Eurotel vs. Telecom: který rychlý internet je výhodnější?

Diskuze čtenářů k článku

Spachal  |  23. 08. 2004 23:37

> Rychlost se podle prvních zkušeností pohybuje průměrně okolo 300 kb/s, výjimkou ale není ani 600 kb/s..


Kez by, to by byl slusnej fofr, takovej 5Mbit se vzdy hodi  .. Hlidejte si to trochu, jste pak za blbce ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daidalos  |  04. 09. 2004 14:31

No ja nevim, at pocitam jak pocitam 600 kb/s mi porad vychazi spis jako 0,5Mbit. (Beru-li 1Mbit = 1024kbit) Tak ti nevim, kdo je tu s temi jednotkami za blbce... (fakt sorry...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mablung  |  23. 08. 2004 08:53

Nemůžu si pomoct, ale autor trestuhodně zapomněl na to, že tu jsou také jiní operátoři, kteří ADSL nabízí. Mnohem výhodněji, než ten shit od Telecomu. Žádný rozumný člověk, který má přístup k informacím, by na tento telecomácký lep nesedl ...


Měl se také zmínit o pingu, o StarZone, ... .


Celkově, článek na nic, který tu jen zabírá místo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kozza  |  21. 08. 2004 15:59

Sice na výsost aktuální článek ale chce doladit. Podle mých informací. Aktivace za 1,-Kč u Tc znamená že Vám odpusti cca 1000,- Kč. Ale HW Vás vyjde na 3.000,- Kč. U Eurotelu cca 4.000,- včetně aktivace. Téměř srovnatelné. U Tc čekáte na zřízení cca 3 týdny. Et snad ihned (snad má dostatečné zásoby). Ted mám zapujčeno sada od Et a běhá spolehlivě (Pha Kobylisy, Mnichovice u Prahy). Dialog připojeni 921 600 b/s. Jsem spokojen. Kdo má ntb a trochu se pohybuje není co řešit. A novinaři na mobilmanii dělejte svoji praci pořádně !!! Proč to máme dělat za Vás !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnedka  |  21. 08. 2004 16:14

-ne 4000, ale asi 3300


-921 kbps je jen teoreticka hodnota


-u ET, pokud se povede sehnat modem, aktivace do 24 hodin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSP  |  22. 08. 2004 19:21

921 kbps neni teoreticka rychlost, ale rychlost spojení modemu a PC.
Koupil jsem modem a nez jsem stacil dorazit domu, tak to jelo cca 1 hod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obrbaz  |  24. 08. 2004 17:06

"921 kbps neni teoreticka rychlost, ale rychlost spojení modemu a PC" hoj, no toto. Odkud jsi vzal 921, když to eurotel na strankach takovou hodnotu vubec nema?????? Má tam 800kbps, ale to je přenosová rychlost sítě CDMA, za předpokladu dobrého počasí, plného signálu a minimálního zatížení. Uvědom si, že cdma BTSky sou rozděleny do několika sektoru (nevim do kolika, záleží na lokalitě) a v tech sektorech se sdílí ta 800 kbps rychlost mezi daný počet uživatelů, takže neplácej nesmisly. A o rychlosti komunikaci mezi modemem a pc není nikde ani čárka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSP  |  25. 08. 2004 00:55

To bylo mě?
Přesně to je 921,6 Kb/s a to co mi vysvětluješ samozřejmě vím. Možná by bylo dobrý si ten můj příspěvek přečíst pořádně. PC komunikuje s modemem rychlostí 921,6 Kb/s. O rychlosti CDMA a BTS tam není ani slovo. Takže ty neplácej "nesmisly"(zopakuj si vyjmenovaná slova)! Já jen reagoval na předešlý příspěvek od hnedky, kde mimo jíné uvádí:"921 kbps je jen teoreticka hodnota"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Štastný  |  21. 08. 2004 15:10

Nejvýhodnější internet  je ten který nemá nic společného s telecomem nebo eurotelem .Nechali jsme si jako firma změnit


ISDN na ADSL  trvalo to celkem dva týdny , protože neměli na skladě nějaké technické zařízení  a z toho týden jsme byli


úplně bez spojení . Nyní máme internet bezdrátový  a poplatky poloviční . Návštěva Telepointu může být také překvapením ,


jéé soudružko co tady děláte ,Vy jste tady manažerkou , děkuji .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  22. 08. 2004 10:11

jses asi trochu mimo, "...změnit ISDN na ADSL""


to je pekna blbost, instalace ani provoz ADSL v zadnem pripade neovlivni chod zadne telefonni/ISDN linky. Je sluzba k ISDN, ne misto ISDN. Moc lidi nechape, ze kdyz si das ADSL k ISDN, tak klidne muzes byt pripojen ADSL a jeste v klidu serfovat ISDN 2x64kbps...


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peshi  |  21. 08. 2004 11:27

Neee, vuubec to neni neomezeny 250 MB za tejden, za tuhle reklamu bych jim naparil takovou pokutu ze by se z toho .....
Tady v CR je to s netem uplne na pytel, jak clovek nebydli ve velkym meste, nema sanci neco rozumnyho poridit. Jen se modlim, aby tady slusne behalo CDMA. Abychom platili za 2 mesice 1300 mesicne pri rychlosti 256 a 250 MG na tejden, to fakt ne. 1300 protoze ty smejdi si pripocitavaj stovku mesicne kdyz mame ISDN, coz  je svinarna nejvetsiho kalibru-placeni 2x za jednu vec, ktera se stejne nebude vyuzivat (nebo bude, ale nebude muset).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  21. 08. 2004 11:59

Neomezeny  znameto, ze se muzes pripojit kdykoliv a ty data tecou nepretrzite byt i rychlosti modemu !!!!


Takze zadna pokuta neni treba - to co slibuji dostavas.


A poplatek za ASDL se skalda z poplatku za sluzbu ASDL + poplatku za vlatni linku (drat) - muze byt i Home Miny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lord Mystic  |  21. 08. 2004 13:52

Co to sakra kecáš? Neomezená linka 256kbps musí chodit rychlostí 256kbps a né zasranou rychlostí 64kbps! To těm hajzlum budeš platit přes tisíc Kč jen za 64kbps - tak to jsi jedině manžer těch žlutejch hajzlů, kterej z toho má zisk do vlastní kapsy když tohle napíšeš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chrochta  |  21. 08. 2004 14:00

Jenomze neomezeny VYSOKORYCHLOSTNI internet, coz vysokorychlostnich je jen prvnich 250MB... I kdyz ono se celkove ADSL kvuli Telekomu neda moc nazvat vysokorychlostni pripojeni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tekk-x  |  21. 08. 2004 15:13

Nic proti, sice ADSL nemám možnost používat, ale slovo NEOMEZENÝ je v té reklamě ZAVÁDĚJÍCÍ a mohlo by způsobit CHYBNOU INTERPRETACI, takže je to od Telecomu sviňárna a podle mě i KLAMAVÁ REKLAMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 08. 2004 20:35

"...a mohlo by způsobit CHYBNOU INTERPRETACI"

A ono tak působí, obzvláště na lidi, kteří nemají v oblasti připojení na Internet takový přehled. No a spojení "vysokorychlostní neomezený", to už je opravdu na pováženou.

Jaktože Telecom může pořád používat tuhle reklamu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 08. 2004 20:37

"Neomezeny znameto, ze se muzes pripojit kdykoliv a ty data tecou nepretrzite byt i rychlosti modemu !!!!"

Viz příspěvky víše!

"A poplatek za ASDL se skalda z poplatku za sluzbu ASDL + poplatku za vlatni linku (drat) - muze byt i Home Miny."

Žádné miny ani Mini, k Internet Expressu je přibalený jiný tarif.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnedka  |  21. 08. 2004 20:57

 "Home Miny"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skrblik  |  21. 08. 2004 10:26

Od Telecomu i Eurotelu máte negarantované připojení (od 1kb do 10mb) za stejnej kačák.  


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:23

JEZIS, PROC SE MI TO TU ZOBRAZILO 4KRAT NEBO 5KRAT.... SORRY, CHTEL JSEM TO NAPSAT JEN JEDNOU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alesha  |  21. 08. 2004 06:05

No vidím, že telecom dělá vše pro udržení svých zakazníků
Ale na www.cdma.cz se už sepisují nepokojení zákazníci pro hromadnou žalobu.
Internet na technologii CDMA se nějak nepovedl.

Je s podivem, že už EUROTEL nenabízí CDMA v TV reklamách, že by na tom něco bylo pravdy ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A n

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A navic, kazdej mel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A navic,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A navic, kazdej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A navic, kazdej mel moznost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:21

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A navic, kazdej mel moznost si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 08. 2004 10:22

Jakou hromadnou zalobu? Jak ze se internet nepovedl? To musis nejak vysvetlit...


Ja mam CDMA, funguje mi naprosto bez problemu, rychle a spolehlive... Proste prijdu, pripojim se, udelam veci co potrebuju a odpojim se...nic vic nepotrebuju, jestli na tom nekdo neco zkousi a experimentuje, tak se pak nemuze divit, ze mu to nefunguje..


A navic, kazdej mel moznost si CDMA internet vyzkouset pred zakoupenim v lokalite kde bydli, takze si pak nemuze  stezovat na to, ze mu to nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
To je jedno  |  21. 08. 2004 11:16

To si delas prdel, popripade neumis cist

http://www.cdma.cz/diskuze.php?vlakno=1841

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
God  |  21. 08. 2004 23:45

Ondra si nedělá prdel, on je totiž poměrně hloupý, ani neumí správně odeslat příspěvek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Celaskon  |  21. 08. 2004 13:12

To vidime jak ti CDMA funguje bez problemu... Jen ti to nejak setsakramentsky laguje, ze se ten tvuj prispevek zobrazil tolikrat - nebo nelaguje a ses jen takovej spamovaci jeliman?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BIGG  |  21. 08. 2004 11:28

Co bude za měsic ?

http://www.volny.cz/asale/cdma3.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaaaa  |  21. 08. 2004 15:02

toto jsem ted (sobota 21.8 15:00) nameril na dsl.cz. Jen na tu kratkou antenu. Lokalita Decin. Neni to fuckt spatny.


 


Rychlost vašeho internetu:

Rychlost stahování dat:

73.8 KB/sec

Rychlost připojení k Internetu:

590.7 Kbps

Naměřené hodnoty jsou pouze orientační a nemusí za jistých podmínek zobrazovat skutečnou rychlost Vašeho připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tekk-x  |  22. 08. 2004 00:47

Taky mi to včera touhle dobou takhle "blblo"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BIGG  |  22. 08. 2004 17:44


Máte rádi rychlou jízdu?
Pak potřebujete ADSL!
Rychlost vašeho internetu:
Rychlost stahování dat:
6.6 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
52.5 Kbps
Naměřené hodnoty jsou pouze orientační a nemusí za jistých podmínek zobrazovat skutečnou rychlost Vašeho připojení.

Lokalita Frýdek Místek 17:39

Nepomolo nic...., ani změna PC ani lokalita. Sedl jsem do auta, sbalil notebook a CDMA a toto je realita !!
Jestli to jeste někomu jede lip tak at se modlí k pánubohu.
Nám to na začátku spuštění CDMA fungovalo, tak jak prezentuje Eurotel ale dnes už to není pravda.

Ping okolo 3000 ms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  21. 08. 2004 03:09

Podle reklamy ano. Prý i "neomezený".....
Ale je to skutečně tak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  21. 08. 2004 22:01

Teda furt nechápu tyhle diskuze tady o těchto trapných nabídkách Telecomu a spol. Mám neomezený připojení přes WiFi od občanskýho sdružení v našem osmitisícovym městě a stojí mě to 300Kč měsíčně a na změření rychlosti mi ani nestačí ručička tachometru na dsl.cz . Ze začátku to občas padalo, ale mouchy už jsou vychytaný. A přestože je to sdílený připojení s ostatníma lidma z města (asi 150) , zatím nikdy jsem nenaměřil méně než 500kilobitů/s, ale k týhle hranici se to snižuje jen tak mezi 19 až 21 hodinou večer. Film, kterej má kolem 1GB, mám doma do 30 minut. Jinak hardware jsem pořídil pod 1000 a žadný desetitisíce, jak si někdo myslí ....


Směju se nabídce za 799 od Telecomu, to si snad dělá prdel, a ještě bez DPH, .....stějně jsou to ale vtipálci co? Jesli to myslej vážně, tak přes něco takovýho se může připojit jen úplnej idiot. Občanský sdružení kvůli WiFi netu jsou dnes už snad všude, dokonce i ve vedlejší vesnici, která má jen 600 lidí! Stačí když seženete 100 až 200 lidí, kde bude každej platit 300Kč nebo 400Kč a od nějakýho lokální providera budete kupovat třeba 4 Megabity za nějakých 28 nebo 30 tisíc Kč nebo jen 1 Megabit za 5000Kč, ale to si asi těch 100 lidí moc nezasurfuje ... ze začátku je samozřejmě potřeba někde sehnat nějakých 40 000 Kč (tolik stálo naše) na postavení vysílačů a jiněho hardwaru, ale to se časem vždycky nějak splatí. Koukněte třeba na CZFree net, ale podle mýho názoru: ten je pěkně drahej, chudáci pražáci .


A zapomeňte na Českej Telecom a na ty jeho vtipy. Nic nemám proti mobilnímu netu od ET. Na dálnici, když ho nejvíc potřebujete, vám ho asi nic jinýho nenahradí, takže jeho cena je podle mě odpovídající.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
God  |  21. 08. 2004 23:44

sch: Od začátku do konce samý blábol, ale vrcholem všeho je:
"Koukněte třeba na CZFree net, ale podle mýho názoru: ten je pěkně drahej, chudáci pražáci....."
Tady je uplně jasně vidět, že ty vůbec nevíš, o čem czfree.net je!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin D.  |  22. 08. 2004 22:17

Směju se nabídce za 799 od Telecomu, to si snad dělá prdel, a ještě bez DPH, .....stějně jsou to ale vtipálci co? Jesli to myslej vážně, tak přes něco takovýho se může připojit jen úplnej idiot. Občanský sdružení kvůli WiFi netu jsou dnes už snad všude, dokonce i ve vedlejší vesnici, která má jen 600 lidí! Stačí když seženete 100 až 200 lidí, kde bude každej platit 300Kč nebo 400Kč a od nějakýho lokální providera budete kupovat třeba 4 Megabity za nějakých 28 nebo 30 tisíc Kč nebo jen 1 Megabit za 5000Kč, ale to si asi těch 100 lidí moc nezasurfuje ... ze začátku je samozřejmě


No chlapce sehnat 100-200 lidi to neni prdel objednas linku za kterou budete platit 28 000 Kc a budes se modlit aby Ti to ty lidi zaplatili kazdy mesic a ono nainstalovat sit az k nim nakonfigurovat vsechna zarizeni neni prdel


Nakonec s tim budes mit tolik prace ze na nejaky Internet pro sebe nebudes mit cas, predstavujes si to jako hurvinek valku


Vis co je vest nejake obcanske sdruzeni je videt ze jsi takovej vohnout kterej se pripojil na pristupovej bod a platis si svym 300 Kc mes a vic nic


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  23. 08. 2004 12:17

A to jetse obasne umyslne poniceni zarizeni nebot mezi mnoha lidmi se jiz objevuje nazor (a pri prekracovani vykonu i spravnej), ze WIFI je jeste horsi nez BTS (zareni) a tak se jiz kvuli nemu protestuje - moznost pri pojeni na internet je nezajima - nemaji PC a ni ho nechteji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  23. 08. 2004 07:13

Ve vesnici se 600 lidma sehnat 100-200 lidí na internet? No, hlavně, že jsi jinak zdráv, zejména duševně . BTW mohlo by tě zajímat, že ve 2 vesnicích s celkem cca 1000 lidma se podařilo sehnat 7, slovy SEDM zájemců o připojení. Takže jsem to vzdal a pořídil si ETDN, sice pomalé, ale bez starostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  23. 08. 2004 09:33

Ja jsem chtel v kralikarne, kde zije 48 domacnosti, sehnat 5 lidi, kteri by byli ochotni platit 450 Kc/mesic s DPH za neomezene pripojeni. A sehnal jsem dva mimo me.

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  23. 08. 2004 07:47

Nebudu se vyjadrovat ke zbytku... ale 4Mbity za 30 000Kc? :) to je docela palka... (i kdyz, ve srovnani s tim, co by za to chtel telecom... :D)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost  |  24. 08. 2004 17:26

jo 4MB linka je nesmysl, vetsina minisitek a freenetu citajicich tak 50 zakosu to stejne diky sve infrastrukture nevytizi, kupte 2 a sledujte grafy provozu !!!! 90% casu 1,5 az 2Mb. Co se týká cen telecomu je pravda ze sou nejdrazsi, ale k prodeji konektivity musis mit naprosto stabilni linku a ne neco agregovaneho. Jinak budes spatnej ty a vsichni tvi zakaznici budou rvat co ses za amatera, a oni ze platej tak chtrej sluzbu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor