jak jste si ráčili jistě všimnout, nic není zadarmo. Oskarta 1500 je prezentována jako nejvýhodnější předplacená služba, ale už jste si zkusili udělat průzkum či odhad délky svých hovorů v návaznosti na způsob účtování ? 1/2 min.(GO+TWIST a 1.min.+vt. OS. osobně vyřizuji většinu věcí do 1/2 minuty, myslím že tak 75-80 % telefonátů a mě se jeví prezentovaná euforie nad oskarovými cenami trošku jinak. Škoda, že ET zaostává za PG ve výhodnosti volání i ve špičce ve vlastní síti, alespoň na to jedno číslo. No jo, ale pak by ale nebylo co kritizovat, takže přeji rozhodování dle vlastního uvážení a oskarovi přeji vše nej, i když volám s jiným operátorem, neboť jen podobná konkurence vnáší do stojatých vod ET a PG "opoziční smlouvy" to správné napětí a vzrůšo, které v důsledku má příznivý dopad i na nás, ty trubky, co jim to platíme.
Pěkný svátky, pevný nervy s tím "vaším operátorem, málo spadlých hovorů, všechny doručený SMS, dobrý zvuk v utrženém sluchátku a spoustu pěkných bab preje Karel K.