Eurotel HSDPA: vše o nejrychlejších mobilních datech u Eurotelu

Diskuze čtenářů k článku

T. B.  |  24. 04. 2006 11:25

Jsem obchodní zástupce ve firme radiocom, která je max delaer spol eurotel a rád bych přidal svůj nazor na tenhle "flame" o CDMA a FUP.... Podle komentu vypliva, že je CDMA uplne nanic a rozhodne NEBRAT, ovsem osobní zkušenosti o obědnávkách vypovídají neco jiného. Vždy se najdou jedinci, kterým to (bohužel) funguje špatne či vůbec....musíme si ale uvědomit, že takovéto problémy jsou i u jinych technologii....kabel,ADSL atp.....sám mam jsem měl doma oboje a NIKDE, opakuji NIKDE vam take nic negarantuji.....resp na nakou vasi odezvu kaslou a pokud hrajete pres internet hry, tak mate proste smulu atp....samozrejme CDMA je pomalejsi, to ano, ale s poctem rozsirujicich se zákazníků se zvysujou i pocty BTS, mozna ne v mire v jake by meli ale snaha ze strany eurotelu tu je...
btw pumlicz: vasemu portalu fandim a navstevuju ;) nezlob se name, ale na obsluhovani takovyho portalu, kd emusis koukat na XXXXX videji a pozdeji uploadovat na servrej, nato opravdu imo CDMA neni....bohuzel....a nebejt FUP, tak si bud jistej, ze ani ty 2,5 GB za den nestahnes ikdyby si stahoval porad :) takze ono neco za neco...a navrhy nato aby se provas udelal special tarif bo co je uplne na nic....tak i tak prave VY budete tu lajnu max zatezovat a ostatni (vetsina) co pouze vyuzivaji CDMA na mail,surfovani by nato doplaceli.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tttt  |  13. 04. 2006 12:14

jelikoz rychlost rozsirovani UMTS asi nebude tak zavratna ze by do konce roku pokryl ET jeste 10 mestm, tak jedine jak bych videl ze dokaze UMTS rozsirit mezi lidi je kombinace UMTS & CDMA modemu. rychla data vse a vsude!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tttt  |  13. 04. 2006 12:14

jelikoz rychlost rozsirovani UMTS asi nebude tak zavratna ze by do konce roku pokryl ET jeste 10 mestm, tak jedine jak bych videl ze dokaze UMTS rozsirit mezi lidi je kombinace UMTS & CDMA modemu. rychla data vse a vsude!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tttt  |  13. 04. 2006 12:14

jelikoz rychlost rozsirovani UMTS asi nebude tak zavratna ze by do konce roku pokryl ET jeste 10 mestm, tak jedine jak bych videl ze dokaze UMTS rozsirit mezi lidi je kombinace UMTS & CDMA modemu. rychla data vse a vsude!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  12. 04. 2006 01:54

a dale, jak dlouho mi na to vydrzi mobil? Vlastne zadny jste neni, ze? Ale jak dlouhy vydrzi n6680, nebo n70 na UMTS INTERNETU?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  11. 04. 2006 21:37

Jak to je s FUP? Kdyz mam normalne zaplaceno data nonstop-na GPRS a EDGE se neuplatnuje ze? jak je to teda s UMTS a HSDPA? A nebo to HSDPA bude jako "dodatkova" sluzba-bude potreba aktivace(treba za 1kc) a FUP je jen na HSDPA??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq  |  11. 04. 2006 23:02

no jednoduše.. pokud máš datový tarif na GPRS nebo EDGE, tak HSDPA by sis platil za objem přenesených dat. Ale jsi bez FUP. Nebo si zvednout na tarif za 699, tedy o 50 dražší, ale budeš mít neomezený i HSDPA, ale s FUP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AiR  |  11. 04. 2006 18:16

HSDPA je hezke, ale uz by to take chtelo HSUPA, co me bude platne ze budu moct stahovat data 1Mb/s a odesilat je budu 4x pomaleji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  11. 04. 2006 10:32

V době, kdy si u nás uživatelé zatím jen pomalu zvykají na UMTS, je nasazení HSDPA možná trochu unáhleným krokem.

Jeste k te "unahlenosti": na prelomu stoleti se slibovaly 3G site s 2mbps. Realna rychlost spustenych UMTS siti je desetkrat mensi. HSDPA je pokusem o zlepseni situace, zvlaste pokud se zjistilo, ze pristup na internet je zakaznicky mnohem atraktivnejsi nez "3G sluzby" typu videotelefonie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TECH  |  11. 04. 2006 10:14

Mno HSDPA používá TMO u svého produktu "4G"  dávno , tak buďte v klidu a nedělejte z komárků velbloudy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Badboy  |  11. 04. 2006 12:28

Hosiku, 4G u TM je uplne neco jinyho... vzhledem k tomu, ze si TM o jednu generaci pricetl.
Laka lidi na neco, co jeste skoro ani neexistuje a tomu rikam vychcanost...
HSDPA je to co je budoucnost (prozatim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TECH  |  11. 04. 2006 18:39

Tak BadBoji, HSDPA je součástí  internetu kterému dal TMO název 4G......takže nedělej vlny , nauč se číst aneřeš co se neřeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  11. 04. 2006 23:01

to TECH: "HSDPA je soucasti internetu, kteremu dal TMO nazev 4G" - no a obavam se ze je to taky jedine k cemu je jim HSPDA na 4G dobre - internet. Ale takovy paskvil jaky s tim udelali se hned tak nevidi, nekompatibilni s UMTS - tudiz specialni modem, protoze zadny telefon na trhu to obslouzit neumi, navic jina frakvence v Praze a jina ve zbytku republiky, modemy maji zatim jen "jednopasmove" takze si musis vybrat jestli chces ten pro prahu nebo ten "venkovskej". Jasne ze jeden nefunguje v druhe lokalite a naopak... Pry casem budou dual modem- az je nekdo vyrobi.....
Tak ¨dekuju, nechci, radeji si poridim jen 3G, funkcni ve zbytku sveta, kde je 3G standatdem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TECH  |  12. 04. 2006 10:25

Vidíš to moc zaujatě.....Proč by to měl umět obsluhovat telefón???Na to to není určeno!Duální modemy budou se spustěním "venkova".Dvě frekvence jsou kvůli jednoduchému pokrytí ČR. Jo 3G ? Ale jo , jenže zatím jen v Praze a Brně a na venkově se 3G nedočkáš.Hlavně že budeš mí 3G standart.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  11. 04. 2006 12:51

Od T-Mobile utikam jak nejrychleji muzu, po 4 letech uz toho mam plne zuby, horsi sit nema ani oskar (pritlkyne ma oskara a tak mohu porovnat), vypadky hovoru pri jizde autem po Praze jsou nekolikrat denne, ze se mi obcas nekdo nedovola na zapnuty mobil je bezne, ze pokud probiha hovor a telefon signalizuje dalsi, me ten puvodni prestane slyset, ze se mi nikdo nedovola kdyz jsem na internetu pres GPRS (class 10 toto umoznuje) a podobne lahudky uz jsem nevydrzel, nenechal jsem se ani nalakat na super nabidky a vracim se zpet k eurotelu u ktereho jsem pred 10ti lety zacinal.
A informaci o HSDPA jsem velice uvital a ihned jakmile to bude mozne si tuto sluzbu poridim, cili si myslim ze je to fajn....
TMO ma sice "krasne 4G" ale ta sit ma jednu chybu, neda se s ni volat...., coz s euroteli 3G lze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  11. 04. 2006 14:55

Problemy pri jizde autem znamenaji, ze zakladnove stanice si spatne predavaji mobil mezi sebou (tzv. handover). U T-mobilu typicky problem zejmena pri prechodu mezi mikrocelami v centru Prahy (taky uz hodne tech mikrocel odstranil). ET mikrocely (street celly) moc nepouziva, vetsinou si vystaci makrocelami na strechach. Nedovolani se na zapnuty mobil znamena bud zadne pokryti nebo pretizenou sit.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MOSAiC  |  11. 04. 2006 09:53

Zda se mi to docela malo 2.5GB prece jenom za 7 dni toho stahnu vic a nemluvim o zadny nelegalni cinnosti dema her videjka trailery atd. nehlede na tom ze si uz dneska muzu koupit pres STEAM originalku docela hodne her a sosnout to prez net takze tady s tim bych to tahal 14 dni docela hezka vyhlidka. Aspon tak 5GB by to chtelo aby se to aspon trochu vyplatilo to se 128 stahnu vic za tejden nez stimhle tim. A doufam ze tady budou nejake testy hlavne co se tyce pingu rychlost je podradna kdyz jo to takhle omezeny tak aspon ten ping. Stejne to casem tyhle ty FUP musej zrusit protoze az budu casem tahat filmy legalne ktery si koupim na budoucim iTunes nebo nekde jinde v dvd kvalite o velikosti 1,2GB tak to budu hooodne nastvanej kdyz si koupim film a nemuzu ho ani stanout protoze mam blby FUP! A ze tahle doba neni tak daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee (novy)  |  11. 04. 2006 11:15

Carky v souveti, oddeleni vet, to te ve skole neucili?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kail  |  11. 04. 2006 20:17

Promiň,ale ty čárky a tečky bys dělat mohl...Špatné "i",malá písmena na začátku věty,chybějící háčky a čárky,to se normálně toleruje (koneckonců i já dělám často chyby,jako každý),ale když nepíšeš čárky a tečky,tak je to potom utrpení číst,musím si to číst několikrát abych vůbec pochopil co jsi chtěl říct...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tito  |  11. 04. 2006 09:19

Trochu nešikovná formulace "bude nabídnuto automaticky všem zákazníkům s libovolným datovým tarifem, u kterého se platí za objem stažených dat". U neomezených tarifů se přeci neplatí za objem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq  |  11. 04. 2006 09:54

jo, ale u neomezených to nebude, protože pokud budeš chtít to mít neomezené, musíš mít datový tarfi INTERNET SPEED (699Kč měsíčně bez DPH), nikoliv tarif za 649bez DPH, který nabízí pouze GPRS a EDGE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  11. 04. 2006 08:59

Kde je pokryti konkretne, vsude v Brne a Praze kde bezi UMTS?
Co realna rychlost, kde jsou testy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarecek  |  11. 04. 2006 08:10

jako mam pro fup celkem pochopa a vim, ze p2p umi linku pekne vyhulit, ale 16 kbits v p2p na dn ve spicce po prososani 2,5 gb za min jak sedm dni je docela sado .. co bude priste? fup 9,6 kbits na ftp? nebo http?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  11. 04. 2006 08:39

PRESNE ted sem to chtel napsat, muzete mi nekdo rict nejaky legalni spusob vyuziti 1MB downloadu (a nemyslim tim, ze stahujete distribuce linuxu kazdej den 2x)? doma mam neomezenou 512wifi a 2,5Gb je pro mne otazka 24hodin (v kuse, zadnej problem) zaroven ale casto jezdim po republice a kdyz uz si vezu notes sebou, chci stahovat porad ne, kdyz uz mame to slavny 99% pokryti od ET? pokud ale zluty svine takhle zariznou zrovna p2p site (ktere imho vyuzivam na 99,9% - toho co stahnu na meil je asi 100Mb mesicne) co pak mam s touhle technologii delat ? JE TO UPLNE NA HOVNO jako s cdma a zase za to muze JEDINE eurotel ! pokud si vemete jakoukoli technologii na prenos dat, DYCKY ji nejak zkurvil k nepouziti. at uz je to wap, gprs, edge (kere rovnou uz prestal rozsirovat) o cdma nemluve.

pritom by stacilo uplne malo, treba jen wap uctovanej po vterinach, edge vic nez v praze, a poradny datovy pausaly. a nerikejte mi, ze by neslo vyclenit nejakou cast pasma pro notoricky sosaly (stacilo by treba podle ip) kteri by meli treba pausal o 100 drazssi, ale zase by jeli nonstop. kazda fup v siti eurotelu je jen VYMLUVA ze nedokaze udrzet sit v chodu dyl nez pul dne v plnem zatizeni. kdyby rekli uz od zacatku, ze sit gprs/edge/cdma neni delana na nonstop prenos dat tak nereknu ani popel, ale oni TVRDILI ze na to JE delana a to jese neomezene a mobilne :D

takze kdyz to schrnu, tak uvedeni tydle veci v podani eurotelu je na hromadnou zalobu (kera uz mela byt podana za cdma) a to rikam dopredu, jeste nez se to rozjede na plny obratky, to zas bude kecu na forech, jak to jede pomalu a ten zkurvenej fup atd...

jak ste jiste poznali, tak do tohodle urcite nepudu (na blby edge sem cekal 2roky a to jeste konci pod nasim barakem a k nam uz nejde, takze pokud chci neco poslat pres edge, tak musim o 2 baraky vedle a kdyz sem se na et ptal, kdy ta skurvena bts (na kterou skoro vidim) pojede na edge, rek mi ze edge je mrtva technologie a ze se prechazi na umts, coz je sice hezky, ale do prahy pojedu leda tak podat tu zalobu na et

to jen tak, aby ste vedeli na cem to skonci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  11. 04. 2006 09:27

Hochu, ty asi nejsi normální. Kdyby jsi ty vystavěl mobilní datovou síť, měl z ní 699 bez DPH měsíčně od jednoho člověka a nějací P2P sosaři ti ji na 24h denně zam*dali tak, že by to nikomu nejelo a ty by ses pak nevyhnul hromadným výpovědím, tak co uděláš? Nasadíš FUP - normálnímu uživateli netu, který ani neví co je DC++, to vadit nebude, pře těch 1,5 GB (resp 2,5 GB) týdně ani nedosáhne a sosaři mají prostě smůlu. Podepsal jsi jednou smlouvu ve které FUP buď popsané JE a pokud jsi ji podepsal tehdy když to tam nebylo, tak máš právo z důvodu změny VP od smlouvy odstoupit bez vystavení smluvní pokuty. Takže si přestaň hrát na ochránce sosařů a ze svou žalobou můžeš jít leda na lampárnu, pře by se ti každý vysmál.... V každém katalogu Eurotelu, na každých jeho stránkách, kde se píše o internetu (ADSL, CDMA, UMTS, HSDPA...) je vždy uvedeno rychlost "AŽ" 1 Mbps a podobně... To slovíčko tam je a Eurotel je tím pádem vysmátý. Protože když ti ono "až" 1 Mbps pojede 50 kbps tak se ti jen vysmějou, poněvadž nikde neřekli že je to rychlost garantovaná....
TAkže proto je nejlepší zůstat u WIFI, nebo u Karnevalu (resp Chella) a na ET nebo ČTC se vyprdnout. Tečka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PumliCZ  |  11. 04. 2006 09:35

prominte Luku, ale ja dosahnu 2,5 GB na CDMA temer za den i bez nejakych P2P, FTP apod. protokolu. Staci s netem pracovat a vyuzivat jej k praci, ne pouze na cteni emailu. Mam cdma firemne, jako jedinou skoro dostupnou volbu u nas, a je to hruza. Sice mi cely den pokud nejsem pod fupem jede ~70kB/s, ale k cemu mi to je, kdyz v tom nejlepsim me utnou. Spravujeme server rozzlobenimuzi, ktery sam ma denni sosatelnost >200gb/den, a pri takovem kvantu je treba to zasobovat a hledat nove a nove veci. A proste i normalnim brousenim neni problem denne sosnout i ty > 2gb. Proto, i pro firmy sluzba totalne na hovno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  11. 04. 2006 10:03

Uznávám, ale musím reagovat. Možností připojení je spousta a pokud ne, tak se bohužel nedá nic dělat. Vím že to připojení je hrůza a nezastávám se Eurotelu. Jen jsem popsal jak to je. Servru rozzlobenimuzi fandim. Ted zrovna jsem doprohlizel aktuality )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  11. 04. 2006 10:04

Uznávám, ale musím reagovat. Možností připojení je spousta a pokud ne, tak se bohužel nedá nic dělat. Vím že to připojení je hrůza a nezastávám se Eurotelu. Jen jsem popsal jak to je. Servru rozzlobenimuzi fandim. Ted zrovna jsem doprohlizel aktuality )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rene_Zavadil  |  11. 04. 2006 10:44

