Eurotel: Který tarif je nejvýhodnější

Diskuze čtenářů k článku

lk  |  22. 06. 2002 21:21

Mám již dva měsíce tarif Optimum plus. Dříve jsem měl Paegas. Kvalita spojení, služeb, pokrytí signálem se nedají srovnat. Zavolám si i doma na hajzlu i ve sklepě když nemůžu najít věci, pro které mě poslala žena...
Píšu teď ze svého iPAQu přes modrý zub a Gprs a vše je ok. Jen ty vyšší ceny. Za 650 měsíčně mám jen 100 volných minut. To jediné vidím jako vadu. Jinak super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  23. 06. 2002 16:51

Optimum plus stojí 1002,75 kč za 120 minut. To je přes 8kč za minutu. Já osobně mám Goučko se 6,6 kč kamkoliv kdykoliv a levnější SMSky a stejně si myslim že je to drahý.

Rád si vyzkoušim za co vlastně platim tu minimálně dvojnásobnou cenu.A sem přesvědčenej, že zjistim že za nic a že zůstanu u někoho jinýho ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  24. 06. 2002 09:16

Sorry, zmýlil jsem se. Mám Optimum Profi + VPN - měsíční paušál 795 Kč. 100 volných minut, 60 volných datových minut. Zatím opravdu spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radovan Kaluza  |  22. 06. 2002 17:06

jsem ted v anglii a pouziva mobil koupeny od Oskara (prodava odblokovane-dokonce!!)

mimochodem pokud nekdo prece jenom chce koupit nejaky telefon u Eurotelu asi se opati koupit ho u Oskara a kartu od Eurotelu. Napr muj champion Alcatel511 stoji v GO sade 8000 tisic, takze za 7 500 to je asi cena toho telefonu u Eurotelu, telefon zablokovan,  U oskaru ten samy stoji 6 000 a odblokovan, takze nakupujte dale sady u Eurotelu pokud mate dost penez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radovan Kaluza  |  22. 06. 2002 17:01

tak jsem se mrkl na Eurotel 600 , nejdrazsi tarif, ocekavam nejl. volani a

za 3 tisice 600 volnych minut     

2.7 volani do vlastni site , 4 kc volani do jinych siti, 2,5 SMS

a oskar

za 1000 kc 300 volnych minut

3kc volani do vlastni site , 4 kc volani do ostatnich siti, 1kc za SMS,

takze skoro to same co Eurotel v zaveru , akorat o dvatisice vyssi pausal, a cena volne minutky trosicku vice vyssi, taze kupujte Eurotel 600

ja radsi dam na oskar

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  25. 06. 2002 14:06

A co u T-Mobilu za 1600 - 400 volných minut - SMS á 1 Kč, vlastní síť 2 Kč, ostatní 2,4 Kč - to také není k zahození. Nad rámec volných minut nejlepší, co tu je..

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raddy  |  25. 06. 2002 16:13

a co oskaruv `NA ZISK` http://www.oskarmobil.cz/cz/business/b_index.html , bohuzel podminen koupi minimalne dvou programu, mrkni na kvantifikator co tady je na mobilmanii 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  26. 06. 2002 21:15

Nojo, to abych provolal stovky minut do Oskara, aby se mi to vyplatilo. ¨Je pěkné, že mám volání do Oskara za kačku (po 250. minutě - myslím), ale platím 250 Kč a nemám ani jednu volnou minutu. To využije fakt málokdo.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  21. 06. 2002 11:46

Tarify ET jsou pomerne drahe, ale pokud je to na firmu a ma uzavrenou ramcovou smlouvu, lze uzavrit tarif Optimum Profi, ktery je docela dobry (teda na Eurotel ).
645,- pausal, 100 minut zdarma, 2.50 do vlastni site a 5,- do jinych siti bez rozliseni spicka/mimo spicku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  21. 06. 2002 21:07


A co třeba Paegas 80 HIT? Za 450 Kč 80 volných minut (vychází  levněji), do vlastní sítě 2 Kč, do ostatních 4,4 Kč (myslim, že bez DPH 5% ). A nemusím mít nic na firmu. Oskar má volné minuty ješzě levnější, ale volání je zase dražší (většinou ovšem levnější, jak u Eurotelu). Když na to tak koukám, tak by se jim možná vyplatilo koupit si Oskartu, zpravy jsou na ni levnejsi, volání za šest, do vlastní za 3 Kč. Přijde mi to jako výsměch. Platit za 0602 takovéhle sumy.. To já za své 0603 platím asi tak třetinu a necítím se o nic méněcenný..

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radovan Kaluza  |  22. 06. 2002 16:54

OK, eurotel nabizi za sestset 100 volnych minut do vlastni site, Oskar za 10korun 40minut do vlastni site, nebo za 500KC 300 minut do vlastni site (1,9 cena za volnou minutu), volani 5kc do jinych siti a 3kc do vlastni, 0.5 za zpravu do vlastni site,1,5 do jinych, bez rozdilu spicka/mimo spicku. No, budu rad kdyz me nekdo presvedci ze Eurotel mam lepsi ceny nez Oskar....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  22. 06. 2002 22:14

Ja te presvedcovat nebudu, pac by to nejspis bylo marne, ale jen upresnim ze tech 100 volnych minut je do vsech siti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurio  |  26. 06. 2002 19:25

To ne, ale přesvědčím tě, že až na pár výjimek je levnější Oskar
Teď vážně: Já jako chudý student bych si klidně připlatil řádově desítky Kč měsíčně za to aby mi nepadaly hovory. Nejen z toho usuzuji, že je pořád ještě hodně těch, kdo si za kvalitní síť připlatí stovky i tisíce měsíčně. A tarify ET mají převážně podnikatelé, kteří volat potřebujou. Navíc kvůli změně čísla by někomu mohl ujít kšeft třeba za sto tisíc. I kdyby měsíčně provolal o 3tis. víc, vyplatí se mu to až skoro za 3 roky. A 0602 má taky svou váhu, vidíte že ten člověk už dlouho používá drahou ale pořádnou síť. Zvlášť mezi podnikateli apod. je daleko lepší mít 0602 než 0776 nebo 0732 (mě to teda nevadí).
Dál Eurotelu skočí na špek zákazníci kterým někdo nabídl mobil za super cenu (bývá to od koruny do 1000Kč vč. aktivace). Jen musí 2 roky platit 2 kila měsíčně a mají v tom 30 minut a 30 SMS. Že potom volají i do vlastní sítě přes 10 Kč/min jim už nikdo neřekne. Ale některým se to opravdu vyplatí.

P.S.: Nemám OS ani ET, ale jako věčně nespkojený uživatel neustále uvažuju jak o jiných službách svého operátora, tak i o jiných operátorech (ano, i o ET). Zatím si ale nechám občas spadnout hovor než platit Eurotelu dvojnásobné ceny a Oskar by mě taky vyšel celkem draho (nehledě na jeho nejméně spolehlivou síť). Nikdo ale netvrdí že to bude trvat věčně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adsfsa  |  21. 06. 2002 10:54

A nejsou nahodou nejlevnejsi SMS (u ET) u tarifu SMS/Data, ty stojej asi 1,50 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  21. 06. 2002 11:29

Tarif Data/SMS nebo Data/SMS Plus ale nepatří mezi běžné tarifní programy a je opravdu určen zejména na Data a SMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  21. 06. 2002 10:08

Schémata jsou správně, pouze jsem omylem přehodil popis sloupečků a řádků, takže správně je to:

Schéma I - ET 70% TM, OS, ČTc 10%

Schéma II - TM 70% ET, OS, ČTc 10%

Schéma III - OS - 70%, ET, TM, ČTc 10%

Schéma IV - ET,.TM, OS, ČTc 25%

Za chybu se omlouvám, v článku už je opravená....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyklopek  |  21. 06. 2002 08:50

70+10+10+25=115 - to znamená, že u eurotelu je možné volat i na 115%, takže tohle je odpověď proč si pořídit tarif od eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blesk  |  21. 06. 2002 09:13

 ...co je na tom divneho? Hold Errortel plni na 115% !!!!, asi splni petiletku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ultimated Hacker  |  21. 06. 2002 08:12

...tak jsme výpočet ceny jedné volné minuty dělaly tak...

Ten článek psaly nějaké redaktorky ??? 

a co těch 100% ???

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 06. 2002 08:12

Jen bych chtěl opravit chybu, že špička u Quattro Go začíná už v 7:00 (!), nikoli v 8:00. Jinak ty ceny jsou bez komentáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cukino  |  21. 06. 2002 07:15

Asi su blb, ale nerozumím těm schématům. Třebas to schema III (myslím), jak můžu volat 10% tam, 10% tam, 10% tam a 25% onam,....co zbývajících 45% ???  ...to se jako vrtám v nose nebo co? A pak ještě jedna věc....asi těžko si pořídím Eurotel abych 70% volal na T-mobil nebo Oskara. To bych musel být asi na hlavu padlý, tak nač ty konfabulace tady se schématy !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  21. 06. 2002 07:42

Navíc i když budu volat z 80% na Eurotel, tak se mi stejně vyplatí mít cokoliv jinýho než Eurotel

(pokud teda nebudu striktně dodržovat, že volám jen mimo špičku a SMSky posílám jen z netu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  21. 06. 2002 17:09

A pak ještě jedna věc....asi těžko si pořídím Eurotel abych 70% volal na T-mobil nebo Oskara. To bych musel být asi na hlavu padlý, tak nač ty konfabulace tady se schématy !

No, sic nejsem na hlavu padly (doufam) ale mam sluzebak s pausalem u Eurotelu. U 80-ti procent lidi ve firme prevazuje volani do Eurotelu, u me do Paegasu. Navic firma pouziva Eurotel z "historickych", mozna i "snobskych" duvodu. Nekde bohuzel stale plati, ze "kdo nema 0602, jako by ani nebyl" ... .

Takze takove schema ma urcite smysl. Pravda je, ze firma ma trosku lepsi ceny ...

Pepa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 06. 2002 06:38

Nějak se nemůžu dopočítat 100% ve všech schématech!!! Neumím počítat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  21. 06. 2002 01:46

Nejlepší tarif pro volání na Eurotel je Pegas 400 hit, případně Oskar 300.

očekávám, že ET brzy zavede tarif "Eurotel - Superboháč": měsíční paušál 10000,- Kč - 7 volných minut a 1,75 SMS zprávy měsíčně, další minuty 9,66 Kč za minutu. Tento tarif bude mít zvláštní volačku, aby všichni věděli, že ho majitel má, pro jeho uživatele bude postaveno 1,23 nových BTS, u těch stávajících budou mít účastníci přednost a tedy lepší pokrytí. Jen pro ně bude (za měsíční polatek  1050,- Kč) možnost aktivovat si službu ultrahypersupersound pro křišťálový zvuk.

A otázka pro vás - kolik lidí na tento nový tarif přejde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada kalina  |  21. 06. 2002 07:32

moje odpověď na otázku: "dost" - já myslím že pitomců jsou v ulicích zástupy



když jsem byl malej kluk, zdálo se mi fajn přít se s kamarádama, který operátor je lepší a která předplacená karta je lepší

později jsem z toho nějak vyrostl a jsem začal mít pocit, že na tom vlastně vůbec nezáleži - hovory do všech sítí mě stojí stejně (takže
mě už nezajímá ani co mají ti ostatní), na displeji mám myš se srdíčkem a jaký je nápis na simce je mi taky fuk, protože na něj nevidím

nepotřebuju ani audio-pohlednice od téčka ani 14,4kbps od eurotelu a ani ... (teď si nemůžu vzpomenout, co exklusivního nabízí oskar, ale taky určitě něco takového má), takže žiju v ráji bez stresů, jestli je ten můj operátor opravdu ten nejlepší

vždycky se jenom směju, když čtu v diskuzích, že jeden nenávidí t-debila a errortela a jen oskárek je nejlepší na světě a další jedinec tomu prvnímu oponuje, že je to přesně naopak

nechápu co z toho ti lidi mají - akorát si stresem zbytečně zkracují život



nicméně jak jsem si tak přečetl tenhle článek, jsem fakt rád že nemám eurotel, prostě nemám peníze na to, aby supersound prozrazoval moje pocity


vk

(mimochodem chápe někdo z vás ty nové billboardy na go, kde třeba stojí chlapeček celý od blata anebo je tam detail ženského zadku s mužskýma rukama? já teda fakt ne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  21. 06. 2002 01:16

To snad není možný, na co je u Eurotelu tarif? Pokud vím, tak stále je základním účelem telefonu volání. A spousta lidí jim to žere, asi je ta provolaná minuta pozlacená nebo co

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  21. 06. 2002 04:55

Taky nechapu, jak nekdo muze mit dobrovolne nejaky tarif u ET krom GO, ci TIP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel  |  21. 06. 2002 13:00

Pokud bychom nasadili nizke ceny nasi zakaznici neuveri, ze poskytujeme skutecne uplne nejvicnejkvalitnejsi sluzby. Z toho vychazi i nase strategie, ze cim bonitnejsi zakaznik, tim podvedome pozaduje i vyssi cenu a nechceme ho ztratit tim, ze ho urazime nizkou cenou. Mejte se Vas ET.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  21. 06. 2002 14:17

Přesně tak, běžný způsob uvažování lidí i firem, stejnou cenovou politiku má např. Sony. Lidé si skutečně myslí, že co je levné, je nekvalitní a naopak, přitom to vůbec nemusí být pravda.
Přítelkyně teď ve značkové prodejně ET vyřizovala pro firmu 3 nové tarifní smlouvy (po jedné, ne všechny najednou), a je z toho doteď na prášky, obchází značkové prodejny ET obloukem a roztřese se, když jde kolem. S vyřízením každé smlouvy tam strávila pokaždé několik hodin, někdy tam musela i vícekrát. Služby naprosto šílené. Ale nekupte to, když to je tak levné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  25. 06. 2002 03:28

Typickým příkladem levné kvality je Oskar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  25. 06. 2002 06:25

Ja osobne nevidim rozdil v kvalite mezi ET a Oskarem. Asi se pohybuji na dobrem miste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 06. 2002 10:06


Stejný případ, naopak se sporadicky pohybuju i v místech, kde ET nemá signál a Oskar má. Pokud jde o služby, tak Oskar mi jich nabízí mnohem víc, které využiju. Takže v mém případě je volba jasná, když k tomu ještě připočtu cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  21. 06. 2002 00:08

Tarify ET moc nesleduji, ale nyni jsem se jen tak podival, a je to jeste horsi, nez jsem si myslel!! Cim drazsi mam pausal, tak tim drazsi mam volnou minutu... To si delaji kozy, ne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor