Facebook ohlásil novinku v elektronickém obchodování nazvanou jako Facebook Shops. Společnost službu prezentuje jako způsob, jak pro firmy vytvořit jeden jediný obchod, který bude fungovat napříč jejími tituly, tedy mateřskou aplikací Facebook, ale i Instagramem a komunikačními službami Messenger a WhatsApp.

Facebook ohlásil novinku v elektronickém obchodování nazvanou jako Facebook Shops. Společnost službu prezentuje jako způsob, jak pro firmy vytvořit jeden jediný obchod, který bude fungovat napříč jejími tituly, tedy mateřskou aplikací Facebook, ale i Instagramem a komunikačními službami Messenger a WhatsApp.

Facebook tak sdělil na svém  blogu , kde uveřejnil veškeré podrobnosti. Zdůraznil i ten fakt, že za spuštěním stojí i situace celosvětové pandemie koronaviru a to, jaký měla dopad zejména na malé podnikatele

Facebook tak sdělil na svém blogu, kde uveřejnil veškeré podrobnosti. Zdůraznil i ten fakt, že za spuštěním stojí i situace celosvětové pandemie koronaviru a to, jaký měla dopad zejména na malé podnikatele

 Tímto nástrojem jim tak umožní větší dosah a jejich zákazníkům poskytne snadnější objevování ale i nakupování – to přímo v příslušeném titulu. Vytvoření obchodu je bezplatné a v editoru si můžete určit kompletní jeho vzhled, nebude chybět ani zákaznický servis, nebo živá videa.

Tímto nástrojem jim tak umožní větší dosah a jejich zákazníkům poskytne snadnější objevování ale i nakupování – to přímo v příslušeném titulu. Vytvoření obchodu je bezplatné a v editoru si můžete určit kompletní jeho vzhled, nebude chybět ani zákaznický servis, nebo živá videa.

Novinka je zatím ve fázi testování a její plošné zavádění do aplikací se chystá během léta letošního roku. A Facebook na ni poměrně sází, protože dle uvedených informací má ikona Facebook Shopu např. v aplikaci Instagram nahradit tu s vaší aktivitou.A to se jistě mnohým nebude úplně zamlouvat.

Novinka je zatím ve fázi testování a její plošné zavádění do aplikací se chystá během léta letošního roku. A Facebook na ni poměrně sází, protože dle uvedených informací má ikona Facebook Shopu např. v aplikaci Instagram nahradit tu s vaší aktivitou.A to se jistě mnohým nebude úplně zamlouvat.

 Nabídky se budou zobrazovat i v Příbězích nebo formou reklam.

Nabídky se budou zobrazovat i v Příbězích nebo formou reklam.

Facebook tak sdělil na svém  blogu , kde uveřejnil veškeré podrobnosti. Zdůraznil i ten fakt, že za spuštěním stojí i situace celosvětové pandemie koronaviru a to, jaký měla dopad zejména na malé podnikatele
 Tímto nástrojem jim tak umožní větší dosah a jejich zákazníkům poskytne snadnější objevování ale i nakupování – to přímo v příslušeném titulu. Vytvoření obchodu je bezplatné a v editoru si můžete určit kompletní jeho vzhled, nebude chybět ani zákaznický servis, nebo živá videa.
Novinka je zatím ve fázi testování a její plošné zavádění do aplikací se chystá během léta letošního roku. A Facebook na ni poměrně sází, protože dle uvedených informací má ikona Facebook Shopu např. v aplikaci Instagram nahradit tu s vaší aktivitou.A to se jistě mnohým nebude úplně zamlouvat.
 Nabídky se budou zobrazovat i v Příbězích nebo formou reklam.
5
Fotogalerie

Facebook Shops pomůže malým podnikatelům. Bude i na Instagramu a WhatsApp

Facebook ohlásil novinku v elektronickém obchodování nazvanou Facebook Shops. Společnost službu prezentuje jako možnost pro firmy vytvořit jeden jediný obchod, který bude fungovat napříč jejími hlavními tituly, tedy mateřskou aplikací Facebook, ale i Instagramem a komunikačními službami Messenger a WhatsApp.

Facebook to sdělil na svém blogu, kde uveřejnil veškeré podrobnosti. Zdůraznil i fakt, že za spuštěním stojí i situace celosvětové pandemie koronaviru a to, jaký měla dopad zejména na malé podnikatele. Pomocí tohoto nástroje umožní větší dosah a zákazníkům poskytne snadnější objevování ale i nakupování – a to přímo v příslušném titulu.

Vytvoření obchodu je bezplatné, v editoru si můžete určit kompletní vzhled, nebude chybět ani zákaznický servis nebo živá videa. Novinka je zatím ve fázi testování a její plošné zavádění do aplikací se chystá během léta letošního roku. A Facebook na ni poměrně sází, protože podle uvedených informací má ikona Facebook Shopu např. v aplikaci Instagram nahradit tu s vaší aktivitou. A to se jistě mnohým nebude úplně zamlouvat. Nabídky se budou zobrazovat i v příbězích nebo formou reklam.

Určitě si přečtěte

Články odjinud