Každý tu demostruje za pěkné počasí. Já bych rozjel demostraci za zrušení FUP a vymazání této zkratky jako vyjádření jakéhokoliv významu. CDMA síť je dobré připojení (v určitých lokalitách) ale tady jde právě o FUP! A nejenom u CDMA. Člověka který nevyužije 2GB dat týdně, nemůže ani využít rychlost. Proč se každý honí za skvělou rychlostí, když to pak takhle brutálně zařízne omezením? K čemu mi je 2048 kbps když po 8GB spadnu na 128? ZRUŠTE FUP A HOTOVO! rozzlobenimuzi.com & ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk  |  11. 04. 2006 11:02

Když to začneš, rád se přidám. Mám 5 Mbps, ale limit pouhých 20 GB!! Také pro mne není problém to stáhnout za pár dnů a ne za měsíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  11. 04. 2006 14:04

zkus scitat jedna plus jedna. A nebo premyslet nad tim co pises.

Prave existence FUP zajistuje, ze mas sanci prenaset i vysokou rychlosti. Kdyby FUP nebylo, tak prvnich par uzivatelu plne saturuje celou kapacitu site v danem bode a ostatni si uz ani neskrtnou.

Diky FUP je po nekolika hodinach permanetniho saturovani linky mechanizmus spomali a umozni, aby rychle (a hlavne aby vubec) mohli neco prenaset i ostatni.

FUP nemusi a neexistuje na pevnych linkach, kde nesdilis pasmo s ostatnimi. Tam pak nikomu nedela problem, abys saturoval linku 24 hodin denne, 7 dni v tydnu, treba cely rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gumby  |  11. 04. 2006 14:25

Myslím, že hned (t.j. tak do tří až osmi měsíců) po tom, co přírodní zákony umožní neomezeně užívat omezený sdroj neomezenému počtu uživatelů, operátoři FUP přestanou uplatňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  16. 04. 2006 13:14

Nemám žádnou jinou možnost připojení (Praha - Malešice), než přes mobil. Telefonní linka zde nejde připojit, signál WiFi je velice slabý, kabelovka v budově taky není. Od T-Mobilu jsem utekl po měsíci kvůli silně kolísavé rychlosti připojení a čatým výpadkům spojení na minuty až hodiny k sice pomalejšímu, zato celkem stabilnímu Eurotelu. Po delším šetření jsem si konečně pořídil N6230 kvůli CDMA. Když jsem zjistil, že mám připojení pomalejší než s Philipsem 625, šel jsem do prodejny Eurotelu. Hošík se podíval do počítače a řekl mně, že v sousedních Strašnicích (vzdušnou čarou max. 200m) CDMA je, ale v Malešicích není a nebude, protože Et od něj přechází k novějším technologiím. Pro ně budou sice vyhovovat i nynější SE601, ale doporučuje vyčkat, protože ani ony nebudou schopny využít plně všech nových možností, proto budou nové telefony i modemy.
Takže je to, jak s počítači: co je dnes špička, je po čvrt roku málem zastaralé. Navíc není Praha jako Praha. Kamarádi ve Zlíně mají za poloviční cenu 1Mbit/1Mbit, já v Praze spojení, jak za bolševika, kdy se do telefonu muselo řvát, jak na lesy.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa  |  16. 04. 2006 13:18

Chybička se vloudila: místo CDMA mělo být EDGE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  11. 04. 2006 13:02

no dobre, ale v tom pripade ti na brouzdani staci gprs, na ty tvoje 2 meily den bohate. de o to ze edge, gprs a hlavne hsdpa byla/jsou prezentovana jako NEOMEZENA MOBILNI propojeni a pokud mas teoretickou rychlost 1Mb a po 1dni ti klesne na uroven gprs (potazmo za stejne prachy) a v prvnich smlouvach na cdma/edge/gprs nic o nejakem fupu nebylo! koukam ze u hsdpa se uz poucili a rovnou to tam pisou, ale stejne ...

ja rikam udelejte tarif 2Gb za dejme tomu 400 s dani pri jakem koliv pripojeni pro normalni brouzdali a k tomu treba tech 600 ale NEOMEZENE a je to. nerikej mi, ze by neslo technicky poresit, kdo ma jakej tarif zaplacenej a od kud se pripojuje. samozrejme, de mi o to MOBILNI pripojeni, kdyz cestuju celej mesic sem tam a nemusim zrovna pracovne, tak si CHCI proste ten film stahnou tam, kde zrovna sem. a o to mi celou dobu de. pokud budu mit net s rychlosti 1Mb, tak si klidne pres den nakliknu film a po sichte si ho skouknu a nemusi to byt zrovna nelegalni p2p sit, kde to vemu. co pak to nikdo nechape? jo ale to by to zase nemoh erortel/tdebil/tydlifon totalne zabit cenou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoonShadow  |  01. 01. 2007 20:47

Tak FUP je podle mě zbytečné. Ať zkusí někdo přemýšlet. Třeba pokud je připojení 5Mb/s a FUP 20 GB, proč si uživatel nemůže zvolit připojení 2,5 Mb/s se 40GB FUP nebo 1,25Mb/s s 80 GB FUP. Proč ne. Tohle by úplně dostačovalo. Podle mě to dělají schválně. Protože čím máte vyšší rychlost tím dříve FUP vyčerpáte, ale proč nesnížít rychlost a zvětšít FUP? Sám začnu provozovat server který bude obcházet FUP a to pro jakoukoli technologii (mobilní telefony i WiFi). Ještě nevím kdy přesně tento server spustím, ale počítám tak do února 2007. Jednalo by se o tzv tuneling s možností VPN. Žádné nezákonné praktiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoonShadow  |  01. 01. 2007 20:51

Tak FUP je podle mě zbytečné. Ať zkusí někdo přemýšlet. Třeba pokud je připojení 5Mb/s a FUP 20 GB, proč si uživatel nemůže zvolit připojení 2,5 Mb/s se 40GB FUP nebo 1,25Mb/s s 80 GB FUP. Proč ne. Tohle by úplně dostačovalo. Podle mě to dělají schválně. Protože čím máte vyšší rychlost tím dříve FUP vyčerpáte, ale proč nesnížít rychlost a zvětšít FUP? Sám začnu provozovat server který bude obcházet FUP a to pro jakoukoli technologii (mobilní telefony i WiFi). Ještě nevím kdy přesně tento server spustím, ale počítám tak do února 2007. Jednalo by se o tzv tuneling s možností VPN. Žádné nezákonné praktiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  11. 04. 2006 14:00

Jen magor bude provozovat P2P site na mobilnim pripojeni pres mobilku.
Pokud je clovek jen trohcu soudny a chape principy a zakonitosti fungovani P2P site, tak je pouziva na pevnych pripojenich, kde jsou vyssi rychlosti a hlavne vetsi symetricnost prenasenych dat.

P2P site nejsou socialismus, kde by fungovalo "muzu vsechno a na oplatku nic nabuzet nemusim".

Z tohodle pohledu nemam rad uzivatele v P2P sitich ani z ADSL s nizsimi rychlostmi. Problem je predevsim v uploadu.

A chtit to vyuzivat na pripojeni z mobilu? To uz je primo sprostarna. Ani ne tak vuci operatorovi ... ten si stabilitu a funkcnost site zajisti pomoci FUP. Ale je to sprostarna predevsim vuci ostatnim uzivatelum P2P siti.



A nemuzu nez opet zopakovat ... mate mobilni pripojeni k internetu za mene nez tisicovku mesicne.
Kupujete si sluzbu, s urcitymi parametry. Ktere jsou limitovany fyzikalnimi zakony a moznostmi soucasnych technologii.
Myslet si, ze za 700 mesicne muzu operatorovi borit sit jen pro svou utkvelou potrebu neco permanentne sdilet a stahovat ... takel to fakt nefunguje.
Na to si poridte pevnou garantovanou linku. Byt to nemusi byt zakopany kabel v zemi, ale garantovana FWA sluzba.
Akorat tam budete platit radove tisice az desetitisice mesicne. Ne stovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  11. 04. 2006 20:09

No vsak bych si takovou sluzbu taky neporidil. Akorat lituju lidi, co jim zbasti reklamu na uzasny superrychly a neomezeny internet..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  11. 04. 2006 06:58

Vodafone zase nic. Voda zase prokazuje, jak je strašně pozadu. Měli by začít něco dělat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hujer  |  11. 04. 2006 07:41

Vodafone by třeba mohl pokrýt Hlásnou třebáň a pak o tom vydat TZ
Předpokládám, že to slavné hopsajda pojede na jedné BTS v brně a dvou v praze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor