Facebook vs. iOS 14: Válka o data, personalizovanou reklamu a hromady peněz

Názory k článku

Mirek.P  |  06. 02. 2021 16:21

Chyba v clanku - beta iOS/iPadoOS 14.5 byla vydana i pro verejne beta testery, ne jen pro vyvojare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_fx_  |  06. 02. 2021 18:37

To je naprosto v pořádku a dokonce žádoucí. Pokud to skutečně povede k odklonu of free appek s reklamou k placeným, budu jedině rád. Aplikace jako Facebook si zvykly nás prodávat jako své zboží a teď křičí, když se to někdo snaží změnit. Dobře jim tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nyny  |  06. 02. 2021 20:08

Za tohle má u mě Apple palec nahoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
N8GD  |  07. 02. 2021 09:25

Facebook má pravdu. Proč bych chtěl jako 70 letý senior vidět spodní prádlo pro mladé ženy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dashiell  |  07. 02. 2021 22:12

Ona hlavně ta volba (nepovolit reklamní identifikátor) tam už byla dřív, jen docela utopená v nastavení. Teď bude konečně opt-in, z čehož se samozřejmě Facebook posere do výšky, protože už nepozná tak dobře uživatele pomocí svých špehovacích SDK, které jsou jak rakovina rozlezlé ve všech ostatních appkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabica  |  08. 02. 2021 09:05

Jsem pro zrušení špehování a reklam na FB úplně, ať ho udělají placený a zbaví se tak těchto problémů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor