Jestli on ten Martin Razzi Drtina nebude takovy ten super-stezovatel. Na jeho blogu jsou treba stiznosti na webhostingovou firmu a vynatky z jejich vzajemne korespndence. Bez kontextu samozrejme tezko soudit, kde je pravda, ale ono zverejnovani fragmentu korespondence ukazuje na ponekud patologickou povahu chronickeho stezovatele.
Podobne s DataNonstepem od ET. Sam jsem v uvedenou dobu DN vyuzival a problemy uvedeneho charakteru jsem nemel. Samozrejme, neaktivoval jsem zadny Akcelerator, protoze pak by zakonite popisovane problemy nastaly...
Rovnez bych se pozastavil nad reklamaci, kdy zakaznik, at uz si stezuje na cokoliv, se k reklamaci stavi: "A bud mi vyhovite, nebo si budu stezovat vyse (v tomto pripade CTU)". Podobne ultimativni postupy, de facto vyhrozovani, prave vedou k tomu, ze stezovateli se nevyhovi. Nechci obhajovat ET, urcite ma co zlesovat, ale s takovouto formou reklamaci se proste zakaznik nemuze divit, ze se mu nevyhovi.
Konec koncu, kdyby p. Martin Drtina skutecne chtel resit svuj problem, asi by ho veresil treba prikoupenim verejne IP daleko efektivneji, nez pulrocnim psanim stiznosti. Nevim, nakolik si ceni sveho casu, ale asi by tu petistovku neobetoval nadarmo...