Eurotel se vyjádřil ke konci wapu zdarma

Diskuze čtenářů k článku

Lucky  |  12. 08. 2005 00:11

Neprisla mi ani ta blba SMSka, ze uz neni WAP zdarma, tak sem wapoval a hadejte kolik sem prowapoval?.......17000 Kč......nemate nahodou nekdo poneti jestli mam sanci s tim neco delat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pilot  |  16. 08. 2005 15:45

No to si na tom lepe nez Ja, Mne to stalo 25000,-

Ale jak uz bylo zde uvedeno:

např. tady: http://www.spotrebitele.cz/clanek.shtml?x=233391

doporučuji toto:
§ 6 zák. č. 643/1992 Sb. říká: Prodávající se nesmí při prodeji výrobků a poskytování služeb chovat v rozporu s dobrými mravy; zejména nesmí žádným způsobem spotřebitele diskriminovat.
§ 8 odst. 1 zák. č. 643/1992: Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.
A protože Eurotel nám lže a vydává zpoplatnění jedné služby za její zlevnění, poskytuje neúplné a nejasné údaje, dokonce nějaké údaje i zamlčuje, jistě se chová v rozporu s dobrými mravy a tím diskriminoje své zákazníky a porušuje výše uvedené paragrafy.
Na to lze podat stížnost přímo Eurotelu a pokud na to nebude Eurotel adekvátně reflektovat, existují další organizace, u nichž si lze stěžovat. Čím víc lidí si bude stěžovat, tím lépe.
např. zde: http://www.spotrebitele.info/rada/ctw.php?coID=1&sender=www.mobil.spotrebitele.info

Asociace mobilního marketingu a Sdružení obrany spotřebitelů ČR spolu vytvořily Radu pro stížnosti spotřebitelů.
Cílem tohoto projektu je řešit stížnosti Vás, spotřebitelů, na nekalé praktiky v oblasti mobilního marketingu a služeb (obecně mobilní komunikace). Jedná se zejména o zneužití osobních údajů, nedostatek poskytovaných informací, špatná tarifikace zpráv, která měla za následek zvýšené náklady, apod. Kromě jednostranné stížností je možné iniciovat i mimosoudní řešení sporu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BELL  |  29. 07. 2005 13:02

Zdravím Českých Mobilmaniakov zo Slovenska.Ked som cital vas clanok tak sa mi nechcelo verit ze to je skutocnost.U nas na Slovensku bol do února wap roaming u Orangutana zdarma,samozrejme to uz zrusili.Teraz T-mobil u nás dáva v roamingu poobede vo svojej sieti sms zdarma + príchodzie hovory a tiež sa vela ludí sťažuje že im to napriek tomu vyúčtovali. Dobré nie? kto si to osobne nekontroluje tak platí a reklamuje a platí a reklamuje atd. Želám príjemný deň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  13. 08. 2005 21:18

uff to si ma naplasil. Este som nevidel julove vyuctovanie a zacinam mat obavy. Problem je ze mam PARNER pausal na segru, ale aj ta je v zahranici, takze budem musiet zavolat rodicom aby otvorili faktury. Lenze ten skvely TMO tie faktury posiela asi tak 10 po uctovnom obdobi a par dni pred splatnostou. Ak bude problem, tak som zvedavy ako sa to za reklamovat a riesit takto narychlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  03. 09. 2005 23:23

pohoda, vyuctovanie doslo uplne OK, nic navyse sa neplatilo. Asi zalezi ako sa im informacny system "vyspi". Teraz mam s nimi taky problem, ze mi nevedia prehodit CLIR, ci ma byt nativne zapnute, alebo vypnute. Pouzivam totiz 2SIMky v jednom pristroji - N3650 Sym 60 - 6.0 a pri prehodeni SIMiek sa zmazu zoznamy zmeskanych hovoroov, SMS dorucenky, ci sa ma volit siet manualne, alebo automaticky, a tiez ci ma byt CLIP odoslane, neodoslane, alebo ponechane na nastaveni siete. To iste sa dialo aj u OSKARA, ale ten to dokazal prehodit. Teraz mam problem ze ked mam zapnuty tel zo SIMkou OSKARA, tak mi to je jedno - hodi sa tam "Odeslani cisla - Nastaveno Siti" a je to OK. Akonahle vsak prehodim na SIMku TMO SK, tak sa tam po prehodeni SIMky nastavi "Odeslani cisla - Nastaveno Siti" a u TMO SK toto nativne nastavenie znamena ze ¨mate zapnuty CLIR, coz je teda dost blba funkcia. A dva pristroje je blbost pouzivat, lebo ako mam udrziavat v rovnakom stave 2tel. zoznamy, 2mailove schranky, 2kalendare?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk Grygar  |  21. 07. 2005 15:21

Dnes mi přišel do schranky učet za eurotel datanonstop a co me oko nevidi učet za pripojeni na wap et live 50 haleru (zuctovaci obdobi 16.6-15.7)no takze je to velmi radostne...lituji všechny co se k teto informaci a 15.7 zurive pouzivali wap a pristi mesic to bude jeste lepsi dekuji tohle opravdu nechci...

A v ramci zkvalitneni sluzeb zavede eurotel ke kazde placene zprave na svem portalu et-live nejmene 10 kb obrazek a cim vetsi tim lepsi..

Zbynek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk Grygar  |  21. 07. 2005 15:35

ješteě jsem zapoměl dodat že sms mi nepřišla a dopis přišel až 19 července no a pritom vevnitř je datovan 13. července tak nevim jestli je tak pomala česka pošta nebo kdo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radin  |  29. 07. 2005 11:46

Přišel mi také až po víkendu 19.7.je jasné,že když ho pošlu středa-čtvrtek  nemůže příjít zákazníkovi v pátek.Pak jim to došlo tak a tak to řešili SMS 17.7- zvláštní informovanost o změně tarifu zákazníkovi když ke změně dochází k 15.7. Jsme v EU nebo????? Co naše kontrolní orgány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
####  |  20. 07. 2005 19:13

např. tady: http://www.spotrebitele.cz/clanek.shtml?x=233391
 
doporučuji toto:
§ 6 zák. č. 643/1992 Sb. říká: Prodávající se nesmí při prodeji výrobků a poskytování služeb chovat v rozporu s dobrými mravy; zejména nesmí žádným způsobem spotřebitele diskriminovat.
§ 8 odst. 1 zák. č. 643/1992: Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.
A protože Eurotel nám lže a vydává zpoplatnění jedné služby za její zlevnění, poskytuje neúplné a nejasné údaje, dokonce nějaké údaje i zamlčuje, jistě se chová v rozporu s dobrými mravy a tím diskriminoje své zákazníky a porušuje výše uvedené paragrafy.
Na to lze podat stížnost přímo Eurotelu a pokud na to nebude Eurotel adekvátně reflektovat, existují další organizace, u nichž si lze stěžovat. Čím víc lidí si bude stěžovat, tím lépe.
např. zde: http://www.spotrebitele.info/rada/ctw.php?coID=1&sender=www.mobil.spotrebitele.info
 
Asociace mobilního marketingu a Sdružení obrany spotřebitelů ČR spolu vytvořily Radu pro stížnosti spotřebitelů.
Cílem tohoto projektu je řešit stížnosti Vás, spotřebitelů, na nekalé praktiky v oblasti mobilního marketingu a služeb (obecně mobilní komunikace). Jedná se zejména o zneužití osobních údajů, nedostatek poskytovaných informací, špatná tarifikace zpráv, která měla za následek zvýšené náklady, apod. Kromě jednostranné stížností je možné iniciovat i mimosoudní řešení sporu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mudrc  |  20. 07. 2005 08:47

lidi,vykašlete se na eurotelu na wap!Atˇ si ho sežerou i s navijákem Jsou nejdražší ze všech Dávat jim 0.70Kč za kB je šílený Zrovna tak 0.24Kč za kB "internetu" Na Oskaru je to podle nich za pakatel Tam se to dá A vůbec,Oskar je nejlepší Třeba na internetu jde psat SMS která může mít 760znaků a na Eurotelu jen 60! Není to směšný? Čekám,až mi u nich skončí smlouva a pryč od nich!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrews  |  18. 07. 2005 23:30

Necist obcas mobilmanii tak sem se to vubec nedovedel, jedina SMS co mi prisla ze si za dva dny zase stahnou prachy... o wapu ani tuk :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukystrita  |  18. 07. 2005 20:56

dle mého názoru je rozhodnutí eurotelu o zavedení poplatků wapu porušení smlouvy, kterou jsem s eurotelem uzavřel.Souhlasím s vyjádřením mobilmanie - přístup na wap=0 Kč. Já osobně odcházím od této služby a možná od eurotelu vůbec..Je to velmi neseriozní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  18. 07. 2005 16:58

internet a wap maji rozdilne nastaveni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juan  |  18. 07. 2005 14:09

a jak zjistim, jestli se muj integrovany prohlizec se pripojuje pres branu wap nebo internet? Napr. u N6230i zadne nastveni nevidim, ve vyuctovani se wap objevuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Triple  |  18. 07. 2005 13:18

Více ze života, méňě z peněženky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  18. 07. 2005 13:07

ET me taky nastval,ale podle meho 500Kb je docela dost na prohlizeni wapu.Kolik muze byt jedne nacteni stranky?1Kb?A i kdyz se treba pletu rozhodne tu jsou javove internetove prohlizece a ten kdo ma uz vyvinutejsi telefon s integrovanym internetem tak ho wap asi vubec nezajima.Te je napr.Siemens SX1,Et smartphone s windows 2002,mda 1,2,3,Palm Treo 600/650-zvlast na treu je internet rychly,nokie se symbianem.Je tedy pravda ze jsem na wapu hodne hraval on-line hry napr.IQ mapa at..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  18. 07. 2005 11:33

ETDN mam od prvnich mesicu zavedeni sluzby . Myslim ze pred tim bylo dokonce 100 volnych minut. :+( Pak uz jen 60 minut .. a od te doby co telekom prevzal plnou moc nad ET jde vsechno do haje. Predtim to bylo dobre ale ted ? des a hruza. Uz aby byl ten zakon o prenositelnosti cisla. Pak rusim eurotel a prechazim ke konkurenci.
Zatim jsem vyresil wap tim ze jsem vsechno co melo pripojny bod APN=wap smazal a nebo nahradil na APN=internet. protoze mam SE K700 tak vse jde jak s pripojnym bodem WAP. Pro pripad nouze mam jeste v zaloze java aplikaci (webprohlizec)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ja_ (novy)  |  18. 07. 2005 08:28

http://www.eurotel.cz/public/17/b0/aa/ea/33527_6280_ET_viceVolnosti.pdf
strana 15 odst. oznaceny malou cervenou sipeckou...

Netreba ani pouzivat Archive.org...
Navic myslim pokud by se nasel nekdo kdo by mel vic casu ze to neni jedina zminka o WAPu za 0,- Kc...

Jinak ackoli obecne s ML spis nesuhlasim, za tento clanek jemu i redakci dekuji - je na nem krasne videt jak si ET vazi svych zakazniku a jak ferovy op to je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antik  |  18. 07. 2005 00:59

Jsou to lumpove,me do dnesniho dne nebyla dorucena ani sms ani dopis.U faktur/pokud je poslou/jsou hromay reklamnich materialu ale podstatne informace se  tam neprikladaji nikdy.Mam povahu dozvedet se i na jejich info lince konkretni udaje.Pokazde se vsaki dozvim neco jineho a v edtsinou hovor konci tim ze se jedena bud o interni zalezitost ET,ze si mam podat pisemnou reklamaci a ze nejsou povinni cokoliv vysvetlovat a zduvodnovat.Soucasna situace je takova ze me zablokoval operator volani na bezplatnou linku, dnes kjdyaz jsem se byl zeptat na upresnujici informace na prodejne tak zacali vyhrozovat ochrankou a policii.Okamzite dopoledne rusim datovej tsarif a jdu k t-mobile.Pripadam si jako za komunismu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sqwon  |  17. 07. 2005 22:10

az do 15.cervence sem jel na wapu temer porad... 10 hodin denne... a 16.cervence sem vytahl z mobilu erotel go sim kartu a uz jim nedam ani korunu ... a oni si toho urcite vsimli ze sem z niceho nic prestal fungovat.... tak ze eurotel na me(a verim ze nejen na me) zacne prodelavat...oskar je ted muj favorit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tony  |  17. 07. 2005 22:01

Pripadal jsem si jako blbec, kdyz mi eurotel dvakrat (!) napsal divnou smsku, ze ke svemu tarifu data nonstop dostavam navic 500 kb. Vubec jsem tomu nerozumel. Ted uz chapu. Kdyby mi eurotel neplatila firma, tak jim nedam vydelat ani korunu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pozdětlukohlav  |  17. 07. 2005 21:58

Taky jsem zvolil Eurotel data nonstop . Účet za vytáčené připojení se mi přestával líbit a ADSL ani WIFI ani kabel v nedohlednu .
Příjemné na tom byla vánoční akce s 60  minutami na volání zdarma a k tomu 60 minut z data nonstop + dotovaný telefon  a co víc bych mohl chtít  -  dobře mi tak!!.  Zklamání se dostavilo záhy z jednání  pracovníků značkových prodejen kdy, když se upisujete jako nový zkazník tak to ještě jde , ale později když potřebujete poradit nebo se na něco jenom zeptat a neaktivujete si další služby tak to už jsem si skoro připadal jako že obtěžuji.Pak už Vám nezbývá než platit a čekat co si na Vás vymyslí. Jako zákakovi mi vadí absolutní nepřehlednost a strašná složitost podmínek jako i  nedostupnos informací.Promiňte ale vůbec nemám pocit kvalitních služeb a pokrytí přístupu k zákazníkovi aj. atd. !!!!! .
PS: Žádnou SMS jsem nedostal - informaci jsem si přečetl na wap stránce  idnes za kterou pokud tomu dobře rozumím budu muset  v budoucnu platit .
Přiznávám že za blbost se platí a už se nebudu na  nic dotazovat  - stejně vám to nalajnujou jak budou chtít . Akorát budu tupě čekat až mi vyprší dvouletá smlouva.
Optimismu zdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  17. 07. 2005 20:27

jsou to prasata, je to net, jako net ... prostě jen z mobilu, nechápu, proč to dělají, ještě že jsem od něho odešel :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2005 13:07

Stále mi žádná SMS ani dopis nepřišel !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death  |  17. 07. 2005 18:54

Porad Etel van dela same vydrby tak proc od neho neodejdete? Clovek at se podiva kamkoliv,vsude jen narazi na nespokojenost s Etelem,to je proboha tak tezke se nane vybodnout a jit jinam? Jinak nechapu lidi co nanej nadavaji a presto u nej dale zustanou,kdyby "vsichni ti nespokojeni" presli jinam tak o u Etelu zdechl pes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  17. 07. 2005 10:36

No já se v těhle věcech moc nevyznám, ale neměly by jsme se obrátit na ombucmana? Tohle chování by jim nemělo jen tak projít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Zděšený  |  17. 07. 2005 09:50

Nejde jen o změnu v zpoplatnění, ale o dramatickou změnu ve filosofii a logice programu "ET Data Nonstop" ! (bez omezení za paušál se změnilo na paušál s limity, což je úplně jiná nabídka !)
Informace až do této chvíle jsou naprosto nedostačující a není zřejmé ani kdy se tato změna projeví ve vyúčtování ? Uprostřed účtovacího období došlo ke změně pravidel, ale logické by bylo, aby se projevila nová metoda až od dalšího účtovacího období ? !
Jakou má zákazník kontrolu, že naúčtovaná částka podle nové metodiky je správná ? ! (něco zdarma, něco za různě vysoké poplatky, ET může napsat na fakturu téměř "cokoliv" a zákazník nemůže ani přibližně zkontrolovat zda to odpovídá skutečnosti,.. až na situaci, kdy si nic "nedovolí" a "drží" se dostatečně blízko celkového limitu, pak nebude platit nic... , možná toto je pravý důvod zavedení zpoplatnění wapu - účtovat nekontrolovatelně "cokoliv" !)
Závěr: neuvěřitelná manipulace se zákazníky !
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  16. 07. 2005 23:34

mam go data nonstop, cislo 728 665 xxx a SMSka mi nedosla, tzn. nebyl jsem radne informovan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
registrovaný  |  16. 07. 2005 20:19

Pokud se nepletu, tak aby byla zmena podminek platna, musi mi tu zmenu oznamit. V mem pripade se tak nestalo, takze si myslim, ze namaji pravo po mne chtit ani haler (natoz 70 haleru). Kdyz ted prosurfuju pet mega, tak jim muzu rict tak akorat fuck all, protoze jste mi nic o zmene nerekli. Mylim se snad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JM  |  17. 07. 2005 01:22

Pokud se tady takhle ptas, tak ses zrejme pripos-anej a neudelas to. Naopak si budes hlidat data pres WAP a ET si spokojene odfajfkuje dalsiho poslusnyho ze svyho stadecka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
registrovaný  |  17. 07. 2005 08:26

hehe, musim se ti smat pubertaku

Zadny pravnik, kery by to osvetlil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myš  |  16. 07. 2005 18:29

Když se tak dívám na stránky Eurotelu a vidím ten odkaz "Více internetu", tak si uvědomuji, že u této firmy více znamená méně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  16. 07. 2005 21:10

Jo, to více internetu je dobry, ted jsem na to koukal taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  16. 07. 2005 18:13

A půjde díky této změně dát ET výpověď bez sankcí????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  16. 07. 2005 17:42

mám vlastně kliku jelikož mi přišla SMS o zpoplatnění Wapu a to 12.7. 2005. Když tady čtu ,že někteří ji vůbec nedostali tak si jen těžko představím kolik bych zaplatil za přenesená data , jelikož jsem Wap jako APN používal na SE 910 při prohlížení webu a písemné vyrozumění od eurotel jsem dostal až 16tého tedy den po zpoplatnění. Opakuji ještě že mi přišla jinak by to snad bylo na přez dr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka P.  |  16. 07. 2005 17:28

Nebyt internetu, tak jsem se nic nedozvedel. Asi bych se hodne divil po navratu, az bych zacal wapovat a dosel mi ucet. Aspon, ze chodim na Mobilmanii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tttt  |  16. 07. 2005 16:18

Od kdy maji na slovenku nonstop tarif jen na WAP za 50SK? myslim ze to bylo uz nejaky rok pred zavedenim prvniho nonstopu unas...a ted tady zacnou delat dusno na wapu??
Minuly rok jsem jel na dovolenou a ejhle data non stop v zahraniici je na houby platim za kazdy Bit co poslu jak mourovatej..bavim se s zakaznikem slovenskeho mobilniho oeratora s jejich "data non stop" a vsechny i roamingove KB ma za 0,-SK ...ach jo asi to bude nejlepsi si koupit od slovenskeho operatora tarif a bude to putna ~ at si T-mobile jde vycpat s svoji Svetovosti kdyz stejne zpoplatni vsechnen roaming a ne rozovna mirne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  18. 07. 2005 11:33

"ejhle data non stop v zahraniici je na houby platim za kazdy Bit co poslu jak mourovatej"
Tak to je zname a zduraznovane zcela od zacatku - roamingovi partneri si holt nachavaji zaplatit velice pekne za prenesena data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  19. 07. 2005 00:14

to bylo asi u ORANGE, ale ta akce ze jsi mel DTN za 700,- pausalne in ALL THE WORLD jiz skoncila. Inu ted jsem byl na SK a za 30KB (apn wap) v roamingu jsem zaplatil cca 27,-. Dalsi problem co jsme postrehl je ze TMO SK nechodi pres WAP www.idos.cz nebo identicka stranka www.cp.sk. Provozovatel po nich prej chtel penize, oni rekni ze ne, takze ze siet TMO SK je to blokovane. Takze jsme prave na zjisteni asi 6spoju musel pouzivat OSKARA v roamingu prihlasen prave do site TMO SK a tam to chodilo bez problemu, akorat ta cena. Dale jsme si vsiml, ze IDOS asi chce zacit vydelavat, lebo uz i na wapu na kadzu stranku www.idos.cz tlaci svoje logo ... asi tym da vydelat operatorum aspon za neco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  03. 09. 2005 23:09

BTW: ted jsem byl opet na SK a zistil jsem ze na SIMkarte TMO SK chodi uz vpohode www.idos.cz
Zajimave. Nevite nekdo co to zpusobilo ze se TMO SK a provozovatel IDOS.CZ dohodli? Dale co rikate na to logo? Proc to tam davaji? Aby jsme prostahovali vetsi mnozstvi dat? To si ma vypnout obrazky, nebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
argument  |  16. 07. 2005 15:20

Pochopitelně i já nemůžu než souhlasit se všemi zdejšími předřečníky. Teda že neomezený přenos dat pro WAP byl součástí služby ETDN od jejího zavedení v dubnu 2003. A až dodnes byla tato vlastnost prodejci Eurotelu prezentována jako jedna z hlavních výhod.
Podle stejné logiky tedy lze zpoplatnění WAPu posoudit jako výraznou změnu podmínek služby a to ve smyslu omezení.

A pokud je tohle oficiální stanovisko Eurotelu, celkem nevycházím s úžasu, protože v něm jde najít vyjádření v přímém rozporu se skutečností.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  16. 07. 2005 14:36

Sprosťáci - lžou ! To vím taky, mám tady tu jejich super broužur data nonstop. V této ceně (850kč) je zahrnut ZDARMA i přístup k wapu !!!
To je sprosťárna nejvyššího kalibru, jak lžou ! Parchanti, nikdy už ani halíř ode mě neuvidí !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helmutNiederman  |  16. 07. 2005 14:36

Nechápu,proč na Eurotel tolik lidi nadávaj? Vždyť proboha,máme tady velkou konkurenci,komu se nelíbí být u Eurotelu, tak ať přejde ke konkurenci, třeba k TMO nebo k Vodafone? Žádný mobilní operátor přeci nemůže nabízet donekonečna služby zdarma.Ani kuře zadarmo nehrabe.To,že Eurotel zpoplatnil WAP je jen jeho osobní věc, a to, že přidal balíček volných 500 kb, je jen jeho dobrá vůle. Data nejsou zdarma, někdo za ně bude muset platit. Víte vy vůbec, jaký náklady má Eurotel za udržování své sítě, aby se nezhroutila před takovými sosáči ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myš  |  16. 07. 2005 14:43

Proč nadávají? Asi proto, že tu někdo lže, až se hory zelenají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 07. 2005 16:09

Hernajs, Helmi, když už musíš mermomocí reagovat, tak si přečti aspoň ten článek! Nejde o to, že to zpoplatnil, ale o to, že neinformoval ani řádně ani včas ani srozumitelně, a ještě k tomu na svoji obhajobu lže a myslí si, že mu to budou všichni žrát  ET začal u té žranice mlaskat, to trochu přehnal...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gekko  |  16. 07. 2005 18:45

Proboha.Helmute Ty jsi,ale debil.Muzu psat slovo debil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 19:22

Mno, před časem jsem někde viděl vyčíslený čistý zisk Eurotelu a byl v řádu miliard Kč za rok. Takže ono ho ty sosáči WAPu až tak neruinovali
Pokud to ovšem nebylo tak, jak tady jeden uživatel psal. Smluvní partneři ET křičeli, že nedostávají peníze od Data nonstopistů. Takže ono je dost možné, že to pro ET žádná zátěž nebyla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  18. 07. 2005 11:29

Jenze kdyz ma firma zrjeme odhadovanou hodnotu  tak asi 50 miliard - tedy ceny jejiho majetku tak zisk ve vysi tak 10 %  je zcela v poradku.
Stejne jako z milionoveho S.R.O. zisk 100 000 Kc rocne - taky 10% !!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  18. 07. 2005 18:12

Zrovna ET má zisk určitě větší než 10% své hodnoty. Přesná čísla jsem liný hledat. Ať má zisk jaký chce, ale rvát to přes koleno je podle mě fakt ubohý. A to přesně teď ET dělá. Pokud to tak nedělá, tak proč to neřekne na rovinu. Nechť ke své nahlouplé (a pravděpodobně lživé) tiskové zprávě připojí údaj o tom, kolik platí firmám provozujícím placené WAP stránky, kolik vybere od nonstopistů, kolik jsou odstaní náklady a kolik je zisk. Stačilo by v procentech, aby to neposkytlo konkurenci moc informací. Můj tip je, že z nonstopistů je zisk (po odečtení veškerých nákladů) víc než polovina toho, co nonstopisti platí (bez DPH).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JV  |  16. 07. 2005 20:42

Vážený pane,
to, že může operátor jednostraně změnit podmínky je docela dobrý svinstvo. Seriozní by bylo při změně podmínek uzavřít novou smlouvu a nebo uzavírat podle nových podmínek jen smlouvy nové a stávající nechat. To se taky může stát, že příští týden budou data na net jen 4 hodiny denně a pořád to bude tarif Data nonstop.Ono změnit operátora a číslo není také zadarmo. Krok Eurotelu odsuzuji. Navíc mně dosud nedošlo žádné písemné vyjádření o změně služby, sms je nedostatečná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Globetrotter.XL  |  17. 07. 2005 12:35

Aha, takze ten litr co mesicne platime chudackovi eurotelu nestaci na provoz site? (mluvim jenom o datech, za dalsi sluzby platim dale a dale a dale...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radin  |  29. 07. 2005 12:23

Vážený nepochopil jste nic.Jde o to ,že člověk(zákazník) uzavře smlouvu na 24 měsíců za určítých podmínek(data nonstop-internet-wap v ceně 831Kč měsíčně)a pak si to ET rozmyslí a výrazně (jednostranně)změní podmínky smlouvy.Takže nyní máte za 831 kč o službu méně.Já si myslím,že tuto službu(WAP) měl stávajícím zákazníkům(smlova před 15.7.2005)nechat-dodržet smlouvu,tak jak je zvykem v obchodní styku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pilot  |  16. 08. 2005 15:08

Mne tahle sranda stala v poslednim vyuctovani (prvni od zmeny) 25000,- Opravdu diky nejlepsimu operatorovi. Coz jak sem nekde cetl uz ani to neni dnes pravda. a zde bych hledal duvod. Na kom se asi tak upadajici ET zhojil. kolik takovych jako Ja je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  16. 07. 2005 14:17

... před časem spustil na www.poslifoto.cz posílání pohlednic z vašich fotek poštou. Po čase, aniž by někoho vůbec informoval, služba přestala fungovat. Po dalším čase se dokonce na této adrese objevily stránky s obrázky hokejových klubů. Po ještě nějakém čase se sice objevil původní obsah stránek, ale služba stejně nefunguje. Na 2 zaslané maily o vysvětlení jsem od Errortelu nedostal žádnou odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  18. 07. 2005 11:45

A kdes prisel na to ze tu slubu provozuje primo Eurotel ???
"provozovatelem serveru WWW.POSLIFOTO.CZ, společností Expansion Group a.s., se sídlem U Habrovky 11, 140 00 Praha 4, IČ 26703904 : - toto je provozovatel - nezavisla firma, ktere jiste nema s Eurotelem nic spolecneho - pravdepodobne jen vyuizva jeho MMS sluzby !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Véna  |  16. 07. 2005 14:04

S ET jsem byl vcelku spokojen, dokud ho " neschramstla" jeho žlutá "matka". Od té doby nic MOC. Lži jsou evidentní a vrchnostenské jednání se zákazníky taktéž. Bohužel , ryba smrdí od hlavy   a  příšerné vyřizování reklamací a jednání se z ČTc se přeneslo i na " dcerku" . Je to škandál .... Možná je v tom teleco(mun)isti specielně školej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Slider  |  16. 07. 2005 13:50

V článku se píše, že: Zákazníci byli o této změně řádně informováni a společnost Eurotel postupovala tudíž v souladu s platnými právními předpisy.
Jakou formou byli zákazníci informováni? Nebýt článků na Mobilmanii tak dosud nic nevím. Mě rozhodně Eurotel o změně neinformoval a tudíž z jejich strany o ničem nevím. Tak ať Eurotel nelže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron.Jeremy  |  16. 07. 2005 13:24

Bojíte se snad napsat do titulku, že Eurotel LŽE? Proč takové chození kolem horké kaše? Zde by vás nikdo nemohl obvinit z bulvárního nadpisu - tohle je prostě těžko vyvratitelný fakt! Nebo se bojíte si Eurotel příliš "rozhněvat"?
Naopak, čekal bych doslova návod na postup, jak případnou smlouvu na dobu určitou vypovědět z důvodu změny podmínek v neprospěch zákazníka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  16. 07. 2005 13:47

no to asi tezko.... clovek se zavazuje vyuzivat sluzeb eurotelu (jakychkoli), ne k vyuzivani konkretni sluzby (presto ze sis eurotel poridil kvuli jedne sluzbe). proto zmena nejake sluzby nemuze byt duvodem k nejakemu bezplatnemu predcasnemu vypovezeni smlouvy se zavazkem vyuzivani sluzeb po urcitou dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marian Matys, ComTEL  |  16. 07. 2005 12:44

Euroteláci byli vždycky arogantní, ale tohle VEŘEJNÉ LHANÍ je už fakt neuvěřitelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  16. 07. 2005 12:23

"Neomezený přístup k wapu byl k těmto tarifům přiřazen v okamžiku, kdy bylo spuštěno nové účtování wapu na portálu Eurotel Live! jako bonus."
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale takto se může vyjádřit jen h*vado, když tento tzv. bonus tu byl od začátku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 07. 2005 11:50

Mě například do dneška neposlal žádnou informační SMS !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 07. 2005 18:12

To je zajímavý! mě poslali i dopis, kde mě o tom informujou!
Sice mi přišel až v den kdy už tahle "výhoda" byla v provozu, ale alespoň dali vědět!
Ale nebejt upsanej do listopadu, tak jim s tim seknu taky, už to fakt přeháněj!
Arogantní jsou, pořád jim to tu blbne, a teď ještě tohle!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
glober  |  16. 07. 2005 11:35

Ten Eurotel už neví, jak by se z toho vykecal. Já mám Data Nostop dříve než od konce října, a dříve než byl wap pojmenován "Eurotel Live", a platilo přesně to co je uvedeno v tom archivu "za paušál dostanete neomezený internet, email a wap". Už mě fakt s*rou, si myslej že se jim nic nemůže stát, když je to tak velká společnost. To je fůrt něco, CDMA, wap, na infolince každej mele něco jiného... Už je někdo prosím zažalujte, udělejte sbírku, slibuju že přispěju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda  |  16. 07. 2005 11:55

ET jsou prasata, která vědí, že v naší banánové republice se jim menůže nic stát. Já jsem také zákazník ET, ale abych se s nima začal soudit kvůli jejich prasečinám, když nejsem ani schopen doložit strpenou škodu, na to nemám prachy, čas ani nervy.
Zkoušel jsem na chování ET mejlem upozornit SOS, ale jak jsem zjistil, proti ET nepůjde nikdo.
Jediné řešení bych viděl v ukončení smluvního vztahu s ET, ale když u nás ve vsi nikdo jiný signál nemá! Navíc používám jejich CDMA, které je jedinou možnou příležitostí, jak k nám dostat aspoň trochu rychlý internet (na ADSL a WiFi je to moc daleko od města). Takže skřípu zuby, úpím a služby ET využívám jen z donucení .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pilot  |  16. 08. 2005 14:56

No tak sem se DNES podival na stranky ET a v casto pro GO zakazniky maji stale u GO Data Nonstop:

Připojujte se k internetu a WAPu bez omezení i s předplacenými Go SIM kartami. Se službou Go Data Nonstop zaplatíte měsíčně 850 Kč, a můžete surfovat 24 hodin denně. Navíc získáte ještě 30 minut na volání po České republice.

Už nemusíte měřit čas připojení k internetu nebo WAPu ani množství stažených dat. Díky službě Go Data Nonstop můžete posílat e-maily, stahovat informace, obrázky nebo muziku bez omezení 24 hodin denně. A to za 850 Kč měsíčně.

Proč Go Data Nonstop?
neomezené připojení k internetu a WAPu za 850 Kč měsíčně

A TO TAM JE JESTE DNES 16.8.2005 V casti pro tarifni zakazniky uz je to odstraneno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  16. 07. 2005 11:13

Je v tom myslim trochu zmatek - dulezity je hlavne rozlisovani zpoplatnovani OBSAHU a PRENOSU. Proti zpoplatnovani obsahu i u ETDN nemam vubec nic - tady nevim, proc by meli mit nonstopisti vyhodu - priklad: ja mam casopis predplacenej, vy si ho (obcas) kupujete na stanku. Bude v nem reklama na loga a melodie. Uznejte, ze je nesmysl, aby za jejich stazeni ja jako predplatitel neplatil a vy jo.

Ale co je podle me cista nenazranost, tak to je zpoplatnovani samotnyho prenosu dat - uz suma za pausal je uz sama o sobe dost, ne? To je Eurotel takovej chudak, ze by ho zruinovalo tech par dat co mu nonstopisti wap branou protahnou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berda  |  16. 07. 2005 11:06

no, po téhle úpravě nezbývá, než udělat to, co jsem už dva roky neudělal: pochválit to "hrozně složité" nastavování wapu u siemensů, na googlu najít nějaký vhodný wap tunnel a wapovat si krásně zadarmo jako doteď... btw. ten způsob informování od errortelu byl opravdu postavený na hlavu: nad sms, co mi přišla, jsem jen zakroutil hlavou a řekl si, na co mi bude bonus 500kB na wap, když mám DN a wap tím pádem zadarmo? no, spletl jsem se trošku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  16. 07. 2005 10:52

Mám strašnou chuť něco napsat.. Ale vlastně pořádně nevím co...

Ještě že mám oskara....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  16. 07. 2005 11:06

Jenom mám strach, že nás s Vodafonem přejde smích... Užívám si Dohody s Oskarem a pořád si říkám, jestli mi to zarazí nebo ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gildiss  |  18. 07. 2005 11:54

Taky mám dohodu s oskarem, je to paráda, nemusím se ohlížet, prostě zavolám kam chci a je to :o) pokud to zruší, tak si pořídím předplacenku a nebudu se zkrátka tolik vykecávat. Zaplatím jim o polovinu méně. Pokud jim to pomůže..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  16. 07. 2005 10:14

Tak to je síla. Náhodou jsem narazil na tento článek, ze kterého jsem se to dozvěděl. Jinak bych žil v blažené nevědomosti, a dál si zjišťoval vlakové spojení do různých míst, četl zprávy apod. Doteď mě Eurotel neinformoval o žádné změně. A 500kb zdarma? To je asi výsměch managementu Eurotelu.
Takže hned v pondělí ruším smlouvu, už toho mám dost. Není to jen toto, ale už 3 měsíce mi ůčtují peníze za volání, i když v rámci tarifu mám 60 minut zdarma (provolám tak 30min). Zbytek mi vždy převádí do dalšího měsíce, takže bych měl mít cca. 90 min. zdarma. A hle, i když zase provolám třeba jen 40 min, zase mě účtují volání. Zajímavé je, že jen do sítě Eurotel, a jen část. Do ostatních sítí bez poplatku. Tak to mě teda hlava nebere.
SMS zdarma? 30 sms měsíčně - pošlu 5 sms, zbytek se převede. Další měsíc: měl bych mít 30 sms + 25 sms z předchozího. Chyba. Najednou volné sms zmizí z vyúčtování, převedené do následujícího. A zase platím. Další měsíc? Opět.
Takže děkuji nejlepšímu operátorovi na trhu, v pondělí přecházím na Oskara, a metropolitní síť. A ještě ušetřím.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pilot  |  16. 08. 2005 14:48

Ted ale jak ze smlouvy na 2 roky pryc? Od zprovozneni sluzby pouzivan datovy tarif "Data nonstop" Vzdy byl WAP v tomto tarifu zdarma. Zmena nezaregistrovana, na placene stranky nechodim. Pri prodlouzeni na dalsi dva roky jsem se nechal ukecat na "Internet Mobil" nebo tak nejak, zacatkem tohoto roku. WAP byl stale zdarma a ja s tim pocital po cele dva roky. Ted mne to stalo 25000,- nebot jsem pouzival Operatorem nastaveny "Chytra SMS" profil a z vyuctovani jsem zjistil ze vse co slo z mobilu jelo pres WAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  16. 07. 2005 10:09

Byt nespokojen se zmenami v uctovani WAPu, rekneme, ze je dokazu pochopit. Ale 700 Kc za dalsi megabajt mi prijde trochu silne kafe, zejmena v dnesni dobe. Ja na portalu E live pravdepodobne tez "prosurfuju" onech zminovanych 500 kb, ale pak dalsi 2 Mega mesicne na jinych portalech, kterym ale dle meho nazoru Eurotel nemusi platit ani korunu za pristup - 90% techto dat prichazi z wap.yahoo.com. Tyto nekrestansky prachy do chrtanu jim sypat nebudu. Primarne i tak mam na volani Oskara a tak wap nyni vyuzivam tam. Za 2,5 Mega vydam kolem 100 Kc, coz jde.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
E  |  16. 07. 2005 15:36

Si delas srandu,v dnesni dobe 2,5Mega za 100kacek?Tak takovym lidem jenom zdrazit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
conquest  |  16. 07. 2005 09:35

KDyž píšou, že drtivá většina uživatelů se vejde do 500kB za wap, proč ho tedy zpoplatňují, kvůli mizivému procentu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ukulelembo  |  16. 07. 2005 09:08

"Neomezený přístup k wapu byl k těmto tarifům přiřazen v okamžiku, kdy bylo spuštěno nové účtování wapu na portálu Eurotel Live! jako bonus."

Tak proc mi to neuctovali i v dobach, kdy Live! jeste ani neexistoval? Z prelomu let 2003/2004 mam spoustu letaku, kde se vsude pise, ze je WAP soucasti ET DN a zdarma.

Zpoplatneni WAPu bych prekousnul, ale ty kecy a lzi kolem!?! Je videt, ze se ET drzi zasad managementu jakosti(myslim hlavne zamereni na zakaznika).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geralt z rivie  |  16. 07. 2005 07:30

Rad byc neco malinko objanil. Kdyz ET tvrdi, ze delalo analysu prenosu dat jednotlivych tarifu tak je topravda. Analysa se skutecne delala a v prumeru to vychazi pod 5ook. Jsou holt lidi kteri nawapuji 20M a lidi kteri nevlezou na wap jak je rok dlouhy. Takze tady to je vskutku podlozeno.
SAmozrejme ze puvodni smlouva byla u tafifu NonStop o na free wap. Ale podminky se zmenily. pokud jdo o zpoplatneni kontentu tak to neni uplne vule samotneho ET jako spis snaha moc nenasratpartnery kteri placeny kontent dodavaji. V posledni dobe zacali dost kricet ze prichazeji o zisky diky nonstoparum. A ET, ktere ma blbne napsane smlouvy, jim musi vyjit vstric.
Pokud ovsem jde o komunikaci smerem k zakaznikum tak to je tak desive nezvladnute az to boli. Je na tom dobre videt, co si ET mysli o svych zakaznicich. Pokud nenesou penize tak k certu s nimi. Podobnou politiku neinformovani a mlzeni v posledni dobe mohlo zaznamenat i nemalo lidi s "vyhodnym" internetem CDMA. Nova FUP nebyla nikde komunikovana a az par odbornych serveru na jeji strukturu prislo pri promerovani trafficu. No fuj hnus a bes.
ZAvedeni placeni za placeny kontent pro nonstopare se pochopit da, zpusob komunikace se zakazniky uz ne. Byt uzivatelem Data NonStop ukoncil bych smlouvu tak rychle jak by to slo a hura ke konkurenci. Jedine tak si mozna v ET uvedomi, ze kazdy zakaznik je poklad a je treba se o nej nalezite starat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geralt z rivie  |  16. 07. 2005 07:29

Rad byc neco malinko objanil. Kdyz ET tvrdi, ze delalo analysu prenosu dat jednotlivych tarifu tak je topravda. Analysa se skutecne delala a v prumeru to vychazi pod 5ook. Jsou holt lidi kteri nawapuji 20M a lidi kteri nevlezou na wap jak je rok dlouhy. Takze tady to je vskutku podlozeno.
SAmozrejme ze puvodni smlouva byla u tafifu NonStop o na free wap. Ale podminky se zmenily. pokud jdo o zpoplatneni kontentu tak to neni uplne vule samotneho ET jako spis snaha moc nenasratpartnery kteri placeny kontent dodavaji. V posledni dobe zacali dost kricet ze prichazeji o zisky diky nonstoparum. A ET, ktere ma blbne napsane smlouvy, jim musi vyjit vstric.
Pokud ovsem jde o komunikaci smerem k zakaznikum tak to je tak desive nezvladnute az to boli. Je na tom dobre videt, co si ET mysli o svych zakaznicich. Pokud nenesou penize tak k certu s nimi. Podobnou politiku neinformovani a mlzeni v posledni dobe mohlo zaznamenat i nemalo lidi s "vyhodnym" internetem CDMA. Nova FUP nebyla nikde komunikovana a az par odbornych serveru na jeji strukturu prislo pri promerovani trafficu. No fuj hnus a bes.
ZAvedeni placeni za placeny kontent pro nonstopare se pochopit da, zpusob komunikace se zakazniky uz ne. Byt uzivatelem Data NonStop ukoncil bych smlouvu tak rychle jak by to slo a hura ke konkurenci. Jedine tak si mozna v ET uvedomi, ze kazdy zakaznik je poklad a je treba se o nej nalezite starat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geralt z rivie  |  16. 07. 2005 07:29

Rad byc neco malinko objanil. Kdyz ET tvrdi, ze delalo analysu prenosu dat jednotlivych tarifu tak je topravda. Analysa se skutecne delala a v prumeru to vychazi pod 5ook. Jsou holt lidi kteri nawapuji 20M a lidi kteri nevlezou na wap jak je rok dlouhy. Takze tady to je vskutku podlozeno.
SAmozrejme ze puvodni smlouva byla u tafifu NonStop o na free wap. Ale podminky se zmenily. pokud jdo o zpoplatneni kontentu tak to neni uplne vule samotneho ET jako spis snaha moc nenasratpartnery kteri placeny kontent dodavaji. V posledni dobe zacali dost kricet ze prichazeji o zisky diky nonstoparum. A ET, ktere ma blbne napsane smlouvy, jim musi vyjit vstric.
Pokud ovsem jde o komunikaci smerem k zakaznikum tak to je tak desive nezvladnute az to boli. Je na tom dobre videt, co si ET mysli o svych zakaznicich. Pokud nenesou penize tak k certu s nimi. Podobnou politiku neinformovani a mlzeni v posledni dobe mohlo zaznamenat i nemalo lidi s "vyhodnym" internetem CDMA. Nova FUP nebyla nikde komunikovana a az par odbornych serveru na jeji strukturu prislo pri promerovani trafficu. No fuj hnus a bes.
ZAvedeni placeni za placeny kontent pro nonstopare se pochopit da, zpusob komunikace se zakazniky uz ne. Byt uzivatelem Data NonStop ukoncil bych smlouvu tak rychle jak by to slo a hura ke konkurenci. Jedine tak si mozna v ET uvedomi, ze kazdy zakaznik je poklad a je treba se o nej nalezite starat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geralt z rivie  |  16. 07. 2005 07:28

Rad byc neco malinko objanil. Kdyz ET tvrdi, ze delalo analysu prenosu dat jednotlivych tarifu tak je topravda. Analysa se skutecne delala a v prumeru to vychazi pod 5ook. Jsou holt lidi kteri nawapuji 20M a lidi kteri nevlezou na wap jak je rok dlouhy. Takze tady to je vskutku podlozeno.
SAmozrejme ze puvodni smlouva byla u tafifu NonStop o na free wap. Ale podminky se zmenily. pokud jdo o zpoplatneni kontentu tak to neni uplne vule samotneho ET jako spis snaha moc nenasratpartnery kteri placeny kontent dodavaji. V posledni dobe zacali dost kricet ze prichazeji o zisky diky nonstoparum. A ET, ktere ma blbne napsane smlouvy, jim musi vyjit vstric.
Pokud ovsem jde o komunikaci smerem k zakaznikum tak to je tak desive nezvladnute az to boli. Je na tom dobre videt, co si ET mysli o svych zakaznicich. Pokud nenesou penize tak k certu s nimi. Podobnou politiku neinformovani a mlzeni v posledni dobe mohlo zaznamenat i nemalo lidi s "vyhodnym" internetem CDMA. Nova FUP nebyla nikde komunikovana a az par odbornych serveru na jeji strukturu prislo pri promerovani trafficu. No fuj hnus a bes.
ZAvedeni placeni za placeny kontent pro nonstopare se pochopit da, zpusob komunikace se zakazniky uz ne. Byt uzivatelem Data NonStop ukoncil bych smlouvu tak rychle jak by to slo a hura ke konkurenci. Jedine tak si mozna v ET uvedomi, ze kazdy zakaznik je poklad a je treba se o nej nalezite starat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geralt z rivie  |  16. 07. 2005 07:27

Rad byc neco malinko objanil. Kdyz ET tvrdi, ze delalo analysu prenosu dat jednotlivych tarifu tak je topravda. Analysa se skutecne delala a v prumeru to vychazi pod 5ook. Jsou holt lidi kteri nawapuji 20M a lidi kteri nevlezou na wap jak je rok dlouhy. Takze tady to je vskutku podlozeno.
SAmozrejme ze puvodni smlouva byla u tafifu NonStop o na free wap. Ale podminky se zmenily. pokud jdo o zpoplatneni kontentu tak to neni uplne vule samotneho ET jako spis snaha moc nenasratpartnery kteri placeny kontent dodavaji. V posledni dobe zacali dost kricet ze prichazeji o zisky diky nonstoparum. A ET, ktere ma blbne napsane smlouvy, jim musi vyjit vstric.
Pokud ovsem jde o komunikaci smerem k zakaznikum tak to je tak desive nezvladnute az to boli. Je na tom dobre videt, co si ET mysli o svych zakaznicich. Pokud nenesou penize tak k certu s nimi. Podobnou politiku neinformovani a mlzeni v posledni dobe mohlo zaznamenat i nemalo lidi s "vyhodnym" internetem CDMA. Nova FUP nebyla nikde komunikovana a az par odbornych serveru na jeji strukturu prislo pri promerovani trafficu. No fuj hnus a bes.
ZAvedeni placeni za placeny kontent pro nonstopare se pochopit da, zpusob komunikace se zakazniky uz ne. Byt uzivatelem Data NonStop ukoncil bych smlouvu tak rychle jak by to slo a hura ke konkurenci. Jedine tak si mozna v ET uvedomi, ze kazdy zakaznik je poklad a je treba se o nej nalezite starat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeterBlack  |  16. 07. 2005 13:36

Přesně. Také to tak vidím. Myslím, že to sere i plno lidí v ET. Doufám, že španělé v tom udělají pořádek. Za Valeskiho by se něco takového nestalo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 07. 2005 18:09

Taky už mám chuť s ErrorTelem skoncovat, jenže tehdá jsem se blbec upsal na 2 roky, kvůli tomu jejich Smartphonu, takže to budu muset vydržet ještě do listopadu, a pak nejspíš hurá k T-Mobilu...
(pokud tam neudělá podobnou prasárnu jako eurote!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  17. 07. 2005 22:35

neudela ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 19:06

Mno, jen aby nezavedli limit i pro internet. Oskar ho má. Ale ono ET EDGE moc nerozšiřuje a přes GPRS protáhne málokdo nějak hodně.
Už jsem to tady v diskusi psal - žádná SMS mi nepřišla. Docela by mě zajímalo, jak jsem byl informován. Snad nechtějí aby každý uživatel jejich služeb pravidelně sledoval jejich WEB? Kdyby tohle dělala každá společnost, tak každý den strávím mnoho minut pozorovnáním WEBů společností, které mi něco dodávají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VoI  |  17. 07. 2005 04:06

Euroteli GPRS stoji za starou backoru, jede to maximalne 5kB/s a EDGE rozsireni veskery zadny! Prejdete na TMobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  17. 07. 2005 09:55

Jenže Oskar má v rámci FUP jen limit 3GB, při překročení dojde maximálně ke zpomalení dat, což je OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 07. 2005 05:48

Jak to je s tím limitem 500kB? ten je pro wap celkem, nebo jen pro eurotel live? (všude říkaj něco jinýho)
A ten limit je fakt docela malej, za měsíc mam na wapu okolo 5MB, a po tom co mi přišla ta sms, jsem honem postahoval ještě co šlo, takže jsem jen za 2 dny potahal přez 10MB a od pátku jsem projistotu wapovej profil na Eurotel smazal!
Jinak, už mi to přišlo i písemně, že tohle vyvedli! V pátek 15,7 jsem měl ve schránce dopis, že od 15,7 je wap s limitem! .... to brzo teda! To zas někdo myslel, až vymyslel, jak vydřít nějaký prachy navíc z data nonstopu, protože většina lidí z toho šísla stejnak nevolá, a má to jen na ten net.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MultiTricker (novy)  |  16. 07. 2005 03:03

"Podrobnou analýzou bylo zjištěno, že nadefinovaný limit 500 volných Kb plně pokrývá využití přístupu k wapu pro většinu výše zmíněných datových tarifů."

To snad ne? Pokud opravdu podle podrobné analýzy většině uživatelů stačí tak málo, tak proč limit nenastaví třeba na 10MB? Nebo je to snad příliš mnoho a jejich síť by to neunesla? Pokud opravdu většina uživatelů využije jenom takovou trošku dat, tak proč kolem toho nadělají takového povyku a zbytečně znepříjemňují lidem život? No fuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ja_ (novy)  |  18. 07. 2005 08:00

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ANFI  |  16. 07. 2005 02:41

"...Zákazníci byli o této změně řádně informováni a společnost Eurotel postupovala tudíž v souladu s platnými právními předpisy...."

Že je huba nebolí. Namouduši-to jsou neskutečný móresy. Arogance z pozice moci - ale co je horší - tu moc získali za naše peníze. Velení tohohle tobogánu bude zdravý jako řípa. Tady i ten virus má svoji hrdost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sparrow  |  16. 07. 2005 02:39

Ja nevim co tu resite, mne se ET nelibyl uz v dobe kdy mel akci vykendove volani na pevnou za 2 koruny (ja vim uz je to fakt dlouho) a pritom se dalo skoro vsude zjistit ze propojovaci poplatek na pevnou sit maji vsichni operatori 2Kc!!!! A to tehdy moje mamka se rozhodla ze si koupi ET aby mohla volat kamarakam o vikendu levne A co se nestalo, akce za par mesicu zkoncila a vyhodny tarif (volani do ostanich siti, byla fakt darda) pokracoval dal. Fakt solidni firma, jedna jak druha O CT ani nemluve, to mam jinou "pohadku", malem jsem se jim upsal na 2 roky, ufff

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gamesnik  |  16. 07. 2005 02:24

Stejne je to skoda ze Telecom(unisti) maji v eurotelu vetsinovy podil. Do te doby to bylo v pohode, a ted takove blbosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 07. 2005 01:34

Neomezený přístup k wapu byl k těmto tarifům přiřazen v okamžiku, kdy bylo spuštěno nové účtování wapu na portálu Eurotel Live! jako bonus.


Lez jako vez. Neomezeny pristup k wapu byl od sameho zacatku data nonstopu.


Všechny typy tarifů Data Nonstop (včetně tarifů Go Data Nonstop, Internet Mobil nebo Kombi) slouží uživatelům primárně pro připojení k internetu...

Wap neni pripojeni k internetu? A co to tedy je?


Je ale nepříjemné, když operátor pouze mlží, místo toho, aby raději přesně popsal nové podmínky a případně důvod změny.


Operator nemlzi. Operator v tomto pripade nestydate lze.


Neupiram Eurotelu pravo si urcovat ceny. Ovsem nasadit takhle vydridusske ceny za data, ktera uz jsou jednou zaplacena (v ramci data nonstopu) je prinejmensim neslusne. O zpusobu informovani ani nemluve.

Kdyby se jednalo o placeni za data stazena z placenych stranek, nereknu ani slovo. Jaky ma ale operator duvod se obohacovat na praci nekoho jineho (tech, kdo umoznuji pristup zdarma)?


Napadla me jen jedina moznost, proc to operator udelal. Chysta se spustit UMTS a wap by byl nebezpecna konkurence. Proto se rozhodl ho timto zpusobem zlikvidovat.
Osobne si ale myslim, ze se mu to nepodari. Soucasne telefony umi dost na to, aby se uzivatel obesel bez operatorovych predrazenych sluzeb (k velke nevoli operatoru) a zakaznici nejsou pitomci aby platili nekolikanasobne vyssi cenu za neco, co muzou mit za pakatel nebo zcela zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 18:55

Samotný tarif Data nonstop je dle mého silně předražený (konkurence má neomezené GPRS ještě předraženější). Myslím, že na něm zdaleka ET neprodělával (i když něco musel cvakat těm, kteří provozují placené WAP stránky). Ale proč nevydělávat víc, že?

Že by byl WAP konkurence UMTS? To se mi nějak nezdá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 07. 2005 12:44

No ja nevim ale ja na placenych strankach snad jeste nikdy nebyl ani kdyz to bylo v ramci DN zdarma. Kolik lidi tam lezlo, ze se to ET zda prodelecne?
Ovsem nejde mi o placene stranky. Tam at si urci cenu jako uzna za vhodne.
Jde o to, ze zpoplatnuje pristup na neplacene stranky a to jeste vyssi sazbou nez na ty placene. Pritom jedine, co operator dela je to, ze umoznuje prenost dat. Na danych strankach nema ani nejmensi zasluhu a ani je nijak financne nepodporuje. Pritom prenos dat ma placeny v ramci DN. To nejde nazvat jinak nez parazitovanim na praci nekoho jineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  18. 07. 2005 11:22

"Wap neni pripojeni k internetu? A co to tedy je?"
Samostana sluzba - vyzaduje specialni wapovou branu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  16. 07. 2005 01:16

Mohu vas ujistit ze jeste pred zavedenim portalu Eurotel live! byl wap soucasti sluzby Data Nonstop, jednak to bylo skutecne na strankach a v produktovych letacich, ale neomezeny wap byl uveden i v manualech pro dealery jako jeden z prodejnich argumentu.

Myslim ze ale na tomto serveru to vedi snad vsichni, sveho casu byla sluzba Data Nonstop ojedinela v CR takze detaily o ni zna snad kazdy ctenar MobilManie, tedy krome samotneho Eurotelu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 18:47

Teď je prodejní argument půl mega zdarma. hehehehe
Přijde mi to podobné situaci s CDMA. Nejdřív je služba neomezená a tak si ji spoustu lidí pořídí, jenže pak zjistí, že to tak nepůjde a tak začnou omezovat. Od DN se dá naštěstí snadněji utéct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeterBlack, PeterBlack  |  16. 07. 2005 01:13

Nemusí se mi líbit nápad Eurotelu zase něco zpoplatňovat, nemusí se mi líbit ani komunikace Eurotelu směrem k zákazníkovi (myslím, že pí Dobálová s marketingem si tzv. kopou hrob), ale vůbec se mi nelíbí "pohrávání" si s fakty v tomto článku.
Prostě, abych to zkrátil: poplatek za přístup a za obsah jsou dvě odlišné věci. Eurotel se na budoucí možnost zpoplatňovat obsah (na základě požadavků poskytovatelů obsahu) připravil. Do včerejška si u jednoho z tarifů (pro přístup k službám) dovolil nezpoplatňovat obsah, ode dneška je to placené, netěší mě to, chápu to (vlastně od té doby, co se začaly vedle titulků zpráv objevovat dolary). Myslím, že zpoplatňovat obsah není výmyslem Eurotelu, dokonce si myslím, že má obsahy na Live za VC a proto podstatně levněji. Co dodat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  16. 07. 2005 01:20

nikdo si zadny hrob nekope, je jim kopan....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  16. 07. 2005 01:25

Pohrávání s fakty? Ano, Marek L. si pohrává s FAKTY (u novináře to lze očekávat), zatímco Eurotel místo faktů podvrhl LŽI. A o tom ten článek nakonec byl. Nikdo nezpochybňuje právo ET určit si, jakým způsobem bude co zpoplatňovat, ve své podstatě ale neoznámit zpoplatnění služby a vzápětí ještě vydat lehce ověřitelné lživé prohlášení, to je jiná káva....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 07. 2005 01:46

Ted jste to rozlouskl. Zpoplatnovani obsahu a zpoplatnovani pristupu jsou dve ruzne veci. Eurotel ale zpoplatnuje obsah i pristup a to i pristup tam, kde je obsah zdarma a to dokonce vyssi sazbou. To neni ferove jednani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nortonek  |  16. 07. 2005 11:34

Už je to zase tady...Ty přece neplatíš za obsah (to je úplný nesmysl),platíš za přenesené kB.Na wapu nejsou jenom provozovatelé,kteří si nechájí za obsah stránek platit,ale Eurotel si přenesená data stejně naučtuje.Pokud bys platil za obsah/informace,pak by musela být každá jednotlivá informace zpoplatněna zvlášt.Třeba chceš zjistit jaké bude počasí,jak dopadl zápas hokejistů,co zase ve vládě pos****,tak zaplatíš korunu za daný "článek" (tak jako za obdrženou SMS z nějakého info kanálu),ale s přenesenýma kB to nemá nic společnýho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 18:44

Velice by mne zajímalo, kolik platí ET těm, kteří provozují placené WAPové stránky. Přijde mi, že 0,7 Kč za kilo je opravdu hodně. Pokud by ET platil v průměru za dodaný kilobajt třeba 0,6 Kč, tak bych mu možná toto zpoplatnění ani neměl moc za zlé (za zlé bych mu měl jen to špatné informování a taky to o čem je tento článek).
Samozřejmě je hafo WAP stránek za které nikdo platit nechce. Pochybuju ale, že to bude v budoucnu nějak zohledněno. Připomíná mi to situaci s poplatkem za kopírování. 0,1 Kč za jakoukoliv kopii. Když si udělám reklamní leták a nechám ho 3 000x zkopírovat, OSA dostane 300 Kč. Trošku divné, ne? A když zkopíruju dílo někoho, kdo není v autorském svazu, tak si ten poplatek rozdělí mezi sebe ti, kteří v OSE jsou, přestože jsem vůbec nekopíroval jejich dílo. Kocourkov!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  16. 07. 2005 21:53

Když už jsme se výše dotkli nazývaní věcí pravými jmény, pokračujme. To není Kocourkov, to je mafie.
ast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 07. 2005 12:35

A jeste vic by me zajimalo, kolik plati provozovatelum neplacenych wap stranek. Za ty si totiz taky pocita 0,7 Kc/kB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 18:49

Spíš tohle je "pohrávání" s fakty:

Neomezený přístup k wapu byl k těmto tarifům přiřazen v okamžiku, kdy bylo spuštěno nové účtování wapu na portálu Eurotel Live! jako bonus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
0X - SSŠVT  |  16. 07. 2005 01:00

Haha, prectete si to vyjadreni - "Podrobnou analýzou bylo zjištěno, že nadefinovaný limit 500 volných Kb..."
To je vtipny, tak oni nakonec davaj zadarmo 500Kbitu! To je skvelejch 63KiloBajtu :).. no neberte tak vyhodnou nabidku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 07. 2005 00:46

... rika se oblibene : mlzit, nemluvit pravdu atd. Myslim, ze bychom se meli vrat ke ke spravnemu slovu LHAT, tzn. Erotel nemlzi, Erotel prachobycejne LZE ( a dela z lidi voly ) a myslim, ze pan Lutonsky by se nemel bat to napsat !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 07. 2005 01:41

Presne tak. Ja osobne si pod pojmem mlzeni predstavuju situaci, kdy nereknu celou pravdu ale take nereknu nic, co neni pravda. To co predvedl eurotel ale je uplne normalni lez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 18:34

Několik měsíců jsem měl smluvní vztah s Eurotelem a mohu z čistým svědomím napsat, že takovej bordel jsem ještě v žádné firmě nezažil. Pracovnice poskytující podporu mi podávala v průměru jednu chybnou informaci za týden. Jednalo se i o špatné informace, které mohly vážně poškodit zákazníka. Informace označené jako přísně důvěrné poslali obyčejně (nikoliv doporučeně) atd. atd. Nemyslím, že je jisté, že záměrně lžou. Možná je to tím, že se nevyznají ve vlastních podmínkách (bodejť ne, když je jich tolik).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milhaus  |  16. 07. 2005 00:44

Vzhledem k tomu, že je Eurotel a Telecom jsou jedna firma, se není čemu divit!

Už neví, jak by uživatelům služby zatraktivnili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  17. 07. 2005 12:12

Eurotel je pořád stejný, nemá s tím CT nic společného... Spíše jen můžeš doufat, že Španělé takovéto akce zatrhnou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  16. 07. 2005 00:27

Vyměnil jsem si s info@eurotel.cz celkem 3 maily a stejně nepochopili, že si stěžuji právě na způsob oznámení připraveného zdražení. Asi to pracovníci tzv. "oddělení péče o zákazníky" nesměli pochopit, protože tak hloupý snad nikdo nemůže být, aby neuměl číst (co mu kdo píše) a jen odpovídal na něco jiného.
Jak je uvedeno v článku, prolhanej Eurotel ve svých cenících vyzvedával wap prostřednictvím gprs zdarma podstatně déle a ze zákazníků tak dělají jenom tupce. Taky jim nevěřím, že se někdo v jejich firmě pokoušel dělat jakoukoliv analýzu toho, kolik kB (ne Kb) dat na wapu pokryje využití přístupu pro většinu datových tarifů. No a o řádném informování si prostřednictvím hloupé a nicneříkající sms, kterou podle minulých diskuzí ani neobdrželi všichni zdražením dotčení zákazníci, můžeme všichni nechat jenom zdát. Pohádka o řádném informování je stejná pravda, jako že provedené zdražení je v podstatě výhoda....
Tak nevím - koupili ČT potažmo ET Španělé nebo tataři...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  16. 07. 2005 00:36

Jo a abych nebyl nařčen z očerňování, podíval jsem se do faktury za datanonstop hned za duben 2003 (tedy první měsíc poskytování této služby) a co nevidím - GPRS instant wap - 430 kB - 0 Kč! Ve všech následujících fakturách to je obdobné, jen se množství přenesenejch dat mění.
Takže zase jenom účelové a neseriózní lži.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  16. 07. 2005 18:27

Tu SMS zprávu jsem dosud nedostal
Vyloženě se mi líbí, že už takhle nepovedenou akci ještě korunují lží (nebo že by se jen spletli?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kopec  |  16. 07. 2005 18:40

Jaká SMS? Jaký zdražení? To si to musím přečíst až potom, co jsem celý den wapoval? Tfujtajbl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 07. 2005 08:10

jen malá reakce na ty španěly... nepředpokládám, že si vedení obou firem (ČT a ET) už převzal nový mamangement... to ještě asi chvilku potrvá a řekl bych, že to s sebou ponese i změnu názvů: Telecom --> Telefónica a Eurotel --> Movistar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor