k smichu.Vzdyt je to stupidni se takto hadat. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  15. 03. 2002 08:02

a platis stofku za minutu, ja vim... holt se velkej boss

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  09. 03. 2002 21:52

Vzdyt nikdo nikoho nenuti pouzivat toho ci onoho operatora. Kdyz se Vam ET nelibi tak ho proste nepouzivejte a je. Mozna Vam to jeste nikdo nerekl ale kazde firme jde o dosazeni co nejvetsiho zisku a ne o to aby zakaznici co nejvice usetrili. A ET se to jak se zda dari velmi dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fox  |  09. 03. 2002 20:26

Vůbec mne nepřekvapuje co se děje u Eurotelu.Vždyt Eurtotel je plnej bejvalých  lampasáků.Co vím od známého,tak tento rok šlo dělat k Eurotelu kolem šedešáti lampasáků a sedí na dost velkých místech.Tak ty přemýšlí zeleným komunistickým mozkem.Tak co můžem chtít od Eurotelu.Ja osobně příští měsíc u Eurotelu končím.Nebudu platit zlodějský zelený mozky.

To se pak Eurotelu uzavírají smlouvy s armádou,když to dělají lampasáci na obou stranach.To teče peněz z naších kapes do kasy Eurotelu.Kdyby Eurotel neměl takové zákazníky,tak jde do háje.Raději nebudu ani tady psát co má armáda simkaret Eurotelu,ale je to pořádná cifra.Oskar ani Paegas armáda nepoužívá.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tricky  |  09. 03. 2002 20:53

Ubožáku... Nelíbí-li se ti Eurotel, nekupuj, nech bejt a nes*r se do něj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Claudius  |  09. 03. 2002 21:47

Potrefená husa ... Souhasim a nejen Eurotel, ale i Český Telecom... Lituju lidi, ktery nadávaj na cenovou politiku Českýho Telecomu, odhlašujou pevný linky a přitom Český Telecom nosej po kapsách...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  11. 03. 2002 15:00

Víte co je nejhorší? Zaznělo tady pár ostrých a vulgárních názorů, že Eurotel je plný nemyslících bolševiků a co já vím ještě. Ať si kdo chce co chce říká, tak (bohužel) ho má stále nejvíce lidí. Ach jo

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  09. 03. 2002 21:57

Pro Tricky:Koumkám,že budeš asi z tý hromady těch zelených mozků.Nejdřív se nauč chovat jak se píše slušně mezi lidma a pak mužes jít ven.Nejsi v kasárnách nebo v Eurotelu ochránče zelených mozků a Eurotelu.Vždyť je to jedna banda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  09. 03. 2002 15:37

ze to jsou zidobolsevici, zaslouzili by nakopat do prdele akorat vydiraji nebohy lidi. Proste eurotel je jedna z nejhorsich firem, je to pozustatek komunismu a hrebik v srdci naseho statu, jako telecom jakby smet, je to stejna bolsevicka pakaz!! upalit je za ziva je malo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2002 16:50

Nerozumím vám. Co brání, abyste místo Eurotelu používal Paegase anebo Oskara? Myslím, že každý má právo volby a když se mu nelíbí nabídka Eurotelu, může jednoduše jít jinam.

Skutečně nevím, co si o vašem příspěvku myslet. Kde u Eurotelu vidíte pozůstatek komunismu? (Resp. spíše jste asi myslel socialismus, že?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yorkin  |  09. 03. 2002 17:31

Pane Lutonský, na příspěvky takových rasistických hlupáků, kteří mají v hlavě zmatek, nemá ani cenu reagovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2002 17:40

Já pořád věřím, že jim v hlavě dříme nějaká hluboká myšlenka a neví jen, jak ji podat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Nosek  |  09. 03. 2002 23:57

Je vidět, že máte za sebou dráhu pedagoga, ale mýlíte se, existují i ztracené duše, ketré mají hlavu naprosto dutou a nepomůže jim ani svěcená voda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  09. 03. 2002 18:04

Vubec se divim kolik se tu najde rasistickych a jinych hlupaku.. (viz neustale narazky na zlutaky, zidy,..). Fakt paranoia. Jsou tady tri operatori tak si vyberte to co Vam vyhovuje a svoje duchaplne nazory jdete vyblit treba do kotle. Jinak Eurotel opet nezklamal a temer zadne zlevneni se nekona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Blažíček  |  09. 03. 2002 19:18

Nové tarify od Eurotelu ani nemohu pomluvit ...nejsou
srozumitelné !!!!!!!

Možní jim o to jde ale nevím ?

Marketing Eurotelu je dobrej jinak by nebyli 1..za tu dobu od r.1996
by už byli v prdeli.
Prosím ostatní aby nereagovali na rasistické urážky tak zběsile-
Já taky nemám rád tu žlutou pakáž a cikány ale myslím že od toho je tady svoboda slova ( neomezená nikým )
Jinak co se týče pojmu židobolševici---vymyslel ho A.Hitler
protože většina členů ÚV KSSS nebo tehdy politbyra byli židi.
( Zinovjev Kameňev Trocký Bucharin atd. )

Dnešní používání tohoto slova je nesmyslné a nepochopitelné.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tihamer  |  09. 03. 2002 17:46

setrvacnost, setrvacnost, setrvacnost  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zyr  |  09. 03. 2002 14:55

EuroTel je zlodějna od saného počátku,to ví přece každý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2002 14:57

Tak třeba já to nevím. Napište víc ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Santa  |  09. 03. 2002 15:26

Lidi sou blazni kdyz si to kupujou.Mam pegas a zhruba polovina kamosu ma eurotel,ta druha pegas.Z eurotelu nikdo nevola - je to moc drahe jak mimo sit tak do site (vlastni) a kdyz ma FUN tak si stezuje ze nemuze volat a jenom psat SMS. Lide sou blazni,at zije pegas !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  15. 03. 2002 07:45


jo, pekac je o desetnik levnejsiiiiii. wooooow

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  09. 03. 2002 11:17

Na marketingovém a plánovacím oddělení Eurotelu nejspíš dělaj lidi se základní školou a s kvalifikací od pracovního úřadu "práce na počítači" .  To co předvádí je děs. Jak už bylo řečeno: "Dřívějších patnáct korun za minutu ale byla už ostuda a Eurotel si zaslouží jen pokárání, že se ke snížení ceny dopracoval až dnes".  Dalo by se to odpustit, ale u tak velke společnosti je to jen známka úpadku... proč budeme něco měnit nebo lákat nové zákazníky, když jich máme "hodně"? To je tedy opravdu strategie :o). Myslim si, že kdyby u Eurotelu nedělali zaměstnanci se "vzduchoprázdnem" v hlavě, tak by to vypadalo trošičku jinak. Někdo holt usnul na vavřínech.  Ale konkurence je zdravá. Díky bohu, že je to tak jak to je, jinak byjsme nejspíš volali z okna....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2002 11:25

S tím si dovolím nesouhlasit. Přestože ceny Eurotelu vycházejí ve srovnání s konkurencí často velmi nevýhodně, Eurotel je stále jednička v počtu zákazníků i ve srovnání finančních ukazatelů. Za to by si jeho marketing zasloužil jedině pochvalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasek6210  |  09. 03. 2002 11:36

Zdravim,

trobu bych s panu Lutonskemu oponoval. Eurotel byl prvni operator, cili musi i tezit z tohoto synergickeho efektu. Proste cim vice lidi okolo me ma Eurotel, tim vice me to nuti mit eurotel take. Na druhou stranu je pravda, ze paegas tu je take nejakou dobu a stejne ho nepredstihl.

Jeste k tarifum. Nechapu a to se o problematiku mobilu a tarifu docela zajimam - proc oba operatori a zejmena eurotel maji tak slozite tarify. Kdo ma pocitat, v kterou hodinu se co vyplati? Za to bych oba operatory pokaral.
Euroteli taktika prinutit zakazniky, aby dele volali za nizsi cenu je jasna a je znatelna po cele evrope. Jsem v Nemecku a tady to same u predplacenek dela T-D1 take....

Vaclav Blazek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  09. 03. 2002 18:47

Eurotel těží hlavně z toho, že na trhu působil první a firmy, které začaly využívat jeho služeb, protože nebyla jiná alternativa (též státní instituce - ty především) nemění operátory příliš často, neboť zvyk je železná košile a uživatelé často neznají ani ceny svého operátora, natož ostatních (pochybuji, že nějaký manažer či podnikatel studuje kvartál co kvartál ceníky, kde by ušetřil nějaké to kilo, i když někdy i víc, na to hodina jejich práce stojí příliš moc peněz, než by se tím vůbec zabývali).

Svou roli též hraje jisté povědomí o značce, pravda, na toto povědomí ET a jeho mark. oddělení dost působí, i když fakta mohou být jiná. Marketingové oddělení ET není stádo tupců, netoť jim jejich strategie stále vychází, i když si o nich můžeme myslet cokoliv, je-li jejich úkolem zblbnout lidi, daří se jim to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  09. 03. 2002 14:17

Vůbec eurotel nemám, ale kdyby tam pracovali lidi se vzduchoprazdnem v hlave, tak nemaji nejvic zakazniku.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra @ K  |  09. 03. 2002 10:15

Tak me napada, jestli ET se nebude snazit timhle krokem vytlacit cast uzivatelu Original tarifu smerem do FUNu (pokud jde o kratke hovory, SMSkari to udelali uz asi davno).

Nicmene tenhle tah tesi moji "bokovku" Quatro GO - ne ze bych volal mim.spic. na pevnou z mobilu (na tom mam slysim vas), ale treba v dobe 16-18h to je dobre vedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 03. 2002 09:32

Nedávno jsem kamarádce zjišťoval ceny u předplacenek v Anglii a tam je celkem normální, že třeba první dvě minuty hovoru ve vlastní síti stojí 10-20 pencí a každá další jen 2 pence... Eurotel se prostě dal na novou cenovou politiku. Já osobně mám Twist a vzhledem k tomu, že průměrná délka mých hovorů se pohybuje kolem 1 - 2 minut (nejvíc do Paegasu), Go se mi určitě nevyplatí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BOBO  |  09. 03. 2002 07:58

To je naprostá katastrofa. Doposud jsem byl se službama Eurotelu spokojený a čekal jsem jen až slevní volání ve své síti jako ostatní operátoři.  Ale co teď provedli Ti hajzlové, tak to opravdu stojí za to. Jejich cenová politika je na hovno a já rozhodně půjdu k jinému operátorovi. Jsem si stoprocentně jistý, že tak učiní spousta dalších rozumných lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gonzales  |  10. 03. 2002 00:01

Jdi treba do Oskara.To je zlodej prvni tridy vratil jsem se k Eurotelu.Paegas taky nic moc.Hodne stesti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Máťa  |  09. 03. 2002 07:51

Teď ať konečně nějakej zapřísáhlej Go Eurotelista  srovnává s Oskarem!!!!
 
Je prý fajn mít Eurotel, ale myslím že jediný důvod, proč je Eurotel lepší než Oskar je ten, že má jeho jméno doposud „lepší zvuk“ a spousta blbounků si myslí, že ho používaj nejvíc podnikatelé (že by se pak s GO cítili taky tak???).
Ale ještě pár takových akcí a těm všem zabedněncům s GO apod. to snad konečně dojde!!!!!!!!!!!!! Vždyť proč volat až dvakrát dráž do vlastní sítě, proč SMS za 3.30, na co levnější volání na pevnou než na mobil v dnešní době????
Možná jen kvůli tomu, abych mohl před kámošema machrovat, že mam Eurotel a nééé nějakého Oskara??? Kdo ví!?
 
Prostě a dobře je Eurotel převlečenej Telecom a oba budou KRÁST tak dlouho, dokud jim za to davy jejich věrných přisluhovačů nepřestanou platit!!(Vlastně pardon, oni nekradou. Ono je to legální a jen lidi jsou líní podívat se, kolik to samé stojí u konkurence.)
 
 
 
PS: Jinak ať žijou tři skvělý tarify!!! Je fajn, že je z čeho si vybrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  09. 03. 2002 12:07

Nechtěl bych se Eurotelu moc zastávat, ale nedá mi to:

Porovnejme Oskartu a Fun Go:

Volání je u Oskara levnější o polovinu do vlastní sítě. Budiž - Eurotel je dražší. Na druhou stranu: Nechce se mi platit za celou první minutu! Osobně stihnu tak polovinu hovorů do půl minuty, takže mě hovor vyjde na 3,30 kamkoli! U Oskyho jsem platil celych šest korun...

SMSky jsou u Fun myslím tak o 30 hal. levnější...nechci házet halířema, ale když vám se zdá Eurotel dražší při volání (a je to právě o nějaké desítky haléřů víc...)

Co myslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastik  |  09. 03. 2002 12:50

Rozhodně nesouhlasím, že by Fun GO bylo výhodnější než Oskarta. Nevím proč bych měl za volání do své sítě platit stejně jako za volání do cizích sítí. K čemu je mi potom mít stejného operátora?

To, že Fun GO účtuje volání po 30s mi také nepřipadá výhodné. Vždyť za půl minuty se nedá nic vyřídit. Já s tím mám zkušenosti z dob kdy jsem byl u Paegasu. Tam jsem se vždycky snažil "odhrkat" svoje sdělení a rychle zavěsit, abych to stihl do 30s, ale když jsem provolal třeba 32s tak mě to dost naštvalo, protože už jsem platil celou minutu!

Teď mám Oskartu a nemůžu si stěžovat. Hovory vyřídím pěkně vklidu a SMS také nejsou drahé - např. s kuponem za 1 500 Kč vyjde SMS na 1,75 Kč. A jestli chce někdo mobil na SMSky tak ať si pořídí tarif Slyším Vás a má to za 37hal. (resp. 1,58 Kč mimo Oskar).

Navíc Oskar připravuje pro své zákazníky stále zajímavé akce - např. aktuálně SMS za 1,50 Kč a o víkendech volaní za 1,50 Kč.  Oskar je prostě lepší.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  10. 03. 2002 19:03

Plně s tebou souhlasím. Někteří lidé hold neuměj asi počítat, jinak by už dávno nebyli u Eurotelu. Ty upřimě lituji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 03. 2002 19:37

Ach ta demagogie!!! Napriklad pro me je Eurotel absolutne nejlevnejsi!!!! Ve svem okoli mam asi tak 10 procent lidi,kteri maji jineho operatora nez mam ja.A s temi se jeste k tomu shodou okolnosti nestykam.Mesicne provolam neco kolem 50min mimo spicku na Eurotel(po16,00),10 ve spicce,20 o vikendu. Na ostatni operatory asi 5 min a pevna asi taky tak.Rozhodne nevolam na Eurotel kvuli tomu,ze je to nejlevnejsi,protoze mam starej Komplet.SMS asi tak 10 mesicne.Chystam si dat pausal Relax a jak jsem zjistil v tarifikatoru,tak Quattro Go vychazi taky moc vyhodne. A TEN VAS OSKAR SKONCIL NEKDE HLUBOKO....Nechtel jsem byt impertinentni,ale aplikovat vyhodnost Vaseho operatora na vsechny ostatni rozhodne neni spravne.A s tim hodnocenim zaslepenosti vsech, co pouzivaji Eurotel se prosim drzte laskave zpatky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanouš Králů  |  13. 03. 2002 11:24

Ať už je to jak je to, nejvíhodnější je vždy ten operátor, kterého požívá rodina, přátelé a pod. Je fakt, že u nás nebylo do loňska po Paegasu a Oskaru ani památky a 95% mých kámošů má ET. I když nadávám na jeho drahotu, tk se to vyplatí..

Vždyť už ale každej ví, že si koupit za pár stovek kryt na 2 simky není problém, takže není co řešit.................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  15. 03. 2002 07:35


jeste je treba vzit v uvahu, ze doma nemam signal oskara ani pegasa

a to bydlim na velkym sidlisti v brne !!! , takze nezbyva nez fan go

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  09. 03. 2002 18:27

A na co prepaid, pokud člověk neprovolá opravdu jen "pár korun"? U Volám Málo volání za 5,25 (4,20 Oskamarádům), SMS za 1,05 (0,80 Oskamarádům, což je podle podrobného výpisu kolem 75 % všech mých SMS), Wap 2,10, možnost GPRS. Paušál prakticky kryje volné minuty, neprovolané se převádějí a kdo provolá průměrně méně než 158 Kč paušálu, ten beztak volá tak minimálně, že se těžko může zajímat o mobilmánii. A krátké hovory? Většinou místo nich stačí SMS, na které se velmi často hodí šablony.

Navíc, já osobně nerad platím předem, lepší je nestarat se o nabíjení a platit inkasem.

Můj nejčastější případ:

30 min volání / 200 SMS / 10 min Wap = 370 Kč (+- 10 Kč)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  10. 03. 2002 21:06

Oskamaradi se prece projevi az po provolani volnych minut, ktere jsou za 6,- bez DPH. Zas az tak skvele to s Volam Malo nevychazi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  10. 03. 2002 22:16

158 + (30-25)*5,25 + 0,8*75%*200 + 1,05*0,25*200 + 2,1*10 = 377,75

paušál + 5 minut mimo volné (pro jednoduchost vše mimo Oskamarády)+ textovky, z toho (jak jsem zmínil) 75 % Oskamarádům, 10 min Wap (občas na zjistění polohy vlaku apod. to stačí). Stačí?

Odpověděl bych na mail a neotravoval s tím už tady, ale vámi uváděná adresa evidentně není platná ...

BTW Škoda, že Tarifikátor nezohledňuje nějak Oskamarády, Paegas nej apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  15. 03. 2002 07:37


budes se divit, ale provolam mesicne kolem 100kc, a presto me mobilmania zajima

a volny minuty v pausalech se mi zdaji krajne nevyhodny. tak na co pausal? na go furt vidim, kolik jsem prokecal, kolik mi zbyva atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavko  |  11. 03. 2002 07:32

Zase musím napsat, že OSKAR STÁLE NEMÁ DOSTATEČNÉ  POKRYTÍ (nemám na mysli města) a na rozdíl od ET a PG se nesnaží na tom něco změnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  11. 03. 2002 18:43

Pokrytí je také můj problém, trvá dlouho, než si vůbec odsud pošlu SMS...a to je Oprus

Jestli mám platit zhruba tři stovky měsíčně za kredit, přidal bych si raději dvě stovky na Dohodu a volal si doaleluja!

Ale...Oskar tady nemá signál

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  14. 03. 2002 16:00

Ale snaží se na tom něco změnit - a hodně. V poslední době postavil po Frýdku-Místku (ale i jinde) spoustu novych BTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan Frýda  |  09. 03. 2002 00:36

Na první pohled to vypadalo jako začátek cenové války, ale zůstalo bohužel jen u toho prvního pohledu.  4,40 u GO orig. po celý den na všechny operátory vypádá lákavě. Stačí však připočítat 1. minutu za 6,60 a při statistice, že většina hovorů nepřesáhne 1,5 minuty už to žádná sláva není (ale sleva to přece jen nějaká je).

Trochu zajímavější pro Euroteláky je ale u tarifu Quatro GO cena 2,70 mimo špičku do vlastní a světe div se (že by se "dcera Eurotel" potajnu domluvila s "matinkou Čtc"  - to asi nebude moc "košer" že ?  ) i do pevné sítě. Tady už je ale úspora zřejmá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  09. 03. 2002 00:56

Nejde o žádnou cenovou válku. Original Go je podle mně dražší než dřív, protože volání ve vlastní síti se oproti minulým cenám vyplatí téměř až po tříminutovém hovoru! Při hovoru, který trvá 90 sekund, je výsledná cena přepočítaná na minutu hovoru skoro o čtyřicet haléřů vyšší než současná cena. Při volání do jiných mobilních sítí se nové sazby vyplatí dřív (asi po 80 sekundách) a hodně zlevnilo volání do Českého Telecomu.

U Quatro Go není zajímavá cena volání do vlastní sítě, ta byla stejná už dřív. Jedinou novinkou je razantní zlevnění volání do Českého Telecomu mimo špičku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobilista0607  |  09. 03. 2002 07:34

Dříve jsem používal tafif Quatro, ale SMS bylo úpřece jen dost drahé.
Přešel jsem na Fun Go kde mám SMS za pakatel. I když volání na Eurotel
 je přece je no poznání drahší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
muf211  |  09. 03. 2002 15:57

Za pakatel, no ty jsi mě pobavil. Jen si spočítek, kolik by tě za ten "pakatel" stál 1MB dat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  09. 03. 2002 15:59

Bejt tebou, tak zkusim tarif Slyším Vás, z toho se taky nedá volat . Nechápu Fun GO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavko  |  11. 03. 2002 07:26

A jak to mám vyřešit, když OS pořád nemá signál v okolí kde bydlím a nejvíc se pohybuji. Pak jedině FunGO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  11. 03. 2002 11:33

Tak to sorry, to tě omlouvá. Já se jen obával, že si jeden z těch,  co sou přesvědčený o výhodnosti tohohle tarifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  12. 03. 2002 19:27

Tak ja nevim. Uz par let pouzivam Original,jenomze pri upravach cen premyslim o Fun.Vim ze muzu zmenit operatora, ale to se mi nechce. K tomu prechodu: Ceny za volani jsou v prvni minute stejne a vzhledem k tomu ze Fun to uctuje po 30 sec je to pro me vyhodnejsi. Nerikam ze volam malo, ale takovych 50% hovoru se necha vyridit do pul minuty (napr. Prijdes dneska tam a tam...Jo! tak v osm.) To mas nejakejch 10 mozna 15 vterin.

Tak nevim jeste si to necham projit hlavou, ale Fun se mi jevi tedka dobre. Quatro je pro me nevihodne, protoze kdyz potrebuju volat tak volam a nepremejslim jestli ma dodytci oskarka, paegase nebo kolik je hodin.

Muzes mi dat za pravdu a treba taky ne...

Cus 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  10. 03. 2002 18:54

Ty říkáš smsce za 1,80kč , že je za pakatel? Co říkáš smsce za 0,37kč?  Nejřív se podívej na ostatní operátory a pak říkej , že máš sms za pakatel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzin  |  15. 03. 2002 19:45

no s tema 0.37 bych byl opatrnej protoze stojej ve vetsine pripadu 1.58kc Na Oskara posilam tak 15% SMS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan Frýda  |  09. 03. 2002 23:39

 Souhlas, sám v původním příspěvku říkám, že to vypadá jako začátek cenové války pouze na první pohled - a to je zřejmě prvoplánovitý účel. Spíš mi právě nesedí to zlevnění na pevnou linku, potažmo na Č. Telekom. I když je Eurotel dcerou Čtc, nic je neopravňuje k žádné zákulisní domluvě, a na to to právě zatím vypadá. Takové "zlevnění" by vlastně Čtc alias Eurotel nic nestálo, jelikož by se část zisku v podstatě pouze účetně přesunula z jedné kapsy do druhé téhož žlutého kabátu. Osobně si myslím, že to je i protizákonné a měl by se o to zajímat ČTÚ, popř. antimonopolní úřad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  10. 03. 2002 12:23

Proc by to melo bejt protizakone?

U tarifu Relax je volani na pevnou za 2,70 Kc uz dobry dva roky a dodneska to nikomu nevadilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ramstein  |  11. 03. 2002 00:04

To máš pravdu, na Relax jsem zapoměl a soudím, že taktéž není v pořádku . U GO Quatro jsou "nepatrné" odlišnosti :

a) Relax je paušální tarif, kdežto GO prepaid

b) Relax je od počátku nabízen za stejných podmínek, kdežto GO Quatro zvýhodňuje pevnou linku oproti ostatním operátorům úpravou "v půlce hry"

c) Relax bude mít jistě daleko méně uživatelů, než-li  GO a tudíž se současná cenová úprava projeví více

I tak ale myslím, že opravdu  jak Relax, tak  i GO Quatro jednostraně zvýhodňují svoji "matičku" ČTC na úkor ostatních.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  12. 03. 2002 11:19

...volání ve vlastní síti se oproti minulým cenám vyplatí téměř až po tříminutovém hovoru! ...
Nejsem si jistý,ale mám pocit,že podle starého tarifu stála každá minuta 5,50.Takže 2 minuty 11,00.
U nového tarifu 6,60 a každá další 4,40.Takže 2 minuty 11,00.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor