Kanály vysílání se poprvé objevilyy v Instagramu, jejich oznámení problěhlo letos v únoru. Jednalo se o funkci, které tvůrcům obsahu umožnila sdílet se svými sleduíjícími základní informace a novinky, aniž by k tomu byl vytvořen jakýkoliv příspěvek. Stejná funkce se v následujících týdnech dostane i do aplikací Facebook a Messenger.
Správci stránek na Facebooku budou mít kanály vysílání používat stejně jako na Instagramu. A klidně hned několik najednou, v jednom mohou získávat zpětnou vazbu, a ve druhém třeba sdílet fotky a videa ze zákulisí či sdílet krátké textové informace. Ve stejné podobě by měla vysílání fungovat i ve vláknech v Messengeru.

Takto bude na Facebooku vypadat zpráva v kanálu vysílání, na Messengeru ke kanálu vysílání povede odkaz přímo v daném komunikačním vlákně
Jakmile je vytvořen kanál vysílání a je do něj vložena první zpráva, všichni sledující obdrží jednorázovou notifikace, aby se ke kanálu připojili. Oproti běžným diskusím se kanály liší tím, že zprávy může odesílat pouze tvůrce obsahu, ostatní účastníci se mohou pouze účastnit anket nebo reagovat na textové příspěvky a fotky různými emotikonami. TI, kteří sledují kanál, pak jeho zprávy dostávají v podobě běžných notifikací. Ty můžete dočasně utlumit ikonou, která senachází na náhledové stránce kanálu v pravém horním rohu.
Kanály vysílání se do mobilního Facebooku a Messengeru dostanou v následujících týdnech. Meta dodává, že veškerá konverzace v nich zveřejněná, je veřejná. V případě porušování pravidel mohou uživatelé reportovat celý kanál nebo jen specifický obsah, který je v něm zveřejněný. Meta může posléze nevhodné příspěvky či celý kanál vysílání smazat.
Zdroj: FB