Já chci plný přístup na účet státu a všech jeho úřadů, chci přehled všech odměn státních zaměstnanců vč. pana prezidenta, chci záznamy ze všech jejich telefonů, také log z prohlížečů. Pochopitelně proto, že si jejich práci platím a tedy mám oprávněný nárok na kontrolu vykonávání jejich práce. Informace na vrub EU a FBI mi stačí jednou za kvartál. Požaduji toto do konce roku, včetně každoměsíčního odsouhlasení již jednou odsouhlaseného souhlasu všech zaměstnanců. Nedodržení podmínek samozřejmě bude pokutováno dle sazebníku a pokuty budou rozpočítány na každého občana státu a zasílány měsíčně na účet. A jednou ročně bych zavedl bonus ze zdanění nadnárodních korporátů, které nedobrovolně musíme v rámci státem podporovaného oligopolu používat, opět na účty občanů, neboť stát neumí dobře hospodařit, viz odměny odstupujícím ředitelům, nadbytečné funkce, rozpadající se Česká televize a Česká pošta, a všemožné úniky na státních zakázkách.
Co se to v EU množí za pitomce? Právo na soukromí je stejně nezrušitelné jako právo na soukromý majetek, prostě nedotknutelné. Sice v telefonu nemám nic, co bych musela skrývat, ale žádný čičmunda z úřadu prostě nemá právo se v mých datech šťourat. Pevně doufám, že se Apple, Google, Microsoft a další velcí hráči spojí a EU i FBI odkážou tam, kam patří.
No jo, no, EU zkouší zakázat nože, a taky výsledky za moc nestojí.
Nutno dodat, ze EU nechce pouze prolomit sifrovani pro telefony, ale pro vsechny elektronicka zarizeni (notebook atd.) a to i na urovni hardwaru (!!!). Navrh se take netyka pouze sifrovani v messengerech, ale i pevneho disku samotneho. Dale povinne logovani VPN sluzeb, rozsireni data retention, kriminalni stihani sluzeb a autoru softwaru, kteri odmitnout spolupracovat a tak dal a dal. Doporucuji si vyhledat ProtectEU a precist ruzne clanky a nejlepe navrh samotny. Kdo presne tohle navrhuje? Do znacne miry skupina nazvana High Level Group (HLG Going Dark) vytvorena pod zastitou EU Komise. Kdo je clenem? To je tajne (!!!) a komise odmitla cleny zverejnit. Nedelam si legraci. Vime ale ze clenove jsou bezpecnostni slozky jednotlivych statu a ze nejmene 3 clenove jsou z CR. Opet, vyhledejte si to (hledejte Patrick Breyer high level group).Co na to rict? Soukromi a bezpecnost se stava ve "vyspelem" svete sproste slovo. Jak z toho ven?
Prosimtě, dopiš si policie taky muže přečíst, i do domu může vstoupit. Tak jaké soukromí 😂
No to sice může, ale od dopisu (z hlediska ochrany dat) nikdo nc nečeká a určitě si tímto způsobem nebude poslílat šifrované zprávy. Ta kritika je spíše k tomu, že mocní chtějí číst naše šifrovaná data.
To jsem vůbec netušil, a přitom je to dost podstatné tedy.. Díky
Pouze totalitář chce porušovat základní lidské právo na soukromí. Takže každýho fašisty, nacisty, komunisty, putinisty a další -isty co co jsou ohrožením pro svobodu a vlastně i demokracii lze odstranit z úřadů, přičemž je lze vyhledat tím, že tohle podepsaly.
zabudol si kapitalisti a "demokratisti".
Zase další,co do všeho míchá politiku...
No nevím jestli sis všiml, ale porušování lidských práv státem je politika!
Zákony jsou schvalovány politiky…
A to někdo chce? 😂 Kdo? Kde?
Je o tom tento článek. Zkus si ho přečíst.
EU chce nebo USA zpoza velke louze lame EU aby taky chcelo ? Ani piku nikomu... cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly.
Nic nove. Deje sa to uz dlho a ked na to poukazujem tak ma posielaju do ruska. Hovorim uz roky ze zapad je taky isty ako ti, ktorych kritizuje za demokraciu. Len v inej farbe.
Ursula von der Leyen (prezidentka EU Komise, ktera za navrhem stoji) utoci na soukromi odjakziva, jeste nez byla v Komisy. To neni zadna novinka.
A nemuzeme rovnou zakazat certifikaty, at se na komunikaci muze kdokoli podivat bez zbytecneho prolamovani? Samozrejme v ramci nasi ochrany.
Proč se zesměšňuješ nesmyslným mícháním nesmyslů? 😂
Jj - a porad tu budou hnupy rvat a plemcat o svobode a demokracii, jak je to v Cine a Rusku strasne a prehlizet, jak strasne to snadno muze byt i tady ..
Nikdo tě sledovat nechce, plácáš nesmysly. 😂
NE
Toto mi tak nějak nevadi,spíše mě sejří,jak nám,prakticky,zcela zrušili bankovní tajemství(na váš účet se dívá kdejaká sekretářka) a hejno zdejších ovcí to ani nezaznamenalo!Naprosté zvěrstvo!!!
Tak ne jen dívá. Ale když chcete s penězi nakládat, aby jste pomalu žádal o povolení.
Finančák čumí jak na podnikatelskej, tak na soukromej. Bankovní tajemství neexistuje.
FÚ nic takového nedělá. Může požádat banku o spolupráci ve vyjmenovaných případech.
Nic takového se neděje 😂 A
Fašouni nic jiného nejsou z celé EU je mi na 🤮
Tak na to pamatuj v rijnu.
Tak se podívej třeba jak funguje šmírování v Číně a Rusku, než začneš nadávat jen na EU.
Spravne - zlepseni se urcite docili tim, ze se budeme srovnavat s horsimi a placat se po ramenou ..Prober se!
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 10:05
Ne, to není o srovnávání se s horšími, ale abychom nedopadli jako ti horší.
Nechápu co je za problem. To funguje snad uz dnes ne. Kdyz nekomu verim, tak mu pristup prece dam a nepotrebuju ani soudni příkaz.
Fakt? Zkus na letišti v USA nedat plný přístup k souborům. https://www.google.com/search?q=ameri...s-wiz-serpTy věříš každému, kdo che přístup k tvým souborům? Ty jsi "naivní".
S tím naprosto souhlasím. Navíc jen naprosto nezodpovědný blázen, kterému ve skutečnosti na šifrování vůbec nezáleží používá rozšířená/univerzální šifrování velkých firem
Tyto snahy jsou tu už poměrně dlouho a zatím se je evropskému parlamentu daří tlumit, nutno podotknout, že za velkého přispění Pirátů, kteří na ochraně soukromí odvádějí kus dobré práce, ale o tom se raději nikde nepíše.
Jo, tohle je snad jediný pro mě důležitý téma kde bych s piráty tak v principu souhlasil, byť nemyslím že jdou dle mě dost daleko.
Tihle Pirati nebo jini? Jak Piráti s Evropskou komisí tiše podkopali soukromí v celé EUhttps://www.blogosvet.cz/article/jak-pi...e-eu-AFO8N
Bude se to zneuzivat a zlocinci si zajisti vlastni sifrovaci aplikace, ktere EU ani FBI nebudou schopni rozsifrovat. Tj. "pokrok"...
Máš představy o zločincích jako z filmu,. Ale většina zločinců jsou strašně hloupí.
Vetsina zlocincu jsou hloupi a jeste k tomu ve vlade nebo na ni napojeni ..Tragicky obraz - Bohu zel, realita ..
A bavime se o organizovanem zlocinu a nebo o kapesnim zlodeji? V prvni pripade viz ma predchozi reakce, v druhem pripade uvedene opatreni netreba.
Oni si tu šifrovací aplikaci mimo dosah EU zajistí i běžní občané, kterým záleží na vlastním soukromí. Mě by spíš zajímalo, jak se v rámci Apple ID virtuálně přestěhovat mimo EU, používat non-EU App Store, nemít v iPhonu ty "vymoženosti", co si EU prosadila a běžně se vypínají, prostě být v iPhonu, na Macu a v dalších omezovaných věcech mimo EU. Bohužel jsem zatím nepřišla, jak na to.
U iPhonu asi teda ne, ale u androidu okamžitě někdo vytvoří ROM která se to bude šifrovat způsobem který státní orgány nerozluští, případně vymaže data při pokusu o prolomení.
To by ti ROM musel mít i příjemce end to end musí na zařízeních spolupracovat ne? Takže jiná apk nez wapp třeba. A kdo na ni přejde? Nicméně já jsem pro to, aby se koncové šifrování bez souhlasu uživatele nedalo prolomit. To bychom se ptal vrátili do dob analogových bezdrátových telefonů. Šlo by to rozebírat do nekonečna, ale prosté NE by mělo stačit 😊
Tady bylo spíš myšleno šifrování samotného systému s daty uloženými v telefonu. To může mít klidně každé zařízení úplně jinak.A na komunikaci se pak použije nějaká aplikace (která bude šifrovat end-to-end komunikaci), kterou si nainstalují všichni kdo budou chtít komunikovat.
Navrh ProtectEU pocita s kriminalizovanim vyvojaru, kteri nebudou spolupracovat. Pokud si tedy teoreticky na Android telefon budete chtit nainstalovat alternativni OS, ktery nebude zadni vratka obsahovat, vyvojari muzou byt v EU stihani. Bude to v praxi fungovat? Kdo vi.
A kde přesně to tam je? 😂
A nemam pro tajné složky rovnou přidělat klíče od bytu? Pro moje dobro?
No do bytu tě můžou klidně přijít se soudním příkazem a mělo by to tak fungovat i s přístupem k datům, snad?
Přístup k datům umí. Jediné co neumí je end to end šifrování. Ale kdyby k tomu mel poskytovatel sw přístup, už to není end to end. A na to ios ani droid nikdy nepřistoupí, protože by se na jejich apky lidi vykaslali a sli do alternativní šifrované. A papa reklamy 🤔
S povolením žádné klíče ani nejsou potřeba. Motáš dohromady dvě věci.
Ať jdou kde slunce nesvítí 😀 kdo zaručí a jak, že se to nebude tradičně zneužívat, nebo že se nezačnou podmínky zpřísňovat? Ktomu v dnešní době mají řekl bych už tak o uživatelích informací více než je zdrávo..A EU je případ sám o sobě, natahala si sem teror, a teď to má schytat většina.. Ktomu, co dělají tajné služby a jak je obvykle neskutečně netransparentní, hlavně v US. To by opravdu chtělo změnit, a člověk by měl mít právo vědět a bránit se..
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 5. 2025 21:20
Zaručuje ti to zákon. Asi jako miliardu jiných věcí.
Kdyby se zakazalo pouzivani hesel a preslo plne na biometriku, nebyl problem, aby soud naridil daneho smejda chytit za prst, nebo mu ho uriznout, a proste si ten telefon odemknout. Tohle by bylo tezko zneuzitelne.Kdyby to ale bylo server-side prolamovani dopadne to stejne jako s FISA soudnimy prikazy. Budou se tisknout jak uctenky v McDonald's...
S druhou částí souhlasím, s první ne. Čistě biometrika mi nepřijde úplně bezpečná.. Zvlášť když otisk máme unikátní a zanecháváme jeho stopy naprosto všude. To by se mohlo dost zneužívat
Uříznutý prst prý ani nefunguje.
Přesně, stejně jako nejde použít Face ID mrtvého člověka.
Absolútne nesúhlasím s takýmto návrhom. Dnes väčšina ľudí zločiny nepácha a preto je nemysliteľné, že kvôli menšine bude na súkromí ohrozovaná väčšina. Napriek tomu si myslím, že veľké technologické firmy majú silu tomuto vzdorovať. Nepredpokladám ale, že sa tak udeje. Preto ak by sa toto prijalo tak implementáciu by som si vedel predstaviť tak, že akonáhle si ten chat otvorí tretia strana tie dve pôvodné o tom budú upovedomené a v aplikácii jasne bude vyznačené, že ktoré správy si prečítala tretia strana a na dožiadanie by mal poskytovateľ aj identifikovať kto v zastúpení tretej strany si prístup vyžiadal. Aby sa prípadne mohol dotyčný brániť ak si nejaký úradník svojvoľne čítal jeho správy bez toho aby sa on dopustil akéhokoľvek priestupku alebo porušenia zákona. Tak by sa zabezpečila čiastočne ochrana súkromia a dala by sa možnosť aj úradom dozrieť si na ľudí ktorým zákon nič nehovorí.
Snad opravdu nevěříte tomu, že jde někomu o nějakou bezpečnost. V zásadě mají politici tři oblíbené "výmluvy", jak zdůvodnit jakýkoliv zásah do soukromí občana: ochrana dětí, hazard, bezpečnost.Pokud to projde v prvním kole jako "ochrana" podmíněná soudním příkazem, v následné verzi to již bude jako "prevence" se sledováním klíčových výrazů rizikových skupiny... a vše pro naše dobro :)
A Fialova oblibena: adresna pomoc (vsem krome cechu)
Proč vždycky největší spiknutí odhalí ten největší id1ot? Je to tzv, Volného paradox 😂
Bohužel tohle není odhalení spiknutí, ale prostá predikce budoucího vývoje na základě historických zkušeností...
A už někdo zjistil, k čemu je politikům dobré znát detaily našeho soukromí?
Pokud nic nespácháš, nikdo ti mobilu nepoleze. Stejně jako do bytu.
Ale keď ti do toho bytu niekto polezie tak o tom vieš. Tak isto by si o tom mal vedieť keď ti nikto bude pozerať do súkromných správ.
A ty už cituješ nějaký zákon? Který ještě neexistuje? 😂
Naivove pachaj snad vic zla, nez zlocinci ..
Ale o tom se musí prvně přesvědčit, že něco nepácháš. Ale co kdybys jednou začal.
"Dnes väčšina ľudí zločiny nepácha .."Spis jo svou hlouposti, ale ani o tom nevi. Kazdopadne kdy pachala vetsina lidi umyslne zlociny? Asi nikdy .. Kazdopadne statistiky od roku 1990 a do roku 1990 hovori jasne - zlocinu a zlocincu je mnohonasobne vice v te casti od.Jak v politice, tak v populaci ...
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 22:22
Většina lidí zločiny nepáchá. Proto je nesmyl mít policii 😂😂😂
Souhlasím. A všechny fízly nahnat do Bochova do kamenolomu nosit šutry. Pak budou užiteční.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.