No to si na tom lepe nez Ja, Mne to stalo 25000,-
Ale jak uz bylo zde uvedeno:
např. tady: http://www.spotrebitele.cz/clanek.shtml?x=233391
doporučuji toto:
§ 6 zák. č. 643/1992 Sb. říká: Prodávající se nesmí při prodeji výrobků a poskytování služeb chovat v rozporu s dobrými mravy; zejména nesmí žádným způsobem spotřebitele diskriminovat.
§ 8 odst. 1 zák. č. 643/1992: Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.
A protože Eurotel nám lže a vydává zpoplatnění jedné služby za její zlevnění, poskytuje neúplné a nejasné údaje, dokonce nějaké údaje i zamlčuje, jistě se chová v rozporu s dobrými mravy a tím diskriminoje své zákazníky a porušuje výše uvedené paragrafy.
Na to lze podat stížnost přímo Eurotelu a pokud na to nebude Eurotel adekvátně reflektovat, existují další organizace, u nichž si lze stěžovat. Čím víc lidí si bude stěžovat, tím lépe.
např. zde: http://www.spotrebitele.info/rada/ctw.php?coID=1&sender=www.mobil.spotrebitele.info
Asociace mobilního marketingu a Sdružení obrany spotřebitelů ČR spolu vytvořily Radu pro stížnosti spotřebitelů.
Cílem tohoto projektu je řešit stížnosti Vás, spotřebitelů, na nekalé praktiky v oblasti mobilního marketingu a služeb (obecně mobilní komunikace). Jedná se zejména o zneužití osobních údajů, nedostatek poskytovaných informací, špatná tarifikace zpráv, která měla za následek zvýšené náklady, apod. Kromě jednostranné stížností je možné iniciovat i mimosoudní řešení sporu.