Eurotel vyhání zákazníky ze sítě NMT (Tip)

Diskuze čtenářů k článku

tom  |  11. 12. 2010 13:45

Tak jak se na to díváte teď s odstupem času? Před 3mi lety byla slušná nabídka, ET mi nechal číslo, nechal tarif navíc díky kupónům jsem si pořídil ještě go felicia a vše běží při starým jen v digitální kvalitě a kvantitě. Každý, kdo nezahodil NMT udělal dobře a může se škarohlídům smát tak jako oni dříve na nás.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zqwaxx  |  15. 06. 2005 23:23

No, jak to tu vidim tak sem tu asi jedinej kdo tu sit zivi.. mam NMT od roku 99 kdy sem si kupoval prvni telefon a tenkrat mi slo o cenu volani tak jsem sel do NMT. Pouzivam ho dodneska s Tip Business tarifem a mam pravidelne ucty tak kolem 3-4 tis. Kdykoliv sem si to porovnal s jakymkoliv tarifem GSM tak bych zaplatil mnohem vic. Signal je temer vsude a nejaky data nepotrebuju, staci mi si pokecat a od toho taky telefon je, ne? Takze nejakou takovouhle nabidkou me ET fakt nepresvedci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  16. 06. 2005 14:08

Tato nabídka od Eurotelu mě nezaujala.Za slušnou a výhodnou nabídku bych považoval,aby uživatelům sítě T!p při přestupu na GSM byli zanechány tarifi T!p.Poněvadž tyto tarify je to jediné co mě u NMT stále drží a dokud to funguje tak držet budou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.P  |  16. 06. 2005 18:25

Presne tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZD  |  21. 06. 2005 19:05

Jojo, presne tak. Eurotel nemysli na lidi, kteri sit aktivne provozuji a taky za ni slusne plati. Signal sice je bidnej, ale vzdycky se necha najit vhodny misto, nebo holt clovek vyleze z baraku ven. Jen je skoda, ze neni vetsi tarif jak Byznys, pac ten jeste porad neni nic moc hlavne pri volani ve spicce je to drahy. Ale ma to jeste spousta podniku jako rozhrani¨jejich site verzus gsm a tam ty platby budou desetitisicovy urcite, tak snad by se to zrusit nemelo (a vlastne krom elektriky to ani nic nezere, takze v nejhorsim by se daly zrusit nektery bts na vesnicich kde je to k nicemu, ale ve mestech bych to nechal frcet dal (treba jen jednu dve)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
helena  |  03. 02. 2007 16:45

Ahoj chtěla bych se zeptat jestli je sít NMT ještě v provozu zdali naní jde volat a jak se zaregistrovat vlastnim NMT NOkia 720 a chtěla bych jej vyzkoušet dík Helča

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
djbobr  |  07. 06. 2005 08:38

Stejně, i když Eurotel úplně zruší NMT a zavede třetí kanál pro CDMA, tak si pomůže jen na chvilku, než to sosači opět zahltí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jardat  |  05. 06. 2005 22:11

Eurotel potřebuje další prostor pro CDMA. T-Debil pomalu spouští svoje rychlé data. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  03. 06. 2005 09:30

A co GO FELICIA ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaVazoun  |  02. 06. 2005 00:08

Ja sit NMT absolutne ignoruju jiz asi 5 let. Na cislo 601 vubec nevolam. To piskani a sumeni se vubec neda poslouchat. Ze se s dotycnym majitelem telefonu NMT vubec nedomluvim to je taky nasnade. Takze panove hodte NMT ze skaly a pokrok jde dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan/Brno  |  01. 06. 2005 16:54

Taky me to doslo.Telefon za 1,- Kc je v nabidce na 1.stane.Na druhe se pise pri rocnimesicni platbe (co to je?) skoro 1.000,- na dva roky.Kdo tolik provola urcite touzi po Simensu A57 za kacku.
Tesi me nulovy pausal.Telefon nepouzivam k volani pro spatny signal,lepe receno tri slabe,ktere se perou.Nabijim si ale GO Special a jako platce DPH volam do vsech siti za asi 4,60  a zTIPu pak o vikendu za 3,- vsude.Taky ho vozim v aute jako rezervu(telef.budka ktera nic nezere).
Rozhodne tahle nabidka pro nas TIPare s nama asi nehne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jezevec  |  01. 06. 2005 11:20

Mnoho čísel NMT si drží jejich uživatelé již 10-14 let - a je to pro ně otázkou prestiže a konzistence.
A kdo si mohl za tu devatenáctikilovou kisnu dát v roce 1991-92 padesát táců a platit nenažranému eurotelu v desetitisících, m.j. i za příchozí hovory - toho asi neokouzlí nějakých 300 minut zdarma, nebo  zdarma  model mobilu kterým pohrdá i školní dítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 06. 2005 12:59

Přesně tak. Nechápu lidi co volají tak draho. Asi jste tak zaneprázdnění, že si nespočítáte výhodnější paušál nebo vyděláváte tolik, že je Vám to jedno. Já jsem tehdy koupil TIP za nehorázné prachy, smlouvu mám platnou, tak nevím proč bych rušil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 06. 2005 17:17

Za prichozi hovory se platilo v dobe, kdy se na NMT volalo z pevne (jina nebyla) zrejme pomerne levne (presen si to nepamatuji - tech NMT telefonu bylo opravdu velice malo). Pak se zmenil tarif na 10 Kc min z pevne a tim se mohli zrusit poplatky za prichozi hovory. Jinak za prichozi hovory  se bezne plati v USA   - protoze pro volajiciho se nerozlisuje cena za volani  do pevne a na mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arakain  |  02. 06. 2005 05:10

Vole , 50 tis ? Kamarád kupoval Dancall v roce 1991 za 180 tis + 19 tis za číslo, nechal si tu mašinku v roce 1999 pozlatit, prý z hlediska prestiže zanedbatelný náklad. (hlavně když si vezmete, že za 180 tis se dala v roce 1991 koupit v Praze garsonka s nynější cenou kolem 1 mil Kč)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  02. 06. 2005 23:06

muzete upresnit ten typ a prodejnu, kde to bylo zakoupeno ?
mam k dispozici i opravdu velmi stare ceniky ale za takovouhle cenu jsem tam nenasel jediny kousek, neudelal si z vas ten znamy legraci aby vypadal zajimave ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn  |  24. 06. 2005 22:27

Taky bych řekl. V květnu 1994 jsem pořizoval Nokii 620i na leasing a vyšla tuším něco kolem 36.000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  01. 06. 2005 10:10

Mě také nabídka přišla, také jsem pro ně Vážený pán. Ode mě ET dostane za půl roku většinou tak 5x nulu a 1x třeba dvacku, když jsem zrovna z NMT někam zavolal. Na GSM nepřejdu ani náhodou, mám už Oskara i Twista a ET mám jen jako doplněk.

Nechápu co je výhodného na tom, že místo nulového paušálu dostanu paušál třeba 214 kaček nebo víc. Přitom minutové sazby jsou VELMI podobné. Ceny Bronz Max a T!P Relax jsou víceméně totožné, akorát je tam rozdíl v paušálu (0 vs 214 Kč) a volných minutách (0 vs 30). Jenže volnou minutu draze zaplatím. A hlavně o co jim jde - jisté 2 kila měsíčně, jak jsem tu já i ostatní řekli - z T!Pu mají občas pár kaček měsíčně nebo i nulu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  01. 06. 2005 21:55

je tam i moznost tarif START s cenou jen 1 kc za SMS, pausal je 40 kc bez dane...  neni to tedy zadna nutnost vyuzivat pausaly za nekolik set jak pisete.  nicmene vypoved je taky reseni, o tu hlavne jde aby z toho neco pro ET bylo nez vam tu vypoved poslou oni - to potom nemate odvolani, na vypoved maji pravo pokud splni oznamovaci dobu dle vseob.podminek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 06. 2005 09:57

NMT je mrtvola už několik let. Eurotel si ale těch svých pár zákazníků velice hýčkal, protože potřeboval udržet kmitočtové pásmo (pro CDMA). Po zrušení služby by ho musel vrátit. Teď už ty zákazníky na NMT nepotřebuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 06. 2005 10:16

Spis byl rad, ze alepson oni vyzuivaji NMT BTS - toto zarizeni by zcela jiste musel vyhodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:24

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2005 10:00

Ta nabídka ti přišla domů a četl jsi ji? Tobě se nezdá výhodná? A můžu vědět, co si představuješ pod nabídkou, která tě osloví?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 10:13

Napr ta, co jsem uvedl vyse (hlavne zachovani tarifu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:24

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:24

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:24

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:24

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:23

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  01. 06. 2005 09:22

Po spuštění CDMA je kvalita hovoru špatná, uvažoval jsem o přestupu na GSM, ale tato nabídka mne neoslovila. Pokud nepřijde Eurotel s jinou lepší nabídkou, tak změním po 6 letech operátora (nechodí mi faktury na 0 Kč, síť aktivně používám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 06. 2005 07:20

Mám taky doma ve skříni obrovskou NOKII, kterou vůbec nepoužívám. Chodí mi taky faktury na 0,- kč. Ale každý půlrok mi naskakují benefit body, které se dají výhodně upotřebit. Proto nevidím důvod proč bych měl rušit svůj paušál. Za půl roku mi naskočí zase 500 bodů a beru grandkarty za 1000,-kč.  Super ne!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 07:27

Hmm, tak se s tim moc nechlub, nebo to ET celkove fuckne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 06:52

Az me ET nebidne tohle, tak budu o prechodu uvazovat:
 Stejny tarif jako je nyni v siti T!P (to bych se byl skrz telefon za zvyhodnenou cenu ochoten i upsat, ale minimalni plneni by muselo byt max 50,-kc)
Telefon za symbolickou cenu (coz je i u teto akce), ale pokud by me nabidl nulovy pausal (predchozi bod), tak bych byl ochoten telefon ozelet (ovsem bez min. plneni).
Fajn by bylo, kdybych si mohl nechat cislo 601..... (coz si myslim ze neni z technickeho hlediska problem), ale neni podminkou.
Az me tohle ET nabidne, tak prejdu - driv rozhodne ne!
Stejne me telefon lezi ve skrini a chodi me pouze faktury na 0,-kc - takze ET - zalezi na tobe - tato soucasna nabidka me rozhodne nezaujala!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  01. 06. 2005 07:27

Až Eurotelu s tebou dojde trpělivost nebo nebude mít sílu starat se o NMT, tak tě hodí přes palubu aj tak jako tak. Seš pro něj úplně bezvýznamnej. Nějaké podmínky, chmm, Eurotel určuje co dál. Teď se snaží jenom o jakési zachování své image. Takže ber dokud dává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 08:03

Jenze ET me nemuze rict, ze jsem pro nej bezvyznamny.
Zatim nebudu brat co me dava - tohle je jednoznane vyhodne pro nej - mobil, kterej stoji tisicovku zaplatim tim, ze se upisu na 2 roky . Tak blbej nejsu.
Stejne si myslim, ze to ET bude zkouset dal - udela takovych akci vic - proc by hned tu prvni delal nevyhodnou (pro sebe), kdyz se muze chytit plno lidi, na kterych vydela. Kdyby mu uz nyni slo o to zakazniky opravdu zrusit, tak by to vypadalo asi trosku jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bolek  |  01. 06. 2005 10:17

U nas na Slovensku to ten sk*rveny Eurotel vybavil tak, ze jednoducho zrusil nulovy mesacny pausal a vsetkym, ktori ho mali, to bud zrusil, alebo zmenil na 10-minutovy za 100sk+dph. Takze vacsinou sa ludia vykaslali na cele NMT a niektori aj na cely eurotel. Skvele sluzby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aheloj  |  01. 06. 2005 17:48

Chlape. A ty mas smlouvu na dobu urcitou???? A nebo na dobu neurcitou? Urcite to druhe, co? Tzn.ze ET ti tu smlouvu muze uplne v klidu bez jakehokoliv plneni tipnout. Takze ber, dokud dava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.P  |  01. 06. 2005 18:59

Ja tomu neverim, ze me muze JEN TAK TIPNOUT - pokud bude chtit NMT uplne zrusit, tak me musi nabidnou nejakou obdobnou alternativu... - rozhodne ne upsani se na dva roky, ci pausal nekolika stovek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 08:30

Nicmene me v nabidce oslovili "Vazeny pan ......", takze pro ne bezvyznamny nejsem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 06. 2005 17:22

To je varovani. V prodejne si te zvazili. A urcite nejen to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee (novy)  |  01. 06. 2005 07:28

Ad puvodni cislo 601 -- ne, ze by to neslo osetrit softwarove (to by nemusel byt az takovy problem, jen by se muselo chtit...), horsi by to podle me bylo s CTU, protoze cislovaci plan je dany (predvolba 601 je vyhrazena pro NMT sit a zadnou jinou) a za jeho obchazeni jsou samozrejme sankce...

Jen na okraj, Eurotel se rozhodne bude chtit zbavit prefixu 601 uz kvuli tomu, ze 60x radu ma pridelenou jen prechodne...

Pokud by nekoho zajimal onen cislovaci plan, tak vizte na http://www.ctu.cz/main.php?pageid=68&page_content_id=200

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 07:55

Napr Oskar bude v r. 2010 menit predvolby 608 na 778, tzn, ze nevidim duvod, proc by sit NMT nemohla mit v budoucnu predvolbu 721.... Nicmene chapu plany CTU (cist se me to ted ale nechce)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  01. 06. 2005 21:50

721 urcite ne, ta je pro sit GSM. az bude na programu precislovani 60X tak ET uz bude mit davno vsechny zbyle NMTckare obeslane vypovedi takze se nic konat nebude. proste se smirte ze NMT je stara, neni mozne ji uz vylepsit, zajem je minimalni, vynosy z analogu na bodu mrazu takze zruseni tehle casti site je naprosto logicky krok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
djbobr  |  07. 06. 2005 08:37

AFAIK je pro NMT síť po přečíslování vyhrazen prefix 71x-xxx-xxx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maenqo  |  01. 06. 2005 08:29

to znamena, ze ked pride umts, nebudem mat moju povodnu predvolbu pre gsm?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obrbaz  |  01. 06. 2005 12:26

S tím naděláš jako by to byl barák. Vždiť to je zastaralá nmt síť, tak tě nechápu proč si to držíš když to nepouzíváš. Že by další vychcánek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 14:24

Ze by nekdo od ET?
Drzim si to predevsim proto, abych z toho mel pripadne vyhody.... Chleba to nezere, tak co bych to rusil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  01. 06. 2005 06:38

občas se to dobře poslouchá, ale pokecátesi jen s jednou stanicí a za prachy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 06. 2005 02:04

Mam dojem, ze ET se prestava provozovani NMT site vyplacet. Pocet zakazniku stale klesa (byt jen pomalu), vetsina zakazniku neplati pausal a ma NMT telefon jen jako rezervu. Dalsi skupina jsou fandove a sberatele, kteri maji funkcni historicky telefon ale zadna velka utrata se od nich neda ocekavat.
Ja sam osobne jsem z NMT volal za posledni rok asi 3x a prijal asi 20 hovoru. S nulovym pausalem je pak zisk velmi maly.
Druha vec je velky pokles kvality. Prvni byl snizenim vykonu vysilacu uz pred par lety. Dokonale pokryti tak dostalo na nekterych mistech trhliny. Take presah signalu do zahranici je uz minimalni nebo nulovy. Volani pres ceskou sit jeste od Berlina je uz davno minulost. Druha rana byla spusteni CDMA. V mistech, kde jsem mel z NMT hovor cisty skoro jako z GSM ted mam ruseni a sum a musim casto hledat misto, kde je hovoru aspon trochu rozumet.
Na tuto prestupovou nabidku se urcite chyti cast z jiz dost maleho poctu zbyvajicich zakazniku a ten zbytek jiz provoz site nezaplati. Predpokladam, ze pak dojde k vypnuti NMT site. Muj odhad je optimisticky a tipuju, ze to bude na konci roku. Muze to byt ale klidne mnohem driv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  01. 06. 2005 10:22

On taky hlavne poklesl vykon NMT telefonu - prechodem z kufrikovych  na kapesni telefony poklesl jeich maximalni vykon. Snad z max. 15 Watu na asi max. 2 Waty u kapesnich - a proto neni divu ze se jiz neda volat tak snadno ze zahranici. S 15 Waty se da udelat spojeni proti stanici v CR na kopci z Berlina bez problemu (vetsinou tedy). 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  01. 06. 2005 17:16

To ano. Ale prave proto, ze se rozsirily telefony s vykonem max. 2 w se snizil i vykon vysilacu na bts. Takze dneska si ani s 15 w telefonem tak daleko uz nezavolate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  01. 06. 2005 10:35

     Podle meho nazoru nemuzou jen tak nedobrovolne zrusit cislo zakaznikum.... Podle me to bude mit dohru a az pujde do tuheho, tak zbyvajicim zakaznikum daji GSM telefon zadarmo i se SIM a to s nejakym vyhodnejsim tarifem (jako napr soucasny TIP relax s nulovym pausalem) - asi jsem velky optimista...
     Pokud bude chtit ET NMT zrusit, tak mu asi nic jineho nezbyde. Proto se nyni snazi nalakat hodne zakazniku na klasicky tarif GSM... I kdyby ET prevedl sousasne TIP tarify na GSM, tak na tom rozhodne neprodela - ba naopak - asi bych z nej volal vic, nez nyni ze zasumele NMT site .
     Nicmene na tento okamzik (co jsem napsal o radek vys) cekam od pocatku co mam NMT telefon (cca 4-5 let).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  01. 06. 2005 21:45

nikomu se nic zatim rusit nebude, je to jen nabidka na prechod z NMT do GSM. predpoklada se ze alespon tarif START bez zavazku by mohl par zakazniku prilakat kdyz uz ne ty lowend telefony ktere v teto akci ET nabizi.
 
jinak pokud nato prijde, Eurotel jako provozovatel ma moznost Vam tu vypoved dat a vubec nemusi nikomu davat cokoli zdarma, prectete si vseob.podminky, staci jen kdyz to oznami dostatecne predem a pak uz jen budou odpojovat (resp. mohli by.....   kdyby chteli.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 06. 2005 21:55

proc nam proboha zdelujes co mas za banku a cim jezdis na nakup????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  02. 06. 2005 23:02

jestli jste to nepostrehl tak registrace na mobilmania.cz je spolecna i pro server autorevue.cz a finexpert.cz a i dalsi.
prispimam na vsechny tyto servery takze proto mam v podpisu komplet informace. ale proc se nezeptate jinych proc maji v podpisu vypsanych 10 mobilu, na serveru autorevue.cz to taky nikoho zajimat nebude :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  02. 06. 2005 23:49

Uprimne receno me nezajima cim jezdis, jaky mas telefon, banku ani pausal. Vubec nechapu proc mas potrebu to nekomu sdelovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  03. 06. 2005 09:17

vite o tom ze klavesnice ma tlacitka se sipkou dolu a nebo tlacitko PageDown ? muzete to takhle jednoduse preskocit :)

ja zase nechapu proc se poustite do techto dotazu. podpis jsem si tam uvedl takovy jaky mam protoze jsem ho takovy chtel, mam k tomu sve duvody. ale viz vyse, muzete scrolovat pryc nebo rovnou PC vypnout jestli vam vadi takovehle hlouposti ja totiz svuj podpis rozhodne menit nebudu, nemam duvod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  03. 06. 2005 23:16

Ja to ani nemyslim ve zlem... Jen to proste nechapu. Vodafone, P910, BMWX3, NatWest, PowerBookG5, EOS10D, TAG Heuer, 10G ipod a co z toho? Navic co je komu do toho...? Fakt nevim. Prijde mi to trosku detinske, ale treba jste o neco mladsi. 1972

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  04. 06. 2005 13:45

jak jsem napsal prve, stejne jako hodne lidi ma na mobilmaniii vypsanych X telefonu ja mam kratky universalni podpis pro vsechny servery kam prispivam.  za vas nazor dekuji ale nezadal jsem o nej a vubec mne nezajima. takze asi tak....   doufam ze jste si hodne ulevil touhle konverzaci ))  a rok narozeni sdelovat uz nebudu, to nepatri na zadny verejny server

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
razzi  |  01. 06. 2005 01:25

To bude docela škoda, báječně se dalo tohle pásmo odposlouchávat. Stačila Motorola T6250, projít se po Praze a se scannerem kanálů se pak už jen bavit, co všechno lidi spolu neřeší. Je fakt, že od spuštění CDMA je to na pikaču, protože zhruba na třetině všech kanálů se ozývá jen digitální šum. Ten sice jde solidně zarušit, ale to je asi tak všecko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arakain  |  02. 06. 2005 05:03

Zrušení komerčního provozu je téměř jisté, nepřímo nám jej potvrzuje i dealerský ceník od Eurotelu, kde u modelů Nokia 640 a 650 je staus výprodej a porodej zboží končí k 30.9.2005

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor