Exkurze u Nokie: podívejte se na smrtící crash testy

Diskuze čtenářů k článku

George  |  26. 11. 2008 01:29

To všechno nic není!
Já mám ještě starou 3310-ku na druhé číslo a jednou, když sem nastupoval do auta, nechal sem ji na střeše.
Kupodivu se tam udržela, než sem vyjel za město a když sem to po rovině rozjel přes 100ku, tak sem jen uslyšel nějaké divné šustnutí po střeše! Mrknu do zpět. zrcátka a zahlédl sem, že něco tam dopadlo ma zem. Zastavil sem, couvám 100m a nic nevidím, ale něco drklo pod kolem.
Když sem vylezl, koukám, pajšl sem právě přejel, oba kryty byly opodál (ty sem naštěstí nepřejel!) a baterku sem po chvíli taky našel na krajnici zamazanou a osekanou po pádu.
Tak sem to posbíral, opucoval kapesníkem, akorát se to nedalo složit, pač tam byl u baterky velkej otřep plastu, tak sem ho nožejčem ořízl. Zmáčknu (I) a mobil v poho nabějl.
(přísahám, že sem si to nevymyslel)
Taky mám pocit, že ty novější kousky nejsou tak kvalitní... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matko  |  01. 12. 2008 00:14

Opity kamos chcel naznacit ze z celej sily hodi 3510i o zem........ale nakoniec sa mu to vysmyklo a z celej sily letel ten telefon o podlahu. Neveril som vlastnym ociam ale fungoval. Ale myslim ze viac vyrobcov testuje kvalitu telefonov.....moj Sagem MyX-8 spadol asi z 5 metrov na kamenne dlazdice a prezil (niektori svedkovia hovorili ze pri tom ako dopadol sa z neho zablysklo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cmel  |  23. 11. 2008 12:06

Zde se nám předvádí metoda " těžko na cvičišti, lehko na bojišti". Docela by mě tedy zajímalo, proč u N9500 Comm stále praskají klouby- jak na běžícím páse. A pro změnu u N90 Comm se obtiskávala klávesnice na displeji, mazaly se klávesy... Po "překvapivém zjištění" tohoto jevu to horečně napravovali. A to byly a snad ještě jsou přístroje, nazývané vlajkovými loděmi firmy Nokia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcermis  |  23. 11. 2008 21:59

Také můžu odolnost jen pochválit jednou sem běžel a N6300 mi vypadla s kapsy a přesně na nohu takže sem telefon nevědomky nakopnul a asi 20 metru se proletěl několik rtát spadnul na dlažky a až na pár škrábanců na kryt od baterky naprosto nic a telefon do dnes maká

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajne  |  22. 11. 2008 15:43

Já si na kvalitu Nokií nemůžu vůbec stěžovat. Moje první Nokie byla 3510i, a pak jsem ji dal mamce a ta ji měla než umřela, a ten telefon s ní strávil asi rok v nemocnici, vedle všech kapaček apod. Dodneška vypadá jako nový. A naprosto plně funkční. Pak jsem měl SE k700i, brácha si ho koupil taky. Oba jsme měli reklamace, a permanentně zlobil konektor, teď ho má přítelkyně, trochu jsem ho opravil, tak snad ještě chvíli poslouží. Momentálně mám dva roky starou Nokii 6131, už samozřejmě prožila pár pádů, i když se o telefony starám, tak se tomu člověk stejně nevyhne. Je jem trochu poškrábaný kryt, jinak naprosto v pohodě. A teď pokukuji po 5800 Snad bude za dobrou cenu...a snad budou peníze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cmel  |  23. 11. 2008 12:20

Já s Nokií tak skvělé zkušenosti nemám. Možná, když to není komunikátor, může šlapat velice dobře až výborně . Už kvůlli té hraniční zkušenosti s mamkou přeji, aby penízky byly a cena nového přístroje byla přiměřená. Já měl ve špitálu přes půl rok tatínka a jeho stařičký Siemens mi spolehlivě jako pomocný foun slouží vděčně dodnes. Je to milá vzpomínka na památku otce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  21. 11. 2008 17:29

Tuto sice asi testovali, pro pády házení a podobné nešetrné chování má výdrž fakt dobrou, ale to odlepování celé klávesnice není zrovna to pravé ořechové...
Bud se odlepi po delsi dobe pouzivani, nebo staci telefon nechat na slunku a lepislo oboustranne lepici pasky ktera ji drzi se roztece a cely se to rozpadne, hruza
Jinak jsem to u neoficialniho prodejce reklamoval dvakrat a v pohode, a ted potreti s tim, ze uz me to fakt nebavi takze zadam penize zpet, ale to me odmitnul s tim ze to je mechanicke opotrebeni. Mam nejakou sanci? nevim co ted delat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
linuxak  |  22. 11. 2008 12:44

já mam už 6tý telefon od nokie a nemám snima žádný problém.....teď mám zrovna nokii E60 a ta fakt drží, dokonce jsem ji na benzince zapoměl na autě, tozjel jsem se a spadla když jsem jel 30km/h ale funguje dál a kryt taky není moc pochroumanej, jenom se ulomila pacička od zadního krytu. měl jsem třeba i SE K510 a u toho první měsíc 3krát přehrávali firmware tak jsem jim ho vrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufo  |  24. 11. 2008 10:58

ja mam nanestastie E60 uz asi 2,3 roka a vyzera celkom fajn az na ten zadny kryt a trvalo vynechavajucu klavesnicu cize je nepouzitelna... uz som sa poucil a nokia ee...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xseries60  |  21. 11. 2008 16:49

Víte proč dělá nokie tyhle testy?? Ne proto aby byly telefony kvalitnější, ale naopak aby byly horší a vydržely jen přesně 2 roky . Rok od roku se to zhoršuje, protože uživatelé chtějí stále menší telefony (dnes už jen tenčí) a když né to tak hodně funkcí a ty se samozřejmě nemůžou vejít do malého těla tak vyvstává otázka jak to udělat? No přece jednoduše zeslabit konstrukci. A specielně N-Series řada telefonů je konstrukčně velmi nekvalitní a používá hodně měkké a ohebné plasty. Naopak E-Serie ty mají svoji kvalitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  21. 11. 2008 23:05

hochu muzu ti zarucit N85 8G vydirzi extremni zachazeni u meho otce na denim poradku dene mu aspon 1x spadne mobil, spadl mu do umyvadla pri holeni koupal semasi 2 min nez to zjistil , vysusil ho a telefonuje vesele dal, zvareni trochu propalenej ale pohoda bezi a bezi a N73? taky zadny problem nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buds  |  22. 11. 2008 02:07

a otec je postiženej nebo tak slabej že tu cihlu neunese?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  22. 11. 2008 12:09

K tomu se da rict snad jen toliko, ze se k tem telefonum chovate dost prasacky (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  22. 11. 2008 18:47

Nenene fotrik je v invalidnim duchodu ale maka dela si vse sam si svar karku za trakturek,betonuje si parkovaci plac, vykopava si novej odpad a mobil N95 8G furt v kapse tak mu hold vypadne ale muzu vam rict mobil kterej tolik vydrzel byla jeho stara 6230 to byl neznicitelnej phoun vydrzel vse od nekolika hodinove koupeli s jarovou vodou az po zabetonovani ale jednoho dne mu ji ukradli mel ho 4ri roky kupoval ho kdyz to byla novinka ano byl i v oprave treba kvuli vymene folii na klavesnici ale nikdy jo vlatne poo to zabetonovani musel dat mobil na opravu kvuli zabetonovanemu reproduktoru a otvoru pro nabijecku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  22. 11. 2008 18:38

jejda prepis N95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blabla  |  21. 11. 2008 15:42

Myslim ze tento telefon asi testovan nebyl Jeste jsem nevidel mobil s horsi konstrukci. Obe vysouvaci poloviny maji takovou vuli, ze to vypada jako vecko a ne slider. Navic cely tvar je tak dbilne navrzeny, ze na sklicko displeje pusobi hodne velky tlak i v kapse a videl jsem jich uz hodne prasklych. Chtel bych videt 5300 v takovych testech...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nokia 6233  |  21. 11. 2008 15:46

Používám nokii 6233 a co ta vydržela o tom bych mohl psát dlouhé litánie.Ale po praktické stránce vím že nokia umí vyrobit i horší telefony a i přes to všechno si budu na vánoce kupovat nokii n78

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  21. 11. 2008 23:02

chohu 5300 byl jeden z nej mobilu kterej sem mel zazil pad v 45 KM rychlosti na beton, pad ze 2 metru, politi pivem vykoupani v umyvadle a porad funguje ted mam N73 a taky zadnej problem ale 5300 mam jako zalozni je to good phoun

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  22. 11. 2008 16:17

Jo je to mega mazec cool foun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  21. 11. 2008 15:40

nechapu jak testem muze projit n78 kde se vikla zadni kryt a vrzou tlacitka....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 11. 2008 15:56

To mě na ní taky trochu štve, ale podle všech informací to byl problém prvních kusů. U novějších sérií by to mělo být napraveno... Ale to rozhodně není omluva, že.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Unnamed  |  21. 11. 2008 17:54

tlacitka nevrzou, kryt jo..
uplne mi to rve srdce ty fotky... jak mi nici mobilek :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trabibi  |  21. 11. 2008 23:00

nekde se musi usetrit mno a nektere se hold nepovedou nebo narazite na par spatnych kusu kamarad uzu 2krat po sobe narazil na patne kusy mobil mu hned pri reklamaci vymenily 1 byl samsung a druhy SE k800 kterou uz ma po druhy menenou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  22. 11. 2008 16:16

Kdyz trosku vylepis gramatickou formu sveho komentare, hned to bude vIpadat jYnak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carismatico  |  21. 11. 2008 15:01

To mi spíš přijde jako vtip, možná je opravdu testuje, ale proč i po roce se prodávají slidery od Nokie, které mají příšerně rozvyklanou konstrukci ? nebo jiné vady ? Zajímavé, že na to nepřišli během onoho testování..Měli by se zaměřit spíš na kvalitu, jestli tenhle pojem znají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PROMO  |  21. 11. 2008 12:58

Dobrý den,
Mám telefon Nokia 6233 black, koupený v září 2006. Telefon mám přes dva roky.
Přístroj je stejný jako před 2 lety. Nikde nic nevrže, vše je jak má být. Žádná vůle, naprosto jsem spokojený. telefon mám někdy v kapse i s drobnými, hodněkrát mi spadl na zem.
Takže věřím že Nokia dělá dobré telefony, jen je zvláštní že někomu telefon od Nokie vydrží dlouho a někdo si stěžuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  21. 11. 2008 21:27

Telefony Nokia jsou jako víno: čím starší, tím lepší.
Já mám N3310 na které si člověk může vylít vztek, potom stačí zandat baterku a hurá pokračujeme v telefonování. Bohužel čím novější telefon je (třeba jako moje aktuální E51 stará sotva 4 měsíce), tím je to horší..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John O´Braien  |  21. 11. 2008 11:49

Ale na snímcích jsem rozeznal svoji N78... A s dílenským zpracování spokojený nejsem(ostatně jak bylo psáno ve všech recenzích na N78). Zadní kryt se hýbe jak u mobilu za 999,- a ne jak u mobilu z N-Series.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rchardek  |  21. 11. 2008 11:28

Zaujimalo by ma preco potom je N96 tak nekvalitne urobena a nedrzi na nej kryt baterie ked ju tak tvrdo testovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Afro  |  21. 11. 2008 11:53

Já myslím že to bude tím, že třeba již zmíněná Nokia N96 je perfektně vyrobený mobil se skvělým dílenským zpracování. Jenže tou laboratoří projde asi každá N96 a pak je všechny vezmou a místo toho aby je hodili do škarpy tak je dají do obchodů. Kde ty šmejdy pak kupujem. Jinak jsem fakt vyznavačem Nokie ale tohle opravdu nemyslí vážně ? Opravdu rád bych chtěl vidět crashtest N96, aspoň pro zasmání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaNNy  |  21. 11. 2008 19:25

Tak já třeba s konstrukcí N96 nemám žádnej problém. A zadní kryt drží úplně normalně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drice  |  21. 11. 2008 09:09

řekl bych, že zase tolik nevydrží zasekla se mi 6280 tak jsem jí chtěl odseknout o zeď a nedostal jsem pak do ní ani baterii :O/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  21. 11. 2008 10:03

možná si měl zkusit jiný HW reset...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skopkovaaa  |  21. 11. 2008 08:42

Velmi zajimave, podle tohoto clanku vychazeji mobily Nokia jako VELMI houzevnate a odolne telefony, muze mi pak nekdo vysvetlit, jak se muze za dva mesice oloupat klavesnice u rozkurovacky, ktera ma pouhe gelove nehty? Jak muze aut servis kazdy cca 5ty telefon odmitnout opravit v zaruce, kdyz to soudruzi ve Finlandii tak dobre vyrabi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  21. 11. 2008 09:15

To bude tim, že to nevyrábí soudruzi ve finlandu ale v číně . A když to mačká nehtem tak ať se nediví

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ales  |  22. 11. 2008 09:50

Nokia nevyrabi mobily v cine. Alespon ty pro Evropsky trh jsou vyrobeny bud v Madarsku, Finsku nebo Nemecku. To o cem tu mluvis dela SonyEricsson ichtyle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soustruh  |  22. 11. 2008 10:39

bez té nadávky na konci by asi příspěvek ztratil informační hodnotu, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  22. 11. 2008 16:13

Ale jinak ma pravdu, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyAsbest  |  21. 11. 2008 17:51

fakt dobrá čeština..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BeeStreet 44  |  21. 11. 2008 04:44

Myslím,že problém s klávesnicí u Nokie jako u SE S 500 fakt nehrozí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
werni  |  21. 11. 2008 15:11

Nechci nic říkat, ale u nás ve firmě má většina lidí služební nokii 5130XM a asi 60% těchto telefonu co lidi znám, tak šla na reklamaci kvůly klávesnici nebo hardware ještě že mám služební SE, to by mě zajímalo jak testovali konkrétně tento model

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ales  |  22. 11. 2008 09:49

:D kde delas ve firme, ze nakupujete 5310XM :D ja nafasoval E51.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambus  |  22. 11. 2008 16:12

Vis werni je takovy mistni snilek a pohadkar. Matersky jazyk ovlada na urovni seste tridy, takze ta firma kde fasuje hudebni mobil, to musi byt uroven.Werni werni, prestan me zlobit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor